Snelle service, heerlijk product!

Erg goed

Altijd de volgende dag in huis!

Klein flesje doet groot wonder

Het is geen grote hoeveelheid en aardig aan de prijs maar! Je hebt er maar weinig van nodig en het levert groots werk. Het duurde even voor ik overtuigd raakte (het is toch aardig duur) maar ik ben om! Het is het waard!

Snelle levering van top producten

De bestelde artikelen zijn snel en netjes bezorgd.

Snelle levering , prima product

Snelle levering, goed product en een leuk extraatje in de doos.

Snelle levering, mooie producten

Peeling en masker op woensdag besteld en kreeg het donderdag al binnen, in een niet overdreven grote verpakking (ook fijn) en met een leuk proefmonstertje. Zeer tevreden!

Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Snelle service, prima huidproducten van Hannah, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, goede communicatie, leuke gratis attenties bij iedere bestelling, overzichtelijk website!

DHL is wat traag met leveren,zal door de drukte komen

Vlotte levering, duidelijk mailcontact.

in goed order ontvangen

Als cadeautje voor dochter besteld. Zij gelooft in Hannah producten. Snel en goed verpakt ontvangen.

Goede producten en snelle levering.

Snelle levering, keurig verpakt

Al een paar keer besteld en alle keren snel geleverd en goed verpakt. Zo leuk om er ook altijd iets bij te krijgen, zelfs nu een chocolade lettertje! Dank Hannahhuis!

Verloopt soepel en snel.

Uitstekend ,zeer verzorgd

Zeer goed verzorgd.Kreeg er zelf een chocolade letter bij.

Top-service !

Na 'n telefoontje dat maar de helft van mijn bestelling was geleverd, had ik de dag erna al de tweede helft in huis, toppie ! (één minpuntje : wel héél vaak moeten bellen om iemand aan de lijn te krijgen...)

Perfecte service

Fijne producten, leuke aanbiedingen, snelle levering

Luxe

Wat een luxe de verpakking de snelheid van levering,de volle samples ook nog keurig netjes nagestuurd en natuurlijk de heerlijke producten

Proma

Altijd keurig geleverd vaak met iets extra erbij is leuk

Mooi ingepakt

De producten van Hannah zijn de enige die mijn huid niet irriteren, altijd erg blij mee. Bij deze bestelling zat een proefje en chocolade lettertje bij, erg leuk om te ontvangen als extraatje!

producten goed ontvangen

Goede communicatie met bedrijf en snelle ontvangst van product tegen een redelijke prijs

Matigjes

Bestelling zou aan huis worden bezorgd echter ik kreeg via een mailtje dat het op een dhl servicepunt op te halen was…per toeval bekeek ik dat mailtje wat ik normaal niet eens doe…

Active dry

Ik zocht een product die mij kon helpen met de steeds terug komende lippenblaasjes die ik elk jaar krijg tijdens het veranderen van weer type. Daarom dit product besteld en heb het nu 1 x maal gebruikt en niet slecht alleen wil ik het een paar keer testen om te oordelen of het echt goed werkt.

Ik gebruik al jaren Hannah en ging ook.altijd naar een Hannah huidcoach Ze is helaas verhuisd maar ik gebruik nog altijd de hele rode lijn fantastisch!!

Goed product en kopen bij een fijn bedrijf, 'Hannahhuis'!

Kopen bij Hannahhuis is een hele goede keus, het ging even fout bij het bestellen maar er was gauw hulp en volgende dag had ik mijn product in huis! Dus als het op is bestel ik weer snel! :)

Snel, safe en simpel

Snelle levering, keurig verpakt. Top!

St Antoniusstraat 51

5425VE De mortel

Over Het Hannahhuis

Het hannahhuis is onderdeel van Huidinstituut de Orchidee. Daarmee wordt deze webshop vanuit een professionele achtergrond geëxploiteerd. Onze hannah webshop is ontwikkeld met een door hannah gecertificeerde huidcoach. Zo kunnen wij u altijd uitgebreid adviseren en hebben wij een uitgebreide kennis over het hannah assortiment. Naast uitgebreide informatie en kennis van alle hannah producten bieden wij ook heel voordelige verzending. Wanneer u uw hannah producten namelijk op werkdagen voor 17:00u besteld, dan ontvangt u deze de volgende werkdag nog in huis! Bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden. Voor Buitenlandse klanten rekenen wij slechts minimale verzendkosten.