Professionele organisatie die doen wat ze beloven!

Na een telefonisch intake gesprek geeft men meteen aan of er kans van slagen is om de BKR te laten verwijderen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en in mijn geval was het binnen 6 weken voor elkaar. Ik beveel dit bedrijf aan omdat, voor ze een factuur sturen al zeggen of je wel of geen kans maakt.

Alles is gedaan zoals beloofd, op tijd en netjes. Ik kan Dynamite aanbevelen.

Ik ben erg blij met de manier waarop mijn zaak is afgehandeld. Alles is gedaan zoals beloofd, op tijd en netjes. Ik kan Dynamite aanbevelen

Top bedrijf

Geweldig bedrijf!!! Een aanrader!!

Positieve daadkrachtige hulpverlening

Na het eerste prettige gesprek voelde ik mij al een stuk lichter, mede door de duidelijke uitleg en begripvolle houding ten aanzien van mijn BKR registraties. Ook was het enorm sympathiek dat ik in meer dan 3 termijnen mocht betalen, anders was het voor mij niet haalbaar. Er werd vermeld dat de kans van slagen groot was en het is ook gelukt om de BKR registraties te verwijderen! Door de ervaring van mevrouw Vera van der Vliet en de correcte afhandeling van mijn kwestie. Wij kunnen ons nu financieel weer vrij bewegen en onze hypotheek gunstiger omzetten. Ik zal Dynamiet zeker aanraden! Team Dynamiet en mevrouw Vera van der Vliet hartelijk dank! Faouzi Bessaïs

BKR-registratie

Dynamiet have a good team with professional experience! Thanks for help!

Super geholpen

Na een prettige telefonisch consult heeft Dynamiet Nederland mijn zaak in ontvangst genomen, waarbij hun zich echt hebben ingezet om mij te helpen met de onterechte bkr codering. Na een lange juridische procedure van 3 maanden kreeg ik eindelijk goed nieuws dat mijn zaak was opgelost “godzijdank” nu kan ik eindelijk een eigen woning krijgen. Nogmaals enorm bedankt voor jullie hulp “ jullie hebben voorkomen dat ik op straat zou komen te staan.

Behulpzaam, begripvol en professioneel

Ik ben goed geholpen door Dynamiet. In eerste instantie alleen informatie inwinnen over hoe het proces zal gaan verlopen. Hierop een duidelijke offerte toegestuurd gekregen. Hierbij was ook een lijst met punten waaraan ik moest voldoen, als ik akkoord gaf. Zoals oa documenten aanleveren. Als laatste stap heb ik een juriste toegewezen gekregen, Lisa. In een mail duidelijk uitgeschreven welke informatie en documenten zij van mij nodig had om een brief te sturen richting ICS. Na twee weken is de brief verstuurd. Ikzelf heb die twee weken nodig gehad om de informatie te verstrekken. Vier werkdagen later kreeg ik bericht van ICS dat mijn BKR registratie binnen enkele werkdagen verwijderd zou zijn. Ik ben zó opgelucht! Eerst heb ik zelf met ICS gebeld, maar daar deden ze heel kleinerig richting mij. Via de juridische weg geven ze wel toe.

Zeer professionele organisatie

Vanaf het begin (het intake gesprek) een zeer prettig contact gehad met Dynamiet. Ondanks de beperkingen van Corona verliep alles zeer naar wens. De professionele aanpak van Dynamiet heeft ervoor gezorgd dat de registraties bij BKR verdwenen zijn en wij weer verder kunnen met onze toekomst. Heel prettig en veelvuldig contact gehad, alle stappen werden duidelijk uitgelegd en de terugkoppeling was ook zeer verzorgd. Een echte aanrader!! met vriendelijke groet Hans

Super tevreden

Goede intake gesprek gehad . Daarna telefonisch contact gehad met jurist Mw. mr. B. Burcu. Alles stukken aangeleverd. En de binnen no time bericht van de bank .code A2 verwijderd, daarna nog eens een code A2 van ICS ook verwijderd. heb er geen woorden voor gewoon een super bedrijf.

Een dikke 10, klantvriendelijk, TOP service,

Mijn ervaring bij Dynamiet Nederland, altijd bereikbaar en super goed geholpen, komt afspraken na en zeer zeer goeie ervaring gehad tijdens de afhandeling voor het verwijderen van mijn BKR registratie, Mijn advies: het is echt de moeite waard om in contact te komen met Dynamiet Nederland en alles verliep volgens plan Mijn motto : problemen met het BKR registratie, aarzel dan niet, pak je telefoon en ga naar Dynamiet Nederland, ze helpen je

NIET te bevatten!!

Wat een bijzondere organisatie!!! Wist niet het bestaan van Dynamiet, toevallig bij terecht gekomen via Google. Vanaf 1e contact tot aan verlossende antwoord heeft het 4 weken geduurd, wij zijn iig nog in, positieve, shock!!! BEDANKT!

Heel goed geholpen en blij met het resultaat Top

Fijne ervaring

Hele prettige ervaring met Dynamiet. Vooraf was men heel duidelijk en we wisten precies waar we aan toe waren. Communicatie met het de medewerkers en de bereikbaarheid waren erg fijn. Men komt erg enthousiast en eerlijk over. We zijn erg blij dat het is gelukt en dat onze registratie is verwijderd. We zijn Dynamiet erg dankbaar, zelf was het ons waarschijnlijk niet gelukt!

Geweldig van het hele team om bkr registraties te verwijderen

Heel uitstekend geholpen

Mijn ervaring die ik hier deel is dat ik uitstekend geholpen ben. De communicatie was heel goed ik werd goed van alles op de hoogte te houden en kreeg ook een mail met alles wat we telefonisch besproken hadden. Ik zou mensen dit adviseren te doen als je een bkr registratie wil verwijderen. Met vriendelijke groetjes, M.R.G Hyder

Betrouwbaar en fijn contact

Vanaf het begin werd duidelijk verteld wat ik kon verwachten en hoe alles zou gaan lopen. Het contact was heel fijn en voor ons ging het onverwacht heel snel met een positieve uitkomst! Absoluut een aanrader

Perfecte bedrijf

Bedrijf die voor je toekomst werkt geloof me mensen ze voeren uit wat ze aan je doorgeven en positief ook tevreden met dynamiet .

Bkr codering a2

Ik wou een huis kopen en kwam erachter dat Ik had te maken met een bkr codering a2 van tele2 door niet optijd betaalde afschriften achter elkaar. Heb zelf jaar lang geprobeerd om van dit bkr af te komen had heel het bedrag van me abbonement betaald maar me codering bleef erin zelf heel vaak gebeld voor me codering weg tehalen konden ze niet gaven ze aan tot ik op een dag een vrouw aan de lijn kreeg van tele2 en die adviseerde me dynamiet nederland dat hun tog wat extra kracht hebben om zo iets te weghalen. gelijk contact opgezocht met dit bedrijf klikte meteen heel vriendelijke klantenservice ben in elke stap geinformeerd wat ze deden en hoe ze het deden. 3 maanden later kreeg ik te horen dat me codering a2 weg is gehaald en kan ik eindelijk kijken voor een leuk huis. Ik wil dynamiet Nederland ontzettend veel bedanken voor hun geweldige resultaat

Zeer slecht

Toch wel raar al die 10en die hier gepubliceerd worden. Een BKR registratie is niet te verwijderen in Nederland. Deze reviews zijn dus vals trap hier niet in mensen

Beste relatie, Na het lezen van uw klacht hebben wij meerdere malen telefonisch contact met u geprobeerd op te nemen. Tevens hebben wij diverse contactpogingen gedaan per e-mail en Whatsapp. Op geen enkele manier kunnen wij u bereiken. Onze doelstelling is om met u te zoeken naar een oplossing. Hiervoor hebben wij echter uw medewerking nodig. Met vriendelijke groet, Dynamiet Nederland

Bedankt voor alles !!

We zijn super goed geholpen Houden zich aan de afspraken En brengen je een goed resultaat We zijn van een ah2 codering af waardoor we weer een woning kunnen kopen Netjes binnen een maand zoals ze Zijden Heel erg bedank LISA Mvg Marco Jacobs

Ik ben zeer en zeer tevreden.

Ik ben door mevrouw V. van der Vliet heel goed en snel geholpen. Ik ben mevrouw van der Vliet ontzettend dankbaar, dankzij haar ben ik bkr vrij.

uitmuntend

Goede vooraf inschatting gemaakt om BKR registratie verwijderen

zeer tevreden!

Ik ben vanaf begin goed geholpen door ze. De intake gesprek verliep goed en duidelijk. Ook tijdens het proces werd ik goed op de hoogte gehouden van wat er gedaan is en binnen 2 maanden zijn de registraties van mijn BKR verwijderd. Ik ben zeer tevreden over jullie service met dank aan Seher Sahin die mijn dossier in behandeling nam. Top werk verricht!!

Heel professioneel en deskundig.

Een zeer vriendelijk verwelkoming tijdens de intake waar alles heel duidelijk werd uitgelegd. Een uitgebreide onderzoek om te kijken of er slaagkans was om geen valse hoop te geven wat ik zeer professioneel vond. Eenmaal de zaak aangenomen werd gelijk duidelijk wie mijn belangen zou behartigen en binnen een maand was de registratie verwijderd. Ik had namelijk een registratie vanuit mijn oude vennootschap een gigant van een bedrag dat op BKR op mijn naam stond vanwege een handtekening die ik had gezet als vennoot destijds. Terwijl ik via de KVK was uitgeschreven en geen binding of aanspraak meer had voor dat bedrijf bleef mijn registratie staan waardoor ik geen hypotheek kon krijgen voor een woning of een woning huren via de makelaar want die doen ook een crediet check. Tijdens een zenuwslopende onzekere tijd die ik doormaakte en de leasebedrijf die zette ook geen stap terug en weigerde alles wat ik had voorgesteld en maakte absoluut geen uitzondering totdat Dynamiet kwam bemiddelen. Binnen een maand heeft Vera van der Vliet haar werk zo goed uitgevoerd dat de registratie werd verwijderd. Nu kunnen we zonder hoofdpijn of stres weer naar een geschikte woning gaan zoeken samen met mijn gezin. Wij zijn jullie echter heel erg dankbaar team Dynamiet en Vera. We wensen jullie heel veel succes.

2 A2 coderingen verwijderd na lange strijd!

Ik had als gevolg van onvoorziene omstandigheden 2x A2 coderingen op mijn naam staan. Als eenmanszaak had ik een moeilijke periode doorstaan met mijn bedrijfje en dit zorgde ervoor dat ik de coderingen op mijn persoonlijke naam had staan. Dit heeft natuurlijk verregaande gevolgen in je persoonlijke leven en hier ondervond ik dermate last van dat ik besloot om hulp in te schakelen. Om en lang verhaal kort te maken, de 2 bedrijven wouden NIET meewerken aan het verwijderen van de coderingen (ondanks het feit dat ik beide schulden had terug betaald in zijn geheel)en toonde geen medeleven met de situatie. Het minnelijke traject(verzorgd door een andere partij die veel duurder is dan Dynamiet krediet) faalde en ik schakelde snel over naar Dynamiet. Dit mede door de vele vele goede recensies die ik trof op google en dergelijke. Bjorn heeft mij zeer goed ondersteund en een juridische procedure voorbereid om via de rechter af te dwingen dat ze de coderingen alsnog verwijderen. Het heeft maanden geduurd maar met als resultaat dat de rechters in beide zaken mij in het gelijk stemde! Mijn A2 coderingen zijn voor beide partijen verwijderd! Ik ben jullie zo dankbaar hiervoor. Zoek niet verder als je een A2 codering hebt!

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.