Zeer goed product en goed bereikbaar

Zeer goed product en goed bereikbaar

Altijd wat leuks bij de bestelling

Heerlijk dag en nachtcreme, even wennen dat het nu in een tube zit

Uitstekend en prima verpakt

Prima verpakt en hele snelle levering. Ben heel tevreden.

Al vele jaren super blij met de producten van Hannah!! Ook de klantenservice is erg vriendelijk en denken met je mee als je andere producten nodig hebt ivm zwangerschap. Afgelopen week weer de dagcrème binnen gekregen. Helaas niet meer in een mooi potje maar in een tube. Handig te gebruiken, maar was wel erg gecharmeerd van de potjes. Stonden mooi in de badkamer :) Verder nog steeds helemaal tevreden.. Het gaat tenslotte om de inhoud ;)

Alles netjes op tijd geleverd. Plus kleine attentie.

prima!

Snelle levering. Vandaag besteld morgen in huis werd waargemaakt. Het product werd keurig verpakt geleverd.

Heerlijke voedende gezichtscrème die nog heerlijk ruikt!

Had droge trekkende plekjes op gezicht en met de 24 hour balancing creme werd dit na enkele dagen al zichtbaar minder !! Dit ook in combi met Hannah Vitamin complex . Ben zeer tevreden !

Prima producten!

De service en de kwaliteit van de producten is, zoals altijd, goed. Helaas verliep de berichtgeving via DHL dit keer niet optimaal. Ik heb hierover met iemand van het Hannahhuis een paar keer contact gehad. Uiteindelijk is het wel goed gekomen, maar ik had 't prettig gevonden als ik het pakket bij een DHL punt af had kunnen halen. Nu was dat niet mogelijk.

Ondanks aangegeven vertraging toch nog snel geleverd. Goed verpakt

Spullen worden snel verzonden en altijd iets extra's bij de bestelling, okk vaak leuke aanbiedingen.

Snelle levering van geweldige producten

Heerlijk producten die snel geleverd worden . Ook altijd een proefje van een ander product erbij. Ben er blij mee!

Correcte levering

Ik gebruik al jaren de 24 hours creme van Hannah tot volle tevredenheid. Leveringen zijn snel en correct. Alleen zijn de potten nu niet meer leverbaar en komen daar tubes voor in de plaats. Daar blijft altijd crème in achter of je moet de tube openknippen. Dat is gedoe. Daarbij komt dat we net bericht hebben gehad dat de prijzen omhoog gaan en ik vond het al erg duur. De twee sterren zijn niet voor het product want dat is prima, maar voor de prijs. Dus ik denk dat het voor mij einde Hannah wordt.

top

Snelle levering van mijn bestelling, waarin als extra een klein potje body crème zat. Een leuke geste van Hannah. De Touch of colour is een fijn product.

Goede service en klantcontact

Altijd weer blij met deze fijne producten. Nu was er iets mis gegaan bij het sorteercentrum waardoor levering iets langer duurde. Na melding hiervan direct een reactie en opvolging,fijn!

Fijne creme, gebruik het al jaren. Goede service en snelle bezorging! Heel erg tevreden!

snel en netjes

Snel en netjes ontvangen

Keurig verpakt en een snelle levering. Sinds ik bij een schoonheidsspecialiste kom die Hannah produkten gebruik, ben ik over gestapt naar dit produkt. Vindt het wel kostbaar, dus bouw het produkt langzaam op. Maar ben erg tevreden met Hannah. Ga zo door! Met vriendelijke groet, Ladya

Extra service gekregen!

De service is altijd al gewoon weg prima. Maar bij mijn laatste bestelling werd er een schep bovenop gedaan. Bij t niet voorradig zijn, onverwacht, van mijn inhoudsmaat masker, kreeg ik de grotere versie geleverd. Top! Ben dan ook trouwe klant want zo wel als kwaliteit van de producten bewijst dat.

Pakketje is nog steeds niet binnen

Vorige week mijn bestelling gemaakt en het pakketje is nog steeds niet binnen

Onze huid straalt

Zeer goede kwaliteit verzorging. Zuurstof, doorbloeding, vocht,... Mijn vriend en ik gebruiken dit nu 1 jaar. We zien het resultaat.

Fijne producten en snelle levering

Heerlijke producten van Hannah. En super snel in huis.

Geweldige creme

Na jarenlang gebruik van Weleda, ook heel erg goed, ben ik nu overgestapt naar Hannah. Ik heb nu de 24 uur creme en ik vind hem fantastisch! Ik zie echt verbetering aan m’n huid! Het is rustiger. Dus ik ben er heel blij mee nu.

De bezorging was niet wat ik besteld had. De volgende dag al had ik de ontbrekende producten.

Altijd leuke aanbiedingen snel geleverd

Over Het Hannahhuis

Het hannahhuis is onderdeel van Huidinstituut de Orchidee. Daarmee wordt deze webshop vanuit een professionele achtergrond geëxploiteerd. Onze hannah webshop is ontwikkeld met een door hannah gecertificeerde huidcoach. Zo kunnen wij u altijd uitgebreid adviseren en hebben wij een uitgebreide kennis over het hannah assortiment. Naast uitgebreide informatie en kennis van alle hannah producten bieden wij ook heel voordelige verzending. Wanneer u uw hannah producten namelijk op werkdagen voor 17:00u besteld, dan ontvangt u deze de volgende werkdag nog in huis! Bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden. Voor Buitenlandse klanten rekenen wij slechts minimale verzendkosten.