Blij met B55

Onze organisatie heeft al eerder gewerkt met B55. Dit is altijd naar volle tevredenheid.

Snel en duidelijk!

Goede bereikbaarheid, snel en product naar volle tevredenheid.

Prima geregeld

3 jaar geleden heb ik golfballen besteld, en nu kon ik aan de hand van toen al aangeleverde logo's snel weer nieuwe bestellen, erg fijn.

Prima ervaring

Goed te bereiken, afspraken worden nagekomen. Fijn bedrijf!

Snel geregeld en prima kwaliteit.

In korte tijd is alles geregeld en zijn de golfballen binnen gekomen.

Ongelofelijke service!

Na het invullen van een offerte-aanvraag kregen ik binnen het uur een passende offerte. Na goedkeuring van de digitale proefdruk ontving ik meteen een orderbevestiging en een week later ontving ik de gepersonaliseerde USB-sticks! Hartelijk dank!

Snel en uitstekende kwaliteit

Snelle en klantvriendelijke communicatie. Product is van uitstekende kwaliteit. We zijn er zeer tevreden over.

Top bedrukking

Goed contact gehad, fijne service. De mokken die bedrukt zijn zijn geleverd zoals gevraagd. Bedankt voor de samenwerking!

Dit is hoe service werkt! Kán niet beter. Professioneel, super snel en efficiënt.

Niets dan complimenten! Een overzichtelijke website. De laagste prijzen. De beste kwaliteit. En vooral de snelste levering. Zeer tevreden met deze service en de producten. Het kan dus toch... Zoekt u iets? Laat het ze weten en ze denken met u mee. Zeer tevreden.

goede informatie vooraf, duidelijke voorwaarden, brede keuze, goede levering.

Erg prettige samenwerking al jaren

Erg prettige samenwerking, persoonlijk, reageert snel en levert op tijd en neemt ook regie en verantwoordelijk. Werkt erg prettig.

Prettig contact

Wat mij vooral is bijgebleven is de vlotte opvolging van de offerte-aanvraag en het prettige contact. Levering conform afspraak. De muismatten zien er prima uit.

Zeer goede communicatie

Fijne korte lijnen. Wordt snel gereageerd op vragen per mail, top

Goede service snelle levering

Goede service snelle levering

Snel, mooie prijs en prachtig product.

Ze denken met je mee, reageren heel snel op mail. Omdat ze meedenken is het product nog mooier geworden dan ik had gehoopt. Bedankt hiervoor!

Ik heb zeer goede ervaringen met B55.nl

Ik heb al meerdere keren promotiemateriaal besteld. Alle keren is dit tot volle tevredenheid geweest. Ook een haastklus is geen probleem. Daar wordt alle medewerking aan verleend. En binnen no time staat de bestelling op de mat.

goede kwaliteit, snelle service

goede kwaliteit, snelle service

Snelle en keurige levering

Fijne service, snelle levering en goede aftersales. Complimenten!

Tevreden over de service en kwaliteit!

Tevreden over de service en kwaliteit!

Goede kwaliteit en service.

Na de zoveelste bestelling van promotiemateriaal nog steeds een tevreden klant. Goede prijs-kwaliteit verhouding en de producten zijn van hoogwaardig materiaal. Tot de volgende keer!!

Prachtig product geleverd door B55 !

Goed meegedacht met de kleuren en het materiaal. Op tijd geleverd. Product ziet er mooi uit, zoals op de afbeelding.

Top.

Snelle feedback en vlotte levering. Zeer correcte prijszetting ook.

Korte lijnen en er wordt snel gereageerd op mailcontact.

Dit was de eerste keer dat ik met B55 gewerkt heb. Het ging soepel en prettig. Volgend jaar ga ik zeker weer kijken of ze wat leuks voor mijn leden hebben.

Snelle en vriendelijke service

Nu voor de tweede maal zaken gedaan met B55 en weer fijn geholpen. Er wordt snel op mijn verzoek gereageerd en de service is keurig. Zeker aan te raden om zaken mee te doen!

B55.nl denkt mee en is zeer klantvriendelijk!

Bij B55.nl hebben we als relatiegeschenk een etui besteld met bedrukte speelkaarten erin. Zij hebben ons goed advies gegeven over de kleurstelling en maken mooie duidelijke tekeningen van het ontwerp. Geen probleem om iets aan te passen of toe te voegen. Wij bestellen graag bij B55.nl om de klantvriendelijkheid en de snelle service.

Over B55.nl

We zijn gespecialiseerd in het leveren van promotionele artikelen. Bij B55.nl bestelt u snel en eenvoudig bedrukte promotionele artikelen, u levert ons het logo en wij bedrukken de artikelen naar keuze voor u. Bekijkt u onze brede collectie en u ziet welk voordelige prijzen wij hanteren. Wij adviseren en helpen u ook graag met het vinden of ontwikkelen van het juiste promotie artikelen voor uw relaties of om uw evenement of product(en) te promoten.