Onverwacht bleek dat ik een bkr registratie had. Dankzij Dynamiet kon ik toch mijn huis kopen. Binnen 10 dagen was alles geregeld en is mijn bkr registratie eraf. Goede service en snel geholpen

Door voor ons droomhuis

Mocht je een bkr registratie hebben die je in de weg zit met het verkrijgen van een lening dan zal ik je zeker aanraden om contact op te nemen met Dynamiet Nederland. Het kost je zeker geld maar wie wil er nou een goedkope advocaat wanneer het om zoiets belangrijks gaat als het verkrijgen van je droomhuis. Nadat mijn vriendin en ik per toeval tegen ons droomhuis aanliep hebben wij hier direct serieus werk van gemaakt. Binnen no time hadden we een koopcontract getekend en waren wij dolgelukkig en klaar om aan onze toekomst samen te gaan beginnen. Echter na het aanvragen van de hypotheek kregen wij te horen dat de hypotheekverstrekker ons geen lening zou verstrekken omdat er een negatieve bkr registratie met codering 3 op mijn naam stond. Er bleek een codering op mijn naam te staan die stamde uit mijn ondernemerstijd. Van 2010 tot 2019 was ik een zelfstandig ondernemer maar omdat de zaken steeds slechter gingen heb ik besloten om zelf de stekker eruit te trekken voordat de problemen nog groter zouden worden. De schuld bij de Rabobank was dermate hoog dat ik een gedeelte ineens heb terugbetaald en dat de rest van de schuld is kwijtgescholden. Ik was zelf niet op de hoogte van de codering maar ik kan niet ontkennen dat deze terecht was. Mijn vriendin en ik waren bang dat we ons droomhuis aan onze neuzen voorbij zou gaan en dat zou ook betekenen dat wij de komende drie jaar nog geen hypotheek zouden kunnen krijgen. Op zoek naar mogelijkheden kwam ik uit bij Dynamiet Nederland. Ik heb eerder gehoord dat het niet mogelijk is om bkr registraties te laten verwijderen dus was hier ook nog vrij sceptisch over. Omdat het koopcontract al getekend was en er dus enige haast was bij het rondkrijgen van de financiering heb ik toch besloten om direct een intakegesprek aan te vragen en te doen wat ik kan om de codering eraf te krijgen. Tijdens het intakegesprek werd mij verteld dat Dynamiet Nederland goede kansen zag om mijn bkr registratie te laten verwijd

Doeltreffend

Het kost je wel aardig wat maar dan krijg je er ook wat voor. Ze helpen je goed en zetten zich er zeker voor in om je bkr of dergelijke weg te halen.

Zo dankbaar.

Na jarenlange ellende van een onterechte, negatieve BKR registratie dankzij DYNAMIET eindelijk hier vanaf. Had ik jullie maar eerder ingeschakeld. Bedankt voor het doorzettingsvermogen gezien het niet makkelijk was! Het is gelukt, bedankt! Jelger van Hemert

Zeer goed.

Ik had een bkr registratie van meer dan 10 jaar oud. binnen 2 maanden was alles opgelost. Goed geholpen, prima service, goed op de hoogte gehouden. Het kost wat. maar je hebt ook wat.

Super goed geholpen door mevrouw burcu , ben er heel tevreden over bkr registratie is verwijderd ! Top werk geleverd .

Goed geholpen

Ik had een bkr op me naam en kon daardoor niet me vakantie huisje kopen. En doordat die er nu af is lukt het wel. Goed geholpen en op de hoogte gehouden hoe het verloop ging

Zo blij

Goed geholpen, prima service, goed op de hoogte gehouden. Zou het iedereen aanraden.

Communicatie is top

Wij wilden graag een bouwdepot maar kom niet door een bkr registratie van Vodafone. Dit is inmiddels prima opgelost door Dynamiet en wij kunnen nu gelukkig gaan verbouwen! Hartelijk dank team Dynamiet!

Ik was toch nog een beetje sceptisch in het begin. Ik had zelf 3 jaar geleden al geprobeerd via de geschillencommisie de registratie te laten verwijderen maar helaas zonder resultaat. Dynamiet was direct van mening dat we een grote kans zouden maken als zij dit gingen proberen. Het 1e antwoord van de bank was: we blijven bij ons besluit van 3 jaar geleden maar dat vond dynamiet te kort door de bocht dus hebben bezwaar aangetekend. En dit geeft tot verwijdering van de registratie geleid, waatdoor we nu verder kunnen met een hypotheek aanvraag

Professionele en klantvriendelijke aanpak

Op professionele en klantvriendelijke wijze is mijn dossier behandeld. Met een positief resultaat. Hulde ! Zeker aan te raden deze organisatie

Wij zijn van onze registratie af!!

Zeer goed en professioneel geholpen. Binnen twee maanden was de registratie eraf en konden wij onze toekomstplannen verwezenlijken.

Super geholpen

Heb samen met dynamiet een lang traject doorlopen en uiteindelijk succesvol afgerond Voor ons was het elke euro dubbel waard Top geholpen door de jurist en kan nu verder aan onze toekomst bouwen

Fantastisch!!

Met 2 negatieve BKR coderingen een huis kopen is onmogelijk. Dankzij Dynamiet zijn deze 2 registraties verwijderd. Vanaf dag is er goede communicatie, je wordt op de hoogte gehouden en weet waar je aan toe bent. Daarnaast geven zij een realistisch beeld van de kans van slagen. Ook geven ze het aan als er de kans bestaat dat bepaalde dingen niet lukken. Wij zijn Dynamiet enorm dankbaar voor de inzet, duidelijke en prettige communicatie en snelle dienstverlening. Dank jullie wel! Wij krijgen 2 augustus de sleutel van onze koopwoning! Dit dankzij Dynamiet. Fantastisch!

Dynamiet mij veel geholpen in deze traject om mijn A3 codering weg te halen. Super bedanken aan Vera en Lisa van Gulik. En heel Dynamiet team super super bedanken ik zou jullie altijd bedanken en nooit vergeten.

Een geweldige ervaring met Dynamite

Eerlijk gezegd was ik in het begin wat sceptisch maar Dynamite heeft het voor elkaar gekregen om mijn negatieve BKR melding binnen een maand ongedaan te laten maken. Was een nasleep van een 21 jaar oude melding. Door Dynamite kan ik weer op een normale manier verder in het leven.

1 negatieve registratie voor een bedrag van 750 krediet en achterstand van 60 euro en je kan helemaal niks meer. Tijdens het eerste gesprek gelijk duidelijk uitleg gekregen. Ook werd toen duidelijk dat het een lastige partij was maar zeker mogelijk. Geduld was wel nodig maar ben heel goed bijgestaan en steeds goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van het dossier. Nu verlossende woord gekregen: de codering is weg. Kan ik eindelijk mijn hypotheekaanvraag doen.

Slecht en onjuiste informatie

Het blijft raar veel 10en te zien terwijl er beloftes die gemaakt worden helemaal niet kloppen. Daarom voor mij nog geen 1 ster. Toegeven er fouten zijn gemaakt en proberen het op te lossen maar helaas. Geld kwijt en niks verwijderd

Beste relatie, Uw teleurstelling kunnen wij begrijpen. Uw overige argumenten kunnen wij echter niet plaatsen. De plus- en minpunten over uw zaak hebben wij uitvoerig met u besproken. Daarbij hebben wij u expliciet gewezen op een verhoogd risico. Tegen de wederpartij hebben we diverse stappen genomen. Desondanks heeft dit niet tot het gewenste resultaat geleid. Daarom hebben wij – zonder extra kosten in rekening te brengen – vervolgstappen voor u ondernomen. Het gaat om een extra procedure die wij uit serviceoverweging voor u uitvoeren. Deze procedure is op dit moment in behandeling bij de geschillenbeslechter financiële instellingen. Het is geen gegeven dat de vervolgprocedure tot het gewenste resultaat zal leiden. Het is echter wel een gegeven dat wij ons – naar eer en geweten – voor de volle 100% voor u hebben ingezet. Graag lichten wij de zaak telefonisch verder aan u toe.

Eindelijk reden voor een feestje in huize Bos. Door mijn BKR registratie konden wij geen huis kopen. Nu bleek dat dit allemaal begonnen was doordat ik slachtoffer ben van de toeslagen affaire. Wij hebben het juridisch bedrijf Dynamiet erop gezet en zij hebben het voor mekaar gekregen om mijn BKR registratie eraf te krijgen. Eindelijk vrij van zoveel ellende. En nu eindelijk met mijn lieve man Jovanny Bos op zoek naar een koopwoning. Dankjewel in het byzonder aan Mevrouw Sahin en Mevrouw van Gulik voor alles wat jullie voor mij hebben gedaan!

Fantastisch.

Zeer goed geholpen. Binnen 1 maand is de negatieve bkr code verwijderd. Heel erg blij nu!!

HEEL GOED GEHOLPEN

dynamiet heeft mij heel goed geholpen met 2coderingen. Dynamiet heeft alles uit de kast gehaald om mijn coderingen te laten verwijderen. Dankjewel LISA!

In 1 woord geweldig .

Mijn ervaring is niks dan lof,we hadden de moed al opgegeven maar toen kwam mijn dochter hier mee en bij hun was het ook gelukt dus we dachten we proberen het gewoon het kost wel wat en het duurt langer dan je denkt .Maar dan komt verlossende woord hij is verwijderd we moesten allebei huilen we zijn zo ontzettend blij en kunnen door met ons leven 90% kans van slagen ,en dat is waar we zijn ze heel dankbaar bij DYNAMIET en vooral de jurist dhr Buddenberg die heeft ons goed geholpen .Het is echt waar je gaat gewoon voor goud .

Prima geholpen en eerlijk in de kansen die er zijn

Ben prima geholpen en ze waren eerlijk over de kansen . Het zou moeilijk worden ....dus blijft in sommige gevallen een gok . Ze hebben veel moeite gedaan en het is hun gelukt .

zeer goed

Na 1 maand was onze codering eraf gehaald, wij zijn erg blij, en kunnen weer verder met ons huis.

Super Service!

Alles wat mij beloofd is, zijn ze nagekomen! Binnen een maand alles tip top afgrond! Mevrouw B. Temizisler heeft mijn dossier opgepakt!! Ik ben haar super dankbaar!!!! Top partij!!

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.