Artikel besteld waarvan de leverdatum, zoals die op de site vermeld stond, niet haalbaar bleek. Nadat eerst op mijn eerste email niet gereageerd werd heb na mijn tweede email een telefoontje ontvangen van Voorwinden met een heel mooi aanbod én de garantie dat eea toch nog met Kerst ingepakt onder de boom kan. Super service dus! Top Sjors, bedankt!

Goed product juiste pasvorm.

CAR shades.

goede service en snel

super service

Een prima behandeling per telefoon en service top!

Goede. Afhandeling snelle levering ondanks Corona perikelen!

Onderdelen besteld één terug gestuurd

Wegens omstandigheden had ik een onderdeel die niet voor me auto bedoelt was binnengehad, na contact te hebben gelegt kon ik me onderdeel terug sturen en daarbij is het allemaal goed afgerond! Goede communicatie en snelle reactie. Goed afgerond

Top product en super snel geleverd

Super product

Levering is goed, Product klopt. wellicht iets scherper in de omschrijving van het product. Ik had rechts een origineel licht en deze kwamen niet overeen. Als ik beter had gelezen had dat kunnen weten, maar mag best duidelijker omschreven zijn.

Betrouwbaar

Geweldig product voor een schappelijke prijs. Snel geleverd maar niet voor deze tijd.

Topservice!

Ik bestelde op een zondag zijwindschermen voor mijn Peugeot 207, maandag werd ik gebeld door een vriendelijke dame met de mededeling dat ik blijkbaar verkeerde had besteld (voor een station wagen), dit zag zij door de door mij ingevoerde kenteken. De dame gaf mij de keuze de bestelling te annuleren of aan te passen. Wel met de kanttekening dat ook deze zijwindschermen hoogstwaarschijnlijk een levertijd hebben van ong. 2 weken. Ik liet de bestelling aanpassen en moest daar iets voor bijbetalen. Omdat degene die ik in eerste instantie wilde (qua merk), niet leverbaar waren (en dit verkeerd op de site stond) kreeg ik 15% korting ipv de al aanwezige 10% korting, voor het ongemak. Op dinsdag kreeg ik de zijwindschermen ineens al binnen. Super service!

Duidelijke website en kon makkelijk juiste item bestellen. Werd erg snel geleverd en was precies zoals gemeld op de website. Blij mee

Zeer goed en snelle levering

N.v.t

Prima communicatie en levering

Duidelijke en enthousiaste communicatie.

Mooie zijwindschermen

Zeer mooie zijwindschermen en zeer snelle levering. Een bedrijf dat ik aan beveel

Top klantenservice

Ik was vergeten iets toe te voegen bij mijn bestelling. Na vlot en fijn contact hebben ze mijn orders samengevoegd zodat ik niet 2 keer verzendkosten hoefde te betalen. Top!

Geen goede ervaring met die bedrijf

Veelte laten levering. Stuur het retour na retourtermijn. Bedrijf laat hier niets van weten en houden het artikel. Na slecht contact met de klantenservice zouden ze het opnieuw naar ons versturen echter is hier niets van waar. Kortom € 130 euro kwijt. Raar aan hier niet te bestellen.

Goede service en goed passend product

Fantastische service gekregen toen bleek dat er iets mis was met mijn product. Snelle communicatie en een goede oplossing geboden. Zeer prettig bedrijf om bij te bestellen. Zou ze zeker aanraden!

Supper

Heb window visor voor mijn renault laguna gekocht en zijn perfect, en mooi verpakt. Super winkel om wat te kopen, raad ik iedereen aan

Top service!

Bij levering bleek ik het verkeerde artikel te hebben ontvangen. Ben via de mail op de hoogte gehouden van het proces, waar ging het mis, wat kunnen we er aan doen, en wat ik moest doen. Binnen 3 dagen het juiste artikel ontvangen!

Gewoon top zoals het hoord.

Gewoon top zoals het hoord.

Zeer duidelijke site

Een zeer goede verpakking.

snelle levering met juiste producten

echter een belachelijke grote doos voor 2 sets stoel rails

Snel en uitstekend!

Snel besteld, duidelijke website, prima!