Vriendelijke, snelle, effectieve en efficiente behandeling van mijn registratie

Snelle en vriendelijke en uiteindelijk effectieve behandeling van mijn zaak die heel veel spoed had. Bedankt daarvoor.

Top geregeld!!!!!

Mijn ervaring met Dynamiet Nederland was vanaf de eerste keer top! Er werd ruim de tijd genomen met mijn verhaal aan te horen en vervolgens was hierop doe de heer Jan Doeke een te gek en professioneel brief opgemaakt en het resultaat liet binnen enkele dagen zien. De codering was gelijk van mij naam af en wij konden gelijk aan de slag met onze hypotheek aanvraag. Dank je wel Dynamiet Nederland!

Vriendelijke en behulpzame mensen

Ik had een BKR codering en dankzij Dynamite kan ik verder een nieuw begin voor me en mijn kinderen, een huis kopen...een beter toekomst voor ons... Heel veel dank Dynamite !!! Jullie zijn het best !!!

een aanrader

Prima bedrijf! ze houden je heel regelmatig op hoogte over de voortgang van het dossier. Dynamiet heeft voor mij in betrekkelijk korte tijd de BKR code 3 weten te verwijderen. Vanaf het eerste telefoongesprek tot aan de afwikkeling van het dossier is het precies gegaan zoals Dynamiet het aangaf. Groot compliment en speciale dank naar de behandelaar(ster), Vera. Natuurlijk ook voor de andere medewerkers. Mijn naam en woonplaats heb ik fictief ingevuld omdat ik niet weet of dit in google zichtbaar is en ik in de toekomst geen vertraging wil oplopen bij een kredietbeoordeling als mijn naam icm bkr code 3 op google staat.

Wordt uitstekend geholpen.Top Service

Zeer tevreden over Dynamiet Nederland.er wordr echt gefocusd op je dossier,duidelijk en betrouwbaar!!

Uitstekend!

Goede communicatie. Zijn eerlijk over je slagingspercentage. Binnen 5 weken was mijn zaak al afgerond!! Een echte aanrader voor als je toekomstplannen hebt en je bkr-registratie je belemmert.

Beste mensen

Na de negatieve registratie bij de bank was deze binnen een paar maanden verwijderd. Bedankt voor het behaalde resultaat .Bedankt mv Vera van der Vliet.

Duidelijk, eerlijk en maken waar wat wordt gezegd.

Binnen 3 weken 2 bkr-registraties codering A2 verwijderd. Iets wat mijzelf als particulier niet was gelukt, lukte dhr. Kocak in samenwerking met ons wel. Professionele service. Duidelijke communicatie. Top!

In 1 zin een top specialist.

We hadden 4 negatieve bkr coderingen, maar dank ij Dynamiet zijn ze allemaal verwijdert.

100% tevreden kan het nog steeds niet geloven.

Zeer betrouwbaar bedrijf komt afspraken na. Ook geduld en ervaring in hun vak, wat hun voor mij gedaan hebben kon geen enkel andere bedrijf doen. Bedankt 100 punten mijn dank is groot.

Geweldig wat zij kunnen doen bij de bank.

Na de negatieve registratie bij de bank was deze binnen een paar maanden verwijderd. Bedankt voor het behaalde resultaat Bedankt voor het behaalde resultaat

Ze zijn fantastisch.

Was in zeer korte tijd dankzij Dynamiet, van mijn bkr registratie af. Zulke professionele aardige mensen, we hadden dagelijks contact en stap voor stap hebben ze me bij gestaan. Ben ze ook enorm dankbaar, dankzij Dynamiet heb ik een huis kunnen kopen, anders was me dat nooit gelukt.

Super vlot geholpen

Het is erg snel afgehandeld. Ze hebben mij ook steeds goed op de hoogte gehouden!

snelle en persoonlijke service

Eerlijk gezegd was ik erg sceptisch over het verwijderen van een BKR-registratie. Omdat ik niks te verliezen had heb ik ervoor gekozen om met Dynamiet Nederland te proberen de code te verwijderen. Dynamiet Nederland was erg betrokken en makkelijk te bereiken. Zij namen gelijk op en wisten ook meteen wie zij aan de telefoon hadden, dit maakte de service erg persoonlijk. Ik hoefde niet 10x hetzelfde verhaal uit te leggen. Dynamiet Nederland heeft mij goed op de hoogte gehouden van het proces. Ze hebben erg snel gehandeld en ook gepusht bij de betrokken partijen waardoor mijn code binnen 3 weken verwijderd was. Met speciale dank aan meneer Kocak

Gewoon goed en adequaat

Na veel tegenwerking Rabobank zijn we eindelijk BKR vrij. Wij zijn erg tevreden en aangenaam verrast over de snelheid waarmee het opgelost is. De samenwerking en communicatie verliep uitstekend. Ik vond het de investering waard. Het haalt de stress en de frustratie weg.

Perfect geholpen

Kort, maar krachtig: Dynamiet Nederland heeft mij perfect geholpen met het verwijderen van mijn BKR-registratie. Het contact was goed en het resultaat net zo. Kortom: perfect geholpen.

Zeer tevreden!

Onze ervaring in een notendop: Zeer tevreden! Onze hypotheekadviseur belde ons met de onaangename verrassing dat we een A2 codering hadden. Dit kwam voor ons als een enorme verassing en op het moment dat eigenlijk alles al klaar stond om ons droomhuis te kopen. Via Google bij Dynamiet terecht gekomen en vanaf het eerste contact via de intake tot en met het verlossende bericht dat de codering zou worden verwijderd super begeleid en op de hoogte gehouden. We zijn enorm dankbaar en zouden Dynamiet aan iedereen aanraden die met een vervelende BKR registratie zit.

Beste codering vrij

Toen ik hoorde dat ik bij Dynamiekt mijn bkr registratie verwijdern ik dacht dat het moeilijk is maar na 3 maanden alle codering bij BKR verwijderd. Mijn ervaring: goed contact,professioneel en ik weet het niet hoe ik mijn contact persoon Lisa van de Gulik moet bedanken wat zij voor mij heeft gedaan mijn dank is groot.

Ge-wel-dig!!!

Onze ervaring in een notendop: Na een lange periode van onderhandelen, werd ons bod op het droomhuis dat we wilden kopen eindelijk geaccepteerd. Wat een geluk! Tot we aan de slag gingen met de financiering. Onze hypotheekadviseur belde ons op met de onprettige boodschap dat er er een A2 codering stond bij een oude BKR registratie van de Rabo vanwege een roodstand, die 2 jaar geleden al was afbetaald... Wij waren hier nooit van op de hoogte, dus dit kwam als een hele vervelende verrassing. Dit moest dus eerst snel opgelost worden. Maar hoe? Via Google kwamen we eigenlijk gelijk terecht bij Dynamiet. We hebben gelijk gebeld en kregen een vriendelijke medewerker aan de lijn die ons direct duidelijk advies gaf en ons verzekerde dat ze er zsm mee aan de slag zouden gaan. Volgende dag gelijk terug gebeld door Dhr. Nurettin Kocak, onze jurist. Wat een kanjer is deze man! Hij heeft ons van het begin tot eind van het proces fantastisch geholpen en gerustgesteld. Het meest lastige is het wachten, maar na 3 weken in spanning te hebben gezeten, kregen we het verlossende telefoontje: de BKR registratie zou worden weggehaald door de Rabo!!! Eindelijk konden we door met de financiering. We zijn enorm dankbaar en zouden Dynamiet aan iedereen aanraden die met een vervelende BKR registratie zit.

Beste investering in de toekomst ooit

3 jaar na mijn schuldhulpverleningstraject was dit nog steeds geregistreerd bij het BKR. Alleen de registratie alleen al schrikte de banken af. Ook had ik daarnaast nog 2 A-3 coderingen. Het leek hopeloos. We hebben ondanks de dubbele gevoelens Dynamiet benaderd omdat we dan in ieder geval alles geprobeerd hebben wat we konden. We konden het bijna niet geloven… binnen 3 maanden de coderingen eraf en ook de vermelding van de schuldhulpverlening. Nu kunnen we met een gerust hart voor de beste hypotheek gaan. Helemaal top! Melissa en Lisa bedankt voor jullie geweldige werk.

Top bedrijf

Had een bkr van tele2 eerst heb ik coderingvrij betaald maar niet gelukt helaas. Dynamiet is het gelukt nooit verwacht ,dit bedrijf is 1 cijfer goed voor een 10. Vele maken dank .

Wij zijn heel goed en professioneel geholpen door Mr. Temizisler. Het is echt het geld waard wegend tegenover de deskundigheid die Dynamiet Nederland en de juristen zoals mr. Temizisler in huis hebben is ongekend goed! Onze dank is groot, wij kunnen dankzij de deskundigheid van dit kantoor en mr. Temizisler binnenkort verhuizen naar onze droomwoning.

Top ervaring!!!

Helder, snel reactie. Codering was na 3 dagen verwijderd

Overtreft alle verwachtiging

Twijfel niet, ze zijn 100% succesvol, beste beslissing die je kan nemen

Super partij erg professioneel en doeltreffend

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.