Ik kan er heel kort over zijn! Zag al een tijdje reclame van dynamiet, maar werd huiverig na het bekijken van afleveringen van radar ofzo. Maar dacht wie niet waagt wie niet wint En besloot alsnog dynamiet in te schakelen Personeel was vriendelijk en heeft mij goed ingelicht over de werkwijze. Na de screening mijn zaak in behandeling genomen 2 maanden later was mijn registratie verwijderd. Thx in ieder geval voor mij zeker de moeite waard geweest

Beste Diovanni, Hartelijk dank voor je beoordeling. Het zou kunnen dat je een oude uitzending van Radar hebt gezien. De recentere uitzendingen laten echter zien dat we kwalitatief goed werk leveren en uitstekende resultaten boeken. Sterker nog, Radar schakelt ons tegenwoordig in voor advies. Voor meer informatie, zie: https://npo.nl/start/serie/radar/seizoen-19/radar_272/afspelen We zijn blij dat je voor ons hebt gekozen en dat we je hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Dynamiet Nederland

Met topsnelheid alles op een perfecte manier geregeld.

Binnen 1 dag heb ik direct een reactie ontvangen op mijn verzoek. Het is met een topsnelheid in vaart gezet en op een correcte wijze en nauwkeurig afgehandeld. Verder ben ik uiteraard over elke stap op de hoogte gehouden en voor eventuele vragen werd er ook contact met mij opgenomen. Ten slotte wil ik hierbij aangeven dat ik hartstikke tevreden ben met het manier van afhandelen van mijn dossier door Lisa. Ik adviseer zeer zeker Lisa van Gulik als procesjurist, voor het afhandelen van juridische problemen.

Super !!

Kan niks anders zeggen dan geweldig. Ook weleens fijn mensen die tenminste echt verstand van hun vak hebben. Super gedaan en ben super blij. Bedankt Lisa van Gulik.

Eindelijk vrij van die vervelende BKR

Door omstandigheden tijdens en na mijn huwelijk raakte ik opgezadeld met de schulden van mijn ex man waardoor ik ruim 10 jaar na de scheiding nog steeds een bkr registratie aan mijn broek had. Na contact met dynamiet al snel een plan van aanpak opgesteld en de registratie succesvol aan weten te vechten. Na 10 jaar bkr vrij! Ik raad dit bureau aan een ieder aan.

Top geholpen, zeer tevreden!

Mijn vriend en ik kwamen er tijdens onze hypotheekaanvraag achter dat wij een negatieve BKR registratie (A2) hadden. Onze notarisafspraak stond al vast, en zo hadden wij maar 2 weken de tijd om deze registratie te laten verwijderen. Op advies van onze hypotheekadviseur hebben wij contact gezocht met Dynamiet. Wij zijn heel snel geholpen door Vera, zij was vriendelijk, professioneel en geduldig. De negatieve registratie was verrassend snel verwijderd (spoed traject) en zo zijn wij de gelukkige eigenaren van onze woning kunnen worden!

Uitstekend geholpen door Dynamiet.nl

Ik heb binnen een maand een zeer positieve uitslag gekregen. Vakkundig geholpen door Vera van der Vliet en de rest van haar team. Ik raad hen 100% aan.

Zeer positief

Na een intake gesprek alle info die ze nodig waren gestuurd na nog een paar keer contact te hebben gehad wat uiterst positief en professioneel is gegaan zijn ze aan het werk gegaan en hebben in een korte tijd mijn bkr registratie kunnen verwijderen . Dynamiet heel erg bedankt Ik kan Dynamiet aanraden om van een BKR registratie afgekomen

Super tevreden over Dynamiet!

Ze communiceren snel en duidelijk, en kijken direct of de mogelijkheid er is om de coderingen te kunnen laten verwijderen. Dankzij Dynamiet zijn mijn coderingen verwijderd, en kan ik mij richten op de toekomst! Dit was voor mij de laatste mogelijkheid en ik ben echt blij dat ik Dynamiet ingeschakeld heb!

Zoals is afgesproken is zo ook de resultaat geweest. Ik ben super blij met de dienstverlening en de snelle afhandeling. Transparant in de communicatie

Ik ben hartstikke snel en goed geholpen wat een top bedrijf

Ik ben super blij dat ik jullie heb benaderd! Zonder jullie had ik nog 3 jaar niet aan een huis kunnen denken! Ben super blij dat het gelukt is. Zonder jullie was dit niet gelukt!

Professionele organisatie met korte lijnen waardoor het vertrouwen overeind blijft

Professioneel handelen in combinatie met korte lijnen communicatie waardoor transparantie in het hele proces continue blijft. Heeft er voor gezorgd dat ik geen moment heb getwijfeld in een goed eindresultaat. Wat uiteindelijk ook gelukt is.

Was perfect

Was perfect

H

mijn probleem is succesvol opgelost

jullie zijn een geweldig team dat ik met vertrouwen aanbeveel, met jullie hulp kan ik mijn gewenste droom verwezenlijken

Ben goed geholpen door meneer Rabah. Goeie communicatie, duidelijkheid en heeft verstand van zaken.

Geweldige, professionele hulpverlening

Vanaf het moment dat ik contact zocht, tot het het moment dat alles tot volle tevredenheid werd opgelost, ben ik fantastisch bijgestaan door het team van Dynamiet. Ik kan niks anders zeggen dat dat ze precies weten waar ze mee bezig zijn, en dat ik zonder hun hulp nooit van de onterechte BKR registratie af was gekomen. Na het aanleveren van de benodigde documenten was het een kwestie van enkele weken voor alles was opgelost. Ik kan ze alleen maar ten harte aanbevelen voor iedereen die denkt onterecht tegengehouden te worden door een BKR registratie.

Top bedrijf!!

Dynamiet Nederland heeft uitstekend werk geleverd en binnen 1.5 maand zijn alle negatieve BKR registraties verwijderd. De heer Biesheuvel en de heer Kocak hebben mij door het hele traject uitstekend geholpen en telkens voorzien van updates over de voortgang. Er wordt persoonlijk gekeken naar de sutuatie en ik als opdrachtgever richting Dynamiet werd telkens voorzien van een concept alvorens de brieven werden verzonden. Vandaag 29 april '24 werd ik gebeld door de heer Nurettin Kocak met het mooie nieuws dat ook de laatste registratie verwijderd is. TOP werk!! ..zeker aan te raden voor diegene die ook graag een nieuwe toekomst wil. Dynamiet Nederland Bedankt! Met vriendelijke groet, Donny Datum van ervaring: 29 april 2024

Ik weet niet hoe ik dynamiet moet bedanken.

Dankzij Dynamiet kunnen wij een huis kopen, dat was een van me moeders dromen & en nu kunnen we dat waarmaken voor me moeder & kunnen we ook ons bedrijf uitbreiden, om een groter huis te kopen met meer ruimte voor materiaal etc.

Goeie uitleg wat de stappen zijn. Snelle terug koppeling als we vragen hadden gesteld. Goeie communicatie . Het zou uiterlijk 3 maanden duren dat we van onze valse bkr registratie af zouden zijn. Binnen 3 weken waren we er van af. Ik zou dynamiet nederland zeker aanraden.

Erg goed en doorzichtig geholpen.

Ik ben vanaf het begin in contact gebracht met dhr. Rabah. Hij heeft direct uitgelegd hoe we het gaan aanpakken en zijn eventuele plan B. Het hoefde gelukkig niet tot plan B te komen. Erg vriendelijk en wist waar hij het over had. Ik ben te vreden.

Top bedrijf en top mensen!

Dit zijn echt toppers. Supersnelle service, luisterend oor en gewoon actie. Doen wat ze beloven en was supersnel gepiept 5 sterren en uiteraard aanbeveling D

Netjes en Keurig

Dynamiet Nederland heeft me netjes en keurig gehoplen, Ze hebben bij elke stap op de hoogte gehouden van de process en netjes geinformeerd. Daarnaast hebben ze me geholpen om de BKR te verwijderen

Super bekwaam, hulpzaam, geduldig en Attent. Snel Hulp gekregen.

Als klant van Dynamiet Nederland ben ik zeer tevreden over de diensten die zij leveren. Vanaf het eerste contact tot aan de afronding van mijn zaak, het team van Dynamiet Nederland heeft mij op een professionele en deskundige wijze bijgestaan. Want in mijn eentje, leek het net alsof ik geen hoop meer had om ooit een hypotheek te mogen aanvragen. Ze luisterden naar mijn specifieke behoeften en werkten nauw samen met mij om een strategie op maat te ontwikkelen. Dankzij hun expertise en vastberadenheid was ik in staat om mijn zorgen met betrekking tot het BKR- registratie achter me te laten en weer focusen op de prioriteitien in mijn leven. Kortom, ik kan Dynamiet Nederland aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar professionele hulp bij het oplossen van hun BKR- registratie. Team Dynamiet, nogmaals Super bedankt!!!

Als klant van Dynamiet Nederland ben ik buitengewoon tevreden

Als klant van Dynamiet Nederland ben ik buitengewoon tevreden over de diensten die zij leveren. Vanaf het eerste contact tot aan de afronding van mijn zaak, heeft het team van Dynamiet Nederland mij op een professionele en deskundige wijze bijgestaan. Hun toewijding aan het oplossen van mijn financiële situatie was ongeëvenaard. Ze luisterden naar mijn specifieke behoeften en werkten nauw samen met mij om een strategie op maat te ontwikkelen. Dankzij hun expertise en vastberadenheid was ik in staat om mijn financiële zorgen achter me te laten en weer op de goede weg te komen. Bovendien was het klantenserviceteam altijd vriendelijk, geduldig en bereid om mijn vragen te beantwoorden, wat het hele proces voor mij veel gemakkelijker maakte. Kortom, ik kan Dynamiet Nederland van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar professionele hulp bij het oplossen van financiële problemen. Hun toewijding, expertise en klantgerichtheid maken hen echt een toonaangevende organisatie in hun vakgebied.

Jacob Leendert van Rijweg 127

2713 HZ Zoetermeer

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.