Fijne producten

Fijne producten. Wel prijzig maar we zijn het waard

Leuk die welkomskorting

Nog geen ervaring is mijn eerste keer

Snelle correcte levering

Makkelijke site, goede uitleg, snelle levering!

Mooie, goede producten. Oo mijn huid werken ze uitstekend!

Oke

Hannah geeft mijn huid alles wat het nodig heeft.

Al 30 jaar gebruik ik niets anders voor mijn huid. Ik blijf onder begeleiding van mijn huidcoach dit zeker doen.

Eindelijk een product dat voldoet aan al mijn huidwensen

Fijne producten en snelle levering

moeilijk bereikbaar

geen monsertje

Op de afgesproken dag ontvangen

Snelle afhandeling en bezorging van mijn producten

Snelle levering, goede kwaliteit ( uiteraard is van Hannah) heel tevreden

Goede en snelle bezorging.

Goede communicatie en snelle levering

Prima advies

Mooie aanbiedingen, ook bij telefonische vragen vriendelijk en professioneel antwoord

I ❤️ hannah

Voor iedere huid een hele goede crème. Via de site bestellen gaat echt super betrouwbaar en makkelijk.

Fijne produkten

Hele fijne produkten! Hannahhuis heeft geregeld aanbiedingen/kortingen wat hier kopen aantrekkelijk maakt.

Snelle service en altijd een lekker proefje erbij

Prima geen klachten top

Geweldige producten

Goede service!

Goede en snelle service. Na het verzenden bleek er een beschadeging te zijn ontstaan. Het pakket werd terug gestuurd. Na contact met de klantenservice de volgende werkdag alsnog mijn bestelde product bezorgd gekregen. Top!

Supersnelle levering

Door een misverstand veel te laat mn vakantiebestelling gedaan, maar bestelling was alsnog mooi voor de vakantie in huis, heel fijn!

Vroeger goede ervaring met producten

Zie boven

TOP

Goed op de hoogte gehouden wat, wanneer de bestelling komt. Snelle levering!!!

Snel geleverd en prima producten

51 St Antoniusstraat

De mortel 5425VE

About Het Hannahhuis

Het hannahhuis is onderdeel van Huidinstituut de Orchidee. Daarmee wordt deze webshop vanuit een professionele achtergrond geëxploiteerd. Onze hannah webshop is ontwikkeld met een door hannah gecertificeerde huidcoach. Zo kunnen wij u altijd uitgebreid adviseren en hebben wij een uitgebreide kennis over het hannah assortiment. Naast uitgebreide informatie en kennis van alle hannah producten bieden wij ook heel voordelige verzending. Wanneer u uw hannah producten namelijk op werkdagen voor 17:00u besteld, dan ontvangt u deze de volgende werkdag nog in huis! Bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden. Voor Buitenlandse klanten rekenen wij slechts minimale verzendkosten.