Fantastische ervaring

Ruime keuze, eerlijke prijs, snelle levering. Ik ben een blije, zeer tevreden klant!

Goed product, goede bezorging

Ben tevreden met mijn aankoop en de bezorging

super

Het was heel makkelijk om te bestellen en kreeg mijn bestelling al heel erg snel. Was goed verpakt

Groot kleurverschil

Ik heb een vloerlamp Birdie zwart 180 cm online besteld en toen hij thuisbezorgd is, pakte ik hem gelijk uit en wat trof ik meteen aan: kleur van een houten voet van de vloerlamp bleek veel lichter te zijn dan die op de website van Lampenzo. Gelijk gemaild met twee foto's naast elkaar ter vergelijking. Maar ze reageerden bijna één week niet op mijn klachtenmail en toen werd ik gedwongen om te bellen om te vragen hoe het zat. Ze beweerden door de telefoon dat de kleur absoluut hetzelfde was. Na discussie hingen ze ineens op. Ze namen mij als klacht niet serieus. Helaas, maar dan geef ik ze cijfer 1.

Na 10 dagen nog niks gehoord over mijn bestelling

Op 05 september heb ik een bestelling geplaatst (en betaald), maar tot vandaag (15 sept) niks ontvangen en niks gehoord over mijn bestelling. Ik ben echt niet blij

Prima service. Mooi product.

Verlopen vlgs afspraken. Tevreden dus.

Goede prijs, snelle levering!

Goede prijs kwaliteit verhouding en in 1 dag geleverd.

Prima service en levering

Iets meer uitleg/beschrijving over installeren van de lamp zou prettig zijn voor een leek. En misschien een optie geven of er snoer moet worden bijgeleverd.

Snel geleverd en goed geleverd.

Kan niet beter!

Mooie lampen. Verpakking kan echt beter ! Maar verder snel en goede artikelen

Snel

Binnen 2dagen had ik de lamp Binnen.

Bestelling werd dezelfde dag nog verzonden.

's Morgens besteld, vroeg in de middag al bericht dat het pakket klaar was voor verzending. Verder goed op de hoogte gehouden.

Besteld en de dag erna geleverd

Goed verpakt en snel geleverd

Super product, super service!

Super service!

bezorging

er werd bezorg op een verkeerd adres. nr 14 ipv Nr 30, lijkt ook niet op elkaar. En wij maar wachten....

Keurige levering

Artikel valt in t echt wat tegen althans de maat ervan ook al stond dit duidelijk beschreven. Een lamp kopen doe ik niet meer online. Ga de lampen niet gebruiken waarvoor ik ze heb gekocht. Deze krijgen elders een plek.

Bezorging perfect

Bezorging perfect verlopen maar vanmorgen om 10.02 uur heb ik een mail gekregen dat de bestelling geannuleerd zou zijn Vreemd

Precies zoals op plaatje

geweldig

Snelle levering, mooie stoere lamp voor op de kinderkamer. Goed stevig, leuk dat het poppetje verschillende kanten op kan kijken. Lamp zit goed stevig verpakt bij verzending

schilderijlamp was een teleurstelling

Schilderijlamp is heel fel licht. vergelijkbaar met een badkamerlamp. Dat hoort natuurlijk niet omdat het in de woonkamer erg opvalt. Nog erger dan een TL buis van vroeger. Ook schijnt de lamp alleen op het bovenste gedeelte van het schilderij. De rest geeft dan schaduw. M.a.w. niet bruikbaar. Weggegooid geld.

heel goed

vlotte levering. Goed product en goed verpakt.

Super gerief

Super service en snelle levering

goe en snel geregeld en geleverd

super tevreden

mooie lamp goede kwaliteit