Zeer goede communicatie

Fijne korte lijnen. Wordt snel gereageerd op vragen per mail, top

Goede service snelle levering

Goede service snelle levering

Snel, mooie prijs en prachtig product.

Ze denken met je mee, reageren heel snel op mail. Omdat ze meedenken is het product nog mooier geworden dan ik had gehoopt. Bedankt hiervoor!

Ik heb zeer goede ervaringen met B55.nl

Ik heb al meerdere keren promotiemateriaal besteld. Alle keren is dit tot volle tevredenheid geweest. Ook een haastklus is geen probleem. Daar wordt alle medewerking aan verleend. En binnen no time staat de bestelling op de mat.

goede kwaliteit, snelle service

goede kwaliteit, snelle service

Snelle en keurige levering

Fijne service, snelle levering en goede aftersales. Complimenten!

Tevreden over de service en kwaliteit!

Tevreden over de service en kwaliteit!

Goede kwaliteit en service.

Na de zoveelste bestelling van promotiemateriaal nog steeds een tevreden klant. Goede prijs-kwaliteit verhouding en de producten zijn van hoogwaardig materiaal. Tot de volgende keer!!

Prachtig product geleverd door B55 !

Goed meegedacht met de kleuren en het materiaal. Op tijd geleverd. Product ziet er mooi uit, zoals op de afbeelding.

Top.

Snelle feedback en vlotte levering. Zeer correcte prijszetting ook.

Korte lijnen en er wordt snel gereageerd op mailcontact.

Dit was de eerste keer dat ik met B55 gewerkt heb. Het ging soepel en prettig. Volgend jaar ga ik zeker weer kijken of ze wat leuks voor mijn leden hebben.

Snelle en vriendelijke service

Nu voor de tweede maal zaken gedaan met B55 en weer fijn geholpen. Er wordt snel op mijn verzoek gereageerd en de service is keurig. Zeker aan te raden om zaken mee te doen!

B55.nl denkt mee en is zeer klantvriendelijk!

Bij B55.nl hebben we als relatiegeschenk een etui besteld met bedrukte speelkaarten erin. Zij hebben ons goed advies gegeven over de kleurstelling en maken mooie duidelijke tekeningen van het ontwerp. Geen probleem om iets aan te passen of toe te voegen. Wij bestellen graag bij B55.nl om de klantvriendelijkheid en de snelle service.

Snelle levering en goed meegedacht

Sneller geleverd dan gedacht

Fijne, directe en snelle communicatie

De communicatie rondom de drukproeven was snel, klantvriendelijk en er werd goed meegedacht.

Prima service en levering

Prima service en levering

Prima service en goede kwaliteit!

Snelle reactie, goed meedenken en kijken, ontwerp voorstellen en een goede kwaliteit muismat ontvangen.

Klantvriendelijk en snel.

Klantvriendelijk en snel. Geen verbeterpunten.

Snelle levering van mooie kwaliteit

Het hele proces is snel verlopen en het eindresultaat is helemaal naar wens.

Supersnelle service

We hebben muismatten besteld. Wat een snelle en correcte afhandelingen per mail. We hadden gekozen voor vooruitbetaling. Maandag de factuur betaald en donderdag de muismatten al binnen. En de kwaliteit en kleuren zijn precies zoals verwacht.

Keurig en snel geleverd

Fantastische service!!

Evenals bij mijn vorige bestellingen ben ik door Raymond Bout weer fantastisch geholpen. Klantvriendelijk, hulpvaardig en efficiënt. Daar kunnen heel wat bedrijven wat van leren.

Vriendelijk personeel ! Goed geholpen en netjes afgewikkeld.

Top kwaliteit en goede service!

Top kwaliteit en goede service!

Goede service, snelle reactie op de mail.

Er wordt snel gereageerd op email. Wat wel verbeterd kan worden is dat er een email verstuurd wordt als de bestelling klaar is en verzonden wordt.

Over B55.nl

We zijn gespecialiseerd in het leveren van promotionele artikelen. Bij B55.nl bestelt u snel en eenvoudig bedrukte promotionele artikelen, u levert ons het logo en wij bedrukken de artikelen naar keuze voor u. Bekijkt u onze brede collectie en u ziet welk voordelige prijzen wij hanteren. Wij adviseren en helpen u ook graag met het vinden of ontwikkelen van het juiste promotie artikelen voor uw relaties of om uw evenement of product(en) te promoten.