Goede service, binnen 1 dag bezorgd

snel en prima prijs kwaliteit

Rolstoel voor mijn vader besteld, was er echt binnen 24 uur, oogt degelijk en robuust, maakte mijn online verwachtingen meer dan waar.

Heb contact gehad, telefonisch en via de mail, werd keurig te woord gestaan, alle lof! De geleverde rollator is voor mij het einde, Functioneert heel goed.

Helemaal goed !

alles klopte volgens opgaaf Het artikel, de levering , de uitleg etc. Gewoon heel prettig betrouwbaar en goed product. Ze moeten meer reclame maken , meer bekendheid krijgen .

Heel tevreden

Ben heel tevreden over de rollator,ook voor de snelle levering

snelle levering en goed produkt

Rollator is van zeer goede kwaliteit, erg goede prijs kwaliteits verhouding.

prima rollator

eenvoedige bediening pas in koffer van aoto

Blije ouders met rolstoel.

Mooie, practische rolstoel en betaalbaar. Mijn schoonmoeder kan weer genieten van het buitenleven en mijn schoonvader kan veilig en met plezier bewegen terwijl hij de rolstoel duwt.

Vlotte en juiste levering

Vlotte en juiste levering

Uitstekend!

Binnen rollator van Trust Care voor mijn moeder besteld, de volgende dag al geleverd. Fijne rollator, zeer wendbaar, licht van gewicht. Erg tevreden over.

Niet blij met scoot plaza

Niet geleverd gekregen wat op het plaatje stond Deze rollator uitgekozen om de aparte tas Toch wel teleurgesteld Met groet D Baks

Erg blij met deze stap..

Het lijkt een stap achteruit maar met een rollator kom je een stuk verder..

Goed en handzame rollator.

Alleen de handgreep kan niet tot 96 cm hoog ingesteld worden zoals aangegeven bij de gegevens.

Vlot en goed

Mooie rolstoel Vlotte levering

Goed product

Duidelijke site. Snelle levering

Vlotte levering, echt. Doos was beetje beschadigd MAAR inhoud is gewoon onbeschadigd, rolstoel voldoet onze verwachtingen... We gebruiken hem om mijn slecht ter been zijnde moeder nog buiten te laten komen. Ander zit ze vast in haar eigen huis. Plus feit dat ziekenhuis in mijn woonplaats wat ver van parkeermogelijkheid ligt. Dat is voor haar niet meer te doen... nu met de rolstoel wel weer. Rolstoel loopt door de massieve banden licht, volgens ma zit hij ook goed, dus we zijn er blij !!!

Om 07:00 besteld en dezelfde dag al geleverd omdat ze toch in de buurt waren.

Een tevreden klant ef bij

Goed en snel geleverd

Snelle levering prima stoel voor een goede prijs

super

Zeer stevig en mooi

Mijn vader is er erg blij mee is een stevige rollater waar hij ook lekker op kan zitten als moe is ook fijn een tasje erbij voor kleine boodschapjes dikke 10 en voor z'n goeie prijs

Korte lijnen, perfect

Top bedrijf

Makkelijk te bestellen goed verpakt

Prima rollator voor deze prijs.

Snelle service. Wij hebben hopelijk voor korte duur deze rollator voornamelijk voor in huis besteld en daar is deze prima geschikt voor.

prima.

op tijd geleverd tevreden met mijn geleverde rollator,

euroweg 25

3825 HA Amersfoort

Over ScootPlaza

Scootplaza.nl heeft niet alleen een webshop maar ook een winkel met showroom. Hier kunt u terecht om producten eens te bekijken, uitproberen en er vragen over te stellen. Onze winkel vindt u op Euroweg 25 Amersfoort.