Ik wilde graag een review schrijven om mijn oprechte dankbaarheid te uiten voor Dynamiet en Dhr. Walid Rabab. Ze hebben me echt geholpen in een situatie waarin ik aanvankelijk twijfelde. Ik was bezorgd over de kosten en of het bedrijf wel akkoord zou gaan, maar Dynamiet en Dhr. Walid hebben me gerustgesteld. Wat me echt opviel, is dat ze zeker van hun zaak waren en me eerlijk hebben verteld wanneer iets wel of niet mogelijk was. Dhr. Walid Rabah is een zeer bekwame jurist die precies weet wat hij doet. Hij heeft er echt alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat ik succesvol uit de situatie kwam. Ik ben zo dankbaar dat ik nu BKR-vrij ben en dat heb ik echt aan Dynamiet en Dhr. Walid te danken. Ze hebben me gesteund en me geholpen om sterk te staan. Het voelt geweldig om dit samen te hebben bereikt. Nogmaals, ik wil mijn oprechte dankbaarheid uiten aan Dynamiet en Dhr. Walid Rabah. Ze zijn vastberaden en zeer professioneel. Ik kan ze ten zeerste aanbevelen aan iedereen die juridische hulp nodig heeft. Yusra

indrukwekkend !

Onwijs goede dienstverlening, na bijna 9 jaar schuldhulpverlening en een registratie bij BKR voor 5 jaar bleek het niet mogelijk om een woning te kopen. Hierop heb ik dynamiet Nederland ingeschakeld en na eerst een afwijzing van ABN een bezwaar ingediend, en nu dan toch geen registraties meer. Ik ben in het bijzonder mijn contactpersoon Walid dankbaar voor zijn inzet, zonder hem was het niet gelukt.

Voor Sarah van den berg wat een top advocaat.

Ik had 6 Bkr registratie staan en dat is allemaal verwijderd door het bedrijf Dynamiet.NL Wat ben ik Sarah van den berg dankbaar En kan ik me leventje weer oppakken met me zoontje met een beperking. En zal het me wat makkelijker maken in de toekomst Nogmaals dank je wel Sarah van den berg Zeker een aanrader ze gaan door het vuur voor je

Doen en niet twijfelen! Ik ben super blij, ik kan verder me verleden me achtervolgd

Mijn ervaring je wordt duidelijk meegenomen in het hele proces je moet natuurlijk eigen initiatief nemen om de juiste documenten aan te leveren zodat ze met de juiste punten jouw zaken aan vechten mijn ervaring super attent klantvriendelijk meelevend ik raad iedereen het aan die hiermee te maken heeft gehad het kost wat maar je krijgt een deel van je leven terug zodat je verder kan gaan bouwen en groeien en niet meer hoeft stil te staan. Geen achtervolging meer. Je bent vrij als het afgerond is.

7 verschillende (en terecht) coderingen/ 100% resultaat

Toen duidelijk werd dat ik geen hypotheek kon krijgen door 7 verschillende (en terechte) coderingen van een aantal jaar geleden heb ik Dynamiet ingeschakeld. De 7 negatieve BKR coderingen moesten binnen drie maanden verwijderd worden, anders zouden we onze woning niet kunnen kopen. Ik had er een hard hoofd in dat het allemaal ging lukken, maar aan de telefoon gaven ze aan dat ik een sterke case had. Nurettin ging direct voor me aan de slag, en hoe! Één voor één werden de coderingen verwijderd, tot ik na twee maanden helemaal vrij was van negatieve coderingen. Nu kan ik samen met mijn vriendin mijn woning kopen. Ik ben Dynamiet super dankbaar, ik zou ze iedereen aanraden! 100/10!

Karolina

I recommend it to everyone who is applying for a mortgage loan. very helpful

Aan te bevelen!

Na veel twijfelen, met succes hulp ingeschakeld van Dynamiet Nederland om mijn onterechte BKR te laten aanvechten. Geen enkel moment spijt van gehad. Super transparant en toegankelijk. Bij vragen staan ze hier altijd voor open en ze laten ook duidelijk weten wat de volgende stappen in het proces zijn. Zeker aan te bevelen!

Snelle oplossing

Ze zijn zeer vriendelijk en goed in hun werk

4 coderingen met spoed verwijderd

Ivm een hypotheek aanvraag heeft mevrouw van der vliet het voor elkaar gekregen 4 negatieve coderingen te laten verwijderen! Super gedaan, en een hele fijne communicatie!

Goede service Prima geholpen

Heel betrouwbaar

Dynamiet gaf me een termijn van 3 maanden en het was echt binnen 3 maanden, hadden ze in totaal 3 negatieve BKR kunnen regelen voor ons. We hadden in totaal geen spaargeld (voor hypotheek) dus we was eerst aan het twijfelen dat het zou goed komen maar het was toch goed gekomen en vanaf volgende jaar kunnen we al een huis gaan kopen, ben heel blij met dit service en heel duidelijk, zeket je geld waard.

Zeer deskundig

Wij hebben eigenlijk uit wanhoop Dynamiet NL ingeschakeld voor het verwijderen van maar liefst 3 negatieve registraties omdat we een woning wilde kopen. Geen idee of dit zou gaan lukken. Maar Het is hen gelukt om binnen 1 maand 3 registraties te laten verwijderen!! Achteraf gezien hadden wij dit allang moeten doen. Zij zijn ongekend goed. Dank aan mw Van Gulik.

Zeer prettig en professioneel contact. De inhoud van de opgestelde brieven die verzonden zijn naar de kredietverstrekkers waren zeer correct. Er is goed naar me geluisterd. Ik ben blij dat ik Dynamiet heb ingeschakeld om mij te helpen, met een positieve uitwerking! Ik kan weer verder met mijn leven. Ik zal dan ook iedereen aanraden om gebruik te maken van hun diensten.

Goed geholpen door

Ik zou Dynamiet Nederland aanbevelen. Goed geholpen door Lisa van Gulik. Goede communicatie en houden je goed op de hoogt van alle ontwikkelingen. Binnen 4 weken was alles geregeld en kon het dossier gesloten worden. Helaas ging de kredietverstrekker niet akkoord met een per directe verwijdering van mijn A3 registratie, maar wel met het inkorten van de registratie periode van 5 naar 3 jaar, waardoor mijn registratie als nog binnen een halfjaar verwijderd wordt. Om deze reden en de goede service en klantvriendelijkheid zeker mijn 5 sterren waard. Lisa heel erg bedankt voor al jouw hulp!

Dankzij Dynamiet kunnen wij binnenkort de sleutel in ontvangst nemen van onze nieuwe woning!

Na ons droomhuis te hebben gevonden, het bod geaccepteerd was en de koopovereenkomst getekend. Kwam de bank met de melding dat er nog een negatieve A codering (terecht geplaatst) was en het hele plan in duigen viel... Na zelf meerdere malen contact te hebben gehad met de betreffende maatschappij, die weigerde de codering eraf te halen, hebben wij Dynamiet ingeschakeld. Vanaf het eerste contact hadden wij er vertrouwen in. Meerdere mensen van Dynamiet aan de lijn gehad, waarnaar wij Lisa van Gulik aan onze zaak toegewezen kregen. Zij heeft vanaf het eerste moment ons duidelijk geïnformeerd en vertrouwen gegeven. Ze gaf ons het gevoel dat het wel eens zou gaan lukken, nadat wij zelf er minder vertrouwen in gekregen hadden. Wij hadden beperkt de tijd en hebben uitstel bij de makelaar aan moeten vragen. Lisa heeft in de tussentijd er alles aan gedaan om z.s.m. reactie te krijgen, maar het betreffende bedrijf die de codering geplaatst had, liet tot de één na laatste dag op zich wachten. Gelukkig kwam daar het verlossende telefoontje... het is gelukt! Wij raden iedereen die een een BKR-registratie moet verwijderen zeker Dynamiet aan! Dynamiet en vooral Lisa van Gulik, ontzettend bedankt voor de goede service! Dankzij jullie kunnen wij binnenkort de sleutel in ontvangst nemen van onze nieuwe woning!

ik ben gewoon fabeltastisch geholpen

Dankzij een geweldig opgestelde brief door Mr N. Kocak ben ik gewoon in 2 weken van mijn A2 registratie af. Dit is prachtig werk en ben ik ze ontzettend dankbaar voor.

Super service!!!

Toen ik een ander huis wilde kopen kwam ik er achter dat ik een negatieve bkr had door een lopend krediet op een creditcard, nu zou mijn aankoop niet door kunnen gaan en zou ik 5 jaar moeten wachten! Via Google kwam ik terecht bij dynamiet Nederland. Na het aanleveren van veel documenten was dynamiet er van overtuigd dat ze me konden helpen. Het kost best wat geld en moeite maar het is dynamiet gelukt en mijn huis kan ik nu gaan kopen! In het bijzonder wil ik Vera van der Vliet bedanken voor haar inzet met goede afloop!! Top bedrijf en vakmensen daar bij dynamiet!

Perfect geholpen.. snel resultaat!!

Snel en goed geholpen.. waar het zelf regelen van dit soort zaken heel stroperig verloopt zonder resultaat, pakt dynamiet Nederland dit professioneel en komen ze als snel tot een positief resultaat. Zeer tevreden!!

Uitmuntend!

In mei is ons bod op een woning geaccepteerd en hebben we de koopovereenkomst getekend. Echter is onze hypotheek aanvraag afgewezen ivm 3 tal A2 coderingen uit het verleden op mijn naam (terecht geregistreerd). Met gevolg dat wij de koop moesten ontbinden. Mijn hyptheekadviseur heeft mij verwezen naar Dynamiet Nederland en na wat research te hebben gedaan op het internet heb ik contact opgenomen met Dynamiet. Vanaf ons eerste gesprek met Dynamiet had ik al vertrouwen in het proces. Geen BS-verhaal maar duidelijk,eerlijk en concreet over de mogelijkheden! De gehele procedure heeft 3,5 maand geduurd, maar met geweldig resultaat. ALLE DRIE A2 CODERINGEN ZIJN VERWIJDERD! Eén van de kredietverstrekkers is niet direct overgegaan tot het verwijderen van de A2 codering. Maar na een aanvullende bezwaar is ook deze uiteindelijk verwijderd! Ik moet eerlijk zeggen, al was het niet gelukt had ik nog steeds een positieve recensie achtergelaten. De procedure was duidelijk en ik ben altijd correct en vriendelijk te woord gestaan door medewerkers van Dynamiet Nederland. Dhr. Biesheuvel, Mevr. Gulik en Mevr. van der Vliet ontzettend bedankt voor jullie inzet! Wij zijn jullie team enorm dankbaar!

Doen wat ze beloven

Was erg snel geregeld ben nu negatieve codering vrij

Ben zeer tevreden over dynamiet nederland

Ben blij dat mijn negatieve bkr registratie verwijderd is binnen een kort termijn en hoe mijn dossier behandeld is bij dynamiet nederland ben zeer gelukkig dat ik mijn leven weer voort kan zetten

De wijze waarop men te woord wordt gestaan en bespreekt, top!

Ik wil hierbij mijn dank uitspreken, hoe mijn zaak op deskundige wijze, op korte termijn afgehandeld is en uiteraard tot succes. Mijn dank hiervoor aan Dynamiet!

Zeer positief

Deze mensen hebben echt kennis. Ze hebben goede juristen zitten die verstand van zaken hebben. Altijd bereikbaar voor 1alle vragen en ze werken snel! Heel tevreden!

Fijne samenwerking, en meedenkend.

Ik ben geholpen door Nurettin. Hij is fijn in de communicatie en komt goed zijn afspraken na. Erg oplossingsgericht een meedenkend.

Dynamiet Nederland heeft mij meerdere keren geholpen. En deze keer binnen 1,5 maand. Ik heb eindelijk BKR vrij. Erg bedankt

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.