Heel tevreden

Onze negatieve BKR had veel gevolgen. Met dynamiet heel snel en adequaat verwijderd. Dan jullie wel. Aanrader als je om wat voor reden vastloopt

Fully recomand the services

I have got to Dynamiet over one referral and over google search. Process was a bit lengthy, and not easy, because I had 3 BKR registrations (one being A2). If you do your part, you can count on Dynamiet, and their experience and profesionalism to get the job done. I fully recommend them! And if I doubt about your situation, just schedule an intake call with them. They will evaluate your situation and at least they will advise you.

Enorm goed geholpen!

Enorm goed geholpen, binnen een maand was ik van mijn negatieve registratie af. Nogmaals bedankt Jan-Doeke.

100% een aanrader!!!!

Heel erg blij dat ik mijn negatieve BKR registratie besloot te verwijderen door Dynamiet.nl. Er werd 100% tijd genomen om kennis met me te maken en mijn situatie te begrijpen, meneer Walid Rabah die mijn zaak in handen heeft genomen heeft een top prestatie geleverd bij het maken en indienen van mijn verwijderings verzoek. Ik ben Dynamiet heel erg dankbaar voor de tijd en de moeite die ze voor me hebben genomen.

Super service en snel

Bij aanvraag van een hypotheek bleken wij nog een oude negatieve bkr registratie te hebben. We hebben dynamiet benaderd voor hulp en dvies, na een kleine screening gingen ze voor ons aan de slag en met resultaat! Binnen 2 weken was de registratie weg. Zal iedereen aanraden zich door dynamiet bij te laten staan.

Very professional!

Take advantage of Dynamiet! Highly recommend! They will help you! BKR was a big obstacle for us. After I contacted Dynamiet, they immediately took the case. The communication is at a level. They constantly inform about every step. Very correct and excellent professional attitude.

Drie terechte negatieve a2 registratie verwijderd dankzij Dynamiet. Ik zou iedereen aanraden die hulp nodig heeft met zijn bkr registratie te laten verwijderen, contact op te nemen met dynamiet. Zeer goed geholpen en dankzij hen heb ik mijn hypotheek en mijn droomwoning

Het is gelukt!

"Als klant van Dynamiet Nederland ben ik buitengewoon tevreden over de diensten die zij leveren. Vanaf het eerste contact tot aan de afronding van mijn zaak, heeft het team van Dynamiet Nederland mij op een professionele en deskundige wijze bijgestaan. Hun toewijding aan het oplossen van mijn financiële situatie was ongeëvenaard. Ze luisterden naar mijn specifieke behoeften en werkten nauw samen met mij om een strategie op maat te ontwikkelen. Dankzij hun expertise en vastberadenheid was ik in staat om mijn financiële zorgen achter me te laten en weer op de goede weg te komen. Bovendien was het klantenserviceteam altijd vriendelijk, geduldig en bereid om mijn vragen te beantwoorden, wat het hele proces voor mij veel gemakkelijker maakte. Kortom, ik kan Dynamiet Nederland van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar professionele hulp bij het oplossen van financiële problemen. Hun toewijding, expertise en klantgerichtheid maken hen echt een toonaangevende organisatie in hun vakgebied."

Top dienstverlening

Fijne samenwerking met Vera van Vliet. Kundig advies met snel resultaat. Aanrader!!

Beide registraties verwijdert door Dynamiet, geweldig!

Dynamiet heeft voor mij 2 negatieve registraties kunnen verwijderen. Ik ging er een beetje sceptisch in omdat er wel een behoorlijk prijskaartje aan hangt. Maar de reviews waren goed dus heb ik ook de stap gewaagd. Walid Rabah is inderdaad ijzersterk met woorden en heeft hiermee de schuldeiser overtuigd de negatieve coderingen te verwijderen. Ik ben ontzettend blij met het resultaat. Hij heeft er echt veel werk van gemaakt. Mijn dank is dan ook groot!

My negative BKR was blocking me from taking a mortgage and the company helped me to clear my account

My agent recommended Dynamiet after I found out that my BKR was negative and was blocking me from taking the mortgage, so I contacted them and I explained the situation and after giving them all the required documents they clearly did the best to remove my negative codes.

Zeer positief en snelle handeling

Na het afkeuren van mijn hypotheek aan vraag heb ik Dynamiet ingeschakeld. nadat zij alle stukken hadden ontvangen van mij was het binnen 2 weken geregeld. Het totale traject was binnen 4 weken geregeld. Met dank aan Lisa.

Ze zijn fantastisch!

We zijn erg tevreden met jullie service. Dynamiet is een kei in hun werk. Ze zijn sirieus aan de slag gegaan, en je wordt continu op de hoogte gehouden. Zeer positieve ervaring. Ik zou Dynamiet zeer zeker aanbevelen.

Great service

Great service, good advice with very quick reply.

Mijn ervaring met Dynamiet is zeer positief. Ik adviseer iedereen die een registratie heeft om Dynamiet in te schakelen. Ze staan altijd voor je klaar en helpen je tot het uiterste! Ik had twee registraties op mijn naam staan waarvan ik dacht dat het niet zou lukken om ze weg te halen. Ik werd geholpen door mevrouw Sara van den Berg en zij was erg vakkundig en heeft echt een topresultaat geleverd. Zij heeft het onmogelijke mogelijk gemaakt.

Negatieve registratie

Dynamiet Nederland heeft me uitstekend geholpen en heeft mijn zaak grondig bekeken met veel aandacht. Hun service was professioneel en efficiënt, en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ze verdienen zeker een aanbeveling voor hun toewijding en expertise.

Super goed.

Wij hebben dynamiet Nederland ingeschakeld. Na een aanvraag van hypotheek kwamen we erachter dat we een codering hadden. Mevrouw van der Vliet heeft er voor gezorgd dat de codering na een week is verwijdert. Nu is onze hypotheek door gegaan. Wij raden dynamiet Nederland zeker aan. Wij zijn in iedergeval super blij. Mvg Shirley en Guus

Ongelofelijke juristen

Aan iedereen die met een negatieve BKR codering, kan ik jullie Dynamiet absoluut aanraden! Ik had een 4 negatieve BKR registratie met een belletje. Via internet kwam ik terecht op Dynamiet Nederland. Situatie uitgelegd, waarin hun een beoordeling maken op de haalbaarheid om de codes te laten verwijderen (wel zo eerlijk) Hierop kreeg ik positief nieuws, hulp die ik heb ontvangen van Dynamiet is Vera van der Vliet. Ik had eerlijk gezegd geen vermoeden maar wilde toch proberen. Na paar maanden kreeg ik het verlossende antwoord: de BKR-registratie was verwijderd! Dit opende de deur voor ons om eindelijk een hypotheek te kunnen krijgen. Ik kan Vera van der Vliet niet genoeg bedanken voor haar deskundige en doortastende aanpak. Haar professionaliteit en toewijding hebben ons echt geholpen om onze droom van een eigen huis te verwezenlijken.

Professioneel, zeggen wat ze gaan doen en doen wat ze zeggen!

Na lang overwegen besloten om Dynamiet in te schakelen voor verwijdering kredietregistratie. Na enige tijd (heb geduld) is het zonder enige strubbeling en met professionele bemiddeling Dynamiet gelukt om de betreffende bedrijven te bewegen de registratie(s) te laten verwijderen in het BKR. Dank hiervoor!

AMAZING!

Ik ben ontzettend dankbaar voor de buitengewone hulp die ik heb ontvangen van Dynamiet en Vera van der Vliet, een uitstekende jurist. Mijn partner en ik wilden een huis kopen, maar werden gehinderd door een BKR-registratie. Gelukkig slaagde Vera erin dit obstakel snel en efficiënt uit de weg te ruimen. Na het indienen van ons dossier op donderdag kregen we al op woensdag van de daaropvolgende week het verlossende antwoord: de BKR-registratie was verwijderd! Dit opende de deur voor ons om eindelijk een hypotheek te kunnen krijgen. Ik kan Vera van der Vliet niet genoeg bedanken voor haar deskundige en doortastende aanpak. Haar professionaliteit en toewijding hebben ons echt geholpen om onze droom van een eigen huis te verwezenlijken.

Top!!

Aan iedereen die kampt met een negatieve BKR codering, ik kan jullie Dynamiet absoluut aanraden! Enkele weken geleden kwam er plots een huis op mijn pad waarop ik een bod uitbracht. Echter kwam ik er toen achter dat ik 2 negatieve BKR registraties met code A2 had. Via internet kwam ik terecht op Dynamiet Nederland. Situatie uitgelegd, waarin hun een beoordeling maken op de haalbaarheid om de codes te laten verwijderen (wel zo eerlijk) Hierop kreeg ik positief nieuws. Omdat ik haast had, want het voorlopig koopcontract was al getekend zijn ze meteen aan de slag gegaan. Via mail werd ik netjes op de hoogte gehouden betreft de stand van zaken en ook telefonisch waren ze gemakkelijk bereikbaar. Ze maken een dossier op met informatie die benodigd is voor het verwijderen van de codering(en) Hierin dien jij zelf ook wat voor te doen, want jij wilt immers van die registraties af.. In eerste instantie kreeg ik een negatieve feedback en wilde ze mijn coderingen niet verwijderen. Toch heeft Dynamiet doorgezet met uiteindelijk een positief resultaat. In het bijzonder wil ik Dhr. Rabah bedanken, Dit voor zijn doorzettingsvermogen, een zeer kundig iemand! Bedankt Dynamiet, jullie maken mijn 2024 goed!

Dankbaar

Ik had een terechte codering van lang geleden. Dankzij Sarah Van den Berg heeft de Deurwaarder mijn codering verwijderd!

Uitstekende ervaring voor onze spoedklus!

Tijdens de aanvraag van onze hypotheek voor onze aangekochte woning kwamen wij erachter dat één van ons 2 coderingen A2 op zijn naam had staan vanuit het verleden. Om een poging te wagen deze met spoed te laten verwijderen hebben wij direct Dynamiet ingeschakeld. De heer Rabah heeft onze klus met spoed opgepakt. De samenwerking en communicatie waren erg fijn. Het is gelukkig gelukt! De opluchting was enorm aangezien het hier niet om 1 maar 2 BKR's ging. Wij hebben daardoor onze mooie eengezinswoning kunnen kopen om hier met onze kinderen te gaan wonen.

Een hele vriendelijke man heet mij geholpen met alle stappen echt fijn om zo iemand te hebben in zo’n situatie. Ik ben meer dan tevreden met het resultaten en de klantenservice.

Bedrijfsgegevens

Jacob Leendert van Rijweg 127

2713 HZ Zoetermeer

079 820 0263

[email protected]

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.