Een strakke, snelle en vertrouwelijke samenwerking, met positief resultaat.

Ik ben met Dynamiet Nederland aan de slag gegaan op basis van internet afstruinen. Gelijk na aanmelden, telefonisch overleg en daarbij viel de empathie gelijk op. Ook wekte het gesprek vertrouwen. Dat is van belang omdat je toch veel persoonlijke gegevens gaat delen. Hetgeen je afspreekt of deelt, via de mail, is zinvol en laat deskundigheid zien. Dat heeft mij gedurende het traject enorm geholpen. Gelukkig ook een goed resultaat. Dus alle inspanningen niet voor niets geweest en dat ook mijn inziens tegen marktconforme prijs.

Professioneel, adequaat en betrouwbaar!

Dynamiet Nederland heb ik ervaren als een zeer adequate en betrouwbare organisatie. Ik ben door een professionele jurist bijgestaan en het uiteindelijke doel is behaald.

Profecioneel

Gedegen gewerkt

Super goed en snel geholpen

Ze doen wat ze beloven! Elke mail die ik stuurde werd snel beantwoord. Ook telefonisch goed bereikbaar. Ik was in het begin best onzeker maar vooral mevrouw van der Vliet zorgde ervoor dat ik steeds meer vertrouwen kreeg. Erg kundig. Super blij dat negatieve codering weg is!!

Geweldig geholpen

Super goede en snelle service! Hartstikke bedankt.

Top!!!!! Kan eindelijk een hypotheek aanvragen!!

Contact per mail en telefonisch was goed. Duidelijk gevraagd naar mijn verhaal, situatie etc. Toen jullie vertelde dat het verwijderd kon worden geloofde ik het niet echt. Vervolgens goede duidelijke afspraken kunnen maken waarbij beide partijen tevreden waren. Vervolgens 2 weken later positief nieuws dat Tele2 mijn negatieve bkr gaat verwijderen. Mijn vriendin en ik zijn hartstikke blij hiermee!!! Echt bedankt, top services en perfecte kwaliteit geleverd!!!!

Waardeloos

Uitgebreid intake gesprek. Formulieren ingevuld. Snel een deel rekening. En toen werd het snel. Niemand meer direct bereikbaar. Net op tijd gecanceld. Lagere school ++

Beste relatie, Graag reageren we hierbij op uw review. U had ons verzocht om uw zaak met spoed op te pakken. Toen wij aan het werk gingen, hebben wij conform afspraak een factuur naar verstuurd. Wij snappen daarom niet goed wat uw punt is. Na enige tijd heeft u ons verzocht om de opdracht te annuleren. Hier hebben wij niet moeilijk over gedaan. De opdracht hebben wij kosteloos geannuleerd. In verband met de corona toestand zijn we helaas slechter te bereiken dan gebruikelijk. De meeste medewerkers werken vanuit huis of vanuit een andere locatie. Direct doorschakelen naar een collega lukt vaak niet. Desondanks wordt u altijd teruggebeld. Uw opmerking over de lagere school kunnen wij niet begrijpen. Onze juristen zijn meesters in recht. Meester in de rechten is de titel die iemand behaalt door het afronden van de masterstudie rechtsgeleerdheid aan een Nederlandse universiteit. Met vriendelijke groet, Dynamiet Nederland

Good service

Ik ben zeker tevreden. Mijn zaak is binnen 1,5 maand opgelost . Precies wat ze zeggen doen ze het.

Goed geholpen en succesvolle afronding!

Super geholpen door de jurist! Er werd snel gehandeld en altijd direct gereageerd op emails van mij. De hele kwestie is met succes afgerond en dus was het mijn geld waard! Ook heel fijn dat ze een beleid hebben om vooraf de kansen in te schatten van je zaak en je dus ook te weigeren voordat je de nota betaald hebt. Dat wijst op objectiviteit en niet alleen maar op je geld uit zijn...

Echtte aanrader van bkr verwijderen

Na 5 jaar lang negatieve bkr na afronden van schuldsanering zou je eigenlijk en schone lei moeten hebben.Maar dat is niet zo namelijk er ging wat fout schuldeisers hebben niet afgemeld wat ik eigenlijk in eerste instantie dag het wel was dus er kwam geen leven geld meer op de rekening waardoor er achterstand weer kwam. Schuldeisers hebben codering A3 opnieuw geplaatst bij bkr waardoor er onmogelijk en hypotheek kon krijgen.ik heb gehoord van en vriend dat dynamiet bkr kan verwijderen ik kon bijna niet geloven hebt welles reclame enzo over gehoord. Toch heb ik gewaagd om te proberen en heb contact genomen en ze hebben gezegd dat binnen 3 maanden de tijd heb om traject af te ronden ik heb hun vertrouwen genomen. Tot de dag vandaag heb ik telefoontje van dynamiet dat goed is afgerond bkr is verwijder echt super blij top prestatie!

Eerst een beetje sceptisch maar super tevreden

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden ben met het resultaat. Zoals toegezegd door Dynamiet elke twee weken een netjes mailtje met een overzicht van de verrichte werkzaamheden en ontvangen correspondentie. Ik had 2 A2 coderingen en die zijn nou weg. Top 👍

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden met de uitslag, heb verder geen woorden voor. Wil jullie hele team bedanken voor jullie inzet. Vriendelijke groet, Claudia

Top top top

ik ben binnen 2 weken geholpen met het verwijderen 3 zwaare zaken van een onterecht codering.ik dacht dat het onmogelijk was.mijn negatieve registratie bij bkr Dynamiet team binnen 2 weken verwijdert dat ik zelf niet kan geloven......als je het mij vraagt raad ik het idreen aan met bkr registratie je zal geen spijt krijgen......dank jullie dynamiet team👍👍👍🙏🙏🙏

Snelle succesvolle verwijdering van negatieve BKR

Had een oude rekening openstaan buiten mijn weten om. Deze kwam uit 2003. Deze heb ik toen in 2017 betaald, echter blijft dus de negatieve BKR codering tot 2022 staan. Zelf geprobeerd deze te verwijderen maar kreeg alleen maar hoon. Met Dynamiet gebeld en na ongeveer 2 maanden kreeg ik positief resultaat. De negatieve BKR codering is weg. Dank je wel, Dynamiet!

Uitstekent goede service snel geholpen

Net op mijn bkr ingelogd en zie dat mijn registratie verwijderd is zo ontzettend blij met dit bericht door jullie hulp kan ik nu weer verder met mijn leven ! 1000 x bedankt!

Super goede service profesioneel en heel deskundig

ongelofelijk snel resultaat

Het lijkt onwerkelijk, op donderdag kregen we een afwijzing op onze hypotheek aanvraag vanwege een oude BKR registratie. Op vrijdag Dynamiet ingeschakeld. De week erop op dinsdag alle stukken aangeleverd en doorgestuurd. En op donderdag al bericht dat de bkr eraf zou gaan, de dag later was hij er ook echt af. Dit was ongelofelijk snel, het zal niet altijd zo snel gaan, maar Dynamiet is zeker HET bedrijf dat je hierbij kan helpen.

Zeer goed en betrouwbaar bedrijf

Zeer tevreden over dit bedrijf binnen 2,5maand 2 negatieve bkr regiestraties verwijderd nu kan ik en huis kopen nogmaals heel erg bedankt dynamiet en ik beveel dit bedrijf zeker aan! Mvg

Zeer goed en professioneel!! Een aanrader!!

Mijn BKR registratie binnen 2,5 maanden verwijderd! Ik ben super blij en ik ben zeer dankbaar!! Mvg

BKR vrij dankzij dynamiet

Ik ben begonnen met een bkr-registratie van ICS. We hebben met dynamiet een vast bedrag afgesproken,na enkele dagen kwam ik er achter dat ik een tweede negatieve registratie in bkr had staan. Toen ik dat doorgaf aan dynamiet hebben ze die ook in de proces meegenomen zonder extra kosten te vragen. De hele proces ben ik op hoogte gehouden. Na 3 maanden zijn beide registraties verwijderd! Bedankt Dynamiet & L. van Gulik !

Zeer vriendelijke en professioneel

Mevrouw L.v.Gulik van dynamiet Nederlanden een advocaat/jurist heeft mij geholpen om te kunnen verder met mijn toekomst, wij wilden een huis gaan bouwen maar BKR code A2 stond als een muur op de weg, kon niet overheen en omheen, maar binnen 2 maanden dankzij bovengenoemde bedrijf en persoon was mijn BKR code grondig verwijderd, Heel, Heel erg bedankt voor de meedenken hard werk

4 of 5 jaar geleden contact opgekomen met dynamiet alles geregeld om over te gaan voor verwijdering. Toen ben ik er een tind tussenuit geweest en eind vorig jaar weer gevraagd om 2 stuks te verwijderen... Nu is alles dan eindelijk weg en kan verder met me leven, zoals hiis kopen of ander voertuig... Dank je dynamiet

Netjes

Mijn registratie naderde zijn einde van 5 jaar. Maar toch even contact met dit bedrijf opgenomen! alles opgestuurd en op het laatste moment haakte ik toch af. Geen probleem! zeer transparant! ze vertelden mij mijn kansen de kosten etc. Netjes!!!!! Dit soort bedrijven zijn nodig!!! ik huur voor 1500 per maand dit terwijl ik hetzelfde had kunnen kopen tegen 500 p/m. Hoezo is een BKR notering in deze voor mijn bestwil????? achterlijk voor woorden. En dezelfde registratie is door dezelfde bank gedaan die mij in crississestijd geen genade gaf en mij mijn huis in verkoop deed tegen 40% lager bedrag, dan 4 jaar eerder bij dezelfde bank voor hetzelfde huis de hypotheek kreeg.Hoe??? waar is dit systeem van BKR eerlijk?? Nee hoor dit bedrijf heeft zeker bestaansrecht!!!

Positief !!

Spoed dossier aangegaan omdat we een woning hadden gekocht en onze hypotheek binnen 6 weken geregeld moesten hebben! Negatieve BKR binnen 3,5 week verwijderd. Je moet wel geluk hebben!!

Ik ben geweldig goed gehopen door Dynamiet

Nadat ik de nodige document had aangeleverd was de volgende dag het verzoek om mijn BKR registratie te verwijderen in mijn Postvak. Een jurisprudentie waar ik niet veel van begreep. Hoofdzaak was dat de verhouding zoek was en mijn registratie geen maatschappelijk belang bediende. Met een aantal dagen kreeg ik het bericht dat mijn BKR registratie verwijderd zou worden. Het ging om een klein credit maar geen enkele bank wilde mij een hypotheek vertrekken. Nu heb ik weer toekomst. Dynamiet heeft super snel gehandeld. Met drie weken had ik antwoord en geen twee maanden Dynamiet hebben mij goed ingelicht ( geen mooie woorden) en van elke stap op de hoogte gebracht Alles via de mail maar gaf mij wel een persoonlijk contact gevoel. Dynamiet kan ik ieder aanbevelen

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.