Betrouwbaar

Voor de eerste keer besteld en ik voelde me meteen al een gewaardeerde klant. Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en vragen werden snel beantwoord.

Afgelopen week besteld na wat vragen via de chat, vandaag mijn nikon zfc opgehaald in de winkel, heel fijn geholpen! De camera werd gebruiksklaar gemaakt, daarna gelijk aan de slag!

Nette en snelle service

Begin dit jaar via de website van Foto Semeins de Fujifilm X-S10 + XF 18-60mm besteld, waar ik nog steeds heel erg veel schik van heb. Toch miste ik wat meer zoomvermogen en heb hiervoor Foto Semeins om advies gevraagd. Zij raadde mij het 70-300mm (i.c.m. 1.4x teleconverter) objectief aan, welke goed aansluit op mijn 18-60mm. Helaas was deze lens op dat moment niet beschikbaar. Afgelopen week kreeg ik keurig een mailtje dat dit objectief weer beperkt beschikbaar was en of ik nog geïnteresseerd was. Omdat de teleconverter nog niet leverbaar was, is de lens alvast vooruit gestuurd. Kortom een zeer nette en snelle service.

Helemaal TOP!

Ik heb helemaal tevreden met Foto Semeins. Heb een Nikon Z6II samen met de Nikkor 24-70 F2.8 aangeschaft. De GOEDE communicatie ging altijd via de chat en de gedeelde informatie van Foto Semeins was heel erg goed. Ook vertelde ze mij dat ik een aantal dagen extra op de body moest wachten voordat het verstuurd kon worden. Bij de lens was dit een aantal weken. Gezien de goede prijs vond ik dat geen probleem. Na ontvangst van de lens heb ik tevens ook een Cfexpress card en reader gekocht bij hen gekocht. Levering was snel en naar volle tevredenheid. Wanneer ik meer camera benodigdheden nodig zal hebben zal ik ze zeker weer benaderen.

Prima service, de klant is hier nog koning.

Goede voorlichting over de te kopen camera, De beste lens die er bij hoort, Al je vragen worden duidelijk beantwoord Altijd bereid ook na de koop vragen te beantwoorden en goed gesprek over garantie en verzekering.

Deskundig, vriendelijk en geduldig. Ook bij aankoop van een occasion!

Ik heb een tweedehands Fuji X-S10 gekocht en werd daarbij op deskundige, vriendelijke en geduldige wijze geholpen. Zeker bij aankoop van een tweedehands product is vertrouwen belangrijk en daarin werd ik niet teleurgesteld! Wel nog een puntje van aandacht: De camera was niet gereset naar fabrieksinstellingen (naam vorige eigenaar en diens persoonlijke custom settings waren ook niet gewist). Ook de firmware was niet bijgewerkt naar de laatste versie. Voor mij geen probleem maar voor anderen misschien wel.

Prima winkel, fijn geholpen

Goed geholpen en geïnformeerd. Breed assortiment en zeer goede prijzen. Veel accessoires. Alles mooi geïnstalleerd en kon alles eerst goed uitproberen.

Top behandeling

Duidelijke uitleg, daardoor een goed gevoel bij deze zaak.

Plezierige ontvangst, onopdringerige voorlichting

Na jarenlang te hebben gewerkt (ben fotograferend journalist) met Canon D6 overgestapt op Fujichrome X-T4. Van full frame naar CMOS 4-sensor, maar ondanks het kleinere formaat is de beeldkwaliteit uitstekend, met een zeer goede detaillering. Bij Foto Semeins vriendelijk ontvangen, met goede voorlichting over camera en objectief (XF16-80 OIS WR). Prettig, zelf had ik al het nodige studiewerk vooraf had gedaan, maar ik kreeg vertrouwen wekkende informatie bij een minpunt dat ik (niet terecht bleek) vreesde bij het objectief. Ook aandacht voor eventuele verdere aankopen, maar niet opdringerig. Bij mijn volgende aankoop (telezoom) ga ik dan ook zeker weer naar Tiel.

Fantastische service ook na de koop

Ben zeer tevreden over service en afhandeling van mijn nikon z5 Kreeg telefoontje wanneer de camera geleverd zou worden. Volgende dag al geleverd. Netjes en vriendelijk geholpen door Pieter. Foto semeins is een heerlijk en goed bedrijf. Voor nieuwe klanten zeker een aanrader. Met vriendelijke groet Jannie

SuperService

Nadat ik de internetbestelling had gedaan van mijn nieuwe Nikon, bedacht dat ik toch beter deze aankoop zou kunnen gaan ophalen. Kort na mijn telefoontje een orderbevestiging in de mail met de mededeling "tot vrijdag. Toen ik de camera ging halen perfect en vriendelijk geholpen. De nodige uitleg gekregen en mijn nieuwsgierigheid naar een andere camera beantwoord door deze even uit te pakken en me te laten zien. Hier ga ik zeker terug.

Klantvriendelijk

Overzichtelijke website. Persoonlijke, deskundige en klantvriendelijke benadering bij vragen. Correcte afhandeling en levering.

goeie ervaring

ik ben zeer tevreden met de service van foto Semeins. Ik heb zeer goed advies gekregen en ben goed geholpen. Ik heb mijn nieuwe camera online besteld en in Tiel op gaan halen. Mijn spullen lagen goed verpakt klaar. Het is ook een hele mooie zaak met een uitgebreid assortiment. Daarnaast hebben ze leuke deals en zijn ze vaak ook nog eens voordeliger dan andere fotozaken. Ik kan foto Semeins van harte aanbevelen

Door een foutje bij Post Nl is mijn eerste zending "zoek" geraakt. Na een paar mails en telefoontjes is er 3 weken na de bestelling een andere nieuwe lens afgeleverd op mijn huisadres. Alleen de beloofde "Goldmemberpas" zat er niet bij.

Goede service en handige chat functie en prijs en goede site.

Na een lange zoektocht naar een camera, heb ik gekozen voor een Fujifilm X-T4 vanwege de compactheid ten opzichte van full frame. Na wat zoeken kwam ik uit bij Foto Semeins, waar ze me te woord stonden via de erg handige chatfunctie. Ik ben blij met hun goede service. De camera bevalt me heel goed, hij maakt hele scherpe foto's en is handig in gebruik. Verder vind ik de prijs goed en de bestelling verliep naar wens.

Professionele service

In mijn zoektocht naar een meer professionele spiegelreflexreclame had ik wat negatieve ervaringen met een webshop. Nadat ik in contact kwam met Ringfoto Semeins, ben ik dit snel vergeten. Goed advies en ondanks een levertijd een nieuwe camera hier gekocht. Toen na een eerste shoot bleek dat de geheugenkaart niet goed werkte, werd dit de volgende morgen al weer opgelost. Van harte aanbevolen voor zowel het aanbod, de aanwezige kennis en de goede service.

Prima service.

Prima service. Mooie Fuijfilm-kit in aanbieding aangeschaft, helaas was er één lens niet meer leverbaar, maar hiervoor een andere lens in bruikleen ontvangen. Ze zijn scherp op de bestelling, eerst contact gehad over een kleur samenstelling van het toestel, maar toen ik online een andere bestelde werd ik direct terug gebeld of nu het zwarte- of zilveren toestel wilde.

Goed begin

Eerste deel van de bestelling was dik in orde hopelijk komt de rest ook goed

Wat een goeie service geeft deze fotowinkel

Wat een goeie service geeft deze fotowinkel, keurig op tijd geleverd, hoge inruil gegeven voor mijn oude toestel, ik kon mijn nieuwe Nikon ophalen in de winkel maar koos voor bezorging, mijn bestelling werd goed ingepakt en ook verzekerd bezorgd en werd ook keurig op de hoogte gehouden via de mail. Jan A uit Katwijk

Het beste winkel in Nederland

Super snel service , snel antwoord goede aanbieding

Prettige winkel

Prettige winkel, mooi assortiment camera's en lezen van niveau. Enthousiaste vakman met kennis van zaken. Bovendien redelijke prijzen.

betrouwbaar goed geholpen en advies van ervaren personeel

Na al wat weken te hebben verdiept in wat voor een camera bij me past (heb wel ervaring maar wil de stap naar meer professioneel maken) kwam ik via internet uit bij Foto Semeins. Ik ontving snelle en goede reacties op al mijn vragen. Daarnaast betrouwbaar en zo fijn dat zij een fysieke winkel hebben. De camera was snel binnen dus nu fijn aan het uitproberen. Maar ik denk dat ik samen met deze winkel een hele goede keus gemaakt! Zonder hen advies was ik er nog niet uit geweest. Bedankt!

Snelle levering en goede service

Donderdag 4-11-21 een Fujifilm X-T30m2+XF35mm 2.0 R WR. Supersnel op vrijdag geleverd. Er ontbraken echter een aantal onderdelen, waaronder de batterij. Dat schiet niet echt op. Telefonisch contact lukte niet ivm grote drukte. Via de chat echter snel contact en hierna telefonisch contact. Eea werd snel opgelost en voor het ongemak zou gratis een extra batterij worden worden meegeleverd. Zaterdag 6-11-21 werden de ontbrekende items geleverd. Zeer tevreden met de snelle en goede service van foto Semeins. Misschien nog wel meer tevreden met m’n nieuwe camera.

Fijne winkel en personeel met kennis van zaken en goede adviezen voor een aantrekkelijke prijs

Top advies, service en aandacht

Ik heb tot volle tevredenheid mijn nieuwe camera bij Foto Semeins aangeschaft. De fotozaak was mij aangeraden door een kenner. De heer Semeins heeft die raad volledig waargemaakt.