Beste codering vrij

Toen ik hoorde dat ik bij Dynamiekt mijn bkr registratie verwijdern ik dacht dat het moeilijk is maar na 3 maanden alle codering bij BKR verwijderd. Mijn ervaring: goed contact,professioneel en ik weet het niet hoe ik mijn contact persoon Lisa van de Gulik moet bedanken wat zij voor mij heeft gedaan mijn dank is groot.

Ge-wel-dig!!!

Onze ervaring in een notendop: Na een lange periode van onderhandelen, werd ons bod op het droomhuis dat we wilden kopen eindelijk geaccepteerd. Wat een geluk! Tot we aan de slag gingen met de financiering. Onze hypotheekadviseur belde ons op met de onprettige boodschap dat er er een A2 codering stond bij een oude BKR registratie van de Rabo vanwege een roodstand, die 2 jaar geleden al was afbetaald... Wij waren hier nooit van op de hoogte, dus dit kwam als een hele vervelende verrassing. Dit moest dus eerst snel opgelost worden. Maar hoe? Via Google kwamen we eigenlijk gelijk terecht bij Dynamiet. We hebben gelijk gebeld en kregen een vriendelijke medewerker aan de lijn die ons direct duidelijk advies gaf en ons verzekerde dat ze er zsm mee aan de slag zouden gaan. Volgende dag gelijk terug gebeld door Dhr. Nurettin Kocak, onze jurist. Wat een kanjer is deze man! Hij heeft ons van het begin tot eind van het proces fantastisch geholpen en gerustgesteld. Het meest lastige is het wachten, maar na 3 weken in spanning te hebben gezeten, kregen we het verlossende telefoontje: de BKR registratie zou worden weggehaald door de Rabo!!! Eindelijk konden we door met de financiering. We zijn enorm dankbaar en zouden Dynamiet aan iedereen aanraden die met een vervelende BKR registratie zit.

Beste investering in de toekomst ooit

3 jaar na mijn schuldhulpverleningstraject was dit nog steeds geregistreerd bij het BKR. Alleen de registratie alleen al schrikte de banken af. Ook had ik daarnaast nog 2 A-3 coderingen. Het leek hopeloos. We hebben ondanks de dubbele gevoelens Dynamiet benaderd omdat we dan in ieder geval alles geprobeerd hebben wat we konden. We konden het bijna niet geloven… binnen 3 maanden de coderingen eraf en ook de vermelding van de schuldhulpverlening. Nu kunnen we met een gerust hart voor de beste hypotheek gaan. Helemaal top! Melissa en Lisa bedankt voor jullie geweldige werk.

Top bedrijf

Had een bkr van tele2 eerst heb ik coderingvrij betaald maar niet gelukt helaas. Dynamiet is het gelukt nooit verwacht ,dit bedrijf is 1 cijfer goed voor een 10. Vele maken dank .

Wij zijn heel goed en professioneel geholpen door Mr. Temizisler. Het is echt het geld waard wegend tegenover de deskundigheid die Dynamiet Nederland en de juristen zoals mr. Temizisler in huis hebben is ongekend goed! Onze dank is groot, wij kunnen dankzij de deskundigheid van dit kantoor en mr. Temizisler binnenkort verhuizen naar onze droomwoning.

Top ervaring!!!

Helder, snel reactie. Codering was na 3 dagen verwijderd

Overtreft alle verwachtiging

Twijfel niet, ze zijn 100% succesvol, beste beslissing die je kan nemen

Super partij erg professioneel en doeltreffend

Gelukkig

Ben blij dat ik voor jullie heb gekozen

Wel veel info moeten aanleveren ook geen goedkoop verhaal maar wel resultaat.

TOP SERVICE MET BIJNA GEGARANDEERD RESULTAAT

Iedereen heeft me dit soort dienstverlening afgeraden. Mensen zeggen dat het ONMOGELIJK is om ooit verwijderd te worden uit BKR. Maar ik heb de hoop niet verloren; ik heb mezelf gezegd dat ook als lukt het niet, dan weet ik tenminste, dat ik daar echt ALLES aan gedaan heb. Ik heb me dus bij Dynamiet aangemeld. Mijn zaak begeleider werd Nurettin. Ik werd erg goed behandeld, ik kreeg alle aandacht, ik werd goed bijgestaan in dit heel proces, en de stukken die voor mij werden ingediend bij ING waren ERG GOED. Ik was echt trots dat ik op deze manier gerepresenteerd was!!! Natuurlijk alle belangrijkste is, dat alles zeer snel werd geregeld en ik onmiddelijk werd verwijderd uit BKR... Dit, deze dienst, en deze vertegewoordiger, is 1 van de beste investeringen die ik ooit heb gedaan in mezelf en in mijn bedrijf. Nu kan ik weer terug gaan naar mijn oude, gewone, goede leven, en deze vreselijke stempel van bkr staat me niet meer in de weg. Ik heb echt geen woorden voor om uit te leggen ho9e veel dit voor mij betekent. BEDANKT!!

BKR verwijderd

Wij zijn super tevreden over de dienstverlening van dynamiet Nederland. De uitkomst was ook positief, maar ook de manier en tempo van communiceren vonden wij zeer positief. Mijn bkr registratie is verwijderd, omdat dynamiet Nederland heeft aangetoond dat registratie disproportioneel is en teveel tegenwerkt.

Heel deskundig en professioneel.

Ik een mijn klant zijn we heel blij want Dynamiet heeft aan ons echt professioneel en snel geholpen. Dat was onverwachte situatie voor mijn klant en Dynamiet heeft dit opgelost binnen 2 weken.

Met dan aan Lisa is mijn registratie weg! Heel erg meedenkend, reageert snel. Nu is mijn toekomst met mijn partner in zicht voor het kijken van een nieuwe huis, aangezien de BKR registratie niet meer in de weg zit !

Wij werden goed ingelicht wat er gebeuren ging en we werden goed op de hoogte gehouden hoe we er voor stonden. Wij zijn goed geholpen en hebben positief resultaat. Bedankt.

Geweldige support!

Ik had drie A2 noteringen en het heeft even geduurd (bijna 1 jaar) maar uiteindelijk heb ik met hulp van Dynamiet alle 3 de registraties weten te laten verwijderen. 2 gingen vlotjes maar de derde was lastiger. De support in het process alsmede de coaching was fantastisch. Ik had in het begin echt twijfels en dacht dat het allemaal maar praatjes waren maar de screening is real. Let op: het process is absoluut niet gegarandeerd succesvol maar met Dynamiet ben je in goed handen!

Professioneel, klantgericht en een duidelijke aanpak

Na eerst zelf geprobeerd te hebben de BKR te verwijderen in mei 2021 Dynamiet benaderd. Zelf liep ik iedere keer tegen de muur van het bankwezen aan. Vera van der Vliet van Dynamiet heeft mij de eerste maanden heel goed en professioneel bijgestaan. Goede informatie verstrekking vanuit hen. Samen hebben we een plan van aanpak gemaakt. Na enkele maanden droeg zij het dossier over aan Lisa van Gulik. Ook met haar hadden we een hele goede verstandhouding. Zij gaf allerlei tips en mogelijkheden aan. De correspondentie die door zowel Vera als Lisa werden verstuurd naar de banken zijn van zeer goede opzet en erg professioneel. Gedurende de "lange zit" (we wisten dat het dit zou worden) hield men ons goed op de hoogte. Het werd uiteindelijk een hoorzitting bij Kifid in Den Haag. De voorbereiding van Lisa (Dynamiet) was zeer professioneel net als haar betoog richting de voorzitter van de zitting. Met haar kennis zette ze de vertegenwoordigers van de bank in een wankele positie. Kortom: een jaar later en we zijn BKR vrij dankzij de aanpak van Dynamiet. Ze zijn de door mij gemaakte kosten meer dan waard. Maw: 5-sterren plus Dank jullie wel. Nu kan ik en mijn gezin verder met de toekomstplannen.

TOP bedrijf!

Wij zijn zeer positief over Dynamiet. Wij zijn aangenaam verrast dat wij zo snel al een positieve bericht hebben ontvangen. Ik raad het iedereen aan! Wij zijn erg dankbaar voor de service die wij hebben gekregen! Je hebt te maken met echte specialisten die eerlijk aangeven of je kans maakt of niet. Daarnaast zijn ze zeer klantvriendelijk en erg behulpzaam

Duidelijke afspraken hulp en een oplossing

Na zelf geprobeert mijn bkr te verwijderen en bot beantwoord te worden door de firma waar de bkr vanaf kwam contact gezocht met dynamiet na een kort gesprek een telefonische consulte en een duidelijk antwoord hulp gekregen van Lisa. Zij hield me bij iedere stap op de hoogte en ook bij tussentijdse vragen een duidelijk antwoord. 1.5 maand nu verder en mag heel blij zijn en een pilsje open trekken want mijn bkr is verwijderd en kan mijn hypotheek krijgen. Zelf 3 maanden bezig geweest zonder resultaat. zorgen vrij geholpen. Een aanrader voor iedereen want door het spinnenweb aan regels en mogelijkheden is er zelfstandig ook moeilijk tot niet uit te komen. Super dank jullie wel en in het bezOnder Lisa Gegroet Perry

Uitstekend Klantservice

In de toekomst adviseer iedereen die hulp nodig heeft met bijvoorbeeld ivr of evr registratie contact op te nemen met dynamiet want ze hebben mij uitstekend geholpen en probleem op beste manier opgepakt Toppers!!

Wat een goede juristen

Ik ben zeer positief over Dynamiet Nederland. Wat een vakmensen en wat een vriendelijk personeel. Ik ben ontzettend dankbaar wat ze voor mij gedaan hebben en Ik kan Dynamiet Nederland dus iedereen aanbevelen.

Zeer teleurstellend

Mijn partner en ik zijn in contact gekomen met Dynamiet nadat wij werden verrast door 3 negatiefe A2 coderingen. Toen wij voor de eerste keer belden gaven zij (Dynamiet) ons gelijk al de indruk dat het verwijderen van de codering eigenlijk vrij wel zeker zou lukken. Één medewerker heeft zelfs gezegd dat de kans van slagen 99% zou zijn. Eenmaal een spoedverzoek ingedient te hebben en maat liefst €**** armer, heeft Dynamiet uitrindelijk geen van de coderingen kunnen laten verwijderen. Zo als u hier boven wel begrepen heeft zijn wij er alleen maar op achteruit gegaan. 2 weken na deze uitslag heb ik zelf een jurist in handen genomen. Haar is het ineenkeer gelukt om alle coderingen te laten verwijderen en dat voor maar €*** Resume, als u van uw negatieve codering af wil zou ik eerder een jurist aan het werk zetten inplaats van aan te kloppen bij dynamiet. Groetjes John

Beste relatie, Het verhaal lig helaas anders in elkaar dan u schetst. U had ontzettend veel spoed. Wij zijn toen direct voor u aan de slag gegaan middels een spoedprocedure. Onze jurist heeft in totaal drie conceptbrieven opgesteld en aan u voorgelegd. Na ontvangst van deze brieven was u opeens niet meer te bereiken. Wij hebben meerdere malen uw voicemail ingesproken. Op e-mails en zelfs brieven reageerde u niet. Daarnaast betaalde u de rekening niet aan ons. Wij hebben toen besloten om te stoppen met uw zaak. De openstaande rekening zullen wij helaas ter incasso moeten overdragen. Het is jammer dat dit zo loopt, want dit was helemaal niet nodig geweest.

Top bedrijf vol passie en recht door zee !!!

Wij zijn bij Dynamiet Nederland terecht gekomen, i.v.m. onze negatieve BKR codering. We zijn direct geholpen met veel begrip en passie. Ik raad het een ieder aan die serieus van de BKR codering af wil. Top bedrijf, en serieus met aanpakken van verschillende obstakels. Dynamiet Nederland is er voor iedereen....Top bedrijf...Bedankt Dynamiet voor de goede service !!!!! Wij zijn positief !!!!

Heel goed !

Ik ben echt tevreden met Dynamiet Nederland! Binnen 1 maanden mijn BKR registratie zijn al af. Goed service en uitstekend met communicatie. Ik raad mensen aan om je BKR registratie te verwijderen

Zeer zeer tevreden.

We hadden eindelijk besloten om ons huisje te verbouwen. Lekker naar een adviseur gestapt en alles was in orde. Bouwdepot werd aangevraagd. En ja hoor. Kreeg ik daar een telefoontje dat ik een negatieve BKR heb staan. Via onze adviseur hebben we gehoord over Dynamiet. Eerst wat reviews gelezen en vervolgens heel snel een intake gevraagd. Ow wat ben ik fijn geholpen, door dhr Kocak. Ik kon mijn verhaal doen en er werd goed naar me geluisterd. Ze gaven duidelijk aan dat er altijd ook een kleine kans is dat het anders loopt. Prima! Vandaag kreeg ik een belletje en ja hoor! Mijn registratie is verwijderd! Ik kan weer heerlijk aan de slag. Zo tevreden! Ik kan Dynamiet iedereen aanraden! En nogmaals bedank ik ze voor alle moeite.

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.