Professionele en klantvriendelijke aanpak

Op professionele en klantvriendelijke wijze is mijn dossier behandeld. Met een positief resultaat. Hulde ! Zeker aan te raden deze organisatie

Wij zijn van onze registratie af!!

Zeer goed en professioneel geholpen. Binnen twee maanden was de registratie eraf en konden wij onze toekomstplannen verwezenlijken.

Super geholpen

Heb samen met dynamiet een lang traject doorlopen en uiteindelijk succesvol afgerond Voor ons was het elke euro dubbel waard Top geholpen door de jurist en kan nu verder aan onze toekomst bouwen

Fantastisch!!

Met 2 negatieve BKR coderingen een huis kopen is onmogelijk. Dankzij Dynamiet zijn deze 2 registraties verwijderd. Vanaf dag is er goede communicatie, je wordt op de hoogte gehouden en weet waar je aan toe bent. Daarnaast geven zij een realistisch beeld van de kans van slagen. Ook geven ze het aan als er de kans bestaat dat bepaalde dingen niet lukken. Wij zijn Dynamiet enorm dankbaar voor de inzet, duidelijke en prettige communicatie en snelle dienstverlening. Dank jullie wel! Wij krijgen 2 augustus de sleutel van onze koopwoning! Dit dankzij Dynamiet. Fantastisch!

Dynamiet mij veel geholpen in deze traject om mijn A3 codering weg te halen. Super bedanken aan Vera en Lisa van Gulik. En heel Dynamiet team super super bedanken ik zou jullie altijd bedanken en nooit vergeten.

Een geweldige ervaring met Dynamite

Eerlijk gezegd was ik in het begin wat sceptisch maar Dynamite heeft het voor elkaar gekregen om mijn negatieve BKR melding binnen een maand ongedaan te laten maken. Was een nasleep van een 21 jaar oude melding. Door Dynamite kan ik weer op een normale manier verder in het leven.

1 negatieve registratie voor een bedrag van 750 krediet en achterstand van 60 euro en je kan helemaal niks meer. Tijdens het eerste gesprek gelijk duidelijk uitleg gekregen. Ook werd toen duidelijk dat het een lastige partij was maar zeker mogelijk. Geduld was wel nodig maar ben heel goed bijgestaan en steeds goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van het dossier. Nu verlossende woord gekregen: de codering is weg. Kan ik eindelijk mijn hypotheekaanvraag doen.

Slecht en onjuiste informatie

Het blijft raar veel 10en te zien terwijl er beloftes die gemaakt worden helemaal niet kloppen. Daarom voor mij nog geen 1 ster. Toegeven er fouten zijn gemaakt en proberen het op te lossen maar helaas. Geld kwijt en niks verwijderd

Beste relatie, Uw teleurstelling kunnen wij begrijpen. Uw overige argumenten kunnen wij echter niet plaatsen. De plus- en minpunten over uw zaak hebben wij uitvoerig met u besproken. Daarbij hebben wij u expliciet gewezen op een verhoogd risico. Tegen de wederpartij hebben we diverse stappen genomen. Desondanks heeft dit niet tot het gewenste resultaat geleid. Daarom hebben wij – zonder extra kosten in rekening te brengen – vervolgstappen voor u ondernomen. Het gaat om een extra procedure die wij uit serviceoverweging voor u uitvoeren. Deze procedure is op dit moment in behandeling bij de geschillenbeslechter financiële instellingen. Het is geen gegeven dat de vervolgprocedure tot het gewenste resultaat zal leiden. Het is echter wel een gegeven dat wij ons – naar eer en geweten – voor de volle 100% voor u hebben ingezet. Graag lichten wij de zaak telefonisch verder aan u toe.

Eindelijk reden voor een feestje in huize Bos. Door mijn BKR registratie konden wij geen huis kopen. Nu bleek dat dit allemaal begonnen was doordat ik slachtoffer ben van de toeslagen affaire. Wij hebben het juridisch bedrijf Dynamiet erop gezet en zij hebben het voor mekaar gekregen om mijn BKR registratie eraf te krijgen. Eindelijk vrij van zoveel ellende. En nu eindelijk met mijn lieve man Jovanny Bos op zoek naar een koopwoning. Dankjewel in het byzonder aan Mevrouw Sahin en Mevrouw van Gulik voor alles wat jullie voor mij hebben gedaan!

Fantastisch.

Zeer goed geholpen. Binnen 1 maand is de negatieve bkr code verwijderd. Heel erg blij nu!!

HEEL GOED GEHOLPEN

dynamiet heeft mij heel goed geholpen met 2coderingen. Dynamiet heeft alles uit de kast gehaald om mijn coderingen te laten verwijderen. Dankjewel LISA!

In 1 woord geweldig .

Mijn ervaring is niks dan lof,we hadden de moed al opgegeven maar toen kwam mijn dochter hier mee en bij hun was het ook gelukt dus we dachten we proberen het gewoon het kost wel wat en het duurt langer dan je denkt .Maar dan komt verlossende woord hij is verwijderd we moesten allebei huilen we zijn zo ontzettend blij en kunnen door met ons leven 90% kans van slagen ,en dat is waar we zijn ze heel dankbaar bij DYNAMIET en vooral de jurist dhr Buddenberg die heeft ons goed geholpen .Het is echt waar je gaat gewoon voor goud .

Prima geholpen en eerlijk in de kansen die er zijn

Ben prima geholpen en ze waren eerlijk over de kansen . Het zou moeilijk worden ....dus blijft in sommige gevallen een gok . Ze hebben veel moeite gedaan en het is hun gelukt .

zeer goed

Na 1 maand was onze codering eraf gehaald, wij zijn erg blij, en kunnen weer verder met ons huis.

Super Service!

Alles wat mij beloofd is, zijn ze nagekomen! Binnen een maand alles tip top afgrond! Mevrouw B. Temizisler heeft mijn dossier opgepakt!! Ik ben haar super dankbaar!!!! Top partij!!

Professionele organisatie die doen wat ze beloven!

Na een telefonisch intake gesprek geeft men meteen aan of er kans van slagen is om de BKR te laten verwijderen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en in mijn geval was het binnen 6 weken voor elkaar. Ik beveel dit bedrijf aan omdat, voor ze een factuur sturen al zeggen of je wel of geen kans maakt.

Alles is gedaan zoals beloofd, op tijd en netjes. Ik kan Dynamite aanbevelen.

Ik ben erg blij met de manier waarop mijn zaak is afgehandeld. Alles is gedaan zoals beloofd, op tijd en netjes. Ik kan Dynamite aanbevelen

Top bedrijf

Geweldig bedrijf!!! Een aanrader!!

Positieve daadkrachtige hulpverlening

Na het eerste prettige gesprek voelde ik mij al een stuk lichter, mede door de duidelijke uitleg en begripvolle houding ten aanzien van mijn BKR registraties. Ook was het enorm sympathiek dat ik in meer dan 3 termijnen mocht betalen, anders was het voor mij niet haalbaar. Er werd vermeld dat de kans van slagen groot was en het is ook gelukt om de BKR registraties te verwijderen! Door de ervaring van mevrouw Vera van der Vliet en de correcte afhandeling van mijn kwestie. Wij kunnen ons nu financieel weer vrij bewegen en onze hypotheek gunstiger omzetten. Ik zal Dynamiet zeker aanraden! Team Dynamiet en mevrouw Vera van der Vliet hartelijk dank! Faouzi Bessaïs

BKR-registratie

Dynamiet have a good team with professional experience! Thanks for help!

Super geholpen

Na een prettige telefonisch consult heeft Dynamiet Nederland mijn zaak in ontvangst genomen, waarbij hun zich echt hebben ingezet om mij te helpen met de onterechte bkr codering. Na een lange juridische procedure van 3 maanden kreeg ik eindelijk goed nieuws dat mijn zaak was opgelost “godzijdank” nu kan ik eindelijk een eigen woning krijgen. Nogmaals enorm bedankt voor jullie hulp “ jullie hebben voorkomen dat ik op straat zou komen te staan.

Behulpzaam, begripvol en professioneel

Ik ben goed geholpen door Dynamiet. In eerste instantie alleen informatie inwinnen over hoe het proces zal gaan verlopen. Hierop een duidelijke offerte toegestuurd gekregen. Hierbij was ook een lijst met punten waaraan ik moest voldoen, als ik akkoord gaf. Zoals oa documenten aanleveren. Als laatste stap heb ik een juriste toegewezen gekregen, Lisa. In een mail duidelijk uitgeschreven welke informatie en documenten zij van mij nodig had om een brief te sturen richting ICS. Na twee weken is de brief verstuurd. Ikzelf heb die twee weken nodig gehad om de informatie te verstrekken. Vier werkdagen later kreeg ik bericht van ICS dat mijn BKR registratie binnen enkele werkdagen verwijderd zou zijn. Ik ben zó opgelucht! Eerst heb ik zelf met ICS gebeld, maar daar deden ze heel kleinerig richting mij. Via de juridische weg geven ze wel toe.

Zeer professionele organisatie

Vanaf het begin (het intake gesprek) een zeer prettig contact gehad met Dynamiet. Ondanks de beperkingen van Corona verliep alles zeer naar wens. De professionele aanpak van Dynamiet heeft ervoor gezorgd dat de registraties bij BKR verdwenen zijn en wij weer verder kunnen met onze toekomst. Heel prettig en veelvuldig contact gehad, alle stappen werden duidelijk uitgelegd en de terugkoppeling was ook zeer verzorgd. Een echte aanrader!! met vriendelijke groet Hans

Super tevreden

Goede intake gesprek gehad . Daarna telefonisch contact gehad met jurist Mw. mr. B. Burcu. Alles stukken aangeleverd. En de binnen no time bericht van de bank .code A2 verwijderd, daarna nog eens een code A2 van ICS ook verwijderd. heb er geen woorden voor gewoon een super bedrijf.

Een dikke 10, klantvriendelijk, TOP service,

Mijn ervaring bij Dynamiet Nederland, altijd bereikbaar en super goed geholpen, komt afspraken na en zeer zeer goeie ervaring gehad tijdens de afhandeling voor het verwijderen van mijn BKR registratie, Mijn advies: het is echt de moeite waard om in contact te komen met Dynamiet Nederland en alles verliep volgens plan Mijn motto : problemen met het BKR registratie, aarzel dan niet, pak je telefoon en ga naar Dynamiet Nederland, ze helpen je

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.