Mooi product, vlot en in goede staat geleverd. Perfect.

Netjes verzorgd en geleverd pakket.

Netjes verzorgd en geleverd pakket

Gewoon goed

Snelle levering, vriendelijk telefonisch contact gehad, zoals het hoort

Top service! Na controle via de mail was zeer fijn!

Vlug en goed geleverd

Prima spullen voor mooie prijs

Levering en spullen als gewenst, vraag achteraf om factuur werd adequaat opgepakt en opgelost.

Snel geleverd.

Goed verpakt.

Goeie service

Keurige afwikkeling en netjes te woord gestaan

Super!!

Zeer snelle levering goede service..

Zeer goede ervaring

Spatborden besteld voor mijn oldtimer. Goede prijs, zeer snel geleverd en een top service.

Goeie service

Prettig geholpen

Verrassend goed

Na bestelling werd er nog contact opgenomen om er zeker van te zijn dat je het juiste passende onderdeel voor je auto kreeg. Het verbaasde mijbmaar vond het zeer netjes.

Goede kwaliteit

Mooi spul en snel geleverd

Prima levering, past alleen omgekeerd op een ASS

...

Producten netjes en snel geleverd

Gewoon netjes.

Klant gericht

Gebeld met het bedrijf, kreeg een medewerker aan de telefoon die vriendelijk en klantgericht was, hij zocht direct voor mij of het beoogde wel daadwerkelijk zou passen op mijn auto, dit bleek het geval te zijn en snelle levering met mailtjes waar mijn bestelling was en dat maakt duidelijk het verschil in positieve zin top

slechte terugkoppeling

Heb goederen ontvangen. maar er was 1 onderdeel met schade. heb dit gemeld maar hoor niets meer?

Zucht.... blijven jullie hier mee bezig?

Niet volledig

In 1 unit zat maar 1 xenon lamp.

Pwoah en op dezelfde dag een weer niet herleidbare recensie. We gaan als een speer! Neem gerust contact op met uw gegevens, dan laten wij ook een paar ongefundeerde reviews achter op uw pagina, waarde concurrent!

De producten zijn niet hetzelfde als op het systeem

Ik ging het systeem in en hoewel ik het kenteken van mijn auto schreef, paste het product dat kwam niet in mijn auto en het kostte me veel moeite en het onderdeel voor de voordeuren paste helemaal niet, ik sneed meer dan de helft en het resultaat was verschrikkelijk, ik begon bij de achterdeuren, dus ik repareerde de achterdeuren, dus ik moest het geld voor de voordeuren zetten. Ik dacht dat ik geen andere optie had, ik heb het geprobeerd maar het werkte nog steeds niet De volgende keer verzoek ik u om uw producten of systeem grondig te controleren

Als concurrenten al gaan inzetten op middelmatige geschreven negatieve reviews, dan zul je wel iets goed doen...

Geweldige service

Geweldig bedankt :-)

Top gedaan

Alles is perfect.

Prima geregeld!

Op afgesproken tijd werd al op ons gerekend. Uitvoering van de werkzaamheden uitstekend. Vrolijke en goed aanspreekbare medewerkers en echte belangstelling voor de klant! Prima prijs en goede dienstverlening! Gewoon gezellig om langs te gaan. Een aanrader!

vriendelijke service, vlotte levering

Niets op aan te merken, het enige wat me benieuwt is hoe snel de terugbetaling plaatsvindt van de retourgestuurde (verkeerde) kopland. Als dat binnen een week gebeurt dan verhoog ik de score dus ik wacht in spanning af