Ik heb het nieuwe masker gekocht van hannah en in combi met de crème zou het nog beter zijn werk doen ( ik vond het jammer dat daar geen tester bij was gedaan om het te proberen ) verder had ik snel het pakket binnen en werd ik goed op de hoogte gehouden via de mail.

Gewoon uitstekende producten en snelle leveringen

Fantastische producten die ontzettend goed voor mijn huid zijn. Klantenservice is uitstekend en de leveringen zijn ook altijd super snel.

Ontzettend tevreden met de producten!

Voor de eerste crème besteld en wat een feest voor m’n (erg droge) huid!

Goeie service

Fantastisch 😻 de producten waren op tijd geleverd

Geweldige acties en snelle levering

Super snelle levering

Goede snelle service

Gebruik voor 't eerst, fijn product, ik ga er zeker mee door

Erg tevreden!

Makkelijk en duidelijke website. Na de bestelling geven ze stap voor stap aan wat er met je bestelling gebeurd. De bestelling was binnen 2 dagen binnen.

Fijne producten, goede aanbiedingen , zeer snelle levering ...

Lekker snel

Bestellen ging lekker snel, nog bedankt voor het monstertje!

Geweldige crème

Geweldig crème maakt mijn huid superzacht

Levering goed verzorgd en op tijd ,pakketje goed te volgen ,top product ,en natuurlijk moet ik meer bestellen ,maar eerst de rest opmaken ,

Service voldoet aan verwachtingen

Goede service duidelijk besteltraject en levering volgens planning

Snelle levering en fijne produkten

Producten goede kwaliteit

Prima alles op tijd voor een hele mooie prijs

Goed verzorgd

De crème is goed voor mijn gezicht, het voelt gelijk zachter.

Prima de volgende dag al bezorgd.

Als ik een productiefsten wordt het de volgende dag al bezorgd.

prima service en snelle levering

mijn ervaring is goed . Het product wat ik wilde was er de dag erop. alle mogelijkheden van betalen en waar bezorgen. verder ga ik het product Hannah nog ontdekken. Voor nu een vette winter crème om dat mijn huid erg droog is . maar zeker ik ga voor meer.

super

super snel en fijne winkel.

Goede service snelle verzending.

Super fijne/snelle service!

Super fijn dat de producten die je bestelt de volgende dag al in huis zijn!

Snelle levering en een cadeautje om te ontvangen!

Ik ben fan van de producten van Hannah. Ruiken lekker en mijn huid is heel erg blij met Hannah!

Een uitstekende service zoals dat hoort bij een uitstekend prudct!

Op vrijdag online besteld en op zaterdag in huis. Prima en zeker voor herhaling vatbaar.

Supersnelle levering

Pakketje de volgende dag al geleverd. Zeer netjes en vrolijk verpakt. Zelfs n extra monstertje erin.

Topservice

Snel ontvangen en nog een monster van een ander product erbij erg blij mee

Over Het Hannahhuis

Het hannahhuis is onderdeel van Huidinstituut de Orchidee. Daarmee wordt deze webshop vanuit een professionele achtergrond geëxploiteerd. Onze hannah webshop is ontwikkeld met een door hannah gecertificeerde huidcoach. Zo kunnen wij u altijd uitgebreid adviseren en hebben wij een uitgebreide kennis over het hannah assortiment. Naast uitgebreide informatie en kennis van alle hannah producten bieden wij ook heel voordelige verzending. Wanneer u uw hannah producten namelijk op werkdagen voor 22:00u besteld, dan ontvangt u deze de volgende werkdag nog in huis! Bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden. Voor Buitenlandse klanten rekenen wij slechts minimale verzendkosten.