Snel en goed!

Blij met m’n mooie hoedje die snel bezorgd is!

Snelle levering en goede communicatie

Fijne webshop met mooie items. Snelle verzending!

Goede service en prijs

Ik heb een paar repetto ballerina’s besteld tegen een zeer scherpe prijs! Vanmiddag was het pakketje bezorgd, netjes verpakt. Alleen merk ik wel dat de schoentjes Eefde werden aan geprobeerd (meerdere keer). Persoonlijk vind ik dit geen groot probleem gezien de zeer gunstige prijs. Verder zijn de ballerina’s van goede kwaliteit en ze zijn ongetwijfeld authentieke artikelen. Aanrader! Dankjewel.

Service gericht

Zeer behulpzaam, vriendelijk en duidelijk advies. Heel snelle verzending!

Snel geleverd met uitstekende retour stickers en infomormatoe

Snelle levering en goed verzorgd!

Perfecte afhandeling en snelle verzending

Fijne webwinkel met snelle verzending

Snel en verzorgd !

Prettige website; goede lay-out

Correct en heel vlug geleverd.

Mooi aanbod, mogelijkheid om te retourneren indien nodig (sale). Geeft vertrouwen en maakt de drempel kleiner om een bestelling te plaatsen. Dank voor het mooie assortiment!

Ik heb nog geen ervaring

Deze vraag komt re snel. Ik heb nm nog niets ontvangen.

Keurig product, verzending en communicatie

Ik heb 2 jeans gekocht, afgeprijsd. Ik had zelf gevraagd om niet meteen te versturen en helaas was een van de twee zoek. Ze hebben mij netjes gebeld en de mogelijkheden besproken. De resterende jeans is kort daarna verstuurd en netjes ingepakt aangeleverd. Crediteren van de ontbrekende jeans volgt. Ik ben zo tevreden dat ik nog 2 jeans heb besteld! Uitstekende service en communicatie. Super ervaring.

Topservice!

Ik kocht in de webshop een rok waar iets mee aan de hand bleek. Na overleg met Petra toch besloten hem te laten komen, met extra korting als ik de rok zou willen houden. Alles volgens afspraak en met vlotte communicatie.

Fantastisch snelle service!

Altijd weer spannend om bij een "nieuwe" webshop te bestellen. Ik vond wat ik zocht bij Bloom Fashion. Gisteren besteld, vandaag al geleverd in België. Fantastisch toch!? 5 sterren meer dan waard

Heel goed!

Blij met mijn sneakers!

gisteren telefonisch contact gehad met een van jullie medewerkers/ antwoord op mijn vraag tav retourneren indien niet gewenst werd duidelijk beantwoord/ vervolgens bestelling geplaatst/ meteen actie door Bloom Fashion/ bevestigd per mail/ door BF opgestuurd en nu al in huis

Zondag besteld, dinsdag in huis (in België). Mooi zo.

Heel vlot

En dat voor een adres in de Ardennen

Snelle service , aanrader

top!

Mooie producten, snelle levering

Optijd aangekomen. Zorgvuldig ingepakt. Eenvoudig om eventueel te retourneren. Maar dat was niet nodig!

Super snelle levering

Een aanrader.

Snelle levering, mooie kleding!

Snelle levering en mooie kleding!

Prima service en zeer vriendelijk

Gewoon heel goed!

Klaaskampen 7 1251KM Laren