Snelle bezorging

de levering ging zeer snel en de service bij een probleem is ook geweldig

Besteld en supersnel geleverd . Goed verpakt. Ik weet nog niets van de service in geval van pech, maar daar verwacht ik veel van

Perfect geleverd en precies wat we gedacht hadden

Zeer snelle levering

Mooie rolstoel voor een goede prijs

Snelheid

Retour betaling kan volgens mij sneller

Goed, snel en niet duur

Makkelijk bestellen online. Duidelijke informatie. De prijs va het artikel was goed. Snelle levering en produkt voldeed aan de beschrijving.

Goed product de rollator en snel geleverd!

De rollator bevalt goed en de levering was snel.

snelle levering. artikel zoals beschreven. graag duidelijker handleiding.

Prima rollator die supersnel geleverd is. Een aanrader.

In een woord prima.

Na bestudering van wat vermeld is over dit product, overgegaan tot bestelling ervan. De levering werd zoals vermeld prompt de volgende dag en op correcte wijze afgeleverd tussen aangekondigde tijden. Blij verrast met het geleverde product.

den wat ze beloven

makkelijk te bestellen en zeer snel geleverd. TOP.

Keurig netjes geholpen door een vriendelijk persoon, Die mij goed advies gaf toen het door mij bestelde artikel uitverkocht was. Ben zeer tevreden met mijn rollator!

Vlotte bezorging, mooie rollator, goede prijs.

Ben zeer content

Prima rollator.

Prima rollator en snel geleverd. Tevreden mee.

Goede service, binnen 1 dag bezorgd

snel en prima prijs kwaliteit

Rolstoel voor mijn vader besteld, was er echt binnen 24 uur, oogt degelijk en robuust, maakte mijn online verwachtingen meer dan waar.

Heb contact gehad, telefonisch en via de mail, werd keurig te woord gestaan, alle lof! De geleverde rollator is voor mij het einde, Functioneert heel goed.

Helemaal goed !

alles klopte volgens opgaaf Het artikel, de levering , de uitleg etc. Gewoon heel prettig betrouwbaar en goed product. Ze moeten meer reclame maken , meer bekendheid krijgen .

Heel tevreden

Ben heel tevreden over de rollator,ook voor de snelle levering

snelle levering en goed produkt

Rollator is van zeer goede kwaliteit, erg goede prijs kwaliteits verhouding.

prima rollator

eenvoedige bediening pas in koffer van aoto

Blije ouders met rolstoel.

Mooie, practische rolstoel en betaalbaar. Mijn schoonmoeder kan weer genieten van het buitenleven en mijn schoonvader kan veilig en met plezier bewegen terwijl hij de rolstoel duwt.

Vlotte en juiste levering

Vlotte en juiste levering

Uitstekend!

Binnen rollator van Trust Care voor mijn moeder besteld, de volgende dag al geleverd. Fijne rollator, zeer wendbaar, licht van gewicht. Erg tevreden over.

euroweg 25 3825 HA Amersfoort

Over ScootPlaza

Scootplaza.nl heeft niet alleen een webshop maar ook een winkel met showroom. Hier kunt u terecht om producten eens te bekijken, uitproberen en er vragen over te stellen. Onze winkel vindt u op Euroweg 25 Amersfoort.