Ik had vertrouwen in dat het zou lukken

Uk was blij dat mijn bkr registratie was verwijderd. Dat ik de mensen van Dynamiet heb bedank wat ze hebben gedaan voor mij

wacht nog op wat mogelijk is

Heb het formulier ingevuld, en wacht af.

Waardeloos veel beloven en nada waarmaken

Mij is toegezegd dat de negatieve codering verwijdert kon worden werd er zelfs nog op aangedrongen om Door te zetten 630 eurie naar de kloten en nog steeds codering trap hier niet in !!!!

Beste relatie, Tijdens het traject kwam de kredietverstrekker met nieuwe informatie aan. Destijds bent u namelijk voor de schuld (waar de registratie betrekking op heeft) veroordeeld door de rechtbank. Van deze informatie waren wij helaas niet op de hoogte. Door het vonnis kunnen wij de zaak helaas niet oplossen. Om teleurstellingen te voorkomen vragen wij tijdens de intake expliciet naar het bovenstaande.

Uitstekend geholpen en 2 coderingen verwijderd!

Mijn ervaring met Dynamiet is zeer goed en ben uitstekend geholpen. Elke afspraak is 100% nagekomen en kan iedereen aanraden met een negatieve BKR melding om hier eens te informeren naar de mogelijkheden.

Toppers

Zij hebben mijn zaak met spoed behandeld en binnen 3 weken een goede resultaat. Terechte BKR registratie van de GKB is verwijderd. Wij kunnen nu onze droomhuis gaan kopen, dankzij Dynamiet. Jullie werkwijze is echt top: - klantvriendelijkheid - snelle reactie - bereikbaar - mijn zaak is gelijk op de zelfde dag, behandeld. - zij doen uiterst hun best om de deadline te halen.

Super vriendelijk

Ik had niet gedacht dat het mogelijk zou zijn om mijn bkr te laten verwijderen, ik had in het begin getwijfeld of ik dynamiet Nederland zou inschakelen.  Ik ben super blij met dynamiet Nederland, super vriendelijke medewerkers.  Ze verdienen allemaal echt een pluim en een dikke 10 voor de moeite en doorzettingsvermogen. Dank jullie wel dynamiet Nederland.

Een fantastisch bedrijf die er alles aan doet om je te helpen. Kundige mensen die je dossier behandelen. En als je het algemene nummer belt weten ze direct je dossier op te halen en weten ze de status van je dossier. In mijn geval heeft Dynamiet een rechtszaak aangespannen tegen de wederpartij en die hebben we gewonnen. En dit is geheel te danken aan de manier zoals Dynamiet zich in de zaak heeft verdiept. Ik ben ook binnen het hele traject volledig op de hoogte gehouden. En er was ook tijd om elkaar persoonlijk te leren kennen wat erg fijn is als je met dit soort soms emotionele situaties te maken hebt. Alleen maar positief over mijn contact met Dynamiet.

Klasse!!!

Binnen enkele weken van mijn BKR af. Codering stond niet in verhouding tot de besparingen die ik kon bereiken met een nieuwe hypotheek. Snel en adequaat geregeld. Grote klasse, Dynamiet!

Vandaag contact gehad met dit bedrijf voor het verkrijgen van markclips ten behoeve van mijn verzameling. Aardig dat de clips naar mij door hen worden verzonden

Nog niet bekend

Nog geen ervaring met Dynamiet Nederland

Top ervaring

Na een eerdere poging om mijn BKR registratie kwijt te raken via een ander bedrijf kwam ik via een vriend in aanraking met Dynamiet. Na een eerste kennismaking gesprek, voelde het vertrouwd en kwamen hun beloofde afspraken goed na. Duidelijke mondelinge afspraken welke bevestigd werden via mail. Binnen de beloofde 4 weken was ik mijn BKR registratie kwijt en kon heel snel met mijn toekomst verder. Een top prestatie Dynamiet. Heel erg bedankt.

Zeer slecht.Beloven veel maar kunnen zeer weinig.

Vorig jaar augustus 2018 heb ik aan Dynamiet Nederland gevraagd of het in mijn geval mogelijk was om een BKR registratie met code H te verwijderen. Mijn casus voorgelegd en er werd mij verzekerd dat het verwijderen geen probleem zou zijn. Helaas was ik drie maanden later € 630,- armer en de registratie staat er nu nog steeds. Sowieso niet aan beginnen zonder rechtsbijstand. Dat zeggen ze niet bij de intake maar nadat je in zee bent gegaan met Dynamiet vragen ze daarnaar. Zeer onbetrouwbaar bedrijf en ik begrijp niet waar al die sterren vandaan komen. Mijn geval was,volgens Dynamiet,zeer eenvoudig. De schuld ,door werkverlies, aan de ING had ik twee jaar eerder afgelost. Verwijdering van de registratie kwam neer op een coulance verzoek aan de ING. Maakt u zich geen zorgen mijnheer uw geval is zeer duidelijk en dat gaan we voor u doen. Mooi niet dus :(

Beste relatie, We kunnen ons goed voorstellen dat u ontevreden bent over het resultaat. Echter kunnen wij uw reactie niet volledig plaatsen. In juli 2018 heeft u ons de opdracht gegeven om uw dossier te behandelen. Wij hebben toen onder andere een bezwaarschrift voor u opgesteld. Ons briefwerk leggen wij altijd eerst ter goedkeuring voor aan onze cliënt. Zo ook in uw geval. U heeft daarop op 5 november 2018 als volgt gereageerd. ‘’Veel dank voor uw mail. Het verzoek ziet er goed uit en het lijkt me goed onderbouwd. Voor nu alvast veel dank voor het uitgebreide en goed geformuleerde verzoek. Het is te hopen dat het gaat lukken om die belastende en vertragende BKR registratie uit het register te krijgen.’’ Op basis van het bovenstaande was u tot zover tevreden over de dienstverlening. Na het indienen van ons schrijven naar ING, bleek echter dat er na het ontstaan van de betalingsachterstanden diverse regelingen door u niet werden nagekomen. Dit is een cruciaal verschil, omdat wij namens u in ons schrijven juist vertelde dat u de regeling consequent en nauwgezet bent nagekomen. Na de afwijzing van ING hebben we op 15 november 2018 een brief met nadere informatie naar uw woonadres verstuurd. Daarna hebben we helaas niets meer van u vernomen. We hebben pas van u vernomen op het moment dat u recentelijk deze en andere klachten op het internet schreef. U had na 15 november 2018 gerust contact met ons kunnen opnemen. Daarbij had u kunnen aangeven dat u ontevreden bent. Dit leggen we tevens ook zo uit in onze brief. Overigens bekijken we van geval tot geval welke stappen we nog meer kunnen zetten. Tot slot begrijpen we niet goed wat u als oplossing wenst. We begrijpen ook niet wat u bedoelt met de kwestie omtrent de rechtsbijstandsverzekering. Mochten u hiervoor openstaan, dan zouden we graag uw zaak telefonisch of middels een persoonlijk gesprek willen bespreken. Vaak zorgt dit voor meer wederzijds begrip.

Top bedrijf

Een open duidelijke communicatie. BKR was binnen paar weken verwijderd. Vera vd Vliet die mijn dossier behandelde dank voor je grote inzet.

Een zeer professioneel en snelle afwikkeling

Ben erg blij dat jullie mij zo goed en spoedig geholpen hebben.... Nu kan ik met een gerust hart een huis gaa kopen...

Een uitstekende partij!

Transparante en eerlijke partij die er alles aan doet om je verder te helpen. Heldere en snelle communicatie. Ze weten wat er mogelijk is en wat je kansen op succes is. Daar mag je ze echt op vertrouwen!

Top gegaan

Door omstandigheden. Moest ik dit bedrijf inschakelen door dat ik een bkr met een 2je had. Na een goed gesprek te hebben gehad met een van de medewerkers en mijn verhaal goed uit kon leggen. Zijn ze aan de gang gegaan. Met als resultaat dat ik mijn droom huisje kan kopen. Top bedrijf

12 jaar gewerkt voor schulden alles afbetaald dacht ik en toch kwam er een schuld naar boven waar ik niks vanaf wist weer 12 jaar later shok van mijn leven nooit iets gehoord maar toch wilde ze mij laten betalen de makelaar rade mij dynamiet aan ik twijfelde door alle onzin verhalen van iedereen dat ze zeggen dat het goed komt en dan toch niet ik heb mijn stoute schoenen aan gedaan wie niet waagt die niet wint contact gehad en ja hoor 1 maand later hebben ze mijn schuld weg gepoetst en bkr registratie van mijn naam af gehaald ik ben supper blij ps dit is niet om reclame te maken alle bewijzen liggen voor mijn neus ik luister nooit meer naar negatieve mensen dank je wel dynamiet ik zal dit zeker aan iedereen door vertellen die onterecht aan bkr vast zit liefs een supper blije vrouw die nu eindelijk een huisje kan kopen 😘

Super kwaliteit

Super samenwerking De goede juristen helpen je tot op de punten na en ze weten waar ze het over hebben.. mocht iemand echt problemen hebben met bkr ‘dynamiet nederland’ kan u het beste helpen

Heel duidelijk en eerlijk naar mij toe.

Van het begin van het traject hebben ze altijd naar me gecommuniceerd over de gang van zaken. Op telefonisch altijd bereikbaar en ze zijn zeer duidelijk in hun gang van zaken. Ik ben zeer blij dat Dynamiet Nederland bestaat, want heel veel mensen verdienen het niet om hun hele leven lang negatief geregistreerd te staan.

Goed geholpen van de mensen

Ik berveel dynamiet

Toppers.

Nadat wij te horen kregen dat wij geen hypotheek konden krijgen omdat ikzelf een a2 codering heb heb ik gelijk dynamiet gebeld of ze wat voor ons konden betekenen. Dit konden ze doen. Na wat heen en weer gebel kreeg ik goed nieuws mijn a2 codering is verwijderd super blij mee natuurlijk. Nu kunnen wij verder met een huisje zoeken. Het zijn toppers allemaal een dikke 10 verdienen ze.

Goede service, probleem opgelost

Zeer goede ervaring met dynamiet, ik twijfelde eerst . Maar ze helpen je goed en deskundig. De service was niet goedkoop, maar wel 100 % resultaat. En daar ging het ons om.

Goed geholpen van mensen

Ik beveel dynamiet

Heel positief

Heel duidelijke communicatie vanaf het begin. Mijn, terechte, registratie is verwijderd. Het kost wat maar de inzet en de mogelijkheden van dynamiet wordt duidelijk uitgelegd en elke stap wordt goed gecommuniceerd.

Nette correcte afwikkeling

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.