Super goed!

Onze Bumper is er dol op! Die krijgt normaal alles stuk maar deze heeft ze een hele kluif aan.

Vooral de ervaring die de hond ervaart telt

De hond is er blij mee. Dus het baasje uiteindelijk ook.

Snelle levering,mijn dieren en ik houden van de Nylabone ze hebben er lang plezier van vinden het lekker en ik vind het veilig.

Het product is optijd bezorgd, goeie website, overzichtelijk.

Hond niet erg geïnteresseerd

De hond is niet erg geïnteresseerd in het bot en kauwt erg veel van het oppervlakte af.

Beste klant, Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent met de kluif. Weet u dat onze klantenservice voor u klaar staat om u te helpen en te adviseren? U kunt altijd contact met ons opnemen. U schrijft dat de hond niet geïnteresseerd is in de Nylabone, maar dat hij wel veel van het oppervlakte afkauwt. Hij kauwt er dus wel op. Er is dus wel wat interesse bij de hond. Heeft u verder nog andere kluifjes liggen voor de hond, waar hij zo bij kan? Neem gerust contact op met onze klantenservice, dan kunnen wij u verder helpen. Met vriendelijk groet, Rianne - Nylabone.nl

Zeker goed voor de tanden van de hond

Super webshop! Enorm vriendelijk geholpen

Geweldige webshop! Ik was vergeten een kortingscode in te voeren en werd de dag erna vriendelijk gebeld met een super oplossing! Ik raad deze webshop zeker aan, ik ga hier sowieso vaker bestellen! De dag erna hiwr gelijk ook een kerstcadeau besteld voor de hond van mijn ouders.

Diverse nylabone producten besteld met verschillende smaken voor onze Engelse Stafford’s. Alle andere producten die wij hiervoor geprobeerd hebben zijn niet sterk genoeg voor de kaken van onze Engelse Stafford’s en sneuvelen binnen een paar uur ! Wij zijn zeer tevreden met de diverse harde nylybone producten en ze zijn een prima afwisseling voor hún dagelijkse behoeften.

Zeer tevreden!

Goede producten en zeer snelle levering!!

Snelle reactie op mail

Super goed geholpen in t maken vd juiste keuze voor onze pup! Heel blij en ook om te zien dat hij dat bot steeds pakt

Product is naar wens.

Duidelijke website, snelle levering

Ik moet eerlijk zijn, dit product heb ik cadeau gegeven, dus ik weet niet precies hoe het bevalt, maar........toen ik zelf nog honden had (een stafford (pitbull) én een rottweiler-herder heb ik meerdere soorten nylabones gehad. Mijn ervaring is alleen maar positief. Na jarenlang fanatiek kauwen en kluiven door 2 honden met sterke kaken, hielden de nylabones stand. Alleen schraapseltjes kregen ze eraf. Dit waren wel de botten met extreme endurance. De hoogste kwalificatie. Nu heb ik een puppy bone voor een labrador pup, die aan het wisselen is gekocht. De zachtste en minst extreme van alle botten. Zover ik heb gehoord bevalt deze.

Jarenlang knaagplezier.

Wij hebben al jaren Bordeauxdoggen. Zo af en toe zit er een echte knager tussen. Nylabone is perfect. Gaan jaren en jaren mee. Niet stuk te krijgen en vervelen nooit.

Fantastisch en snel

Hallo Een zeer snelle en correcte levering Is een zeer mooi en leuk speeltje voor de hondjes Zijn er veel mee bezig Is een aan rader

Duidelijke site. Vandaag besteld, andere dag geleverd.

Geweldig lange levensduur! Onze hond is er super blij mee.

Ze sleept de Nylabone mee van mand naar mand. We hebben dezelfde Nylabone in 2013 ook al eens gekocht, maar die werd te klein door het intensieve gebruik.

Top kluif

Onze hond blijft er op kauwen, zeer tevreden

super

topwinkel, snelle levering , goede producten. al vaker besteld en heel tevreden

Hond is er dol op

We hebben tegenwoordig een hond die houdt van kauwen op van alles en nog wat. Onze andere honden hadden dat helemaal niet dus even wennen was het wel. De verschillende nylabones zijn voor haar perfect. Verzending ook prima verlopen.

Mijn hond is erg blij met haar nylon Bone. Helemaal verslaafd aan dat ding, haha. Goede prijs voor een groot bot.

Fijn advies en snelle levering

Omdat ik twijfelde over welke Nulabone geschikt was , telefonisch contact opgenomen . Erg vriendelijk geholpen en bestelling volgende dag in huis

Super vlug en correcte levering

Onze hond hadden we slechts 2 weken bij ons(herpaatsing) Hij is 1 jaar en 5 maanden. We waren wat radeloos wat we hem Konden geven om zich bezig te houden en te kauwen.Op dag 1 bij ons had hij al verschillende speeltjes vernield.Ook een Kong.Gelukkig kregen we van hondenlbezitter de raad om Nylabone te kopen en daar zij we nu wel heel blij mee!!

Stevig voor harde bijters

Onze hond bijt graag op een stevig speeltje. De meeste sloopt ze zeer snel. Hier kan ze uren aan knagen.

Goede kwaliteit

Vlotte bestelling , snel geleverd.

Over Nylabone.nl

Nylabone.nl Ruim aanbod aan producten van het merk Nylabone. Advies en service voor ons klanten is voor ons van groot belang! Denkt u dat u ons kunt helpen de service te verbeteren? Neem dan contact op met onze klantenservice of laat uw beoordeling achter.