Snelle levering en goed meegedacht

Sneller geleverd dan gedacht

Fijne, directe en snelle communicatie

De communicatie rondom de drukproeven was snel, klantvriendelijk en er werd goed meegedacht.

Prima service en levering

Prima service en levering

Prima service en goede kwaliteit!

Snelle reactie, goed meedenken en kijken, ontwerp voorstellen en een goede kwaliteit muismat ontvangen.

Klantvriendelijk en snel.

Klantvriendelijk en snel. Geen verbeterpunten.

Snelle levering van mooie kwaliteit

Het hele proces is snel verlopen en het eindresultaat is helemaal naar wens.

Supersnelle service

We hebben muismatten besteld. Wat een snelle en correcte afhandelingen per mail. We hadden gekozen voor vooruitbetaling. Maandag de factuur betaald en donderdag de muismatten al binnen. En de kwaliteit en kleuren zijn precies zoals verwacht.

Keurig en snel geleverd

Fantastische service!!

Evenals bij mijn vorige bestellingen ben ik door Raymond Bout weer fantastisch geholpen. Klantvriendelijk, hulpvaardig en efficiënt. Daar kunnen heel wat bedrijven wat van leren.

Vriendelijk personeel ! Goed geholpen en netjes afgewikkeld.

Top kwaliteit en goede service!

Top kwaliteit en goede service!

Goede service, snelle reactie op de mail.

Er wordt snel gereageerd op email. Wat wel verbeterd kan worden is dat er een email verstuurd wordt als de bestelling klaar is en verzonden wordt.

snel, betrouwbaar en adequate levering

Reageert snel op vragen, komt afspraken na.

Uitstekende kwaliteit pennen!

Na een nogal lange levertijd hebben wij de pennen voor de tweede keer in een paar jaar tijd ontvangen. Ze zijn weer van goede kwaliteit einde gebruikers van de pennen zijn dan ook zeer tevreden over de ergonomische grip, alsook het ontwerp. Bedankt!

Snel e.e.a. geregeld

Prijs kwaliteit gewoon goed

Fijne service, goede kwaliteit

Fijne service, goede kwaliteit

Prima en snelle afhandeling door Raymond

zie boven

Ik ben erg tevreden over de service die B55 bied. Ik had een aantal aanpassingen naar de drukproef en die werden goed opgepakt. Ik heb nu precies de mokken die ik wilde

Goede service, fijne contact, mooi product!

Super tevreden over het geleverde artkel! Hartelijk bedankt.

goede service en resultaat

Makkelijk en prima geregeld

Zeer goede service

Zeer klantvriendelijk, duidelijke uitleg en snelle levering.

Zeer klantgericht

Fijn dat jullie drukwerk bewaren zodat bij een volgende aanvraag niet opnieuw proeven hoeven plaats te vinden. Dit garandeert een snelle levering en betekent voor mij snelle service. Dank hiervoor.

Snel en perfect geleverd. Redelijke prijs

Snel en efficiënt.

Korte lijnen in de communicatie. Snelle en duidelijke service.

Duidelijke afspraken en tijdige leveringen.

Prima service, goede kwaliteit.

Een aantal jaren geleden wingclips besteld en naar volle tevredenheid geleverd. Nu opnieuw bestelling gedaan en wederom uitstekend.

Over B55.nl

We zijn gespecialiseerd in het leveren van promotionele artikelen. Bij B55.nl bestelt u snel en eenvoudig bedrukte promotionele artikelen, u levert ons het logo en wij bedrukken de artikelen naar keuze voor u. Bekijkt u onze brede collectie en u ziet welk voordelige prijzen wij hanteren. Wij adviseren en helpen u ook graag met het vinden of ontwikkelen van het juiste promotie artikelen voor uw relaties of om uw evenement of product(en) te promoten.