Goed en snel geholpen. Goede service

Een hele goede en snelle service.

Twee standaard brieven geschreven.

Ze hebben twee standaard brieven geschreven die ik uiteindelijk zelf ook had kunnen schrijven. Hierna komen ze niets meer doen. Ik heb toen zelf contact opgenomen met de bank en mij is het wel gelukt. Met hetzelfde verhaal, alleen met iets meer geloof en energie kom je zelf verder dan deze ploeg.

Beste relatie, U stelt dat u zelf uw zaak heeft opgelost. Dat kunnen wij helaas niet begrijpen. Het is alweer enige tijd terug dat wij uw zaak hadden behandeld. In het jaar 2016 zijn wij voor u aan de slag gegaan. Naar aanleiding van ons werk heeft de bank een tweetal 3-coderingen uit het systeem gehaald. De 2-coderingen bleven echter staan, omdat er nog een schuld open bleek te staan. Vervolgens hebben wij u voorzien van verdere advies. Vrijwel direct daarna had u zelf contact opgenomen met de bank en ging zij over tot het verwijderen van ook de 2-coderingen. Wij hebben er dan ook samen voor gezorgd dat uw zaak succesvol is opgelost. Overigens werken wij niet met standaardbrieven, maar leveren wij van geval tot geval maatwerk. Iedere zaak is immers een unieke zaak.

Behulpzame vriendelijke medewerkers

Ik had een negatieve bkr registratie uit het jaar 2002 bij de rabobank waar ik pas okt 2018 achter kwam. Ik had zelf al meerdere malen contact gezocht met de rabobank en bkr want dit was natuurlijk allang verjaard en opgelost. Ik kwam bij de bkr niet verder stuurde mij naar de rabobank. Bij de rabobank geen antwoorden ontvangen. Vervolgens dynamiet nederland ingeschakeld. Ik ben netjes te woord gestaan goed geinformeerd over de kosten. Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers. Het is niet goedkoop. Maar het eindresultaat bkr registratie wordt verwijdert. Ik ben een tevreden en blije klant van dynamiet.

Boven verwachting, erg snel gehandeld binnen enkele weken bkr registratie verwijderd. Chapeau Dynamiet

Dynamiet heeft mij super goed geholpen.

Ik had een bkr registratie van ABN AMRO Bank waar ik van af wilde ivm afsluiten van een hypotheek. Ze hebben mij goed geholpen om van die registratie af te zijn met succes! Ze houden je ook goed op de hoogte van hoe en wat.

Duidelijke communicatie, heldere afspraken en een uitstekende resultaat in korte tijd. Dankjewel Dynamiet.

Misleidend en komt geen steek verder

Vier maanden langer financieel kaler en weinig tot geen resultaat opgeleverd. Ik ben er klaarblijkelijk ingetrapt in de mooie beloftes. Het was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn. Ook duurde het lang voor mijn gevoel er aan de zaak gewerkt werd. Mooier zou zijn als Dynamiet Nederland vanuit een basishouding zou werken: no cure no pay. Dit schept vertrouwen en transparantie. Het is al ellendig genoeg, dat je negatief geregistreerd staat bij bkr, door toedoen van het handelen van de ander en vervolgens financieel en emotioneel verder wordt kaalgeplukt. Met mooie beloftes en geen steek verder bent gekomen.

Beste relatie, Uw reactie kunnen wij helaas niet begrijpen. Uw zaak hebben wij ruim 3 jaar geleden behandeld. Destijds is met u besproken dat uw zaak zeer lastig is op te lossen. Desondanks wilde u dat wij voor u aan de slag zouden gaan. We hebben slechts de vooraf besproken kosten bij u in rekening gebracht. Daarnaast hebben we uw zaak (gezien de complexiteit) regelmatig laten behandelen door twee juristen. De kosten van deze tweede jurist hebben wij achterwege gelaten. We begrijpen dan ook niet waarom u zegt dat wij u financieel hebben kaalgeplukt. Tot slot hebben wij begin 2017 onze bevindingen per brief naar u verstuurd. U heeft ons toen niet laten weten dat u ontevreden bent. U had gerust contact kunnen opnemen. We hadden dan graag met u gekeken naar de situatie. Mocht u behoefte hebben aan gesprek, dan staan wij u alsnog graag te woord. U kunt ons bereiken op 079 - 820 02 63 (keuze 2).

Topklasse

Zeer accuraat bellen altijd terug binnen gestelde tijd Mijn zaak gedaan met Vera vd Vliet zeer vakkundig Chaupeau!

Zeer positief

Duurt even maar dan heb je ook wat

Ben met weinig vertrouwen en moet de samenwerking aangegaan met Dynamiet. Na een intake met duidelijke en menselijke taal hadden ze me het vertrouwen gewonen. Ik ben erg blij dat ik de stap genomen heb dynamiet de opdracht te geven. De medewerkster bij Dynamiet was zo begripvol en duidelijk. Helemaal geweldig. En dan na een lange juridische weg toch gered de registraties te kunnen verwijderen. Top en super bedankt

Uitstekend geholpen .

Tot mijn grote schrik kwam ik erachter dat bij het oversluiten van mijn hypotheek dat ik twee negatieve coderingen had achter mijn naam had staan terwijl dat die allang verwijderd had moeten wezen in het verleden. Ik heb via een kennis het adres van Dynamiet Nederland gekregen en heb gelijk contact gezocht en advies gevraag en ze hebben mij gelijk hierbij geholpen,en het resultaat mocht er wezen want na ongeveer drie weken kreeg ik een brief dat mijn coderingen waren verwijderd en nu kan ik met een gerust hart weer verder en dat allemaal dankzij de goede hulp van Dynamiet Nederland. heel erg bedankt voor jullie goede hulp en inzet,ik ben zeer tevreden over jullie hulp en inzet en ik beveel jullie zeker aan bij vrienden enz.. met vriendelijke groet en heel erg bedankt voor alles Henk uit Drachten,

Uitmuntend!

Kort maar krachtig: meesters met het oplossen van je bkr registratie. Niet denken, maar gewoon doen. Ik ben eindelijk vrij na 17 jaar.

En weg is bkr

Zeer vakkundige specialisten. Conform afspraak gehandeld en daadkrachtig gestreden.

Zeer slecht

Absoluut geen aanrader. Tijdens het eerste gesprek laten ze je geloven dat ze van alles kunnen doen en je een hele goede kans maakt dat de codering verwijderd wordt. Bij mij hebben ze meer dan een maand over gedaan om een verzoek in te dienen voor het verwijderen van mijn registratie en hierop kregen ze via een mail in twee regeltjes als antwoord dat ze niet van plan waren om deze te verwijderen. En dat was het en heeft mij bijna € 600 gekost

Beste relatie, Uw reactie kunnen wij niet begrijpen. Anders dan u stelt heeft u sinds september jl. een betalingsachterstand bij ons. Hierdoor kunnen wij nu niet verder met uw zaak. Het door u opgenoemde bedrag herkennen wij niet. Althans het betreffende bedrag heeft u niet aan ons voldaan. We verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met de financiële administratie via 079 - 820 02 63 (keuze 3). Bij voorbaat dank.

Zeer goede

Super service!

Na wat onderzoek gedaan te hebben online uitgekomen bij Dynamiet Nederland. Vanaf het eerste contact is alles duidelijk geweest. De communicatie is geweest met meerdere werknemers maar iedereen was precies op de hoogte van mijn zaak. Vandaag is na (1 maand!) mijn BKR registratie verwijderd! Ik kan weer verder dankzij Dynamiet Nederland! Super bedankt iedereen.

Ik had vertrouwen in dat het zou lukken

Uk was blij dat mijn bkr registratie was verwijderd. Dat ik de mensen van Dynamiet heb bedank wat ze hebben gedaan voor mij

wacht nog op wat mogelijk is

Heb het formulier ingevuld, en wacht af.

Waardeloos veel beloven en nada waarmaken

Mij is toegezegd dat de negatieve codering verwijdert kon worden werd er zelfs nog op aangedrongen om Door te zetten 630 eurie naar de kloten en nog steeds codering trap hier niet in !!!!

Beste relatie, Tijdens het traject kwam de kredietverstrekker met nieuwe informatie aan. Destijds bent u namelijk voor de schuld (waar de registratie betrekking op heeft) veroordeeld door de rechtbank. Van deze informatie waren wij helaas niet op de hoogte. Door het vonnis kunnen wij de zaak helaas niet oplossen. Om teleurstellingen te voorkomen vragen wij tijdens de intake expliciet naar het bovenstaande.

Uitstekend geholpen en 2 coderingen verwijderd!

Mijn ervaring met Dynamiet is zeer goed en ben uitstekend geholpen. Elke afspraak is 100% nagekomen en kan iedereen aanraden met een negatieve BKR melding om hier eens te informeren naar de mogelijkheden.

Toppers

Zij hebben mijn zaak met spoed behandeld en binnen 3 weken een goede resultaat. Terechte BKR registratie van de GKB is verwijderd. Wij kunnen nu onze droomhuis gaan kopen, dankzij Dynamiet. Jullie werkwijze is echt top: - klantvriendelijkheid - snelle reactie - bereikbaar - mijn zaak is gelijk op de zelfde dag, behandeld. - zij doen uiterst hun best om de deadline te halen.

Super vriendelijk

Ik had niet gedacht dat het mogelijk zou zijn om mijn bkr te laten verwijderen, ik had in het begin getwijfeld of ik dynamiet Nederland zou inschakelen.  Ik ben super blij met dynamiet Nederland, super vriendelijke medewerkers.  Ze verdienen allemaal echt een pluim en een dikke 10 voor de moeite en doorzettingsvermogen. Dank jullie wel dynamiet Nederland.

Een fantastisch bedrijf die er alles aan doet om je te helpen. Kundige mensen die je dossier behandelen. En als je het algemene nummer belt weten ze direct je dossier op te halen en weten ze de status van je dossier. In mijn geval heeft Dynamiet een rechtszaak aangespannen tegen de wederpartij en die hebben we gewonnen. En dit is geheel te danken aan de manier zoals Dynamiet zich in de zaak heeft verdiept. Ik ben ook binnen het hele traject volledig op de hoogte gehouden. En er was ook tijd om elkaar persoonlijk te leren kennen wat erg fijn is als je met dit soort soms emotionele situaties te maken hebt. Alleen maar positief over mijn contact met Dynamiet.

Klasse!!!

Binnen enkele weken van mijn BKR af. Codering stond niet in verhouding tot de besparingen die ik kon bereiken met een nieuwe hypotheek. Snel en adequaat geregeld. Grote klasse, Dynamiet!

Vandaag contact gehad met dit bedrijf voor het verkrijgen van markclips ten behoeve van mijn verzameling. Aardig dat de clips naar mij door hen worden verzonden

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.