Snel en goed geleverd voor een mooie prijs!

Snel en goed geleverd voor een mooie prijs!

Bestelling nog steeds niet ontvangen

Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd en krijg ook geen duidelijke informatie van dpd wanneer en waar mijn pakket is terwijl er stond dat deze donderdag afgeleverd zou moeten zijn

Prima lampje en snel bezorgd, kon niet beter.bedankt.

Goede ervaring. Snel bezorgd, en is keurig verpakt.

Perfecte snelle levering.

Goede kwaliteit en snelle levering. Handige sluiting van de lampkap. Leuke en gezellige plafondlamp voor de kinderkamer.

Snel en makkelijk

Leuke lampen snelle levering en makkelijk bestellen

Heel mooi product

Wat ik heb besteld is net zo mooi als op het plaatje

Hmm...

Heb een foto laatst per email gestuurd... ik mis een onderdeel... al gehaald bij de Bauhaus.... er werd niet gereageerd op mijn mail...en er werd ook niets opgestuurd... bestel hier dus nooit meer wat..

De spaarlamp die dimbaar zou zijn, en als vervanger zou moeten dienen voor een lamp di ik een aantal

De spaarlamp die ik bij jullie kocht en die dimbaar zou zijn, en als vervanger zou moeten dienen voor een lamp die ik een aantal jaren geleden bij de Hema kocht, laat zich niet goed dimmen. Een miskoop.

Duidelijke website en zeer snelle levering.

Prima ervaring. Ene dag besteld, volgende dag thuisbezorgd, top.

Snelle levering, goed product!

De bestelde lamp is prachtig, was goed verpakt en snel bezorgd. Daarbij was de lamp aanmerkelijk goedkoper dan bij andere aanbieders.

Prachtige lampen, goede prijs, zeer snelle levering.

Heel tevreden van levering als kwaliteit!

Reageren snel en correct

Lampen gevonden op internet, de levertijd en prijs opgevraagd, snel antwoord, mooie prijs. Levering sneller als verwacht zelfs. Prettig bedrijf zaken mee te doen.

Lamp werd binnen termijn geleverd en voldeed aan de verwachtingen

Goede kwaliteit

Mooi compact verpakt lampenkappen van kunstof is handig voor in de keuken kan je vochtig afnemen Alleen postorde bedrijf is slecht Ik zou post.nl aanbevelen

Super service, super efficient echt een topbedrijf

Service was heel goed, correcte communicatie en heel uitgebreid gamma. Prijs kwaliteit ook echt goed

Snelle verzending, uitstekende kwaliteit/prijs verhouding

Enkel minpuntje was de levering dat niet aan huis werd gebracht maar rechtstreeks in een pickup point. Het duurde enkele dagen voor aleer het pakketje daar daadwerkelijk beschikbaar was. Maar dat was niet de fout van Lampenzo zelf maar van de koerierdienst.

Heel erg snel en goed!!

Zie boven

Snel geleverd en de moeite om het in een stuk bij de klant te laten komen geweldig Doos vol met plastic en tempex Goed gedaan

Mooie lamp voor een goede prijs. Zeer goed verpakt voor het transport. Super service!

Snelle en juiste levering

Duidelijke site, snelle en juiste levering.

gewoon goed

zie boven

Fantastische ervaring

Ruime keuze, eerlijke prijs, snelle levering. Ik ben een blije, zeer tevreden klant!