Mijn ervaring met Dynamiet is zeer positief. Ik adviseer iedereen die een registratie heeft om Dynamiet in te schakelen. Ze staan altijd voor je klaar en helpen je tot het uiterste! Ik had twee registraties op mijn naam staan waarvan ik dacht dat het niet zou lukken om ze weg te halen. Ik werd geholpen door mevrouw Sara van den Berg en zij was erg vakkundig en heeft echt een topresultaat geleverd. Zij heeft het onmogelijke mogelijk gemaakt.

Negatieve registratie

Dynamiet Nederland heeft me uitstekend geholpen en heeft mijn zaak grondig bekeken met veel aandacht. Hun service was professioneel en efficiënt, en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ze verdienen zeker een aanbeveling voor hun toewijding en expertise.

Super goed.

Wij hebben dynamiet Nederland ingeschakeld. Na een aanvraag van hypotheek kwamen we erachter dat we een codering hadden. Mevrouw van der Vliet heeft er voor gezorgd dat de codering na een week is verwijdert. Nu is onze hypotheek door gegaan. Wij raden dynamiet Nederland zeker aan. Wij zijn in iedergeval super blij. Mvg Shirley en Guus

Ongelofelijke juristen

Aan iedereen die met een negatieve BKR codering, kan ik jullie Dynamiet absoluut aanraden! Ik had een 4 negatieve BKR registratie met een belletje. Via internet kwam ik terecht op Dynamiet Nederland. Situatie uitgelegd, waarin hun een beoordeling maken op de haalbaarheid om de codes te laten verwijderen (wel zo eerlijk) Hierop kreeg ik positief nieuws, hulp die ik heb ontvangen van Dynamiet is Vera van der Vliet. Ik had eerlijk gezegd geen vermoeden maar wilde toch proberen. Na paar maanden kreeg ik het verlossende antwoord: de BKR-registratie was verwijderd! Dit opende de deur voor ons om eindelijk een hypotheek te kunnen krijgen. Ik kan Vera van der Vliet niet genoeg bedanken voor haar deskundige en doortastende aanpak. Haar professionaliteit en toewijding hebben ons echt geholpen om onze droom van een eigen huis te verwezenlijken.

Professioneel, zeggen wat ze gaan doen en doen wat ze zeggen!

Na lang overwegen besloten om Dynamiet in te schakelen voor verwijdering kredietregistratie. Na enige tijd (heb geduld) is het zonder enige strubbeling en met professionele bemiddeling Dynamiet gelukt om de betreffende bedrijven te bewegen de registratie(s) te laten verwijderen in het BKR. Dank hiervoor!

AMAZING!

Ik ben ontzettend dankbaar voor de buitengewone hulp die ik heb ontvangen van Dynamiet en Vera van der Vliet, een uitstekende jurist. Mijn partner en ik wilden een huis kopen, maar werden gehinderd door een BKR-registratie. Gelukkig slaagde Vera erin dit obstakel snel en efficiënt uit de weg te ruimen. Na het indienen van ons dossier op donderdag kregen we al op woensdag van de daaropvolgende week het verlossende antwoord: de BKR-registratie was verwijderd! Dit opende de deur voor ons om eindelijk een hypotheek te kunnen krijgen. Ik kan Vera van der Vliet niet genoeg bedanken voor haar deskundige en doortastende aanpak. Haar professionaliteit en toewijding hebben ons echt geholpen om onze droom van een eigen huis te verwezenlijken.

Top!!

Aan iedereen die kampt met een negatieve BKR codering, ik kan jullie Dynamiet absoluut aanraden! Enkele weken geleden kwam er plots een huis op mijn pad waarop ik een bod uitbracht. Echter kwam ik er toen achter dat ik 2 negatieve BKR registraties met code A2 had. Via internet kwam ik terecht op Dynamiet Nederland. Situatie uitgelegd, waarin hun een beoordeling maken op de haalbaarheid om de codes te laten verwijderen (wel zo eerlijk) Hierop kreeg ik positief nieuws. Omdat ik haast had, want het voorlopig koopcontract was al getekend zijn ze meteen aan de slag gegaan. Via mail werd ik netjes op de hoogte gehouden betreft de stand van zaken en ook telefonisch waren ze gemakkelijk bereikbaar. Ze maken een dossier op met informatie die benodigd is voor het verwijderen van de codering(en) Hierin dien jij zelf ook wat voor te doen, want jij wilt immers van die registraties af.. In eerste instantie kreeg ik een negatieve feedback en wilde ze mijn coderingen niet verwijderen. Toch heeft Dynamiet doorgezet met uiteindelijk een positief resultaat. In het bijzonder wil ik Dhr. Rabah bedanken, Dit voor zijn doorzettingsvermogen, een zeer kundig iemand! Bedankt Dynamiet, jullie maken mijn 2024 goed!

Dankbaar

Ik had een terechte codering van lang geleden. Dankzij Sarah Van den Berg heeft de Deurwaarder mijn codering verwijderd!

Uitstekende ervaring voor onze spoedklus!

Tijdens de aanvraag van onze hypotheek voor onze aangekochte woning kwamen wij erachter dat één van ons 2 coderingen A2 op zijn naam had staan vanuit het verleden. Om een poging te wagen deze met spoed te laten verwijderen hebben wij direct Dynamiet ingeschakeld. De heer Rabah heeft onze klus met spoed opgepakt. De samenwerking en communicatie waren erg fijn. Het is gelukkig gelukt! De opluchting was enorm aangezien het hier niet om 1 maar 2 BKR's ging. Wij hebben daardoor onze mooie eengezinswoning kunnen kopen om hier met onze kinderen te gaan wonen.

Een hele vriendelijke man heet mij geholpen met alle stappen echt fijn om zo iemand te hebben in zo’n situatie. Ik ben meer dan tevreden met het resultaten en de klantenservice.

Geweldige en juridisch goed opgelost

Na jaren van problemen door omstandigheden goed in de schulden geraakt en een heleboel BKR noteringen gekregen. Daarna alles zelf netjes terug betaald maar de BKR noteringen bleven staan maar mede door Dynamiet Nederland zijn we nu naar een aantal jaren schulden vrij en kunnen we eindelijk ons leven weer gewoon oppakken

Amazing service, quickly responded, very professional, solve my case finally.

Amazing service, quickly responded, very professional, solve my case finally.

Geweldig geholpen! Heb je hulp nodig neem contact op met Dynamiet Nederland. Ze hebben ons binnen een paar maanden van onze negatieve bkr registratie afgeholpen. Met name willen wij Lisa van Gulik bedanken hiervoor.

Uitstekende service!!

Wat een uitmuntende goede service!! Qua communicatie ook geweldig, stap voor stap goede uitleg, wat er allemaal ging gebeuren. Ook voor je als je tussendoor wat vragen hebt kan je gewoon bellen. Uiteindelijk een positieve uitslag gekregen aan het begin van het nieuw jaar!!

Dit bedrijf heeft voor mij het verschil gemaakt

Een tijdje heb ik getwijfeld of ik contact op zou nemen met dit bedrijf, temeer omdat ik wat wantrouwend ben naar bedrijven die een beeld schetsen wat "te mooi om waar te zijn" lijkt. Zelfs na het eerste telefoongesprek was ik nog niet overtuigd. De persoon waarmee ik dit eerste gesprek had was ontzettend vriendelijk (hoe beschamend eigenlijk dat hele vriendelijke mensen me doen wantrouwen..) en het deed me even denken aan een overijverige verkoper van Seats and Sofa's. Omdat er ook al heel vlug een, voor mij best pittig bedrag werd voorgesteld, ik echt vrijwel direct op akkoord moest klikken op de e-mails die ik ontving, kreeg ik het onheilspellende gevoel "erin geluisd" te zijn. Was ik erin getrapt? Net nu ik in een situatie zat dat ik hulp echt hard nodig had.. Gelukkig kan ik melden dat de eerdere reviews die ik las overeenkwamen met mijn uiteindelijke ervaring. Binnen een hele korte tijd was mijn A3 codering weg door een creatieve oplossing van hun kant. Het was het geld voor mij echt waard, had ik het maar eerder gedaan.

Uitmuntend

Geholpen door mevrouw van den Berg. Mevrouw luistert goed naar de klant en helpt waar het nodig is. Ook geeft ze goeie tips. Lange gesprekken gehad en geeft je een goed gevoel om toch door te zetten, zonder elkaar persoonlijk te zien. Zij geeft ook genoeg tijd om de benodigde informatie te verzamelen en is heel geduldig, en reageert snel op je vragen. Dikke aanrader.

Levert resultaat

Ik had drie noteringen gehad. Alle drie zijn verwijderd! Ik ben zeer onder de indruk van de professionaliteit en vakkundigheid.

Niet lullen maar poetsen!

Mijn partner en ik hadden beide bkr registratie door andere oorzaak. Nu die van mijn partner verwijderd was, was t het proberen waard die van mijzelf er ook af te krijgen. En….. gelukt ! Dankjewel walid voor t doorpakken. Wij zijn niet ver verwijderd van ons droomhuis!

Met grote twijfels over het eindresultaat stapte ik naar Dynamiet met mijn verhaal. Na het uitvoerig aanhoren van mijn verhaal kwamen ze met een plan van aanpak en nam hún enthousiasme en geloof in een goede afloop langzaam de overhand. Het eind resultaat is in mijn geval ook positief!

Ik raad aan !!!

Juiste mensen op juiste plek. Snelle en correcte hulp, ik raad aan!!!

Prettige begeleiding . Snel geregeld

Snel geholpen en duidelijke begeleiding voor oplossing probleem

Perfecte medewerkers

Ze hebben mij herl snel geholpen, hele fijne en professionele medewerkers.

Super Goed geholpen! in 2 maand tijd BKR Vrij!

Professioneel bedrijf met goede kennis, zij strijden tot het laatst! En Wij hebben gewonnen! Super Dankbaar. In 2 maand tijd alles geregeld en BKR Vrij. En onze droom is uitgekomen, een prachtige woning gekocht! Bedank

Sarah, je bent geweldig!

Wij begonnen met twee coderingen die zwaarwegend zijn. Eentje werd verwijderd de andere helaas nog niet. Hierop heeft Sarah nogmaals de kredietverstrekker verzocht hem toch te verwijderen gezien het een herstelmelding betrof en uiteindelijk stemden ze toch erin mee! We kunnen nu gaan bouwen aan onze toekomst. Dank Sarah!! Je bent geweldig!

Bijna onmogelijke mogelijk gemaakt

Een A2 codering van ING van een zakelijk krediet uit 2007 ! Van een ex partner en mijzelf verwijderd door de geweldige hulp van Sarah van den Berg. Vanaf het eerste gesprek realistisch geweest maar gezien het dossier zag zij goede kansen. Altijd goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Ik zie wel eens commentaren voorbijkomen over de kosten maar ik hen ervaren wat een tijd er in gestopt wordt en dan zijn de kosten een fractie van juridische kosten van een advocaat. Sarah heeft heel veel kennis van zaken en uiteraard heel blij met de uitspraak want dit betekent eindelijk dat ik weer verder kan! Ik kan Dynamiet Nederland vsn harte aanbevelen!

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.