Pluspunten

Allereerst heerlijke hotdogs. Alles van begin tot eind was tot in de puntjes verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de smakelijke en super gezellige dag.

Geen.

Pluspunten

Fijn bedrijf om mee te werken. Goede communicatie, en werken schoon. Bovendien ook heerlijke hotdogs en leuke kramen. Heeft zeker bijgedragen aan de sfeer van ons feest.

geen.

Pluspunten

Goede communicatie, lekkere hotdogs en gezellige bediening ! Jullie werken ook heel netjes, alles werd goed schoongehouden , complimenten daarvoor. Wij gaan jullie zeker nog eens vragen voor andere gelegenheden.

Pluspunten

We hebben een leuke kraam gehuurd en wij kregen er leuke extra's bij om ons feest mee te versieren. Dank jullie wel daarvoor !! Goed geregeld alles !

Pluspunten

Altijd in voor overleg en denkt fijn mee. Super mee samengewerkt het afgelopen jaar voor verschillende evenementen van ons. Zeker een boeking waard!

Pluspunten

Flexibel Klantgericht Snel & Adequaat De kraam kan snel (en goedkoop) gecustomized worden Maar bovenal lekkere hotdogs!

Pluspunten

Zeer verzorgde en proffesionele uitstraling. Verse en eerlijke produkten met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

Prettige communicatie, allemaal vlot en goed geregeld. Leuke kramen, precies de uitstraling die we wilden. Lekkere hotdogs !

Pluspunten

Ons personeelsfeest was zeer geslaagd mede door de heerlijke hotdogs en hamburgers van American Hotdogs. We hadden veel eters in een heel korte tijd maar dat ging heel soepel. Nogmaals dank voor de vriendelijke service!

Pluspunten

Voor een goed doel was er een outdoor Spinning evenement georganiseerd op het terrein van QlikTech Netherlands B.V. in Hoofddorp, waar 40 deelnemers hebben gefiets om geld in te zamelen betreft de strijd tegen HIV. Tijdens het spinnen voorzag American Hotdogs de fietsers van flesjes koud water. Na het fietsen konden deelnemers en toeschouwers genieten van een gevarieerd bordje sate, met groente en brood maar natuurlijk ook van de heerlijke hotdogs en drankjes, wat door het vrolijke personeel van American Hotdogs werd uitgedeeld. Enorm pluspunt was, dat er ondanks het onverwachte slechte weer op de dag zelf, en er daardoor niet buiten niet gefietst kon worden, het evenement toch doorgang kon vinden omdat American hotdogs een slecht weer plan klaar had als alternatief. Met kleinere hotdogkarren/materieel kon American Hotdogs hun diensten even goed doorgang laten vinden doordat hun diensten ook binnen in ons kantoor gehouden konden worden! Door de extra aandacht in de vorm van vlaggen en ballonnen, werd het binnen extra feestelijk en natuurlijk de leuke crew van American Hotdogs zorgde ervoor dat het evement zeer geslaagd was. Bedankt Doggie American Hotdogs! San Manager Facilities en Procurement

Geen.

Pluspunten

Goede voorbereiding, Doggie American Hotdogs nam extra hamburgers en hotdogs mee zonder deze van te voren te offreren, de medewerkers hielden de kraam goed schoon, vriendelijk personeel en de hamburgers, hotdogs en poffertjes waren heerlijk! Zeker aan te bevelen voor een evenement.

Pluspunten

Wij hebben genoten van de heerlijke hotdogs en hamburgers. Nogmaals hartelijk dank voor het regelen van de catering. We gaan in de toekomst zeker nog eens gebruik maken van jullie diensten.

Pluspunten

De hamburgers en sate op ons personeelsfeest waren heerlijk. Lekkere gezonde salades. schoon en netjes, alles bij elkaar de sfeer en de kramen hebben bijgedragen aan een heel gezellige avond.

Pluspunten

Voor de verjaardag van onze dochter hebben wij een leuk kraampje gehuurd. De kinderen konden zelf de hotdogs maken en dat was zeer geslaagd. De levering en uitleg is goed gecommuniceerd. Alles vlot geregeld we waren namelijk best laat met bestellen.

Pluspunten

Erg leuk personeel en ook heel erg meegaand met onze clienten. (mensen met een verstandelijke beperking). Denken goed mee over de opstelling van de kramen, ook omdat wij op het laatste moment besloten hebben t feest binnen te organiseren vanwege slecht weer. Goede communicatie. Houd zich goed aan de afspraken. Echt alles was tip top in orde.

Geen verbeterpunten Ga zo door. Het was echt top georganiseerd!

Pluspunten

Hartelijk dank voor de geweldige en flexibele service. We hebben ervan genoten en zullen jullie aanbevelen indien dit zich voordoet. De burgers en dogs waren smakelijk, goed verzorgd en service met een smile. Wat wil je nog meer? Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

Perfecte samenwerking in de voorbereiding en tijdens het evenement. Flexibel. Fijne sfeer tijdens het evenement. Vrolijke mensen achter de kar. Volgende keer mailen we eerst weer eerst met DAH. Zeker weten. Absolute aanrader op je feest!!!!

Ik zou het niet weten. Wat mij betreft was alles perfect.

Pluspunten

Voor het evenement: - Denkt met de organisatie mee. - Brengt ideeën naar boven op basis van eerdere ervaringen. Tijdens het evenement: - Vriendelijk en gastvrij personeel achter de kramen. - Hotdogs en hamburgers van goede kwaliteit!! - Niet alleen een hamburger of hotdog maar keuze uit verschillende sauzen, zuurkool, uitjes, etc. zoals een echte American hotdog/hamburger hoort te zijn.

Pluspunten

De hotdogs, hamburgers en sate smaakten heerlijk, gezellige mensen goed verzorgd , was heel leuk voor op ons feest

Pluspunten

Goede communicatie, mooie uitstraling van de kramen, vriendelijk naar de klanten en alles heel schoon, zeer geslaagd"

geen

Pluspunten

Je kunt met American Hotdogs heldere afspraken maken, hun denken mee en ze bakken ook nog eens lekkere hamburgers en maken heerlijke hotdogs (en ze namen deze keer ook nog eens duizend ijsjes mee). Op naar de volgende keer.

geen

Pluspunten

Voor ons USA Rockabilly event was de Hotdog kraam prima verzorgd. Complimenten! Bedankt voor de goede service!

Pluspunten

Zeer klant gericht en denkt ongevraagd met de organisatie mee, dus erg prettig om mee samen te werken!

Pluspunten

-Alles gepland in goed overleg en daarbij naar onze wens geregeld. Opstelling Doggie American Hotdogs was erg flexibel. -Aanwezigheid Doggie American Hotdogs droeg op positieve wijze bij aan de sfeer op bijeenkomst. -Een vriendelijke en goede service op dag zelf.

Pluspunten

Flexibel Vriendelijk Professioneel Schoon en hygienisch Goede kwaliteit van de producten Goede presentatie

Estafette 6 2134 CB Hoofddorp