Lippen zo zacht, en zien er ook vol uit. Ondanks geen kleurtje... kleurt hij wel de lippen zelf! Ik zeg Ja!!

goede producten

snelle afhandeling via website

Ik ben erg te spreken over de service van het Hannahhuis

Natuurlijk vooral om dat de hannahproducten allemaal fijn zijn. Het zelf samenstellen van een box met monstertjes vind ik ook erg fijn.

Fijne producten voor een goede prijs

Goede producten

Via Just Skin begonnen met gebruik van Hannah en mijn huid voelt beter

Snelle levering! Ik ben helemaal verliefd op producten. Eindelijk heb im producten gevonden, die werken!

Heerlijke producten

Heerlijke producten die goed werken.

Heerlijk producten

Mijn huid wordt altijd er gelukkig van deze producten

Ik had wel paar keer besteld was goede service

De pakje kwam op tijd !

Prefect

Ik had gebeld en via een mail kon ik toch mij producten bestellen top de volgende dag had ik het ben er zo blij mee

Mijn bestelling snel en goed geleverd!

Fijne wedsite en goede producten. Snelle en goede levering.

Fijne reinigingsolie

Zachte olie die mijn huid niet uitdroogt. Heel fijn. Wel prijzig

Snel en goede bezorging

Snel,goed geleverd.

Goed verzorgd.

Fijne producten en snelle service

Een goede actie met een gratis product,blijven fijne verzorgingsartikelen. En snelle levering met altijd een sample erbij,top

Bestelling op het juiste tijdstip en plaats aangekomen. Prima levering

Prima ervaring

Goede aanbieding, duidelijke site, duidelijke mails, snelle verzending

Mijn favoriete merk snel en voordelig bij jullie besteld. En ook nog een leuk presentje!!!!

Super snelle verzending

En erg lekkere en mooie produkten!

top creme

zeer tevreden en snelle service

Snelle levering, goede producten.

Alles top

Alles snel geleverd, heel goede producten.

Mijn pakje was kwijt en direct een nieuw pakje opgestuurd! Prima service!

About Het Hannahhuis

Het hannahhuis is onderdeel van Huidinstituut de Orchidee. Daarmee wordt deze webshop vanuit een professionele achtergrond geëxploiteerd. Onze hannah webshop is ontwikkeld met een door hannah gecertificeerde huidcoach. Zo kunnen wij u altijd uitgebreid adviseren en hebben wij een uitgebreide kennis over het hannah assortiment. Naast uitgebreide informatie en kennis van alle hannah producten bieden wij ook heel voordelige verzending. Wanneer u uw hannah producten namelijk op werkdagen voor 17:00u besteld, dan ontvangt u deze de volgende werkdag nog in huis! Bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden. Voor Buitenlandse klanten rekenen wij slechts minimale verzendkosten.