Prettig

Gebruik ik al een paar jaar en werkt perfect

Goed product en snelle levering

Vlug bestelde artikelen thuis

Goed product vind alleen verzend kosten wat aan de hoge kant

Product voldoet goed voor de houten vloer

Netjes behandeld

Prima en betrouwbare webshop

Goede producten, vlotte en nette afhandeling bestelling. Ik ben al jaren klant.

Goed vindbaar en snelle service

Supersnel geleverd!

Supersnel geleverd!

Prima service en verzending!

Snel en vakkundig!

Snel en goed geleverd

Geweldige service

Prompte mogelijkheid om vloerpolish te kopen en af te halen. Het was voor ons dringend en daarop werd heel goed op geanticipeerd.

Goede service!

Besteld via webshop. Afgehaald in showroom ipv opgestuurd.

Geen dagen wachten op het bestelde maar één dag wachten Dat is fijn.

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Prima, snel geleverd

Bestelling werd snel geleverd. Prijs van product was ook goed. Verzendkosten wel wat hoger dan gebruikelijk.

Kwaliteit en zeer zorgvuldige werkwijze.

De parketvloer is vakkundig en met zorg als nieuw opgeschuurd. Ongelofelijk, hoe diepe krassen, ontbrekende delen en grote kale plekken worden weggewerkt. Ook voor en na de bewerking van de vloer kan je altijd terecht voor vragen. Prima!

Supersnel en correct

Helemaal goed en snel afgehandeld

Onjuiste hoeveelheid toegestuurd.

Onjuiste hoeveelheid toegestuurd. Na melding hiervan nog geen tijdige reactie voor oplossing.

Beste heer van Herpen, Mijn collega Kevin heeft contact met u gehad over uw bestelling. Helaas hadden wij geen 15 stuks parketveren meer op voorraad, maar wat wij nog wel hadden liggen hebben wij naar u verstuurd. Omdat wij stoppen met onze webshop komt er ook geen voorraad meer binnen. Het aankoopbedrag van de parketveren die u niet hebt ontvangen hebben wij teruggestort naar uw rekening. Onze excuses voor het ongemak, we hopen dat u uw beoordeling na contact met ons gehad te hebben nog wilt heroverwegen. Alvast een goed weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Thijs van Parket Onderhoud Service

Uitstekend vakwerk geleverd.

zie boven

Prima geregeld!!

Hartelijk dank voor de geleverde service. 2keer tot nu toe....levering was prima en in vrij korte tijd. Dankjewel

Zeer snelle levering tegen een topprijs

Duidelijk, snel, netjes verpakt en voordelig. Wat wil men nog meer?

Helemaal tevreden!

Prettig contact, betrouwbaar, afspraken worden nagekomen, service perfect. Wij zijn zeer tevreden over Nico en zijn collega en uiteraard over het afgeleverde werk.

Conform afspraak, netjes verpakt en op tijd.

Nette versturing. Conform afspraak