Uitmuntende service!

In verband met de aankoop van een andere woning deden wij een aanvraag voor hypotheekadvies. Tot onze schrik bleek een van ons 3 A(1) coderingen te hebben, waarvan één op de hypotheek (wel hersteld in 2017). De overige coderingen kwamen voort uit een ‘misverstand’ met de bank. Om een lang verhaal iets korter te maken boekten zij geld af van een rekening waarvoor een overstapservice was geregeld, ten bate van hun eigen incasso’s. Zij hebben ons dit pas laten weten toen zij al twee coderingen hadden geplaatst. In paniek gebeld met Dynamiet. Daar vriendelijk te woord gestaan door Vincent die ons zeer snel terug belde. Hoewel resultaat nooit gegarandeerd kan worden, vooral door de stugheid van de desbetreffende bank, raadde Vincent ons aan de gok te wagen. Gezien de tijdsdruk hebben wij gekozen voor een spoedprocedure. Uiteindelijk is er woensdag, na het overleggen van de hele papierwinkel, een verzoek tot informatie en een kennisgeving naar de bank gegaan. Wij zijn hier keurig van op de hoogte gehouden per e-mail en telefoon, en hebben echt het gevoel gehad dat er voor ons werd gevochten. Vera, naar mijn mening uitermate deskundig, heeft de zaak opgepakt en belde vrijdag (een week na ons eerste telefoontje) met het goede nieuws: BKR vrij! Naar alle hypotheekadviseurs die we hebben gesproken: het kan wél! Vincent, Vera en alle anderen die ik heb gesproken: we zijn jullie zeer dankbaar!

Een super ervaring, snelle, duidelijke werkwijze!!

Binnen 5 dagen was het rond. Van het eerste telefoongesprek t/m het verwijderen van mijn negatieve BKR registratie. Super blij ben ik met deze uitkomst!! Na jaren lang ellende nu eindelijk door met een schone lei...

Ik heb betaald en is niks gebeurd

Ik heb betaald en is niks gebeurd

Beste relatie, Op basis van deze beoordeling kunnen we helaas geen klantgegevens achterhalen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mail te sturen naar klantenservice@dynamietnederland.nl? We bekijken dan graag wat er aan de hand is, en hoe we dit kunnen oplossen. Alvast bedankt.

Perfect!!

Eindelijk ben ik van m’n negatieve bkr melding af!! Deze mensen zijn echt geweldig. Binnen een maand hebben ze het voor elkaar! Super service.. vriendelijke mensen en echt vakmensen!! Kost wel wat maar je krijgt zeker waar voor je geld!! Echt dank jullie wel!! Toppers!!

Top juristen

Door een aantal zakelijke conflicten in de financiële problemen gekomen. Ik zat er aardig doorheen en desondanks de situatie weer stabiel gekregen. Toen kwamen opeens die vervelende bkr-coderingen naar voren. Ik ben gaan googelen en kwam uit bij dynamiet Nederland. In de ochtend gelijk gebeld en binnen een uur werd ik terug gebeld door Marcel. Mijn eerste ervaring was gelijk goed, Marcel weet precies waar hij over praat.Zijn collega stelde voor om een overeenkomst op te laten stellen en deze te versturen naar de banken. De banken gingen met wat tegenstribbelen akkoord en haalde de zwaardere codes weg. Ik sta nog steeds negatief geregistreerd, maar niet meer dusdanidg dat ik belemmerd wordt. Ik ben zeer tevreden met het resultaat, want ik had dit niet verwacht.

Heel professioneel. Goede communicatie, en je wordt goed op de hoogte gehouden van het hele proces. Na een aantal dagen was mijn registratie bij BKR al verwijderd. Helemaal top!!!

Super top bkr vrij

Zeker n aanrader Ik kan het iedereen aanbevelen Is het proberen waard Ik ben n blije klant die nu bkr vrij is

Ontzettend blij met Dynamiet!

Het heeft wat energie en tijd gekost, maar de uitkomst is positief! Wij zijn ontzettend blij met Dynamiet.

Topservice. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen! Enige minpuntje is dat ik soms te lang in de wacht stond als ik m'n jurist wilde bereiken. Vandaar een 9 anders was het een 10. Ga door met wat jullie doen. De mens heeft jullie nodig.

En weg is mijn bkr registratie

Ik was het oneens met de vordering, dit had niks te maken met geen geld hebben. Dus hier had ik een discussie over met de bank. Wat ik niet wist is dat ze dan stoelen achterom je rug een bkr plaatsen. Uiteindelij heeft dynamiet dit in no time middels een juridische strijd voor mij opgelost. Ben blij met hun explosie want ben nu weer financieel betrouwbaar (terwijl ik dat al was).

Slecht

Ben bij dynamiet Nederland gekomen Over lopend probleem met de Rabobank Vordering is betaald alleen willen hun de 5 jaar toch volhouden Duidelijk alles uitgelegd en hun konden De bkr codering verwijderen nou dus niet, niks bereikt ben zelf bij de geschillencommissie bezig om verder te komen Zou zeggen mensen allemaal leuke verkoop praat maar uit eindelijk zonde van me tijd zit hier dus nog 4 jaar aan vast Hun sturen niks meer dan een brief en gaat de genen hier niet in mee dan is eigenlijk al zonde van je tijd dus wees gewaarschuwd voor je hier je geld in stop gewoon zonde !

Beste relatie, Uw zaak was niet zo klaar als een klontje, omdat er sprake is geweest van langdurige en structurele achterstanden bij Rabobank. Daarentegen is uw financiële situatie weer goed én heeft u een groot belang bij resultaat. Mede daarom hadden wij besloten om u toch van dienst te zijn. Overigens zijn we vooraf open en transparant geweest over een verhoogd risico met betrekking tot uw zaak. In uw bericht schrijft u dat u zelf bezig bent met vervolgstappen. Dit is helaas niet juist, omdat wij deze procedure voor u uitvoeren. Uw dossier loopt nog en is nog niet uitbehandeld. Er is dus nog een reële kans op succes via de vervolgprocedure.

Niet eerlijk

Dynamiet had mij beloofd dat mijn bkr registratie word werwijder maar niets is gebueurd dynamiet pakt je geld en doen ze niets oneerlijk mensen

Beste relatie, We hebben u niet beloofd dat we uw registratie zouden verwijderen, maar dat we een procedure voor zouden opstarten. De verwachting was dat dit zou moeten leiden tot een verwijdering van uw registratie. Inmiddels hebben we een brief ontvangen van de IDM bank met de mededeling dat uw registratie ongedaan wordt gemaakt. We hopen dat u alsnog tevreden bent met het behaalde resultaat.

ze beloven van alles, na een handtekening kan je ze niet meer contacten!

triest voor woorden, bij het begin zijn ze zo dichtbij je en daarna willen ze je niet meer spreken. wat mij ook opvalt is iedereen die een slechte recensie plaatst,heeft hetzelfde probleem.

Beste relatie, Na het lezen van uw klacht hebben we telefonisch contact met u opgenomen. De verdere verloop van de procedure is inmiddels inhoudelijk met u besproken. We hopen de kwestie naar tevredenheid te hebben opgelost.

Het gevoel dat er een strijd voor je wordt gevoerd

Het eerste gesprek was zo hoopgevend en geruststellend en ook niks aan gelogen want na weken van stress heb ik toch m'n huisje kunnen kopen. Ga zo door jongens!

1 grote drama, zonde van het geld

In het begin zijn ze er zo intensief mee bezig, ze gaan dan zogenaamd kijken of het te doen is en halen voorbeelden van onmogelijke dossiers om je over te halen zodat je een akkoord geeft waardoor ze je armer kunnen maken, Uiteindelijk is het een flut rapport wat bij de tegenpartij wordt aangeboden, en bij afwijzen zeggen ze jammer, helaas, jij armer en zoek t maar uit met je bkr, Ik heb alle emails en dossiers van dat bedrijf in mijn bezit, trap er niet in.. ik zal u zelfs kunnen aantonen dat ze er niks van bakken

Beste relatie, Uw klacht ontvingen wij in goede orde. Wat gaan we nu doen? We zullen onderzoeken of uw klacht gegrond is, en of er vanuit onze kant fouten zijn gemaakt. Onze doelstelling is om met u te zoeken naar een oplossing. Hiervoor hebben we echter tijd nodig. Binnen 14 dagen komen we bij terug op deze kwestie. We danken u bij voorbaat voor uw geduld. Indien u tussentijds vragen en/of opmerkingen heeft, vernemen we dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Dynamiet Nederland

De BKR verwijderaars

Super snelle service. Ik wist gelijk waar is aan toe was en wat het zou gaan kosten. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de zaak. De specialisten zijn daadkrachtig en intelligent. Middels een strategisch plan is mijn zaak zoals verwacht was opgelost. Twee BKR-registraties zijn verwijderd.

Ze hebben mij overtuigd dat ...

Ze hebben mij overtuigd dat ze mijn bkr registratie weghalen Ik heb mijn situatie bij hun neer gelegd de adviseur zegt tegen mij jou schuld is verouderd je hoeft het in principe niet te betalen en de bkr registratie weghalen. ik heb ze gelijk betaald na bijna een jaar kwamen ze met een bericht dat ze niets voor mij kunnen doen Ik had die betaling aan mijn schuld kunnen besteden had ik nu mijn schuld bijna af betaald.

Beste relatie, U had ons de opdracht gegeven om onderzoek te doen naar een openstaande vordering uit 2003. De vordering was namelijk mogelijk verjaard. Dit hebben we conform afspraak voor u onderzocht. Uit onderzoek is helaas gebleken dat u zelf een rechtshandeling heeft verricht waardoor de schuld net niet is verjaard. Ook bleek de schuldeiser over een verstekvonnis van de rechtbank te beschikken. Wij konden dan ook niets anders doen dan u adviseren om de schuld te betalen. Helaas kunnen wij niets aan de situatie veranderen. Het is jammer u niet anders te kunnen berichten. We zullen straks telefonisch contact met u opnemen om de situatie verder te bespreken.

Fijne ervaring na een onterechte bkr registratie

Paar jaar terug al informatie opgevraagd door de recensies en het geldbedrag toen besloten het niet te doen. Na een paar jaar weer contact opgenomen en toch besloten om het doen. Mijn aanvraag van destijds stond nog in het systeem dus het kon snel in gang gezet worden. Dit heeft geresulteerd dat ik nu bkr vrij ben. Zeer tevreden over de werkwijze, het contact de korte lijntjes en de regelmatige updates over je dossier. Wat mij overgehaald heeft om het toch te doen is het feit dat ik zeker wist dat mijn zaak opgelost kon worden en het dus de moeite waard was. Ik raad dynamiet aan! Twijfel je gewoon even bellen en advies inwinnen en daarna beslissen. Wat ook fijn is dat je bedenktijd hebt.

Ongelooflijk goed

De zeer deskundige medewerkers hebben mij uitstekend geholpen en met het behaalde resultaat! Namelijk dat ik vanaf heden bkr vrij ben! Medewerkers luisteren, geven super advies en ze zijn medelevend. Als je van je bkr af wilt, altijd samenwerken met dynamiet Nederland! Ze zijn fantastisch!

Ze beloven veel maar geen daden! Uitkijken geen zaken met dit bedrijf doen. Niet in hun positieve veroordeling trappen! Deze zijn door hun zelf geplaatst

Beste relatie, Helaas ziet u het niet juist. U heeft ons op 9 december 2019 opdracht gegeven om onderzoek te doen naar uw registraties. Dit onderzoek was nodig vanwege de complexiteit. De opdracht hebben wij conform afspraak op 17 februari voltooid. Middels een adviesrapport verslag gemaakt van onze bevindingen. Hieruit is naar voren gekomen dat wij het u afraden om stappen jegens de wederpartijen te ondernemen. Hier bent u boos om geworden. We snappen dat u graag een ander advies had gewild. Desondanks kunnen wij hier helaas niets aan veranderen. Via het platform van Kiyoh kan per IP-adres slechts één beoordeling worden geschreven. Het is daarom technisch gezien niet mogelijk om alle beoordelingen zelf te schrijven.

Vakkundig personeel die snel en efficiënt te werk gaat

Door toedoen van derde heb ik zowel intern als extern een frauderegistratie bij de bank, achter mijn naam staan waardoor ik o.a. geen hypotheek kon aanvragen. Binnen een maand hebben de juristen bezwaar aangetekend en onderbouwd met argumenten vanuit o.g. Gedurende het proces laat Dynamiet Nederland met regelmaat weten welke stappen zij hebben ondernomen en hoelang het ongeveer gaat duren. De procedure is met goed gevolg afgerond. Ik kan eindelijk een hypotheek aanvragen en doorgaan met mijn leven.

Ok

Ik ken jullie non niet

Wij kennen u ook niet. We horen graag waar we u mee van dienst kunnen zijn via 079 -820 02 63 of klantenservice@dynamietnederland.nl. Overigens is dit platform bedoeld voor mensen die we juist wel kennen. Dus mocht u in het vervolg een mededeling willen doen, dan verzoeken we u vriendelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@dynamietnederland.nl.

Geweldige service en professionele afhandeling!

Dankzij Dynamiet is op een snelle en professionele wijze mijn registratie verwijderd. Niets anders dan lof voor de manier waarop dit is gegaan, helder en duidelijk wordt alles uitgelegd, ik werd goed op de hoogte gehouden en in 6 werkdagen was alles geregeld en mijn registratie verwijderd! Het was het geld dubbel en dwars waard! Wat mij betreft 10 sterren!

Onbeschrijfelijk dankbaar!

Heb Dynamiet Nederland gevonden via Google. Zij hebben ervoor gezorgd dat ik na 12 jaar uit een financiële gevangenis ben gekomen. Ik heb in het verleden iemand vertrouwd en geholpen, deze persoon heeft uiteindelijk misbruik gemaakt van mijn goedheid en vertrouwen. Ik ben zwaar en zeer onterecht behandeld. Mijn registratie was onterecht! Dynamiet Nederland zou ongeveer 8 weken nodig hebben om mij te helpen, alle door hun opgevraagde documenten heb ik direct en netjes naar ze verstuurd. En tot mijn GROTE en ZÉÉR BLIJE verrassing kreeg binnen 2 weken al fantastisch bericht! Mijn codering was weg! Top bedrijf!!! Dank jullie wel! Dank jullie wel!!

Zeer professioneel geholpen, snel resultaat.

Vanaf het eerste contact viel mij op dat Dynamiet goed te bereiken is. Het is een bedrijf dat zeer snel schakelt en de lijnen kort houdt. Na het doen van een aanvraag wordt er spoedig contact opgenomen door een juridisch adviseur. Je wordt zeer begripvol en professioneel te woord gestaan. Ze laten zien dat ze echt verstand van zaken hebben en na een aantal vragen doen ze je een voorstel om de zaak op te lossen. Als je akkoord gaat moet je wel e.e.a aanleveren maar dit is nodig om de zaak tot een goed einde te brengen. Je wordt enorm goed geïnformeerd over de voortgang zodat je betrokken blijft en er geen gevoel ontstaat dat je onder op de stapel ligt. .Door hun kennis en kunde wordt je zaak relatief snel opgelost. Dat is geen kwestie van geluk, maar verstand van zaken op hoog niveau.

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.