Top geregeld, goede service!

Dank voor de service! Iedereen die ik er over gesproken heb was er heel erg over te spreken

Zeer geslaagd & perfecte service!

Wij hadden een event voor kinderen wat zeer geslaagd verlopen is mede door de heerlijke lunch die we ze hebben kunnen aanbieden dmv American Hotdogs. Heerlijke broodjes & perfecte service!

Super bezorgd, goed geregeld, leuke host en lekkere hotdogs!

Perfect geregeld. Alles op tijd gedaan. Vriendelijke professioneel medewerker die alles keurig volgens afspraak heeft gedaan. Kwaliteit en smaak van de hotdogs perfect. Ook de melding dat de hotdogs 100% kip bevatten was een super manier om medewerkers die vanuit overtuiging geen varkensvlees eten, tegemoet te komen.

Voor een filmpremière in Hilversum had ik het genoegen om met American Hotdogs samen te werken, het was best een taak om alle 350 genodigden binnen een hele korte tijd te voorzien van zowel vlees- als vegetarische hotdogs, maar dit hebben ze perfect geproduceerd! Ook na de film waren ze een perfecte toevoeging op de borrel voor nog een lekkere hap. Ze waren daarnaast bijzonder vriendelijk, werkten hard, dachten goed mee en een gezellige toevoeging. De aankleding was met de sfeerverlichting ook leuk, en de presentatie van de hotdogs, met toppingbar, in een bakje was perfect. Daarnaast smaakten ze ook nog eens heerlijk :). Voor een volgend evenement waar ik hotdogs voor nodig heb zal ik ze zeker nog een keer uitnodigen!

Helemaal top!

Ingehuurd voor hotdogs en hamburgers. Prima bedrijf met veel ervaring. Alles verliep zeer soepel en er werd goed meegedacht. Absoluut een aanrader! Bedankt American Hotdogs!

Zeer goede ervaring.

Goede communicatie en vriendelijke mensen. Lekkere hotdogs & frietjes bovendien. Echt een aanrader!

Pluspunten

Super vriendelijk en meedenkend!

Pluspunten

Ruim op tijd op locatie en de hamburgers waren top!

Pluspunten

Wij hebben American Hotdogs ingezet bij een personeelsbijeenkomst. De afstemming voorafgaand was erg plezier en absoluut efficiënt. De hotdogs waren heerlijk en de opstelling van de hotdog kar op het terras sprak erg aan. Zeker voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

Vlotte en vriendelijke communicatie, zowel vooraf per mail als persoonlijk ter plekke. Flexibele service en goed eten.

Pluspunten

lekker zelfstandig aan de slag zeer vriendelijk personeel snel antwoord op vragen goed bereikbaar ( e-mail/telefoon ) voor de klant

Pluspunten

Heerlijke hotdogs, super vriendelijk en snel contact. Top!

Pluspunten

Ze waren optijd Vriendelijk en gezellig in het voortraject hebben ze met ons meegedacht

Pluspunten

Fijne samenwerking en snelle service. Heerlijke hotdogs!

Pluspunten

Heerlijke hotdogs en hele makkelijke en leuke samenwerking. Iedereen heeft ervan genoten!

Pluspunten

Zijn altijd op tijd aanwezig Erg vriendelijk personeel Heerlijke broodjes, een echte aanrader!

Pluspunten

Heerlijke hot dogs! Gezellige medewerkers (die meedenken). TOP!!

Pluspunten

vriendelijk, behulpzaam, prettig in de omgang, komt afspraken na en doet net dat stapje extra!

geen

Pluspunten

Snel mee te schakelen. Leuke diensten die ze aanbieden. Mijn medewerkers waren stuk voor stuk zeer positief en enthousiast over American Hotdogs. Ik heb ze ingehuurd nav een zeer positieve ervarin die ik met hen had

Pluspunten

- Professioneel. - Spontaan Personeel. - Veel opties qua topping voor de hotdog.

Pluspunten

Ontzettende leuke eigenaar! Heel hygienisch en schoon! Vriendelijk en leuk tegen de klanten. Wij zijn erg blij met het resultaat! Dikke 10+ en een mega aanrader!

Keep up the good work!

Pluspunten

Een zeer positieve bijdrage aan ons evenement, heerlijke hotdogs en broodjes hamburger. Een aanrader!!!

Pluspunten

Het waren weer twee fantastische dagen dat jullie voor ons klaar stonden, vooral met het hele mooie weer was het een succes. Heerlijke broodjes en jullie medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

- kwaliteit eten - representatie en vriendelijkheid personeel - kraam is altijd netjes inclusief de ruimte rondom

Pluspunten

voor het eerst een hotdog kraam geprobeerd en het was zeker een succes! hele leuke uitstalling op het werk met 110 tevreden medewerkers, de bediening was erg vriendelijk en klantgericht.