TOP

Goed op de hoogte gehouden wat, wanneer de bestelling komt. Snelle levering!!!

Snel geleverd en prima producten

De producten zijn goed

Fijne producten. Heb dagcreme en nachtcrème en 24 uurs crème besteld om te proberen. Krijg ik 3 dezelfde mini tubes binnen. Dat vond ik wel appart.

Hallo Lena, We hebben je order even bekeken en zien dat je 3x de hannah 24-hour Skin Balancing 5ml hebt besteld en niet 3 verschillende producten. Het is overigens zo dat dit product zowel een dag, nacht als 24 uur creme is, mogelijk is daar de verwachting ontstaan dat je 3 verschillende producten zou krijgen. Maar dat is dus één product die voor alle drie de toepassingen bruikbaar is.

Netjes geleverd ben blij met mijn producten

Snel alles geleverd! Ben heel blij met mijn producten ze zijn super fijn

Geweldig bedrijf, goede producten en snelle levering, echt top!!!

Sample set

Ik heb als cadeau een sample set besteld. Helaas zijn er bijna geen travelsize producten te krijgen. Ik vond wel de inhoud t.o.v. de prijzen (€7,50/8,50) niet in verhouding...erg dure proefpotjes Verder altijd erg tevreden over de producten/levering en acties

Super producten

Ik gebruik al jaren meerdere producten van het merk Hannah. Ik heb Hannah vroeger zelfs gekend toen ik nog in Amersfoort woonde.

Netjes op tijd

Op zondag besteld dinsdag in huis ,,, top

Echt heel blij mee!!

Ik ben heel blij mee. Snel bezorg en zachte cream maak mij gezicht zachte en glad.

Snel en correct

Snelle en correcte levering

Super blij mee en ik had het snel in huis

Een goed product

Super goeie producten en een heel goed service

Super snelle levering

Makkelijke webshop om te bestellen en een snelle levering. Producten van Hannah zijn top. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Snel geleverd.

De ervaring prima en zeker tot de volgende

Ja mijn bestelling goed ontvangen en alles prima. Ik bel je nog voor informatie. Met dank en een héél goed 2024 voor alle medewerkers! Groetjes Ine

Snelle levering duidelijke website

Goede producten en een zeer snelle levering!

Al geruime tijd koop ik hier mijn producten. Veel keus en een snelle levering. Ik ben tevreden!

Snelle verzending en follow up

Overzichtelijke site, eenvoudig te bestellen en een vlotte verzending

Betrouwbaar

Hannah Fan!

Fijne producten. Door de Black Friday acties lange levertijd. De samples, sponsjes hoopt hier in middels wel op! Het zou leuk zijn om eens andere samples te mogen ontvangen als vaste Hannah online inkoopster! -:)

Gewoon geweldig

Kwalitatief goede producten. Ik merk restultaat.

Goede en snelle service!

Over Het Hannahhuis

Het hannahhuis is onderdeel van Huidinstituut de Orchidee. Daarmee wordt deze webshop vanuit een professionele achtergrond geëxploiteerd. Onze hannah webshop is ontwikkeld met een door hannah gecertificeerde huidcoach. Zo kunnen wij u altijd uitgebreid adviseren en hebben wij een uitgebreide kennis over het hannah assortiment. Naast uitgebreide informatie en kennis van alle hannah producten bieden wij ook heel voordelige verzending. Wanneer u uw hannah producten namelijk op werkdagen voor 17:00u besteld, dan ontvangt u deze de volgende werkdag nog in huis! Bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden. Voor Buitenlandse klanten rekenen wij slechts minimale verzendkosten.