Heel tevreden

Eindelijk een been waar mijn hond dagen mee zoet is, super

Prima bedrijf

Onze hond kan alleen kauwen op de nylabones, ander spul maakt hij stuk. Hij doet er ook nog lang mee. Levering was snel en correct, waarvoor dank. Groet fam. van der Mond

Nylabone botten voor verschillende rassen gekocht. Fijn product voor een goede prijs. Snel geleverd.

Hond vind het bot niet lekker

Kauwt er bijna niet op

Topservice

Nadat ik had besteld werd ik na 1 a 2 uur gebeld omdat gedacht werd dat het adres niet klopte , toen bleek dat het wel juist was had ik de nylabones de volgende dag in huis

Duidelijke website en vlotte bezorging.

Uitstekende levering

Niets op aan te merken

Beste Miep, Jammer om te horen dat u niet tevreden met de Nylabones. Helaas kunnen wij nooit garanderen dat uw hond(en) de Nylabone accepteert. Er zijn wel een aantal trucjes om de Nylabone interessant te maken voor de honden. Het belangrijkste is dat ze geen andere lekkere (vlees)kluiven hebben, want dan is dat hun eerst keus natuurlijk. Verder kunt u de Nylabone een nachtje in een zak met brokken leggen, om in een pannetje water TOT aan de kook laten komen. In beide gevallen zit er meer geur en smaak aan wat voor de honden aantrekkelijker is. Een andere tip is om de Nylabone niet heel de dag te laten liggen, maar korte momenten aan te bieden, zodat het echt iets bijzonders is. Als de hond de Nylabone dan nog niet accepteert, dan is er helaas weinig aan te doen. De Nylabones die nog niet gebruikt zijn en nog netjes in de verpakking zitten, kunt u overigens gewoon naar ons retour sturen. Hoe dit werkt kunt u vinden op onze website of u kunt even een mailtje sturen naar onze klantenservice: [email protected] Met vriendelijke groet, Rianne Ooms - Klantenservice Nylabone.nl

Noah is heel erg blij met de Nylabone ;)

Perfect speeltje voor onze pup, hij kauwt van al zijn speeltjes het liefst op de Nylabone!

Duidelijke site en een snelle levering

Ontzettend groot aanbod

Excellent

Prima nylabone Hond kauwt er veel op en niet op andere dingen. En het is veilig. Prima artikel snelle levering. Mvr.EJ Van Dijk

PERFECT

Ik kreeg de eerste bot eens kado! Sindsdien zijn we fan! Onze hond is er dol op!

De bestelling is vlot geleverd en was netjes verpakt. Over smaak valt niet te twisten. De hond heeft er meer plezier van dan ik.

Stafford-proof!

Bestellen is makkelijk, het aanbod is goed. De levering is snel. En het belangrijkste, de nylabone's gaan lang mee. Ze zijn zelfs Stafford-proof!

Voo

Voorlopig na dag 1 nog altijd zeer goed maar onverwoestbaar denk ik niet . Mijn herders kauwen er zeer goed op maar ik zie dat het geen jaar zal meegaan

Gezocht, gezien, gekozen en geleverd

Alles wat ik wilde en de hond is super blij. Het is een bijtgrage puppy die we nu kunnen afleiden met een selectie aan nylabones: het werkt fantastisch. Bedankt voor de snelle levering.

Ondanks de drukke kersttijd snel geleverd

Prima product

Goede kwaliteit

Positief product

De honden zijn er helemaal gek mee en zijn er uren zoet mee

Perfect!

✅Goedkoopste leverancier van Nylabones ✅kwaliteit ✅snelle levertijd ✅grootste aanbod De nylabones hebben ervoor gezorgd dat onze destructieve pup veranderde in een mak lammetje. Hij heeft geen tijd meer om vossestreken uit te halen,steeds te druk bezig met zen nyla.

De honden zijn er gek op!

De nylabones zijn goed voor de honden. Ze kunnen zich er lang mee vermaken. Goed product

Prima product en snel geleverd

Mijn honden extreme kluivers zijn er dol op.

erg lekker

mijn hond vind de nylabone erg lekker. Zij speelt ook graag daarmee, zoals verstoppen en weer uithalen. ik geef haar de nylabone niet als ze alleen is.

snelle verwerking en levering van de bestelling

Zelfs in België de volgende dag al geleverd!

Super snel en goed verpakt geleverd

Ik bestelde 4 artikelen en die werden 24 later al geleverd.

Altijd erg tevreden over Nylabone producten

Nylabone producten gaan lang mee en mijn hond vindt ze fantastisch!

Over Nylabone.nl

Nylabone.nl Ruim aanbod aan producten van het merk Nylabone. Advies en service voor ons klanten is voor ons van groot belang! Denkt u dat u ons kunt helpen de service te verbeteren? Neem dan contact op met onze klantenservice of laat uw beoordeling achter.