Mijn pakje was kwijt en direct een nieuw pakje opgestuurd! Prima service!

Top,,,

Ben heel blij met Hannah producten

Super fijne producten en snelle bezorging.

Het Hannahhuis: fijne website, snelle nezorging en heel fijne producten.

Helemaal goed

Hele fijne crème smeert goed

Ik ben super tevreden ziet er mooi en natuurlijk uit. Wel smeer ik het met de hand. Want het sponsor is een beetje erg ruw

bestellen ,product ,bezorging goed !

Alles goed geregeld

Goed!

Producten waren netjes ingepakt en arriveerden snel.

Levering perfect

Ik gebruik Hannah sinds 2006, er is voor mij geen betere .

Levering perfect

Ik gebruik Hannah sinds 2006, er is voor mij geen betere .

Goede service en snelle levering

Fijne producten. Snel geleverd met een leuke attentie erbij.

Goede service en snelle levering

Fijne producten. Snel geleverd met een leuke attentie erbij.

Altijd snelle service en vaak mooie acties

Voor mij dé Hannah shop. Compleet assortiment, duidelijke site, snelle service en levering, netjes verpakt en attente details en zeer regelmatig mooie acties.

De bestelling was er zo! Ideaal deze dure producten met korting, scheelt een heleboel! Ook leuk verpakt met extra dingetjes erbij.

Prima gegaan. Alle lof

zie hierboven

Snelle levering en tevreden over de producten

Uitstekend!!!

Snelle bezorging, netjes verpakt.

Onduidelijkheid over Black Friday

3 producten besteld , geen korting gevonden Black Friday

Snelle levering. Goede produkten.

Goede producten Snelle levering Fijn extra proefmonster erbij

super

Heel goed en leuk je krijgt naast je bestelling nog een product van Het Hannahhuis waar je echt wat mee kan.

Mijn bestelling wordt altijd snel en netjes ingepakt bezorgd. Fijn dat er een plek is om alle hannah producten te kunnen bestellen.

Snelle en correct geleverd

Beveel ik aan!

Super fyne creme Kreeg er ook nog lekker body creme bij als proefmonstertje!

bezorging Waardeloos 4 dagen op moeten wachten!!!!!!!

Vrijdag besteld woensdag bezorgd,ik bestel hier niet meer!

Response from the business owner

We hebben uw order op zaterdag 22 Oktober 2022 om 08:52 ontvangen, dat houdt in dat uw order dan op maandag wordt verwerkt en verzonden, Dit is ook wat we hebben gedaan. DHL heeft vervolgens het pakketje op woensdag geleverd, wat inderdaad met 1 dag vertraging is geweest vanwege drukte en onderbezetting bij DHL, op dit laatste hebben we helaas geen invloed.

51 St Antoniusstraat De mortel 5425VE

About Het Hannahhuis

Het hannahhuis is onderdeel van Huidinstituut de Orchidee. Daarmee wordt deze webshop vanuit een professionele achtergrond geëxploiteerd. Onze hannah webshop is ontwikkeld met een door hannah gecertificeerde huidcoach. Zo kunnen wij u altijd uitgebreid adviseren en hebben wij een uitgebreide kennis over het hannah assortiment. Naast uitgebreide informatie en kennis van alle hannah producten bieden wij ook heel voordelige verzending. Wanneer u uw hannah producten namelijk op werkdagen voor 17:00u besteld, dan ontvangt u deze de volgende werkdag nog in huis! Bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden. Voor Buitenlandse klanten rekenen wij slechts minimale verzendkosten.