Perfect!

✅Goedkoopste leverancier van Nylabones ✅kwaliteit ✅snelle levertijd ✅grootste aanbod De nylabones hebben ervoor gezorgd dat onze destructieve pup veranderde in een mak lammetje. Hij heeft geen tijd meer om vossestreken uit te halen,steeds te druk bezig met zen nyla.

De honden zijn er gek op!

De nylabones zijn goed voor de honden. Ze kunnen zich er lang mee vermaken. Goed product

Prima product en snel geleverd

Mijn honden extreme kluivers zijn er dol op.

erg lekker

mijn hond vind de nylabone erg lekker. Zij speelt ook graag daarmee, zoals verstoppen en weer uithalen. ik geef haar de nylabone niet als ze alleen is.

snelle verwerking en levering van de bestelling

Zelfs in België de volgende dag al geleverd!

Super snel en goed verpakt geleverd

Ik bestelde 4 artikelen en die werden 24 later al geleverd.

Altijd erg tevreden over Nylabone producten

Nylabone producten gaan lang mee en mijn hond vindt ze fantastisch!

Artikel werd direct besteld. Heel klantvriendelijk en behulpzaam.

Excellent service, which is very much recommended

Super service. Quick response to emails and excellent communication. Very helpful and quick easy transaction. Parcel arrived yesterday. Well packaged and just as described. Thanks for all your help. I have three happy dogs

Erg prettig

uitstekend

super snelle levering

Super snelle service en levering

Precies zoals omschreven

Snelle levering en goede service

Voldoende

Het bot lijkt zich goed te houden. Wel bijtsporen er in maar de hond lijkt hem niet stuk te krijgen. Vooralsnog tevreden. Over een maanden kijken hoe het er dan voor staat. Reviews kan ik pas schrijven als ik het product een tijd heb kunnen gebruiken,niet na een paar dagen

Via de site besteld, een veel keuze maar er staat duidelijk vermeld waar de nylabone geschikt voor is. Er zit een geurtje aan wat onze hond gek op is, we hoeven niet bang te zijn dat er grote stukken afknappen maar de kauwbehoefte van onze hond is groot dus echt goede aankoop

Snelle service en correcte levering

Levering zoals afgesproken. Zeer tevreden.

Goede ervaring

Duidelijke website en snelle levering. Fijn dat er een keuze aan postbezorgers wordt aangeboden.

Snelle levering en leuke producten, bestellen ging ook erg makkelijk!

Mooi bot

Alleen wel hard als het op het laminaat valt

Kwaliteits product, snel verzonden, snel ontvangen. super tevreden

Me bot was gebroken en heb erna gelijk een nieuwe gekregen plus extra. Het bleek dat ik zelf de verkeerde had uitgekozen

Heerlijk kauwstaaf

Lekker stevige staaf om op te kauwen. Overleefd het al een paar weken, terwijl de gemiddelde bijtring het niet zo lang volhoudt.

Duidelijke uitleg, goede kwaliteit, snelle levering

Nylabone maakt waar wat ze belooft

Prima bot om aan te kluiven, de honden zijn er gek op.

Over Nylabone.nl

Nylabone.nl Ruim aanbod aan producten van het merk Nylabone. Advies en service voor ons klanten is voor ons van groot belang! Denkt u dat u ons kunt helpen de service te verbeteren? Neem dan contact op met onze klantenservice of laat uw beoordeling achter.