Uitstekende service en levering

Uitstekende service en levering

Geweldige site

Geweldige site en zeer snelle service. Makkelijk boodschappen doen en snel geleverd. Kortom....een aanrader

Juiste artikelen op website met goede uitleg. Product is zeer netjes verpakt, afhandeling was super.

Goed en snel

Alles in goede orde ontvangen

Snelle levering en exacte omschijving van wat ik zocht

Aanrader deze bedrijf

Keurig en goed verpakt afgeleverd

Helaas was er even een klein probleempje, maar alles keurig opgelost en op tijd geleverd. Goed verpakt en snel.

Prijs/kwaliteit prima. Levering supersnel.

wederom uitstekend

al diverse malen besteld. altijd correct.

Alles snel en goed geleverd.

Product en levering uitstekend

Gewoon prima

Snel het juiste onderdeel in huis.

helemaal top

Prima product Past heel mooi en een goede beschrijving erbij

Duidelijke site

Goed kunnen kiezen en snel binnen

Prachtig materiaal en goede service

Windschermen besteld voor mijn vriend, helemaal gelukkig mee gemaakt. Het getinte uiterlijk bevalt hem enorm. Ze steken niet uit en lijken één geheel met de auto. Service ook meer dan goed. Mailtje gehad met de vraag om het kenteken te bevestigen om zeker tw weten dat ik het goede product had besteld. Dikke aanrader!

Prima geregeld

Super geholpen aan de telefoon en bestelling is volgende dag geleverd

Prima product en levering.

Prima product en levering als afgesproken.

Slechte service

Ik bestelde zijwindschermen voor mijn 5 deurs Fiesta mk8 echter kreeg ik de schermen voor een mk7. Retour aangeboden maar ze gaven aan dat ze wel pasten en dat ik dat eerst moest proberen. Eindresultaat een stukje afgebroken en wat zeggen ze dan.. montage schade mag niet retour. Ik zou voorwindenparts niemand aanraden!

Prima levering kwaliteit matig

Snelle levering, helaas heeft het spuitbedrijf waar hij in kleur gespoten moet worden er erg veel werk van ze zeggen dat de ondergrond niet goed is, en ik moet nog steeds afwachten of het goed komt en het zal wel een stuk duurder uitvallen helaas. Conclusie het valt tegen.

Juiste model via kentecken

Vriendelijk contact en perfecte service

Zeer nette en vlotte afhandeling, inclusief de technische terugkoppeling en afstemming omtrent de aankoop.

Snelle jongens

Alles gemakkelijk te vinden op de website, opdracht en levering goed en tijdig gecommuniceerd, zeer tevreden.

Goede onderdelen en snelle verzending

Goede onderdelen voor een uitstekende prijs! Met daarbij een snelle verzending

Alles volgens afspraak

Stavangerweg 15