Dankzij Dynamiet kunnen wij binnenkort de sleutel in ontvangst nemen van onze nieuwe woning!

Na ons droomhuis te hebben gevonden, het bod geaccepteerd was en de koopovereenkomst getekend. Kwam de bank met de melding dat er nog een negatieve A codering (terecht geplaatst) was en het hele plan in duigen viel... Na zelf meerdere malen contact te hebben gehad met de betreffende maatschappij, die weigerde de codering eraf te halen, hebben wij Dynamiet ingeschakeld. Vanaf het eerste contact hadden wij er vertrouwen in. Meerdere mensen van Dynamiet aan de lijn gehad, waarnaar wij Lisa van Gulik aan onze zaak toegewezen kregen. Zij heeft vanaf het eerste moment ons duidelijk geïnformeerd en vertrouwen gegeven. Ze gaf ons het gevoel dat het wel eens zou gaan lukken, nadat wij zelf er minder vertrouwen in gekregen hadden. Wij hadden beperkt de tijd en hebben uitstel bij de makelaar aan moeten vragen. Lisa heeft in de tussentijd er alles aan gedaan om z.s.m. reactie te krijgen, maar het betreffende bedrijf die de codering geplaatst had, liet tot de één na laatste dag op zich wachten. Gelukkig kwam daar het verlossende telefoontje... het is gelukt! Wij raden iedereen die een een BKR-registratie moet verwijderen zeker Dynamiet aan! Dynamiet en vooral Lisa van Gulik, ontzettend bedankt voor de goede service! Dankzij jullie kunnen wij binnenkort de sleutel in ontvangst nemen van onze nieuwe woning!

ik ben gewoon fabeltastisch geholpen

Dankzij een geweldig opgestelde brief door Mr N. Kocak ben ik gewoon in 2 weken van mijn A2 registratie af. Dit is prachtig werk en ben ik ze ontzettend dankbaar voor.

Super service!!!

Toen ik een ander huis wilde kopen kwam ik er achter dat ik een negatieve bkr had door een lopend krediet op een creditcard, nu zou mijn aankoop niet door kunnen gaan en zou ik 5 jaar moeten wachten! Via Google kwam ik terecht bij dynamiet Nederland. Na het aanleveren van veel documenten was dynamiet er van overtuigd dat ze me konden helpen. Het kost best wat geld en moeite maar het is dynamiet gelukt en mijn huis kan ik nu gaan kopen! In het bijzonder wil ik Vera van der Vliet bedanken voor haar inzet met goede afloop!! Top bedrijf en vakmensen daar bij dynamiet!

Perfect geholpen.. snel resultaat!!

Snel en goed geholpen.. waar het zelf regelen van dit soort zaken heel stroperig verloopt zonder resultaat, pakt dynamiet Nederland dit professioneel en komen ze als snel tot een positief resultaat. Zeer tevreden!!

Uitmuntend!

In mei is ons bod op een woning geaccepteerd en hebben we de koopovereenkomst getekend. Echter is onze hypotheek aanvraag afgewezen ivm 3 tal A2 coderingen uit het verleden op mijn naam (terecht geregistreerd). Met gevolg dat wij de koop moesten ontbinden. Mijn hyptheekadviseur heeft mij verwezen naar Dynamiet Nederland en na wat research te hebben gedaan op het internet heb ik contact opgenomen met Dynamiet. Vanaf ons eerste gesprek met Dynamiet had ik al vertrouwen in het proces. Geen BS-verhaal maar duidelijk,eerlijk en concreet over de mogelijkheden! De gehele procedure heeft 3,5 maand geduurd, maar met geweldig resultaat. ALLE DRIE A2 CODERINGEN ZIJN VERWIJDERD! Eén van de kredietverstrekkers is niet direct overgegaan tot het verwijderen van de A2 codering. Maar na een aanvullende bezwaar is ook deze uiteindelijk verwijderd! Ik moet eerlijk zeggen, al was het niet gelukt had ik nog steeds een positieve recensie achtergelaten. De procedure was duidelijk en ik ben altijd correct en vriendelijk te woord gestaan door medewerkers van Dynamiet Nederland. Dhr. Biesheuvel, Mevr. Gulik en Mevr. van der Vliet ontzettend bedankt voor jullie inzet! Wij zijn jullie team enorm dankbaar!

Doen wat ze beloven

Was erg snel geregeld ben nu negatieve codering vrij

Ben zeer tevreden over dynamiet nederland

Ben blij dat mijn negatieve bkr registratie verwijderd is binnen een kort termijn en hoe mijn dossier behandeld is bij dynamiet nederland ben zeer gelukkig dat ik mijn leven weer voort kan zetten

De wijze waarop men te woord wordt gestaan en bespreekt, top!

Ik wil hierbij mijn dank uitspreken, hoe mijn zaak op deskundige wijze, op korte termijn afgehandeld is en uiteraard tot succes. Mijn dank hiervoor aan Dynamiet!

Zeer positief

Deze mensen hebben echt kennis. Ze hebben goede juristen zitten die verstand van zaken hebben. Altijd bereikbaar voor 1alle vragen en ze werken snel! Heel tevreden!

Fijne samenwerking, en meedenkend.

Ik ben geholpen door Nurettin. Hij is fijn in de communicatie en komt goed zijn afspraken na. Erg oplossingsgericht een meedenkend.

Dynamiet Nederland heeft mij meerdere keren geholpen. En deze keer binnen 1,5 maand. Ik heb eindelijk BKR vrij. Erg bedankt

Wat een toppers!

Wij zijn zeer professioneel en vriendelijk geholpen. Communicatie was super goed en duidelijk en alles verliep snel en soepel. Ik raad dit bedrijf aan bij iedereen die hulp nodig heeft! Dank jullie wel voor alles!

Walid je bent een topper erg meedenkend en uiterst vriendelijk

Ik had een A2 notering van Blg, in eerste instantie was mijn verwijdering niet gegrond volgens Blg. De argumenten die hun hadden wist walid uiterst tactvol met de juiste argumenten te weerleggen. Het duurde ietsjes langer maar dan heb je ook wat. Walid muchos gracias nog een keer!!! Ik ben je uiterst dankbaar. Je hebt goed je best gedaan, uiterst vriendelijk en erg beleefd. Je hebt mijn dag weer goedgemaakt. Ik zou dynamiet iedereen aanbevelen!

Eeuwig dankbaar!

Wij zijn ontzettend blij dat wij hebben gekozen voor Dynamiet Nederland! Mijn vriend en ik bevonden ons in een zeer stressvolle situatie omdat wij gedwongen waren om in een anti-kraak woning te wonen. Sinds dat wij dus anti-kraak wonen in december zijn we al op zoek naar een huurwoning, maar telkens konden we niets vinden, was het al verhuurd of te duur. Als wij niets vinden vóór 22 september zouden wij dakloos raken. Gelukkig vonden we een koophuis waar ons bod werd geaccepteerd, maar toen ontdekten we dat er nog 3 BKR-registraties op mijn naam stonden, die waren ontstaan tijdens een moeilijke periode in mijn leven. Hierdoor konden we geen hypotheek krijgen en zouden we dakloos worden! We hadden al verzoeken ingediend bij de betreffende kredietverstrekkers om de BKR-registraties te laten verwijderen, maar helaas was dit niet gelukt. We waren bijna de moed aan het opgeven, maar als laatste redmiddel hebben we Dynamiet ingeschakeld. Al snel kregen we het goede nieuws dat er al 2 coderingen waren verwijderd bij een kredietverstrekker. Echter, de laatste codering wilde ze niet verwijderden. Lisa deed een laatste poging en tot onze vreugde kregen we vandaag eindelijk het goede nieuws! We zijn dolblij! Ik wil vooral Lisa van Gulik hartelijk bedanken voor haar inzet en het prachtige betoog dat ze voor ons heeft geschreven. We zullen je eeuwig dankbaar zijn. We kunnen nu verder met ons leven. Voor iedereen die twijfelt om dynamiet in te schakelen. Doen! Het is me alles waard geweest.

Geweldig team Dynamite!

Na lang bezig om die onmenselijk BKR registratie te laten stoppen..., (een registratie die niet door mijn schuld was ontstaan), is het eindelijk geluk. Mijn situatie was uitzichtloos, een werkende arm zonder toekomst was ik, ondanks een vaste baan kon ik nergens een lening aangaan, jarenlang was mijn naam besmet door iets waar ik niet zelf had gedaan (maar door een woekerpolis). Wanhopig kwam ik bij Dynamite met mijn probleem. Dynamite heeft met de bank gesproken en in zeer korte tijd mijn BKR registratie laten weg halen. Daarnaast aangezien dat, het nu vakantie tijd is, was de afhandelen van mijn zaak ongelooflijk snel. Nogmaals Hartelijk dank voor al uw goede hulp en begrip voor mijn situatie.

Zeker een aanrader!

Ik ben zeer tevreden over Dynamiet Nederland. Ik ben ze ontzettend dankbaar. Zij hebben mij goed geholpen. Alles was duidelijk en ze waren super vlot. Binnen 2 maanden was alles weg. De medewerkers zijn heel vriendelijk aan de telefoon en correct en duidelijk. Nogmaals bedankt! En Lisa, je bent een topper!

super

Onze ervaring in een notendop: Zeer tevreden! Onze hypotheekadviseur belde ons met de onaangename verrassing dat we een A2 codering hadden. Dit kwam voor ons als een enorme verassing en op het moment dat eigenlijk alles al klaar stond om ons droomhuis te kopen. Via Google bij Dynamiet terecht gekomen en vanaf het eerste contact via de intake tot en met het verlossende bericht dat de codering zou worden verwijderd super begeleid en op de hoogte gehouden. We zijn enorm dankbaar en zouden Dynamiet aan iedereen aanraden die met een vervelende BKR registratie zit.

top service toppers

we hebben lange tijd betwijfelt of dit wel oké was, maar omdat we tijd druk hadden, hebben wij gedacht laten we het gewoon doen. we namen contact op en werden meteen goed geholpen, er zat wel even een prijskaartje aan maar kan men niet vergelijken met de prijs bij een normale advocaat. dan ben je wel wat meer kwijt. maar joh binnen drie weken tijd was ons bkr verwijderd, en kregen wij ook alle stukken die zijn ingediend bij de eiser. ik en mijn partner kunnen alleen maar zeggen, dat wij echt echt goed geholpen zijn geworden. wij bedanken ons oprecht bij dynamiet en met name zeker ook bij lisa die ons echt goed geholpen heeft, en alle geduld gehad heeft om goed te horen wat gebeurd was. wij zijn blij want door dynamiet hebben wij, nu een huis kunnen kopen die voor ons gezin een prioriteit was.

Snel en goed resultaat

Het zijn vriendelijke medewerkers die begrip hebben voor situaties. Ze houden je ook goed op de hoogte van de gang van zaken.

Negatieve BKR,bel Dynamiet Zoetermeer

perfect geholpen héél veel extra's gedaan door Dynamiet Zoetermeer zelfs ná kantoortijd nog gebeld/gemaild nogmaals dank

Ik ben zeer tevreden met de fijne service van Dynamiet Nederland.

Mijn ervaring met Dynamiet Nederland heb ik als zeer positief ervaren. Ik ben goed op weg geholpen met mijn hulpvraag en ben op vriendelijke wijze te woord gestaan door de medewerkers.

Perfecte dienstverlening

Zeer tevreden super snel geholpen en heel snel afgerond.

Wel veel werk maar met een geweldig resultaat

In het verleden hebben we financieel moeilijke jaren gekend, waardoor we het bekende 'ene gat met het andere' dichten. Dit resulteerde uiteindelijk in twee BKR registraties. Nu ons inkomen significant is gestegen, en onze woonbehoefte ook is veranderd, hebben we Dynamiet ingeschakeld. Deze hadden een spervuur aan vragen en vroegen ons talloze bewijslasten te sturen, wat veel werk en tijd heeft gekost. Hierdoor hebben ze wel een eerlijk en reëel verhaal gestuurd waarom de registratie een onredelijk effect heeft op ons leven. Resultaat was een prachtige brief waarop beide partijen hebben gereageerd de codering te verwijderen. 24 uur later waren beide coderingen verwijderd en hebben wij een afspraak staan bij een hypotheek bemiddelaar, waar we eerder met de codering niet eens welkom waren. Al met al een top resultaat, en een prettige samenwerking. LET OP: het aanleveren van alle papieren ed kost echt veel tijd, houd hier wel rekening mee!

Supersnel 3 registraties verwijderd

Top geholpen! 3 onterechte registraties verwijderd! binnen no time geregeld.

Uitstekend en professioneel geholpen.

Uitstekend en professioneel geholpen door Dynamiet, jurist Sarah van den Berg. Altijd goed bereikbaar en je word altijd goed op de hoogte gehouden van het verloop van de zaak. Ik moest zeker heel wat benodigde documenten aan leveren, maar het is zeker de moeite waard geweest met het uitstekende positieve resultaat, dat mijn negatieve codering verwijderd is. Ik zou het zeker aanraden. Bedankt Sarah ik ben blij dat we onze doel hebben bereikt.

Jacob Leendert van Rijweg 127

2713 HZ Zoetermeer

Over Dynamiet Nederland

Dynamiet Nederland is de specialist in het verwijderen van negatieve BKR-registraties. Wij staan consumenten bij die het niet verdienen om negatief geregistreerd te staan. Het verkrijgen van een hypotheek of lening wordt weer mogelijk gemaakt.