1 grote drama, zonde van het geld

In het begin zijn ze er zo intensief mee bezig, ze gaan dan zogenaamd kijken of het te doen is en halen voorbeelden van onmogelijke dossiers om je over te halen zodat je een akkoord geeft waardoor ze je armer kunnen maken, Uiteindelijk is het een flut rapport wat bij de tegenpartij wordt aangeboden, en bij afwijzen zeggen ze jammer, helaas, jij armer en zoek t maar uit met je bkr, Ik heb alle emails en dossiers van dat bedrijf in mijn bezit, trap er niet in.. ik zal u zelfs kunnen aantonen dat ze er niks van bakken

Beste relatie, Uw klacht ontvingen wij in goede orde. Wat gaan we nu doen? We zullen onderzoeken of uw klacht gegrond is, en of er vanuit onze kant fouten zijn gemaakt. Onze doelstelling is om met u te zoeken naar een oplossing. Hiervoor hebben we echter tijd nodig. Binnen 14 dagen komen we bij terug op deze kwestie. We danken u bij voorbaat voor uw geduld. Indien u tussentijds vragen en/of opmerkingen heeft, vernemen we dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Dynamiet Nederland

De BKR verwijderaars

Super snelle service. Ik wist gelijk waar is aan toe was en wat het zou gaan kosten. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de zaak. De specialisten zijn daadkrachtig en intelligent. Middels een strategisch plan is mijn zaak zoals verwacht was opgelost. Twee BKR-registraties zijn verwijderd.

Ze hebben mij overtuigd dat ...

Ze hebben mij overtuigd dat ze mijn bkr registratie weghalen Ik heb mijn situatie bij hun neer gelegd de adviseur zegt tegen mij jou schuld is verouderd je hoeft het in principe niet te betalen en de bkr registratie weghalen. ik heb ze gelijk betaald na bijna een jaar kwamen ze met een bericht dat ze niets voor mij kunnen doen Ik had die betaling aan mijn schuld kunnen besteden had ik nu mijn schuld bijna af betaald.

Beste relatie, U had ons de opdracht gegeven om onderzoek te doen naar een openstaande vordering uit 2003. De vordering was namelijk mogelijk verjaard. Dit hebben we conform afspraak voor u onderzocht. Uit onderzoek is helaas gebleken dat u zelf een rechtshandeling heeft verricht waardoor de schuld net niet is verjaard. Ook bleek de schuldeiser over een verstekvonnis van de rechtbank te beschikken. Wij konden dan ook niets anders doen dan u adviseren om de schuld te betalen. Helaas kunnen wij niets aan de situatie veranderen. Het is jammer u niet anders te kunnen berichten. We zullen straks telefonisch contact met u opnemen om de situatie verder te bespreken.

Fijne ervaring na een onterechte bkr registratie

Paar jaar terug al informatie opgevraagd door de recensies en het geldbedrag toen besloten het niet te doen. Na een paar jaar weer contact opgenomen en toch besloten om het doen. Mijn aanvraag van destijds stond nog in het systeem dus het kon snel in gang gezet worden. Dit heeft geresulteerd dat ik nu bkr vrij ben. Zeer tevreden over de werkwijze, het contact de korte lijntjes en de regelmatige updates over je dossier. Wat mij overgehaald heeft om het toch te doen is het feit dat ik zeker wist dat mijn zaak opgelost kon worden en het dus de moeite waard was. Ik raad dynamiet aan! Twijfel je gewoon even bellen en advies inwinnen en daarna beslissen. Wat ook fijn is dat je bedenktijd hebt.

Ongelooflijk goed

De zeer deskundige medewerkers hebben mij uitstekend geholpen en met het behaalde resultaat! Namelijk dat ik vanaf heden bkr vrij ben! Medewerkers luisteren, geven super advies en ze zijn medelevend. Als je van je bkr af wilt, altijd samenwerken met dynamiet Nederland! Ze zijn fantastisch!

Ze beloven veel maar geen daden! Uitkijken geen zaken met dit bedrijf doen. Niet in hun positieve veroordeling trappen! Deze zijn door hun zelf geplaatst

Beste relatie, Helaas ziet u het niet juist. U heeft ons op 9 december 2019 opdracht gegeven om onderzoek te doen naar uw registraties. Dit onderzoek was nodig vanwege de complexiteit. De opdracht hebben wij conform afspraak op 17 februari voltooid. Middels een adviesrapport verslag gemaakt van onze bevindingen. Hieruit is naar voren gekomen dat wij het u afraden om stappen jegens de wederpartijen te ondernemen. Hier bent u boos om geworden. We snappen dat u graag een ander advies had gewild. Desondanks kunnen wij hier helaas niets aan veranderen. Via het platform van Kiyoh kan per IP-adres slechts één beoordeling worden geschreven. Het is daarom technisch gezien niet mogelijk om alle beoordelingen zelf te schrijven.

Vakkundig personeel die snel en efficiënt te werk gaat

Door toedoen van derde heb ik zowel intern als extern een frauderegistratie bij de bank, achter mijn naam staan waardoor ik o.a. geen hypotheek kon aanvragen. Binnen een maand hebben de juristen bezwaar aangetekend en onderbouwd met argumenten vanuit o.g. Gedurende het proces laat Dynamiet Nederland met regelmaat weten welke stappen zij hebben ondernomen en hoelang het ongeveer gaat duren. De procedure is met goed gevolg afgerond. Ik kan eindelijk een hypotheek aanvragen en doorgaan met mijn leven.

Ok

Ik ken jullie non niet

Wij kennen u ook niet. We horen graag waar we u mee van dienst kunnen zijn via 079 -820 02 63 of klantenservice@dynamietnederland.nl. Overigens is dit platform bedoeld voor mensen die we juist wel kennen. Dus mocht u in het vervolg een mededeling willen doen, dan verzoeken we u vriendelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@dynamietnederland.nl.

Geweldige service en professionele afhandeling!

Dankzij Dynamiet is op een snelle en professionele wijze mijn registratie verwijderd. Niets anders dan lof voor de manier waarop dit is gegaan, helder en duidelijk wordt alles uitgelegd, ik werd goed op de hoogte gehouden en in 6 werkdagen was alles geregeld en mijn registratie verwijderd! Het was het geld dubbel en dwars waard! Wat mij betreft 10 sterren!

Onbeschrijfelijk dankbaar!

Heb Dynamiet Nederland gevonden via Google. Zij hebben ervoor gezorgd dat ik na 12 jaar uit een financiële gevangenis ben gekomen. Ik heb in het verleden iemand vertrouwd en geholpen, deze persoon heeft uiteindelijk misbruik gemaakt van mijn goedheid en vertrouwen. Ik ben zwaar en zeer onterecht behandeld. Mijn registratie was onterecht! Dynamiet Nederland zou ongeveer 8 weken nodig hebben om mij te helpen, alle door hun opgevraagde documenten heb ik direct en netjes naar ze verstuurd. En tot mijn GROTE en ZÉÉR BLIJE verrassing kreeg binnen 2 weken al fantastisch bericht! Mijn codering was weg! Top bedrijf!!! Dank jullie wel! Dank jullie wel!!

Zeer professioneel geholpen, snel resultaat.

Vanaf het eerste contact viel mij op dat Dynamiet goed te bereiken is. Het is een bedrijf dat zeer snel schakelt en de lijnen kort houdt. Na het doen van een aanvraag wordt er spoedig contact opgenomen door een juridisch adviseur. Je wordt zeer begripvol en professioneel te woord gestaan. Ze laten zien dat ze echt verstand van zaken hebben en na een aantal vragen doen ze je een voorstel om de zaak op te lossen. Als je akkoord gaat moet je wel e.e.a aanleveren maar dit is nodig om de zaak tot een goed einde te brengen. Je wordt enorm goed geïnformeerd over de voortgang zodat je betrokken blijft en er geen gevoel ontstaat dat je onder op de stapel ligt. .Door hun kennis en kunde wordt je zaak relatief snel opgelost. Dat is geen kwestie van geluk, maar verstand van zaken op hoog niveau.

Ongelooflijk

Toen ik de betaling had gedaan was ik achterdochtig, het is best een hoop geld en je weet maar nooit... Maar binnen 1 week had Dynamiet het voor elkaar gekregen om mijn A2 notering verwijderd te krijgen! Lieve mensen het werkt echt! Een molensteen is van mijn nek gevallen. De communicatie van Dynamiet is geweldig, ze beloven binnen 2 werkdagen te reageren maar je krijgt vaak binnen een uur een antwoord. Nu zijn ze nog bezig met mijn A registratie, maar daar heb ik alle vertrouwen in!

Super bedankt!

Hebben mij onwijs geholpen A notering te verwijderen. Aardige mensen en erg behulpzaam. Nogmaals bedankt.

Overigens en met het maximale resultaat

Binnen 2 weken een A2 BKR notering verwijderd! Super blij mee. Bedankt voor alle hulp!

Na een bkr te hebben gekregen ten onrechte is dit binnen 1 maand verwijdert

Snel en goed geholpen

Eind mei hebben wij contact op genomen omdat mijn vriend een SR registratie heeft en wij hierdoor geen hypotheek konden afsluiten. Telefonisch is mij van te voren uitgelegd hoe alles in zijn werk gaat en wat te kosten hiervan zijn. Ook werd er verteld dat het in totaal ongeveer 3 maanden zou gaan duren. Vandaag het goede nieuws gekregen dat de instantie de registratie gaat verwijderen. Al met al zijn wij erg tevreden met de service van Dynamiet!

Alles gefixt !

Mijn beide code 2 bkr coderingen. Netjes en secuur geregeld ! En ERAF GEREGELD ALLES ! Goed contact , word constant op de hoogte gehouden ! Super service

Beloven van alles

Beloven van alles maar maakten in mijn geval niks waar. Wel behoorlijk kosten gemaakt.

Beste relatie, Uw reactie kunnen wij helaas niet begrijpen. In mei 2018 hebben wij uw dossier behandeld. De uitkomst viel tegen én daarom hadden wij u geadviseerd om vervolgstappen te ondernemen. Zowel per brief als per e-mail hebben wij u meerdere malen gewezen op de te nemen vervolgstappen. Helaas ontvingen wij geen reactie van u, waarna wij uw dossier in augustus 2018 hebben moeten sluiten. U had ons gerust in het jaar 2018 kunnen laten weten dat u ontevreden bent. Wij hadden u dan graag verder geholpen.

Dat ik zeer tevreden ben, is nog understatement!

In 2017 heb ik een negatieve registratie opgelopen, met A2 codering. Dit was een incidenteel voorval, waar de kredietverstrekker in eerste instantie geen rekening mee hield. Mijn huidige financiële situatie was immers stabiel en er was geen sprake van andere negatieve registraties/coderingen en/of andere schulden. 25 mei 2020, heb ik contact opgenomen met Dynamiet Nederland voor hulp. Zij hebben eerst kritische vragen gesteld om na te gaan of het überhaupt zin had, mij bij te staan hierin. Na het aanleveren van alle nodige stukken, zijn zij aan de slag gegaan. Vandaag 6 Juli heb ik het geweldige nieuws mogen ontvangen dat het gelukt is. Zonder hen, was het mij niet gelukt. Ik was immers al 2x door de kredietverstrekker afgewezen.

Geen onrealistische beloftes.

Duidelijke taal en verwachtingen. Houden goed contact en doen wat zij beloven. Twee registraties verwijderd binnen een korte tijd. Professioneel geholpen. Een aanrader.

Binnen 3 weken van mijn negatieve registratie af!

Ik had in 2017 een schuld opgelopen van € 1200. Hiervoor een A2 code gekregen en geen kans op een herstel code. Na mijn intake bij Dynamiet Nederland heb ik de nodige informatie aangeleverd en met bemiddeling van Dynamiet Nederland ben er nu eindelijk af! Bijzonder snel ook nog 'ns.

Super!!!!!

Door een restschuld van een vorig huis aan een codering gekomen. Ondanks dat het jaren geleden is ontstaan kwamen we niet verder door deze codering. Via ons tussenpersoon bij hypotheek-Visie bij Dynamiet terecht gekomen en binnen een maand van onze codering weg!!!! Alles correct en goed afgehandeld. Zeer tevreden!!!

Toppers in verwijderen bkr registratie!

Dynamiet heeft ons uitstekend geholpen! Mijn partner en ik hebben beide dynamiet ingeschakel en beide zijn uitstekend geholpen. Als je bkr registratie wilt verwijderen is dynamiet een uitstekende keus!

Echt goed geholpen althans corona snel antwoord op mij vragen ik zat met spanning te wachten.en uiteindelijk krijg ik die goeie nieuws bkr verwijder echt top

Geweldig van intake tot einduitkomst

Ervaren mensen met de juiste juridische kennis. Daarnaast erg vriendelijk, meedenkend en oplossingsgericht. Ze werken conform een goed proces.

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.