Geweldig en professioneel

Dynamiet heeft mij super geholpen om in mijn geval een volledig onterechte BKR registratie te verwijderen. bedankt voor alle goede hulp.

BKR REGISTRATIEE VERWIJDERD!

Heel erg bedankt Dynamiet voor jullie hulp!! Wij zaten er maanden lang mee van dat wij ons droomhuisje niet meer kunnen kopen. Maar binnen 2 maanden hebben jullie ons weer die hoop gegeven dat wij eindelijk weer opzoek kunnen naar ons huisjeee :) (Personally All credits to Vera :) xx)

Door mijn registratie bij het BKR kwam ik niet in aanmerking voor een nieuwe auto. Op Facebook kwam ik Dynamiet tegen en had de intake formulier ingevuld. Volgende dag kreeg ik een telefoontje en hadden een goed gesprek waarin ik veel informatie kreeg. Na het tekenen van de offerte zou het ongeveer 3 maanden (of langer) duren voor de negatieve registratie verwijderd kon worden. Na 5 weken kreeg ik een mail dat de codering verwijderd was en nog geen 5 weken later stond/staat mijn nieuwe auto voor de deur! Dynamiet is erg professioneel en pakt het werk direct en serieus op! Ben zeer tevreden over Dynamiet en kan iedereen die een negatieve BKR codering wil laten verwijderen, aanraden! Bedankt Seher! Bedankt team Dynamiet!

Dynamiet Nederland wat ze zeggen maken ze waar

Gestart met Dynamiet in 2019 Augustus anderhalf jaar later een rechtszaak gewonnen tegen de Rabobank. Mijn adviseur Bjorn de Haan, wat een energie heeft deze man in de zaak gestopt, en met SUCCES de zaak gewonnen tegen de Rabobank. Uitspraak op 3 Feb 2021 door de rechtbank. We kunnen met een gerust hard naar de hypotheker toekom zo ons droom huis te kopen. Bjorn de Haan, JE BENT EEN TOPPER!!!!!!!!!!!

Outstanding service

Great service and really helpful staff. We were dealing with a very tight deadline and the responsiveness of Dynamiet was simply outstanding. I recommend this company to everyone with issues with BKR.

Evr registratie ingekort dankzij dynamiet

Ondanks mijn angst dat ik mijn geld kwijt zou zijn is het dynamiet nederland gelukt om mijn registratie in te korten van 8 jaar naar 4 jaar.

Beste cliënt, Dank voor uw review. Wij hebben u met plezier bijgestaan. Graag lichten we uw beoordeling toe voor de lezers die het niet begrijpen. Een EVR-registratie is geen BKR-registratie. Een EVR-registratie is een registratie in het incidentenregister en blijft normaal gesproken 8 jaar staan. De duur van de registratie hebben we weten in te korten naar 4 jaar.

Goed resultaat met de juiste aanpak

2 negatieve registraties zijn met behulp van Dynamiet opgelost. 1 melding ging vrij snel. De andere is tegen finale kwijting afgelost bij Unisolve. Nu kunnen wij onze dromen waar maken. Dank Pieter Buddenberg en Björn de Haan enorm voor hun inzet.

Top ervaring

In december 2020 begonnen met dynamiet, had 2 coderingen waardoor ik geen huis kon kopen . Na 3 weken was mijn 1e codering weg en vorige week kreeg ik het bericht dat ook mijn 2e codering weg word gehaald ! Ik ben happy kan weer een huis kopen , tis wel een bedrag wat je moet betalen maar je krijgt waar voor je geld,ze doen echt hun best!!

Geweldig geholpen en prima mensen erg goed super mensen ga gewoon met ze in zee

Gewoon erg goed geholpen binnen 3 weken alles rond

Succesvol resultaat binnen 1 maand

Onlangs heeft Dynamiet voor mij een negatieve BKR ‘A’ registratie met succes weten te verwijderen. Hierdoor hebben ik en mijn partner weer meer perspectief en mogelijkheden w.o. het aangaan van een nieuwe gezamenlijke hypotheek voor een huis waar wij ons leven samen verder kunnen opbouwen. De bemiddeling door met name Lisa is op professionele wijze uitgevoerd en ben haar daar ook zeer dankbaar voor. Geplaagd door enkele negatieve reviews heeft Dynamiet in ons geval weer bewezen wel degelijk waar te maken waar zij voor staan.

Mijn ervaring met dynamiet is uitstekend, Dynamiet is snel met handelen en creëer vanaf moment 1 een eerlijk beeld hoe een proces mogelijk kan verlopen. Ik had binnen 3 weken mijn negatieve BKR a codering verwijderd door een strakke eerlijke samenwerking met jurist Seher. Seher staat paraat en onderneemt direct actie! Dynamiet is zeker een grote aanrader voor iedereen om snel en accuraat in actie te komen.

Mijn onterechte BKR is verwijderd, goede service.

Bkr verwijderd

De mensen die er werken zijn netjes. Gelijk na eerst betaling resultaat mogen ontvangen met als volg dat mijn Bkr registratie wordt verwijderd ! Zeker een aanrader CL

positieve resultaat voor ons.

Met dank aan Dynamiet is onze BKR-registratie succesvol verwijderd. Ondanks de lastige zaak en korte termijn hebben ze hun handen uit de mouwen gestoken en een positief resultaat voor ons achtergelaten. Met dank aan de behulpzaamheid van Lisa en Vera. we raden Dynamiet met volle vertrouwen zeker aan. Groet, Ibazer

Ik ben top geholpen.

Dynamiet heeft ivm onze A2 codering een spoedprocedure in gang gezet (ivm hypotheekaanvraag) en heeft ervoor gezorgd dat onze A2 codering wordt weggehaald! Een super organisatie.

SUPER!!

Dit is mijn twee ervaring en wederom weer met succes is het gelukt! Super tevreden en snel afgehandeld

Praatjes vullen geen gaatjes

Met alle hoop omdat we tegen BKR problemen aanliepen met de aanvraag van onze hypotheek hebben we dynamiet benaderd heel snel een gratis intake gehad en dan praten ze je een heel hoovol gevoel aan . Snel het gevraagde bedrag betaald want we kregen te horen binnen 8 weken hebben we resultaat snel alle papieren ingestuurd en opgevraagd . Na 1 week krijg je netjes een mailtje dat ze iedereen hebben aangeschreven maar nog geen reacties hebben na 4 weken hebben ze nog geen verwachtte reaktie in de 5e week hebben ze ineens reakties ontvangen en zeggen ze we gaan verder in het dossier . We zijn nu inmiddels bijna 3 maanden verder ik vraag nu al meerdere malen om een schriftelijke voortgang over ons dossier maar dit willen ze alleen telefonisch doen want op mijn vragen krijg ik geen antwoord en met een telefoon gesprek kunnen ze alles zeggen . Wij hebben onze hoop maar laten gaan op het kopen van een huis en gaan wel een ander huis huren ..

Beste relatie, Al enige tijd proberen we met u in contact te komen. U heeft ons laten weten hier geen tijd voor te hebben. In die zin is het voor ons lastig om u verder te helpen. Op basis van één negatieve registratie hebben wij uw zaak beoordeeld. Echter, tijdens het traject bleken er nog 4 andere registraties op uw naam te staan. Deze informatie heeft u in een later stadium met ons gedeeld. We hopen dat u begrijpt dat dit uw zaak wezenlijk anders maakt. We komen vooralsnog graag met u in contact om te kwestie naar behoren af te sluiten. U kunt ons telefonisch of per e-mail bereiken.

Zeer positief

Zeer positief , maken waar wat ze kunnen, heel helder een goed gesprek gehad . Als je openheid van zaken geeft en de volledige informatie dan gaan ze direct voor je aan de slag. Ik zou Dynamiet zeker aanbevelen als je een bkr registratie achter je naam heb staan en ervan af wilt. Je zult versteld staan wat zij kunnen. Heel erg bedankt Dynamiet

Heel erg dankbaar

Ik kan nog steeds niet geloven, dat mijn naam is verwijderd van de bkr. Ik wil mw Seher Sahin heel erg bedanken. Ik kan weer gaan dromen om een droomhuis te kopen.

Absolute juridische topprestatie

Binnen twee weken een verjaarde (opgekochte) schuld die de kop opstak bij de aanvraag van een hypotheek. BKR notering weg, schuld kwijtgescholden. Echt super snel geregeld!

uitstekende service

Na ondertekening van het koopcontract kwamen we erachter dat onze Bkr-status negatief is. In een oogwenk verloren we alle hoop om onze dromen waar te maken en de toekomst voor ons gezin te verzekeren. We zochten meteen iemand op internet die ons kon helpen. We kwamen het bedrijf Dynamiet tegen dat, na van ons de nodige documenten te hebben ontvangen, direct onze zaak in behandeling nam. Ik kan geen woorden vinden om te beschrijven hoe dankbaar we zijn voor hun hulp en toewijding. Iedereen is erg behulpzaam en professioneel en in het bijzonder mevr. Vera van der Vliet die onze zaak heeft behandeld.

Ze doen wat ze beloven!

Binnen een maand na opdracht heeft Dynamiet Nederland het voor elkaar gekregen dat mijn negatieve BKR registraties weg zijn. Beiden van een hypotheekverstrekker, twee verschillende. Dit had ik niet durven dromen. Echt geweldig.

Super snel geholpen

Na contact te hebben opgenomen kreeg ik dezelfde dag al een reaktie terug ,na wat heen en weer gemail en mijn stukken door gestuurd te hebben kreeg ik al snel een reaktie dat mijn zaak aangekomen zou worden omdat ze het positief in zagen. De zaak heb ik ook gewonnen. Het zijn mensen op de juiste plek met verstand van zaken dus ik geef Dynamiet een WARME DOUCHE

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.