Wat een super dienstverlening.

Ik werd altijd fijn te woord gestaan. Ik werd vaak op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn dossier. Ik heb zelf geen enkele keer hoeven bellen of mailen voor een update. Bovenal een zeer positieve uitkomst binnen 2 maanden.

Ik heb me aangemeld bij dynamiet nederland snel geholpen en afgelost bedankt voor alles. Mvg Gokhan

Doel Snel Gehaald, BKR A234 Opgeschoond

In 2017 kwam ik er achter dat ik een BKR codering had, A234. De Rabobank had deze opgelegd in 2007 na ongeoorloofd rood staan. Ik heb een aantal jaren in het buitenland gewoond dus e.e.a. ging mis in de communicatie hier over. In 2017 wou ik een creditcard bij de zakelijke Rabo rekening openen, iets waar de Rabobank zelf een stokje voor stak, refererend naar deze BKR codering. Ik heb toen geprobeerd om er met de Rabobank zelf direct uit te komen. Ik opperde dat het verjaard was. Na veel heen en weer stonden ze er op dat ik de pak hem beet duizend Euro toch betaalde, ondanks verjaring en dat het door hen al afgeboekt was. Ik heb toen de naïeve fout gemaakt om dat maar te doen, denkende dat ik dan weer vooruit kon. Achteraf had ik beter meteen Dynamiet toen al in kunnen schakelen. Want bijna drie jaar later kwam een koopwoning en dus een hypotheek aan de orde. Bleek die A234 nog steeds actief ondanks dat het afbetaald was, met nog jaren aan 'straf uitzitten'. Toen voelde ik me dubbel genaaid door de Rabobank. Enerzijds omdat ze me een verjaard contract toch hebben laten betalen en anderzijds omdat ze niet duidelijk geïnformeerd hadden dat ik er dan nog steeds 5 jaar aan vast zat. Al met al een situatie waaruit bleek dat het geen nut had om direct bij de Rabobank BKR Desk nog eens lief te vragen of dit ook aangepast kon worden. Tijd voor juridische hulp dus. Dynamiet had voor een A234 wel wat meer tijd en dus geld nodig, zo'n €900. Vlak voor de coronacrisis gingen we los, binnen een week had ik het hele dossier compleet voor hun jurist en konden ze dus de Rabobank aanschrijven. Een reactie zou maximaal 4 weken duren. Intussen brak die pandemie uit dus ik vreesde een vertraging. Die kwam gelukkig niet. Ik kreeg zelfs na 3 weken (na aanschrijven Rabo, 4 weken na in de arm nemen van Dynamiet) al het heugelijke nieuws dat de Rabobank ons in het gelijk stelde en de BKR codering zou opschonen. 4 Dagen later was dat ook zo bij de BKR. Gelukt dus! Zeer tevreden hoe het ging.

Professionele ervaring met dynamiet Nederland

Na 2 maanden is mijn onterechte bkr registratie door Dynamiet Nederland verwijderd. Wij zijn jullie heel erg dankbaar!

Snel, professioneel, klantvriendelijk, realistisch

Goed te bereiken, professioneel advies, klantvriendelijke benadering en realistische vooruitzichten. In mijn geval ontzettend snel 'opgelost'.

ONGELOFELIJK MAAR ECHT VERWIJDERD BKR

Hallo Ik wilde huis en lenen kopen maar door achterstand van telefoonrekening negatief bkr had ik door dynamit en beste medewerkers verwijderd .Ik ben heel erg dankbaar BEDANKT

Eerst er goed overna gedacht om de stap te nemen om het te doen na goed nadenken toch de stap genomen en het is goed uitgepakt! Binnen 3 maanden was ik van mij bkr (SR) codering af. Goed email contact gehad kan het zeker aanraden om een adviesgesprek te doen!

BKR en een huis kopen? Vergeet het maar, of toch niet?

Door een (on)terechte BKR registratie is het in Nederland niet meer mogelijk om een huis te kopen. Ook al gaat het om een klein bedrag. Gelukkig kwam ik in contact met Dynamiet Nederland. Dankzij hun snelle en professionele handelen kunnen we eindelijk weer verder! Bedankt voor het goede werk!

Emphatie en ervaring!! Betrokken en professioneel!!

Ik hoop uiteraard dat niemand mijn ervaring hoeft te lezen. Mocht dit toch zo zijn dan bent u bij Dynamiet Nederland aan het juiste adres. Vanaf het allereerste gesprek met dhr. Boot tot aan het mailtje van mevr. Van der Vliet met de positieve uitslag van het verwijderen van mijn EVR registratie heb ik niets dan lof voor de zeer betrokken en professionele wijze waarop zij mijn zaak hebben behandeld!! Chapeau!! Ik ben ze meeer dan dankbaar!!

Van een uitzichloze situatie naar een mooi huis

Na jarenlang keurig te voldoen aan mijn betalingsverplichtingen raakte ik door persoonlijke omstandigheden de kluts kwijt. Er werd van mij verwacht dat ik kon blijven doorbetalen, terwijl ik ernstig ziek was. Als ZZP’er kan je dan niet even op de deur van de UWV kloppen. Mijn spaarpotje was op door investeringen en een relatiebreuk. Het zat even allemaal tegen. De rekeningen stapelde zich op en ik werd negatief geregistreerd bij het BKR. Inmiddels heb ik sinds 2 jaar de draad weer opgepakt. Ik heb geen schulden meer, een nieuwe relatie, en het gaat uitstekend met mijn bedrijf. Helaas gooide de negatieve registraties roet in het eten. Door de BKR registraties belandde ik weer in een uitzichtloze situatie. De banken wilde niks voor mij doen. Ook de hypotheekadviseur kon geen poot meer aan de grond krijgen. Hierdoor had ik de hoop om er uit te komen al min of meer opgegeven. Na aanleiding van de uitstekende reviews contact opgenomen met Dynamiet Nederland. Binnen 20 min. werd ik al teruggebeld door Marcel Boot. Hij legt alles op een eenvoudige en begrijpelijke manier uit en neemt vrijwel alle contacten met de bank en het BKR over en koppelt alles terug zodat je altijd weet wat de stand van zaken is. Hierover weer opnieuw contact gehad met Marcel Boot, op wat ook nog zijn vrije middag bleek. Door snel en helder optreden van Marcel en collega jurist mevrouw Sahin hebben ze tot mijn verbazing de uitzichtloze situatie kunnen ombuigen tot een prachtig voorstel waar ik mij helemaal in heb kunnen vinden. Dezelfde dag heb ik een nieuwe hypotheekaanvraag kunnen indienen en met een goed gevoel het weekend in kunnen gaan. Het stukje wat ik in de reviews heb gemist is een bedrag dat Dynamiet vraagt. Na contact te hebben gehad begreep ik waarom niemand dit vermeld. Dit word namelijk berekend op basis van de aard van je zaak. Vervolgens is dit wel een vast bedrag en hoef je niet bang te zijn dat de kosten hoger worden naarmate het proces duurt. In mijn geval heb ik dit (in mijn ogen

De BKR verwijderaar

Mijn twee BKR registraties verwijderd door dynamiet. Alles verliep keurig volgens afspraak. Bedrijf is goed te bereiken zowel telefonisch als per email. Medewerkers zijn betrokken en sociaal.

Beloven gouden bergen maar uiteindelijk niks

Heb dynamiet ingeschakeld Omdat ik 3 negatieve bkr had en mijn vriend 1 in het eerste telefoongesprek was het volgens de de jurist van dynamiet Geen elke probleem nou geen elke kredietverstrekker ging akkoord

Beste relatie, Uw klacht ontvingen wij in goede orde. Binnen 14 dagen komen we bij terug op deze kwestie. Onze doelstelling is om met u te zoeken naar een oplossing. We danken u bij voorbaat voor uw geduld. Indien u tussentijds vragen en/of opmerkingen heeft, vernemen we dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Dynamiet Nederland

Zeer goed en snel geregeld

Zeer goede ervaring met het bedrijf, binnen 2 maanden van een negatieve BKR registratie af. . Gewoon goed zonder al te veel poes pas, gewoon direct en to the point, met begrip en geduld. Voor het gene wat geregeld moet worden, instanties waar de schulden lopen, goed aangeschreven. Al met al zeer tevreden, en het geld meer als waard.

Positive ervaring

Vertel alles eerlijk en duidelijk dan komt het zeker goed althans was dit bij mij het geval zeer positief kan het iedereen aan raden.

They actully work for you! Great Service!

I had a long-standing debt with AMEX, and they registered me on the BKR. I wanted to request a mortgage but with my Codering it was impossible. I contacted Dynamiet and they started working to help me solve it. The whole process took a few months but Dynamiet always kept me informed about the state of the process. Finally after sending a few letters and making a very good case on my behalf, AMEX decided to remove the Registration. Im very gratefull to The Dynamiet Team and ,specially, to Suraya for her great job.

BKR registratie verwijderen

Dynamiet heeft mij erg geholpe om van een BKR registratie dat ik een paar jaar mee zat er van af te komen. Goede service en duidelijk

Dynamiet heeft mijn BKR succesvol verwijderd

Ik ben niet van het schrijven van reviews. Maar voor het gerenommeerde Dynamiet Nederland maak ik een uitzondering. Vanaf het eerste contact viel mij op dat Dynamiet goed te bereiken is. Het is een bedrijf dat zeer snel schakelt en de lijnen kort houdt. Na het doen van een aanvraag wordt er spoedig contact opgenomen door een juridisch adviseur. In mijn geval Michael de Zwart. Hij komt over als een ouwe rot in het vak. Een doorgewinterde BKR-specialist die alle kneepje van het vak weet. Tijdens ons gesprek zat ik er overigens helemaal doorheen en was ik niet in staat om helder na te denken. Ik stond op het punt om een bedrijfsovername te doen en dat zou niet lukken door de BKR-registratie. Op mijn allerzwakste moment kon ik, terwijl ik hem nooit eerder gezien of gesproken had, blind vertrouwen op Michael en de zaak uit handen geven. Hij wist, zonder veel woorden, goed in te schatten wat mijn situatie was en wat mijn belangen waren. Zijn advies was no nonsens. Precies zoals hij had voorspeld verliep het gehele traject bij Dynamiet. Dat is geen kwestie van geluk, maar verstand van zaken op hoog niveau.

Oproep naar iedereen PAS OP!

Hierbij een oproep naar iedereen! Aub verspil je geld niet in deze soort praktijken. Advies is ga naar een juridische loket en informeer je situatie! Of mocht je een rechtsbijstandsverzekering hebben informeer daar of je in een dekking val over de juiste jaren! Trap niet in hun leugenverhalen! We wachten nog op de definitieve antwoord van hun om onze verhaal met jullie uitgebreid te delen. Ik laat een blog en YouTube film opnemen met de ervaring van deze bedrijf! Waarop iedereen kan reageren. Ik vindt dat zulke bedrijven moeten stoppen. We willen zoveel stemmen gaan verzamelen! Mijn advies is aan jullie nogmaals ga niet met deze soort zaken mee in zee. Wij hebben veel betaald aan Dynamiet Nederland! Alvast de waarschuwing binnenkort de uitgebreide verhaal. Ik weet zeker dat we veel mensen zullen gaan beschermen!

Beste relatie, U schetst helaas een onjuist beeld over de situatie. Wij hebben diverse procedures (waaronder een gerechtelijk procedure tegen een bank) voor u in gang gezet. U gaf aan slachtoffer te zijn van fraude. Uiteindelijk is duidelijk geworden dat u geen slachtoffer bent, maar dader. En dat is helaas een cruciaal verschil. Om die reden kunnen en willen wij u niet langer meer van dienst zijn. Hier bent u boos over geworden. Vervolgens heeft u diverse rare berichten op internet geschreven. Wij verzoeken u vriendelijk om een andere advocaat of jurist in de arm te nemen.

betrouwbaar

betrouwbare organisatie die voor je probleem opkomt om te onderhandelen met andere bedrijven onze zoon is zo van zijn bkr registratie afgekomen

Strijdvaardig en krachtig

Wat mijn advocaat na twee jaar niet is gelukt, heeft Dynamiet binnen 4 weken opgelost. Twee keer een A2 code verwijderd. De juristen hier pakken de zaak snel op en houden je goed op hoogte. Ze weten waar ze mee bezig zijn en passen de strategie aan op basis van de situatie. Het scheelt dat ze deze wereld als geen ander kennen en daardoor snel kunnen schakelen. Zonder Dynamiet zou ik geen financiering voor mijn bedrijf kunnen afsluiten. Ik ben ze dan ook zeer dankbaar.

Zeer slecht

Besye probleemlopers met bkr coderingen. Niet doen Betaal liever aan de bank extra dan dynamiet nederland, dan maak je meer kans bij de bank zelf. Dynamiet De naam zegt het al dynamiet onder de problemen zodat groter wordt Dus financieel weer meer kwijt voor niets.

Beste, In uw zaak is het logisch verklaarbaar dat het resultaat niet is behaald. Tijdens het traject kreeg u opeens te maken met loonbeslag. U bent toen ook gestopt met het voldoen van onze rekening. Overigens beloven wij geen resultaat. Mocht u dat bedoelen. Wij beloven wel ons werk naar behoren uit te voeren.

Vreemde gang van zaken

Ik had Dynamiet ingeschakeld vanwege een negatieve BKR-codering. Deze codering is terecht, ik heb dit vanaf het begin aangegeven. In het eerste telefoongesprek werd bij mij de indruk gewekt dat ik een goede kans had om deze codering te laten verwijderen met behulp van de diensten van Dynamiet en ik heb hier dan ook gebruik van gemaakt. Vanwege het snelle en duidelijke contact had ik zelf ook een goed gevoel erbij. Echter, nadat ik alle informatie had opgestuurd en het de beurt was aan Dynamiet om te presteren begon de situatie een vreemde gang van zaken te vertonen. Het contact verliep vanaf dit moment stroever, het duurde steeds langer voordat ik een reactie terug kreeg. Toen ik uiteindelijk reactie kreeg wezen ze mij erop dat er geen verzoek van verwijdering gedaan kon worden omdat ik geen bewijs van inkomen had opgestuurd, dit klopt, ik geniet namelijk geen inkomen. Dit is een feit wat ik al bij het eerste telefonische contact heb aangegeven. Mijn situatie is op geen enkele manier gewijzigd sinds het eerste contact. Daarbij vind ik het vreemd dat hier niet eerder naar is gevraagd, maar pas op het moment dat er eigenlijk een oplossing/resultaat hoort te komen. De eerdere keren dat er naar een bewijs van inkomen is gevraagd en ik die niet heb opgestuurd is er niks over gezegd. Het komt op deze manier over alsof het op mij wordt geschoven dat er geen resultaat haalbaar is. Vervolgens gaf Dynamiet aan dat de zaak zou worden gesloten, omdat er uit de informatie van de wederpartij duidelijk is geworden dat er geen tot weinig kans van slagen is. Ik ben erg benieuwd wat voor informatie de wederpartij heeft aangeleverd, want naar mijn weten heb ik alle informatie en correspondentie aangeleverd, geen details achterwege gelaten, dus die informatie kan nooit veel verschillen van de informatie die ik heb aangeleverd. Ik heb in een van de laatste telefonische contacten nog gevraagd of er uberhaupt wel een kans was aangezien de codering terecht was, hier werd positief op gereag

Beste relatie, Graag reageren we hierbij op uw reactie. U heeft relatief veel eigen vermogen. Daarnaast wilde u van de registratie af om te gaan ondernemen. Achteraf is gebleken dat u enkel op basis van uw eigen vermogen niet financieel stabiel genoeg bent. Althans, dat is wat de bank betoogde. Wij konden toen kiezen uit twee opties. (1) We gaan door met uw zaak, terwijl de kans op succes gering is. (2) We stoppen met uw zaak. In gezamenlijk overleg is voor het laatste gekozen. Daarbij hebben we u voorzien van een restitutie van 50 procent in de gemaakte kosten. Overigens ontvingen we na 2,5 maand uw medewerking inzake het aanleveren van de gevraagde documenten. Hadden wij deze documenten eerder ontvangen, dan hadden we eerder conclusies kunnen trekken. Vooralsnog snappen we dat de situatie vervelend voor u moet zijn.

Binnen 2 maanden mijn bkr weg! Dynamiet stond er zelf ook versteld van.. Maar ik ben blij! Mooi huis gekocht inmiddels, dankjulliewel!

Top Bedrijf

Binnen 2 manden mijn negatieve kodering weg :)

Super goed,

Super goed, Ondanks dat de tegenpartij super vervelend was en. Niks wou betekenen voor mij Dynamieknederland ingeschakeld, ondanks ze als nog vervelend bleven doen heeft mevrouw juriaans haar best gedaan en resultaat Eindelijk af van mij onterechte codering !

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.