Snelle verzending

Snelle verzending en een goede prijs

Breed aanbod en correcte leveringen

Zie hierboven.

Groot assortiment en snelle levering.

Bestel hier regelmatig heren slips. Veel keus en veel verschillende merken. Snelle levering en nooit problemen gehad.

Mooi assortiment, snelle levering en prima service

Top merken in het assortiment voor een nette prijs. Met enige regelmaat leuke aanbiedingen. Aanbevolen!

Top bedrijf

Snelle levering, fijne en duidelijke site.

Makkelijk toegankelijke website met een heel ruim assortiment en snelle levering…al vele jaren mijn favoriete website voor ondergoed.

Alles snel geleverd

Alles klopt altijd

Alles klopt en goede produkten

Mooie shorts , snelle levering

Prima keuze

Top Marken in Top-Qualität!

Habe hier einen lange gesuchten Artikel von DIESEL endlich in meiner Größe (S) gefunden.

goede afhandeling

ben voor het eerst klant, is goed bevallen

Goede service en snelle levering

De bestelling wordt snel geleverd en als er iets geruild moet worden is het zo geregeld

Komen afspraken na en er komt bericht wanneer de bezorging plaats vind. Verder uitstekende kwaliteit.

Snelle levering!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Goed en snel

Mooie merken, mis alleen van sommige merken een aantal modellen.

goede service!

Yourunderwearstore.nl heeft een grote keuze aan artikelen en een snelle bezorging.

Snelle reactie op vraag, en snelle bezorging

Ik moest voor donderdag een Kadootje hebben had al bij 2 websites al de zelfde bestelling gedaan en betaald. Maar de dag v levering bleek het niet meer op voorraad. Dus mijn laatste kans was dit dus op dinsdag de vraag gesteld of het op voorraad was kreeg woensdag bericht terug en gelijk besteld en dat ik het donderdagavond wilde geven. Nou top werdt donderdag ochtend bezorgt ik blij stond niet met lege handen

gevarieerd aanbod

Aanbod is ruim in diverse merken. Ik ben al vele jaren klant maar nu had ik voor het eerst ook een vraag die snel en naar tevredenheid werd opgelost.

Heel goede (super) kwaliteit ondergoed

Het draagt heel fijn, sexy, en voldoet aan mijn verwachtingen

Top bedrijf

2 x besteld en supersnel geleverd!

Website, waarmee je correct zaken kan doen!

Al sinds jaren een goede site / zaak. Komt deals na. Graag bij de pyama's of zowel de jas als de broek dezelfde samenstelling kent: b.v. in beide elastan! Bij de laatste bestelling het geval en een eerder niet!

Zeer snelle levering !

Alles voor 100% verlopen naar wens !

Al 20 jaar mijn favoriet

Hier koop je de nieuwste collectie van de tofste merken. Altijd de volgende dag in huis en goede service indien nodig.

elle en correcte levering tegen een mooie prijs.

snelle en correcte levering. groeten.