irritante reclame

ik wil niet door reclame gestoord worden door een bedrijf waar ik wel eens iets koop.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat u onze reclame als storend heeft ervaren. U heeft zich ingeschreven voor onze nieuwsbrief om te profiteren van een korting op uw volgende bestelling. Als u de nieuwsbrief niet langer wenst te ontvangen, kunt u zich eenvoudig uitschrijven via de afmeldlink onderaan elke e-mail. Met vriendelijke groet, Yourunderwearstore

Altijd juist en op tijd geleverd

Teleurgesteld retourbeleid en extra kosten

Negatief

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We betreuren het ten zeerste dat onze retourvoorwaarden niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We streven ernaar om transparant te zijn in onze beleidsregels, en kunnen graag wat meer context bieden bij de situatie. Als kleine onderneming proberen we een evenwicht te vinden tussen kwaliteit, kosten, en service. Wij bieden gratis verzending aan voor bestellingen boven de €50 en vergoeden de verzendkosten volledig als een gehele bestelling wordt geretourneerd. Het is echter zo dat, in overeenstemming met ons beleid, de retourkosten voor rekening van de klant zijn. We begrijpen dat dit anders is dan bij sommige grote online retailers, die door hun omvang en externe investeringen vaak geen kosten rekenen voor verzending en retourneren. Echter, als klein bedrijf zijn we genoodzaakt een balans te vinden die ons in staat stelt onze goede service voort te zetten zonder verlies te lijden. Wij compenseren dit door te focussen op superieure kwaliteit en een goede klantenservice, iets wat door onze klantenreviews bevestigd wordt. We waarderen het dat u bij ons hebt gewinkeld en staan altijd open voor feedback om onze diensten te verbeteren. Uw ervaring is belangrijk voor ons, en we zijn toegewijd aan het behandelen van alle klanten met de hoogste zorg en respect. Met vriendelijke groet, Yourunderwearstore

goede service

zeer goed

zeer goed

Netjes en correct

Snelle info in antwoord op mijn mail

Top in prijs/prestatie!

Perfecte pasvorm!

Pracht side

Geweldig mooie spullen van top merken en mooie aanbiedingen

Prima zaak.

Een snelle afhandeling van mijn bestelling. Niets op aan te merken.

Supersnelle ervaring

Het is goed zoals de bestelling verzorgd en verzonden wordt, super.

Vertrouwd

Veel keuze en merken van goede kwaliteit! En snelle levering. Ga zo door!

Snelle levering, ruime keuze.

Ruime keuze aan herenlingerie, vlotte levering, concurrentiële prijzen.

Service zoals verwacht mag worden van een goed bedrijf.

Goede en snelle afhandeling van de bestelling, zoals je dat verwacht van een goed bedrijf.

correcte service en snel geleverd

overzichtelijke site waar je snel vind of wat je niet zoekt. wel een shop waar je niet het standaard ondergoed vinden kan

Super Preis/Leistungsverhältnis

In der Regel super Preise für Markenartikel - immer orignal verpackt - bisher keine Bestandung. Schnelle Lieferung nach Deutschland

Slecht

Ik heb geen bestellingen geplaatst en toch krijg ik via mijn e mail facturen. Heel vervelend. Graag stopzetten van de valse e mails!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent. Uit onze gegevens blijkt dat u op 25 mei een bestelling heeft geplaatst en deze spoedig daarna heeft ontvangen (vandaar de uitnodiging om ons te beoordelen). Op 21 juni heeft u meerdere bestel- en betaalpogingen gedaan die niet zijn afgerond, wat heeft geleid tot de automatische verzending van facturen. Indien u geen facturen wenst te ontvangen, adviseren we u om geen bestelpogingen via bankbetaling te doen indien u geen aankoop wenst te voltooien. Mocht u verdere vragen hebben, staan we graag tot uw dienst. Met vriendelijke groet, Yourunderwearstore

Prima prijs/kwaliteit en bezorgingstijd

Goede service goede kwaliteit

Goede service en goede kwaliteit

Vlotte bestelling

Vlot besteld, vlot geleverd. Mooi ondergoed dat bovendien lekker zit en lekker zacht aanvoelt.

Product voldoet aan de verwachtingen

Is zeer goed, product voldoet aan de verwachtingen.

Snelle levering en netjes verzorgd

Bestellingen worden netjes en verzorgd, en snel geleverd

Goede collectie,kwaliteit, perfecte levering

Kiyoh Bewertungen