Snelle levering en prachtig artikel

Zeer snelle levering en prachtig artikel

Fantastisch!

Snelle levering, waanzinnige korting, mooi product!

Very serious

I ordered my order yesterday and received it today...really impressive;-) Thank you

Te weinig productinformatie waardoor je als klant onnodig met kosten wordt opgezadeld

Jurkje van Ba&sh bleek wel héél klein te vallen. Normaal heb ik tussen maat 1 en maat 2 in Bash kleding, maar maat 2 kreeg ik niet eens dicht! Bij een check op de site van het merk zelf gaven zij inderdaad aan dat de jurk heel klein viel. Het zou fijn zijn als er op jullie site meer productinformatie bij vermeld staat, zeker wat de maten betreft. Je kunt nu eenmaal vanaf een foto niet goed bepalen hoe de maat valt. Resultaat: bijna €11,- aan bezorg- én retourkosten wat onnodig was geweest. Met als gevolg dat ik niet nog een keer snel zal bestellen, als er andere sites zijn waarbij retourneren en zelfs verzenden (ook bij uitverkoop) gratis is. En meer informatie geven! Erg jammer…

Goede service, goede berichtgeving

Een mooie webshop met leuke merken. De service en berichtgeving is dik in orde.

Super snelle levering naar België, goede communicatie

Prima geregeld

Snel besteld, snel geregeld, snel bezorgt

Binnen 1 wk niks ontvangen of gehoord

2x tevredenheidsvraag zonder verzending

top

top

Nog geen bevestiging van de order ontvangen of enig ander bericht. Alleen deze nu

Zie boven

Top!!

Beide keren de bestelde items goed verpakt en snel ontvangen !

Snelle levering, netjes verpakt

Blij met de aankoop!

Prima service. Vliegensvlugge verzending

Na telefonisch overleg n mooie muts van Ganni gekocht. Kleur klopte precies. Top!

I have not receved my commend

hallo het is 1 week geleden Ik heb een bestelling geplaatst en ik heb nog steeds niets ontvangen ... De status van mijn bestelling is niet veranderd

Helemaal top!

Snelle levering , en fijne communicatie.

Super!!!

Hele goeie service voor zowel levering als verpakking. Toppie!!!

Prima, snel, mooi merk jeans

Prima!!!

Alles klopt!!!

levering

Snelle en nette levering

Mijn hoedje is helemaal gedeukt toegekomen.

Als je een hoedje van 75€ koopt verwacht je toch dat het ik een doos wordt verstuurd ipv enkel een zak. Het is helemaal uit model .

Helemaal prima. Snelle levering

Prima dus

Prachtige collectie

Na steeds te genieten van de mooie collectie via insta, nu dan eindelijk mooie tas online gekocht

Snelle levering, goed verpakt

Prima service, snelle bezorging

Fijn shirt besteld, snel in huis

Mooie artikelen en verzending en verpakking zoals je mag verwachten.

Klaaskampen 7

1251KM Laren