Geweldige creme

Na jarenlang gebruik van Weleda, ook heel erg goed, ben ik nu overgestapt naar Hannah. Ik heb nu de 24 uur creme en ik vind hem fantastisch! Ik zie echt verbetering aan m’n huid! Het is rustiger. Dus ik ben er heel blij mee nu.

De bezorging was niet wat ik besteld had. De volgende dag al had ik de ontbrekende producten.

Altijd leuke aanbiedingen snel geleverd

Ik ben heel tevreden over Het Hannahhuis

Een goede service, snelle levering en een gratis sample van een van vele fijne hannahproducten.

Goed!

Levering is altijd keurig op tijd, echter zou ik het wel fijn vinden, afhankelijk van de producten die ik koop, dat er een monstertje bij zit van een product dat aansluit bij mijn huidtype. Ik bestel bijv. dagcrème voor normale huid en krijg dan, hoe aardig ook, een monster van nachtcrème voor zeer droge huid. Tja...

Ben altijd tevreden.

Heb al meerdere keren besteld en altijd prima in orde. De laatste keer was er geen gratis sample bijgesloten. Geen enorm drama alleen jammer. Vind ik altijd zo leuk!

Mijn bestelling binnen 2 dagen ontvangen en alles netjes verpakt!

Pakket goed ontvangen

uitstekend

Snelle levering. Prettig dat het door de brievenbus kon. Fijn dat er een bijlage bij de rekening is gestuurd met daarin alle producten en gebruiksaanwijzingen van Hannah. Dat de verzending kosteloos is vind ik ook een pluspunt.

Snelle levering,ben erg tevreden.

Snel in huis en betrouwbaar

Kwam snel binnen, netjes verpakt en een mooie tester er bij (die ik meteen full size bij ga bestellen)

Perfect,, ben er heel blij mee ,,,

Mijn huid is erg blij mee ,,, ik gebruik Hanna zeker wel 25 jaar ,,,

Ik ben heel erg tevreden over het Hannahhuis goede en snelle service.

Goede omschrijving van de producten en snelle levering.

Ik heb precies het juiste product gevonden die ik nodig had. Het bestellen ging vlot en zo ook de levering, de dag erna kon ik al genieten van de heerlijke producten van Hannah!

Geweldig crème

Alweer mijn 24u creme van hannah ontvangen blijft een heerlijke creme dank u voor snelle levering

Altijd snel en volledig

Snelle service, netjes verpakt, vaak klein extraatje (monstertje) erbij. Gewoon leuk en goed.

Fijne crème een kadootje erbij is leuk alleen al die frummeltjes als vulling van de doos hoeft niet

Uitstekende producten

Eerlijke producten

Snel en met zorg

Snelle levering en met zorg ingepakt. Zoals gewend van Hannahhuis

Vandaag besteld is morgen in huis. Dat noem ik beloftes waarmaken. Top!!!!

Geweldig service.

Kwaliteit producten en snelle levering!

Hele goeie ervaring met deze website! Producten zijn van kwaliteit en de levering is snel.

Heel erg bedankt, mijn schoonheidsspecialist Norbert, ga straks emigreren dus heeft hij mij gezegd om het bij Hannah te bestellen. Ik ben nu nog opzoek naar een schoonheidsspecialiste waar ik mij op mij gemak kan voelen. Het liefst in de buurt van Dinteloord.

Zulke fijne producten

Producten zijn geweldig

Snel bestelproces en snelle levering.

Helemaal prima! Producten werden snel verzonden en waren 24 later in huis. Goed verpakt en een gratis proefmonster erbij.

St Antoniusstraat 51 5425VE De mortel

Over Het Hannahhuis

Het hannahhuis is onderdeel van Huidinstituut de Orchidee. Daarmee wordt deze webshop vanuit een professionele achtergrond geëxploiteerd. Onze hannah webshop is ontwikkeld met een door hannah gecertificeerde huidcoach. Zo kunnen wij u altijd uitgebreid adviseren en hebben wij een uitgebreide kennis over het hannah assortiment. Naast uitgebreide informatie en kennis van alle hannah producten bieden wij ook heel voordelige verzending. Wanneer u uw hannah producten namelijk op werkdagen voor 17:00u besteld, dan ontvangt u deze de volgende werkdag nog in huis! Bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden. Voor Buitenlandse klanten rekenen wij slechts minimale verzendkosten.