Pluspunten

Vriendelijk Flexibel Goed verzorgd Heldere communicatie

Iets meer zuurkool bij ouderen Piccalilly

Pluspunten

Goede uitstraling werkt schoon & hygiënisch. ruimt alles netjes op, en laat geen afval achter op werkplek. zijn erg vriendelijke en bereidwillig.

geen

Pluspunten

Wij hebben American Hotdogs al twee keer ingehuurd. Beide keren is alles super gegaan en hebben ze aan specifieke wensen voldaan voor ons. Ook werd er mee gedacht voor oplossingen en de service is prima. Kortom een echte aanrader.

Geen.

Pluspunten

Een goed product wat wordt afgeleverd door erg professionele werknemers. Communicatie van tevoren verliep uitstekend.

Pluspunten

Duidelijke communicatie en snelle reactie. Wij hadden een last minute promotie actie die verliep zeer geslaagd mede dankzij dit bedrijf. American Hotdogs kwam met het idee de hotdogs in bakjes te doen voorzien van ons logo. Zelfs de vlaggen op de hotdogkar waren voorzien van ons logo. Prima service.

Pluspunten

Contact vooraf was helder en duidelijk, er word ook meegedacht met de klant. Komt afspraken netjes na, houd ons als klant op de hoogte tijdens het evenement (waren zelf niet aanwezig). Ook na het evenement heldere en duidelijke terugkoppeling van het verloop van de dag, dit zelfs in combinatie met door foto's! Wij zijn positief verrast en willen zeker nog eens zaken doen.

Geen

Pluspunten

Always puntual with great customer services. We will continue to use Doggie American Hotdogs as the service provided by this company is 5*

N/A

Pluspunten

Goede communicatie en samenwerking, prima materialen en kwaliteit!

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk, goede verhouding prijs/kwaliteit, prima aankleding en verzorging plus heerlijke saté.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Wij hebben onze 25 jarige Huwelijk feest gevierd, Wij hebben dit bedrijf via vrienden gekregen een echte aanrader wij hebben hamburger's Hotdog's en Saté besteld grote klasse allemaal even netjes goed verzorgd allemaal.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Hotdogs en hamburgers waren heerlijk, reageren snel, gezellige bediening, keurig verzorgd

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Heldere afspraken, korte lijnen. Presentatie is uitstekend, goede/vriendelijke mensen, alles is goed verzorgd, het eten is heerlijk, bedrijf is flexibel. Kortom: super! Voor herhaling vatbaar!

Zou het niet weten.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Uitstekende verzorging en een goeg product, prima presentatie

• Afspraken nakomen

Pluspunten

-aankleding kraam was perfect -bedienend personeel waren heel aardig en netjes verzorgd -communicatie bij het bestellen van de kraam verliep prima en ook de communicatie met het bediendend personeel verliep goed -de hotdogs waren erg lekker, je kon ze zelf maken, maar de meneer achter de kraam maakte ook heel graag een echte amerikaanse hotdog voor je als je dat wilde, en dat viel goed in de smaak

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mede dankzij het bedrijf is ons Sinterklaasfeest een enorm succes geweest. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Van voorbereiding t/m de dag zelf. Zelfs aan de ballonnen hadden zij gedacht. Kinderen en ouders hebben gesmuld.

geen, ga zo door.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Professioneel, informeel, prettig in omgang, kennis van zaken, ervaren, flexibel, ruim aanbod, kwaliteit, hygiene.

Ik kan op dit moment niets bedenken. Alles is zeer soepel verlopen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle en betrouwbare club

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Enthousiast, meedenkend, flexibel

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Eerste kennismaking met Doggie American Hotdogs. Zeer goed bevallen. American Hotdogs heeft onze aanvraag zeer snel en proffessioneel opgepakt. Contact was prettig, netjes, helder en duidelijk. Oook op locatie (bij onze klant) was contact en communicatie zeer netjes en overeenkomstig onze uitstraling. Een zeer goede eerste kennismaking en wij zullen het bedrijf dan ook zeker aanraden.

Geen, dus een goed teken!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ons jaarlijks personeelsfeest werd op de eerste dag afgesloten met een hotdogkar op locatie van Doggie American Hotdogs. Niet alleen hotdogs, ook hamburgers en vegaburgers (ook halal) en drankjes werden uitgedeeld. Kenmerken van de geleverde dienst: *Snelle en goede service (van offerte traject tot levering op locatie) *Voldoen aan hygiene normen *Bekwaam en vrolijk personeel *Punctueel *Kwalitatief goede producten *Prijs en kwaliteit verhouding is uitstekend Deze leverancier denkt met je wensen mee, en is een absolute aanrader. QlikTech Netherlands B.V. Qlikview Hoofddorp Regional Facilities Manager San

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Keuze uit diverse wagens/karren. Zeer veel positieve reacties over de kwaliteit van de producten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Flexibele organisatie die weet in te springen wanneer de gemaakte afspraken & weersomstandigheden veranderen, zodat het alsnog een succes is geworden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super met afspraken maken en nakomen!

nvt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede communicatie, vriendelijk, professioneel. leuke aanvulling op ons evenement

nvt

Estafette 6