Als je een negatieve bkr codering heb is het zeker een aanrader!!

Beste relatie, Naar aanleiding van uw klacht zijn we met elkaar in gesprek gegaan. We zijn toen tot een oplossing gekomen. Zou u daarom de review willen aanpassen?

Heel goed werk geleverd

Na twee onterechte A coderingen zijn. deze met behulp van Dynamiet met succes verwijderd, gelukkig een schrijven dat het idd onterecht was, deed ook goed, en nu een blanco lijst voor een nieuwe woningaanschaf.

BKR verwijderen

Ik stond bij het bkr geregistreerd met een A2 en een A3 bkr-registratie. Beide registraties waren afbetaald. Eigenlijk moest ik nog 5 jaar wachten tot ik financiële zaken kon doen. Wachten was voor mij geen optie. Toen contact opgenomen met dynamiet. Zij zagen muziek in mijn zaak. Het intakegesprek en informatievoorziening kwam vertrouwt over. Ik koos ervoor om met ze in zee te gaan. Daarna ging het vrij snel. Ik moest documenten opsturen. En er werden gelijk stappen richting de kredietverstrekkers gezet. De advocaat deed echt moeite om de zaak op te lossen. Soms was ze telefonisch lastig te bereiken, maar ze deed haar best. Toch had ik er een hard hoofd in dat de bkr-registraties daadwerkelijk zouden worden verwijderd. Maar toen kreeg ik 4 weken later het goede nieuws. Beide bkr-registraties zijn verwijderd. Dit is dan ook gewoon een geweldige dienst.

Super maar iets vertraagd

Uiteindelijk na twee en halve maand toch behaald

BKR verwijderen is gelukt

Wil ik samen met mijn vriendin een huis kopen bleek er een BKR op mijn naam te staan. Ik schaamde mij kapot. Niet alleen bij mijn vriendin, maar ook bij de hypotheekadviseur. Ik dacht dat alles voorbij was, maar helaas het verleden is er nog steeds. De Hypotheker verwees mij door naar Dynamiet, die ik nog kende van die reclames over BKR. Ik dacht gelijk dat het mij klauwen met geld zou kosten, maar dat viel reuze mee. Achteraf gezien was het dubbel en dwars waard geweest. Dynamiet voegt daad bij woord, schakelt snel, is professioneel en zeer goed te bereiken. Dankjewel dames en heren.

nog meer schuld!

na een telefonisch gesprek met een adviseur, is er afgesproken dat hij achter mijn BKR zou gaan en dat ik documenten zou ontvangen die ik dan moest ondertekenen en terugsturen. ik heb geen documenten ontvangen en heb ook niks kunnen ondertekenen maar heb ik wel rekeningen gekregen die nu bij een incassobureau zijn en die eisen dat ik dat bedrag zo snel mogelijk wilt betalen. Dit is niet leuk en zeker niet omdat de adviseur ze: dat Dynamiet Nederland er is om mensen te helpen. nu zit ik wel met een rekening bij het incasso terwijl ik niks hebt ondertekend.

Beste relatie, Op 30 januari 2020 heeft u ons de opdracht gegeven om een BKR-procedure op te starten. U bent wel degelijk een rechtsgeldige overeenkomst met ons aangegaan. Zonder een rechtsgeldige overeenkomst mogen wij immers niet voor u aan het werk. Nadat wij voor u aan de slag zijn gegaan, konden we u niet meer bereiken. Uit ons systeem maak ik op dat we u in februari en maart zeker 6 keer hebben gebeld. Daarbij hebben we meerdere e-mails en brieven per post naar u verzonden. Wij konden u niet bereiken. U reageerde nergens op. Het is jammer dat u na 8 maanden voor het eerst iets van u laat horen via een review. Voor de openstaande rekening verwijzen wij u door naar het incassobureau.

Uitmuntende service!

In verband met de aankoop van een andere woning deden wij een aanvraag voor hypotheekadvies. Tot onze schrik bleek een van ons 3 A(1) coderingen te hebben, waarvan één op de hypotheek (wel hersteld in 2017). De overige coderingen kwamen voort uit een ‘misverstand’ met de bank. Om een lang verhaal iets korter te maken boekten zij geld af van een rekening waarvoor een overstapservice was geregeld, ten bate van hun eigen incasso’s. Zij hebben ons dit pas laten weten toen zij al twee coderingen hadden geplaatst. In paniek gebeld met Dynamiet. Daar vriendelijk te woord gestaan door Vincent die ons zeer snel terug belde. Hoewel resultaat nooit gegarandeerd kan worden, vooral door de stugheid van de desbetreffende bank, raadde Vincent ons aan de gok te wagen. Gezien de tijdsdruk hebben wij gekozen voor een spoedprocedure. Uiteindelijk is er woensdag, na het overleggen van de hele papierwinkel, een verzoek tot informatie en een kennisgeving naar de bank gegaan. Wij zijn hier keurig van op de hoogte gehouden per e-mail en telefoon, en hebben echt het gevoel gehad dat er voor ons werd gevochten. Vera, naar mijn mening uitermate deskundig, heeft de zaak opgepakt en belde vrijdag (een week na ons eerste telefoontje) met het goede nieuws: BKR vrij! Naar alle hypotheekadviseurs die we hebben gesproken: het kan wél! Vincent, Vera en alle anderen die ik heb gesproken: we zijn jullie zeer dankbaar!

Een super ervaring, snelle, duidelijke werkwijze!!

Binnen 5 dagen was het rond. Van het eerste telefoongesprek t/m het verwijderen van mijn negatieve BKR registratie. Super blij ben ik met deze uitkomst!! Na jaren lang ellende nu eindelijk door met een schone lei...

Ik heb betaald en is niks gebeurd

Ik heb betaald en is niks gebeurd

Beste relatie, Op basis van deze beoordeling kunnen we helaas geen klantgegevens achterhalen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mail te sturen naar klantenservice@dynamietnederland.nl? We bekijken dan graag wat er aan de hand is, en hoe we dit kunnen oplossen. Alvast bedankt.

Perfect!!

Eindelijk ben ik van m’n negatieve bkr melding af!! Deze mensen zijn echt geweldig. Binnen een maand hebben ze het voor elkaar! Super service.. vriendelijke mensen en echt vakmensen!! Kost wel wat maar je krijgt zeker waar voor je geld!! Echt dank jullie wel!! Toppers!!

Top juristen

Door een aantal zakelijke conflicten in de financiële problemen gekomen. Ik zat er aardig doorheen en desondanks de situatie weer stabiel gekregen. Toen kwamen opeens die vervelende bkr-coderingen naar voren. Ik ben gaan googelen en kwam uit bij dynamiet Nederland. In de ochtend gelijk gebeld en binnen een uur werd ik terug gebeld door Marcel. Mijn eerste ervaring was gelijk goed, Marcel weet precies waar hij over praat.Zijn collega stelde voor om een overeenkomst op te laten stellen en deze te versturen naar de banken. De banken gingen met wat tegenstribbelen akkoord en haalde de zwaardere codes weg. Ik sta nog steeds negatief geregistreerd, maar niet meer dusdanidg dat ik belemmerd wordt. Ik ben zeer tevreden met het resultaat, want ik had dit niet verwacht.

Heel professioneel. Goede communicatie, en je wordt goed op de hoogte gehouden van het hele proces. Na een aantal dagen was mijn registratie bij BKR al verwijderd. Helemaal top!!!

Super top bkr vrij

Zeker n aanrader Ik kan het iedereen aanbevelen Is het proberen waard Ik ben n blije klant die nu bkr vrij is

Ontzettend blij met Dynamiet!

Het heeft wat energie en tijd gekost, maar de uitkomst is positief! Wij zijn ontzettend blij met Dynamiet.

Topservice. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen! Enige minpuntje is dat ik soms te lang in de wacht stond als ik m'n jurist wilde bereiken. Vandaar een 9 anders was het een 10. Ga door met wat jullie doen. De mens heeft jullie nodig.

En weg is mijn bkr registratie

Ik was het oneens met de vordering, dit had niks te maken met geen geld hebben. Dus hier had ik een discussie over met de bank. Wat ik niet wist is dat ze dan stoelen achterom je rug een bkr plaatsen. Uiteindelij heeft dynamiet dit in no time middels een juridische strijd voor mij opgelost. Ben blij met hun explosie want ben nu weer financieel betrouwbaar (terwijl ik dat al was).

Slecht

Ben bij dynamiet Nederland gekomen Over lopend probleem met de Rabobank Vordering is betaald alleen willen hun de 5 jaar toch volhouden Duidelijk alles uitgelegd en hun konden De bkr codering verwijderen nou dus niet, niks bereikt ben zelf bij de geschillencommissie bezig om verder te komen Zou zeggen mensen allemaal leuke verkoop praat maar uit eindelijk zonde van me tijd zit hier dus nog 4 jaar aan vast Hun sturen niks meer dan een brief en gaat de genen hier niet in mee dan is eigenlijk al zonde van je tijd dus wees gewaarschuwd voor je hier je geld in stop gewoon zonde !

Beste relatie, Uw zaak was niet zo klaar als een klontje, omdat er sprake is geweest van langdurige en structurele achterstanden bij Rabobank. Daarentegen is uw financiële situatie weer goed én heeft u een groot belang bij resultaat. Mede daarom hadden wij besloten om u toch van dienst te zijn. Overigens zijn we vooraf open en transparant geweest over een verhoogd risico met betrekking tot uw zaak. In uw bericht schrijft u dat u zelf bezig bent met vervolgstappen. Dit is helaas niet juist, omdat wij deze procedure voor u uitvoeren. Uw dossier loopt nog en is nog niet uitbehandeld. Er is dus nog een reële kans op succes via de vervolgprocedure.

Niet eerlijk

Dynamiet had mij beloofd dat mijn bkr registratie word werwijder maar niets is gebueurd dynamiet pakt je geld en doen ze niets oneerlijk mensen

Beste relatie, We hebben u niet beloofd dat we uw registratie zouden verwijderen, maar dat we een procedure voor zouden opstarten. De verwachting was dat dit zou moeten leiden tot een verwijdering van uw registratie. Inmiddels hebben we een brief ontvangen van de IDM bank met de mededeling dat uw registratie ongedaan wordt gemaakt. We hopen dat u alsnog tevreden bent met het behaalde resultaat.

ze beloven van alles, na een handtekening kan je ze niet meer contacten!

triest voor woorden, bij het begin zijn ze zo dichtbij je en daarna willen ze je niet meer spreken. wat mij ook opvalt is iedereen die een slechte recensie plaatst,heeft hetzelfde probleem.

Beste relatie, Na het lezen van uw klacht hebben we telefonisch contact met u opgenomen. De verdere verloop van de procedure is inmiddels inhoudelijk met u besproken. We hopen de kwestie naar tevredenheid te hebben opgelost.

Het gevoel dat er een strijd voor je wordt gevoerd

Het eerste gesprek was zo hoopgevend en geruststellend en ook niks aan gelogen want na weken van stress heb ik toch m'n huisje kunnen kopen. Ga zo door jongens!

1 grote drama, zonde van het geld

In het begin zijn ze er zo intensief mee bezig, ze gaan dan zogenaamd kijken of het te doen is en halen voorbeelden van onmogelijke dossiers om je over te halen zodat je een akkoord geeft waardoor ze je armer kunnen maken, Uiteindelijk is het een flut rapport wat bij de tegenpartij wordt aangeboden, en bij afwijzen zeggen ze jammer, helaas, jij armer en zoek t maar uit met je bkr, Ik heb alle emails en dossiers van dat bedrijf in mijn bezit, trap er niet in.. ik zal u zelfs kunnen aantonen dat ze er niks van bakken

Beste relatie, Uw klacht ontvingen wij in goede orde. Wat gaan we nu doen? We zullen onderzoeken of uw klacht gegrond is, en of er vanuit onze kant fouten zijn gemaakt. Onze doelstelling is om met u te zoeken naar een oplossing. Hiervoor hebben we echter tijd nodig. Binnen 14 dagen komen we bij terug op deze kwestie. We danken u bij voorbaat voor uw geduld. Indien u tussentijds vragen en/of opmerkingen heeft, vernemen we dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Dynamiet Nederland

De BKR verwijderaars

Super snelle service. Ik wist gelijk waar is aan toe was en wat het zou gaan kosten. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de zaak. De specialisten zijn daadkrachtig en intelligent. Middels een strategisch plan is mijn zaak zoals verwacht was opgelost. Twee BKR-registraties zijn verwijderd.

Ze hebben mij overtuigd dat ...

Ze hebben mij overtuigd dat ze mijn bkr registratie weghalen Ik heb mijn situatie bij hun neer gelegd de adviseur zegt tegen mij jou schuld is verouderd je hoeft het in principe niet te betalen en de bkr registratie weghalen. ik heb ze gelijk betaald na bijna een jaar kwamen ze met een bericht dat ze niets voor mij kunnen doen Ik had die betaling aan mijn schuld kunnen besteden had ik nu mijn schuld bijna af betaald.

Beste relatie, U had ons de opdracht gegeven om onderzoek te doen naar een openstaande vordering uit 2003. De vordering was namelijk mogelijk verjaard. Dit hebben we conform afspraak voor u onderzocht. Uit onderzoek is helaas gebleken dat u zelf een rechtshandeling heeft verricht waardoor de schuld net niet is verjaard. Ook bleek de schuldeiser over een verstekvonnis van de rechtbank te beschikken. Wij konden dan ook niets anders doen dan u adviseren om de schuld te betalen. Helaas kunnen wij niets aan de situatie veranderen. Het is jammer u niet anders te kunnen berichten. We zullen straks telefonisch contact met u opnemen om de situatie verder te bespreken.

Fijne ervaring na een onterechte bkr registratie

Paar jaar terug al informatie opgevraagd door de recensies en het geldbedrag toen besloten het niet te doen. Na een paar jaar weer contact opgenomen en toch besloten om het doen. Mijn aanvraag van destijds stond nog in het systeem dus het kon snel in gang gezet worden. Dit heeft geresulteerd dat ik nu bkr vrij ben. Zeer tevreden over de werkwijze, het contact de korte lijntjes en de regelmatige updates over je dossier. Wat mij overgehaald heeft om het toch te doen is het feit dat ik zeker wist dat mijn zaak opgelost kon worden en het dus de moeite waard was. Ik raad dynamiet aan! Twijfel je gewoon even bellen en advies inwinnen en daarna beslissen. Wat ook fijn is dat je bedenktijd hebt.

Ongelooflijk goed

De zeer deskundige medewerkers hebben mij uitstekend geholpen en met het behaalde resultaat! Namelijk dat ik vanaf heden bkr vrij ben! Medewerkers luisteren, geven super advies en ze zijn medelevend. Als je van je bkr af wilt, altijd samenwerken met dynamiet Nederland! Ze zijn fantastisch!

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.