Pluspunten

service stiptheid communicatie (draaiboek) klantgerichtheid vriendelijkheid flexibiliteit (kwaliteit van de hotdogs kan ik niet beoordelen omdat ik ze zelf niet heb gegeten. vandaar nu 4 sterren ipv 5. wellicht volgt daar nog feedback over van collega's)

Pluspunten

Vriendelijke & gezellige personen met leuke meubels en hele lekkere hotdogs!

Pluspunten

Zeer actief en sociaal in omgang met klanten. Nette en correcte uitstraling, kwaliteit van hotdogs is hoog. Voegde echt iets toe aan het gehele palet van de activiteiten.

Beetje meer wijn drinken einde van de dag :-) Geen verbeterpunten! Snapt z'n business.

Pluspunten

Zeer georganiseerd, fijne samenwerking, punctueel, zeer correct naar betaling en aantallen toe, de hotdogs waren prima kwaliteit, de vegetarische optie werd ook erg gesmaakt, een prachtig kraam met uitzonderlijk leuke decoratie en een bijzonder fijn team om met samen te werken tijdens een event !

geen - we hopen nog eens te kunnen samenwerken en bedankt om helemaal tot Brussel te komen !

Pluspunten

Keuze uit diverse karren, Zeer veel positieve reacties over de kwaliteit van de producten Hamburgers zeer goede kwaliteit 100% rund Onze klanten waren zeer tevreden

geen

Pluspunten

Goede communicatie, snelle reactie op mailtjes, jullie vragen zelf om zoveel mogelijk duidelijkheid over de locatie en het event waardoor er geen fouten gemaakt kunnen worden aan beide kanten. Ik ben zijn naam even kwijt maar de meneer die de hotdogs maakte was een schat!

Niks op aan te merken!

Pluspunten

Snel en duidelijk contact. Alles was snel en makkelijk geregeld. Lenard dacht super goed mee; halal/vegetarisch/extra etc. Ook alles was van te voren goed besproken, zodat alles al rond was. Bij aankomst hebben ze alles snel opgezet, alles was compleet, qua eten, maar ook qua aankleding en muziek. Een groot succes wat ons betreft. En natuurlijk heerlijke broodjes hamburger en hotdogs!

Pluspunten

Lekkere hamburgers en hotdogs en superleuke uitstraling. Goede communicatie, en handig draaiboekje.

Wat ons betreft niets!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Op tijd. Aardig. Relaxed. Goede communicatie

Wij hebben slechte feedback gekregen over de hamburgers. Mensen vonden het geen lekker vlees. Voorgekookt??

Pluspunten

Voor ons bedrijfsfeestje contact opgenomen met American Hotdogs voor de catering en dit was zeker een goede beslissing. Goeie service, vriendelijk personeel en heerlijke broodjes . Voor onze toekomstige feestjes zullen wij zeker weer terugkeren als klant .

Pluspunten

Snelle reactie op offerte en vragen, goede service, op tijd en echt heerlijke hotdogs! Ideaal dat het kippenvlees is, daar maak je iedereen blij mee. Vegetarisch was ook mogelijk. Lekkere toppings en tevreden collega's. Ze hadden zelfs een Amerikaans muziekje opgezet. Echt een top job!

Pluspunten

Kon ook op het laatste moment nog ingezet worden

Blijf zo doorgaan

Pluspunten

Top service, lekkere broodjes en een bedrijf met uitstraling!

Pluspunten

Heerlijke hamburgers en hotdogs, super vriendelijke en aardige mensen. Ze verzorgen inmiddels alweer 6 jaar de hamburgers en hotdogs op ons jaarlijkse voetbaltoernooi en het is ieder jaar weer een succes. In 1 woord: top!

Pluspunten

flexibel, lekker en gezellig

Pluspunten

De service en dienstverlening kunnen niet beter. Alles wat super geregeld en natuurlijk niet te vergeten heerlijke hotdogs. Absoluut een aanrader.

Pluspunten

Super service en heerlijke hotdogs!

niets, alles was prima geregeld.

Pluspunten

Kwaliteit van het eten en de service! En net zo belangrijk, de lach en de sfeer die het personeel met zich meeneemt!

Pluspunten

Genoten van de Hamburgers,en de Hotdogs waren top! Graag tot een volgende keer,was voor herhaling vatbaar. Fijn dat jullie ook Halal producten hebben! Onze werknemers waren daar heel blij mee. Personeel was ook gezellig,en leuk in de omgang.

Pluspunten

Zeer tevreden! Ons feest was zeer geslaagd,mede dankzij jullie gezellige team. Alles netjes geregeld,en de hotdogs waren heerlijk. We gaan jullie zeker weer inschakelen voor ons volgende feest.

Pluspunten

Alles zeer goed geregeld. Goede communicatie, flexibel, en heerlijke hotdogs. Prijs/kwaliteit prima, personeel netjes en schoon. Bedankt voor de fantastische service!

Pluspunten

Lekkere hotdogs! Duidelijke en prettige communicatie, flexibel in afspraken.

Pluspunten

Flexibel Snel reactie/contact Behulpzaam Gezellig