Pluspunten

Nadat ik 2 keer op andere plekken een bepaalde rugzak had besteld en al betaald en deze na een paar dagen niet leverbaar bleek, kwam ik terecht bij Kompas. Deze rugzak was daar zelfs in de Sale, leuke meevaller en werd binnen 2 dagen geleverd.Ik onthou dit bedrijf!

Pluspunten

Goede productomschrijving, hele snelle levering!

Pluspunten

Zeer snelle en goede levering

Pluspunten

Snel en de beste prijs

Pluspunten

Snelle verzending en communicatie.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

1-afspraken nakomen 2-problemen oplossen die zij zelf hebben veroorzaakt

Pluspunten

goede webwinkel, snelle verzending

Pluspunten

Groot assortiment, zeer vriendelijke medewerkers. Dit keer via website besteld, levering zeer snel!

Via website is niet duidelijk of de punten op klantkaart worden bijgeschreven door deze aankoop. Prijzen liggen iets hoger als concurrent......

Pluspunten

Mijn zoektocht naar een heuptas met een goede prijs heb ik hier gevonden. Omdat de kleur die ik besteld had niet beschikbaar was/ afweek van de afbeelding werd er meteen contact opgenomen met de beschikbare kleuren. Dezelfde dag is het pakket verstuurd en kon ik het de volgende dag in ontvangst nemen. Keurig netjes verpakt. De eerste wandeling zit er op met deze heuptas! Zowel het bedrijf als de heuptas is zeker een aanrader!

n.v.t.

Pluspunten

Prima levering, goede prijs

Pluspunten

Snelle en juiste levering, perfecte service

Pluspunten

Scherpe prijs

Beschrijvingen van producten op de website kunnen beter

Pluspunten

Vriendelijk telefonisch contact gehad over de slaapzak die ik wilde bestellen. Daarna online besteld, en de dag erna had ik de slaapzak in huis. Helaas bleek het een verkeerd model te zijn... maar binnen 24 uur ontving ik alsnog de juiste slaapzak. Vervolgens heb ik een prima winters kampeerweekend gehad!

Pluspunten

levert op tijd

Pluspunten

Goede service! Ik heb eerst naar de winkel gebeld om te vragen of het artikel op voorraad was. Een medewerker is in de winkel op zoek gegaan naar "mijn" schoen en heeft deze vervolgens een dag later opgestuurd. (het was zondag toen ik belde).Snel geleverd!

Pluspunten

Artikel gekocht iets voor 17.30uur, de dag erop netjes geleverd. En netjes op de hoogte gehouden doormiddel van mailtjes.. Klasse

Pluspunten

Snelle orderafhandeling en levering met tracking info. Geleverd op aangegeven tijdstip.

2 sterren: slechter dan verwacht

Kosten voor terug sturen niet acceptabel

De verzendkosten naar u toe betalen wij.(indien u verzendkosten heeft betaald en het artikel terug stuurt ontvangt u ook uw verzendkosten terug) De verzendkosten naar ons retour zijn voor uw rekening. Het is ook mogelijk in de winkel te ruilen of retourneren. Wij zijn 7 dagen in de week open. Jammer dat u dit niet acceptabel vind.

Pluspunten

Mooi product, mooie prijs, snelle levering