Keurig op tijd geleverd

Goed artikel zoals omschreven, en snel geleverd

Product wat ik besteld had was niet het juiste en een oplettende medewerkster attendeerde mij hierop. Deze heeft de order aangepast en ontving ik kort daarop de windschermen. Deze waren zeer makkelijk te plaatsen en passen perfect. Top product

Snel, goed product.

Correct bedrijf

Snelle levering,alleen de producten zouden wel beter in gepakt mogen worden ivm beschadigen

Product zoals omschreven en snel geleverd

Toppp dat er nog een fysieke winkel bestaat waar ik persoonlijk geholpen kon worden op mijn keus dankjewel Glen en tot gauw

Efficient en betrouwbaar

Makkelijke website. Ook telefonisch goed bereikbaar en uitstekend deskundig advies. Levering zoals beloofd en goed verpakt.

Ze zijn super snel

Echt goedepas vorm en super snel verzemding

Duidelijke site snelle levering

Goede ervaring met deze site ik kon alles snel vinden wat ik nodig had en snelle levering

Top en hele snelle levering en superprijs

Zeer snelle levering en een goede prijs

mooie site snelle service

paar ankerplaten besteld ,had het snel in huis en de prijs was ook goed

Zeer goed , snel geleverd deze keer , vorge keer duurde het te lang nu niet

Een van de weinig die het onderdeel nog had. Goede levering en aardige klantenservice

Als een van de weinige bedrijven hadden ze het onderdeel op voorraad waar ik naar op zoek was. Nette levering, goed verpakt zodat het onderdeel niet kan verschuiven in de doos. Ik heb de klantenservice gebeld met een vraag over het onderdeel wat ze niet direct wisten. Ze hebben gebeld met de importeur en binnen 10 minuten(!) belden ze me terug met het antwoord. Uitstekende service!

Fijne communicatie en goed meedenken bij problemen.

Goede/snelle service

De service was snel.maar het geleverde product was erg slecht!! Helaas was ik niet in de gelegenheid om het terug te sturen...

Goed ontvangen, levertijd vraagt geduld

Product is goed verpakt en geleverd. De levertijd was mij bij aankoop niet helemaal duidelijk. Ik verwachtte binnen 2 weken. Dat werd na bestelling duidelijk. De beloofde leverweek na 4 weken is gehaald.

Goede en nette service. Snelle levering.

Snel geleverd prima passend onderdeel

Snelle levering super kwaliteit

Diverse autos voorzien van Windschermen en keer op keer weer een fantastische service ..snel en goed geregeld Laatste keer zelfs binnen 23 uur in huis Top

Goede snelle service

Zeer goede service

Simpel te plaatsen

Valt tegen dat ze niet op voorraad waren. Snel en simpel te plaatsen.

Goed en snel geleverd top

Een zeer goed bedrijf.

Geel erg goed.

Ik heb een imitatiebumper besteld welke scherp geprijsd was, maar deze werd helaas beschadigd geleverd. De beschadiging zat precies op het gedeelte dat niet gespoten hoefde te worden. Gemeld, retournummer gekregen, opgestuurd en binnen een paar dagen een nieuwe. Geen extra (transport) kosten of iets dergelijk. Dus eigenlijk gewoon zoals het hoort al denk ik dat iedereen die geregeld aan online besteld ook weleens anders meemaakt.

Top bedrijf

Snel verzenden en goed materiaal