Zeer snel en goede communicatie

Snel geleverd en duidelijke communicatie over het proces. Zeer tevreden.

Snel geholpen, het is de volgende dag bezorgd.

Jammer wel dat ik de SKYLT producten niet rechtstreeks kan kopen in de winkel of groothandel in Den Haag. Ik hou in principe niet van aankopen via internet. Er is al veel te veel leegstand in de winkelcentra. M.v.g. P. Plugge

Good service, nice renovated floor at the end.

Despite some initial impediments due to Covid-19, the job was done and my old floor became like a new one. The parquetter was very precise and he paid attention to not hurt the walls.

snel en efficiënt

snel en efficiënt

Goed en een snelle levering

Goed en snelle levering

geheel volgens afgesproken plan

Prima en goed gecommuniceerd

Eenvoudige, gebruiksvriendelijk site. Snelle levering

Keurig, netjes en snel geleverd

Fijne ervaring

Vlotte afhandeling en aan de telefoon zeer behulpzaam en goede service.

Snelle levering, duidelijke communicatie.

Prima prijzen, vlotte communicatie per e-mail over het bestelproces en levering. Producten goed verpakt ontvangen.

Alles op aangegeven tijd keurig verpakt geleverd!

Helemaal goed

Keurig, netjes en snel geleverd

Super goed

Ten eerste is de bezorging super snel geweldig De kwaliteit van de vaste was is echt geweldig mijn vloer is weer super en mijn vloer is al 30 jaar oud nu hij is weer als nieuw

super tevreden

super tevreden !!!

Goede product, snel geleverd

De producten zijn met goede toelichting voor het gebruik ervan op de website omschreven

De bestelling was zo geplaatst. Zeer snelle levering. Correcte afhandeling via mail ( incl. nota).

Perfect geregeld , en bezorgt

fijn op de hoogte gehouden hoe de bestelling is verwerkt.

Snelle levering, prima!

Ik had wax voor mijn houten vloer nodig, maandag besteld, woensdag in huis. Top!

Goede service, snelle levering

Spuitbus cleaner kwam kapot binnen. De volgende de dag kregen wij al een nieuwe! Top service. Erik Anusblekers United

Prima service snelle verzending

Zeer goed bedrijf. Goed advies over het product.

Snelle verzending

Binnen 3 dagen had ik het bestelde artikel in huis.

Goed geholpen

Verschillende keren foto's van beschadigd parket gestuurd die helaas niet aankwamen omdat de ontvangende internetside de hoeveelheid niet aankon. Uiteindelijk opgelost door niet meer dan 2 foto's te versturen. Uiteindelijk is het gelukt en is goed advies gegeven over de te gebruiken olie. Het versturen gebeurde snel.