Artikel werd direct besteld. Heel klantvriendelijk en behulpzaam.

Excellent service, which is very much recommended

Super service. Quick response to emails and excellent communication. Very helpful and quick easy transaction. Parcel arrived yesterday. Well packaged and just as described. Thanks for all your help. I have three happy dogs

Erg prettig

uitstekend

super snelle levering

Super snelle service en levering

Precies zoals omschreven

Snelle levering en goede service

Voldoende

Het bot lijkt zich goed te houden. Wel bijtsporen er in maar de hond lijkt hem niet stuk te krijgen. Vooralsnog tevreden. Over een maanden kijken hoe het er dan voor staat. Reviews kan ik pas schrijven als ik het product een tijd heb kunnen gebruiken,niet na een paar dagen

Via de site besteld, een veel keuze maar er staat duidelijk vermeld waar de nylabone geschikt voor is. Er zit een geurtje aan wat onze hond gek op is, we hoeven niet bang te zijn dat er grote stukken afknappen maar de kauwbehoefte van onze hond is groot dus echt goede aankoop

Snelle service en correcte levering

Levering zoals afgesproken. Zeer tevreden.

Goede ervaring

Duidelijke website en snelle levering. Fijn dat er een keuze aan postbezorgers wordt aangeboden.

Snelle levering en leuke producten, bestellen ging ook erg makkelijk!

Mooi bot

Alleen wel hard als het op het laminaat valt

Kwaliteits product, snel verzonden, snel ontvangen. super tevreden

Me bot was gebroken en heb erna gelijk een nieuwe gekregen plus extra. Het bleek dat ik zelf de verkeerde had uitgekozen

Heerlijk kauwstaaf

Lekker stevige staaf om op te kauwen. Overleefd het al een paar weken, terwijl de gemiddelde bijtring het niet zo lang volhoudt.

Duidelijke uitleg, goede kwaliteit, snelle levering

Nylabone maakt waar wat ze belooft

Prima bot om aan te kluiven, de honden zijn er gek op.

Super levering

Snelle en correcte levering Niks op aan te merken

Grensverleggende service

De bestelling bevatte 2 nylabones. Een ervan was niet meer op voorraad. Ik werd direct opgebeld door een medewerker en gaf een andere nylabone als optie. Het pakket werd op de aangegeven tijd afgeleverd en ik ben zeer tevreden.

Fijne producten voor de kauwers

Duidelijke site en snelle levering van de producten. Hond is weer fanatiek aan het kauwen.

Aardig Mechel-proof

Onze Mechelaar kan prima het bot flink toetakelen in een paar minuten. De schrapen zitten in no time in het bot en de kleine stukjes nylabone hangen er dan bij. Hij krijgt het niet kapot verder, dus vooralsnog erg tevreden. Wat ook een mega + is, is dat de darmen niet op tilt gaan (zoals bij bijv. buffelhuid / kophuidplaten e.d.)

Correcte en snelle levering

Ruime keuze, gebruiksvriendelijke website, correct en snel geleverd.

Heel goed!

Goede snelle bezorging Top prijs! Nu nog even wachten of de honden ze ook lekker vinden. Liggen onder de kerstboom

mijn hond is er dol op

Mijn hond krijgt al jaren de powerchew kluifjes. Hij vindt ze heerlijk om op te knagen!| Leuke aanbiedingen en snelle levering.

Bierens de Haanweg 6569 3076 DA Rotterdam

010-4192923

Over Nylabone.nl

Nylabone.nl Ruim aanbod aan producten van het merk Nylabone. Advies en service voor ons klanten is voor ons van groot belang! Denkt u dat u ons kunt helpen de service te verbeteren? Neem dan contact op met onze klantenservice of laat uw beoordeling achter.