Super tevreden over Dynamiet!

Ze communiceren snel en duidelijk, en kijken direct of de mogelijkheid er is om de coderingen te kunnen laten verwijderen. Dankzij Dynamiet zijn mijn coderingen verwijderd, en kan ik mij richten op de toekomst! Dit was voor mij de laatste mogelijkheid en ik ben echt blij dat ik Dynamiet ingeschakeld heb!

Wonderful

I had the pleasure of being in contact with Dynamiet for the removal of a BKR code that was obstructing the possibility of a mortgage. I was promised that would have taken a few months but it was resolved quickly as the team really knows what to do. I am super happy for the service given and the resolution in a small time frame. Thank you very much again.

Top resultaat

Zeer tevreden over hoe ik ben geholpen om mijn codering bij BKR er af te krijgen. Van begin procedure tot einde goed ondersteund. Goede communicatie en prettige ervaring met hun. Ik werd gekoppeld aan dhr. mr. Nurettin Kocak. Hij heeft mij documenten laten aanleveren om mijn belangenafweging beter te behartigen. Uiteindelijk mijn registratie werd snel en vakkundig verwijderd waardoor ik nu gelukkig naar een fijne toekomst kan gaan kijken. Bedankt Dynamiet Nederland!

In 1 woord: fantastisch. Na de intake werd onze case aangenomen, en werkelijk op een hele nette en respectvolle manier in werking gezet. Alle lof voor Lisa en haar collega's!

Echt top een aanrader

Ik ben ontzettend goed geholpen door dynamiet en ze hebben mn a2 Codering verwijderd, ik ben goed geholpen door Mevr Van Vliet de communicatie was ook erg fijn een echte aanrader

Excellent

Duidelijk uitleg. Voor en nadelen van tevoren besproken. Binnen de gestelde termijn reactie en binnen afgesproken termijn afgehandeld en met succes.

Goed geholpen met positief resultaat.

Aanrader!!!

Met positief resultaat mijn BKR verwijderd. Een heel fijn bureau, met 1 aanspreekpunt. Je wordt heel erg goed bijgestaan. Ik zou het iedereen aanraden die zijn BKR wil verwijderen!

De beste keuze die ik heb gemaakt ,ik ben goed geholpen !!!

Mijn ervaring met dynamiet Nederland is positief, ik ben na langer tijd weer vrijgekomen van negatief BKR, heb gelijk een creditcard kunnen aanvragen en natuurlijk geaccepteerd voor andere zaken.

Snel en concreet en correct geholpen

Binnen 3 maanden was alles opgelost!

Positief!

Geweldig bedrijf

Geweldig bedrijf, snel geholpen, tevreden met hun dienst en blij met het resultaat

Binnen 1.5 maand alle registraties verwijderd

Dynamiet Nederland heeft uitstekend werk geleverd en binnen 1.5 maand zijn alle negatieve BKR registraties verwijderd. De heer Biesheuvel en de heer Kocak hebben mij door het hele traject uitstekend geholpen en telkens voorzien van updates over de voortgang. Er wordt persoonlijk gekeken naar de sutuatie en ik als opdrachtgever richting Dynamiet werd telkens voorzien van een concept alvorens de brieven werden verzonden. Vandaag 29 april '24 werd ik gebeld door de heer Nurettin Kocak met het mooie nieuws dat ook de laatste registratie verwijderd is. TOP werk!! ..zeker aan te raden voor diegene die ook graag een nieuwe toekomst wil. Dynamiet Nederland Bedankt! Met vriendelijke groet, Donny

BKR-registraties.

Ik heb veel contact gehad met verschillende bedrijven om mijn BKR-registraties te laten verwijderen. Uiteindelijk heb ik besloten om Dynamiet Nederland in te schakelen, omdat zij gespecialiseerd zijn in dit vakgebied. Na het eerste gesprek kreeg ik direct voldoende informatie van hen, en tot mijn blijdschap vertelden ze me dat ze voor mij aan de slag zouden gaan. Binnen twee weken had ik een schoon en overzichtelijk BKR-overzicht. Nu kan ik op zoek naar mijn eigen huis. Ik wil graag Vera van der Vliet en het hele team van Dynamiet Nederland bedanken; jullie hebben mij blij gemaakt.

Keurig en eerlijk bedrijf.

Het contact met Dynamiet was erg goed, bijna te mooi om waar te zijn. Ik wil tenslotte N.Kocak in het bijzonder bedanken, wat een top jurist met eerlijke en goede antwoorden!

Dynamiet heeft mij uitstekend geholpen!

Dynamiet heeft mij uitstekend geholpen om mijn BKR melding te laten verwijderen. Heldere uitleg vooraf wat de werkwijze is en wat de kosten zijn. Ik heb een advocaat toegewezen gekregen en die is tijdens het hele proces mijn aanspreekpunt geweest, er fijn. Er werd snel gehandeld en gereageerd op vragen. Ik kan Dynamiet zeker aanbevelen als je ten onrechte een BKR-Melding hebt en deze wil laten verwijderen.

Ben heel goed geholpen door de medewerkers en. Ze hebben geholpen met alle vragen Met het resultaat dat de bkr is verwijderd

Echt geweldig! Ik heb mijn leven terug!

Echt een aanrader! Als je kampt met BKR registraties die je hypotheek in de weg zitten dan raad ik Dynamiet echt aan! Je krijgt vaak updates over de status van je dossier en ze zijn open en eerlijk. In het begin dacht ik dat het "too good to be true" was maar dat was het absoluut niet. Het geld wat ik ervoor moest betalen was (in mijn mening) eerlijk als je kijkt wat je er voor terug krijgt. Je krijgt je financiële vrijheid en je leven weer terug. De stress die negatieve BKR registraties kunnen geven in je leven kan opgelost worden dus! Schakel Dynamiet in!

Top a2 bkr registratie verwijderd

Ik raad dynamiet echt aan bij iedereen met een registratie ze hebben me goed geholpen en de code verwijderd de communicatie was ook fijn . Vera van der Vliet heeft mij geholpen en alles was echt top gedaan door deze vrouw. Echt een aanrader

Vera heeft ons heel goed begeleid in het verwijderen van de bkr! Ze nam verschillende keren contact met ons op over de gang van zaken en uiteindelijk is het haar gelukt om de bkr te laten verwijderen. Nu kunnen we onze droom verwezenlijken!

top!

Ik probeerde een hypotheek af te sluiten na dat we een bod hadden gedaan op een woning, bij het aanvragen kwam ik erachter dat ik een onterechte negatieve bkr had. Toen Odido mij voor geen enkele moment wou helpen ben ik op advies van de Hypotheker naar Dynamiet gestapt. binnen 4 weken was mijn BKR codering verwijderd dankzij Dynamiet en heb ik een hypotheek kunnen afsluiten voor de woning.

Het zijn toppers!!

Ik had een buitengewoon positieve ervaring met Dynamiet Nederland tijdens het verwijderen van mijn BKR-registratie. Het team was professioneel, efficiënt en uiterst behulpzaam gedurende het hele proces. Hun deskundige begeleiding en toewijding resulteerden in een succesvolle verwijdering van mijn BKR-registratie, waardoor ik nu mijn financiële doelen kan nastreven zonder belemmeringen. Ik ben ontzettend dankbaar voor hun uitstekende service en zou Dynamiet Nederland ten zeerste aanbevelen aan iedereen die hulp nodig heeft bij het oplossen van financiële uitdagingen.

Na veel aanhouden van dynamiet is het ze gelukt om t gelukkig te verwijderen

Ik zou zeker dit bedrijf aanraden aan mensen als je een negatieve bkr hebt en je wil proberen hem te laten verwijderen zou ik dat zeker doen

Jacob Leendert van Rijweg 127

2713 HZ Zoetermeer

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.