Gewoon weer een Nikon

Na lang zoeken en denken, heeft foto semeins me weten te overtuigen zonder druk. Ook de inruil van mijn oude apparatuur was prima. Heel prettig geholpen!!

Geweldig goed geholpen bij keuze nieuwe aankoop

Na veel wikken en wegen over de opvolger voor mijn Nikon D500 met 200-500mm lens. De overstap gemaakt naar de Z8 met 180-600mm lens. Vanwege de grote investering lang gekeken en vergeleken en uiteindelijk uitgekomen bij foto Semeins in Tiel. Die hadden een mooie aanbieding en ik kon mijn oude camera tegen een markt conform bedrag inruilen. Super goed geholpen in de winkel en met een goed gevoel de aankoop gedaan.

Geweldige service

Ik heb mijn Fujifilm X-T50 gekocht bij Semeins tijdens een speciale Fujifilm dag. Er was een ambassadeur aanwezig die alles suoer goed uitlegde en de juiste adviezen gaf. Heel tevreden!

Fijn Fotozaak

Ik heb bij Foto Semeins een Fujifilm x-T5 camera met een 16-50mm zoom lens gekocht. De apparatuur bevalt uitstekend Bij de set kwamen ook enkele leuke en nuttige accessoires, waaronder een extra accu, acculader, powerbank en een boek. De verkoper was uiterst vriendelijk en heeft mij prima geadviseerd.

Fijn geholpen bij foto Semeins

Foto Semeins had een mooie aanbieding en de verkoper dacht met me mee over verdere opties. Goed om bij een plaatselijke ondernemer te kopen.

Mooie korting op een fraaie lens

Ik heb bij Foto Semeins een Tamron lens voor mijn Nikon Z camera gekocht. Deze was net iets voordeliger dan bij andere winkels. Naast deze aanbieding ontving ook ook nog een gratis extra filter naar keuze. Helemaal top! Bestelling en levering verliep prima.

De tijd genomen

Ze hebben echt de tijd genomen om tot een goede keuze te komen, door het advies ben ik gegaan voor een Fujifilm X-T50 en heb daar geen moment spijt van, kortom fijne winkel

Geweldige service

Snel via de telefoon met bevlogen medewerker een mooie deal kunnen sluiten ivm fuji middenformaarcamera En binnen een dag geleverd

Heel goeie winkel

Prima service, goede voorlichting. Afspraken worden keurig nagekomen. Snel antwoord op emails. Nikon D78

Een verborgen pareltje voor elke fotograaf

Bij Foto Semeins voelt het niet alsof je zomaar een camera koopt – het voelt alsof je deel uitmaakt van een nieuw avontuur. De eigenaar, Pieter, weet echt waar hij het over heeft. Zijn passie voor fotografie spat er vanaf, en dat merk je meteen als hij je helpt. Pieter nam uitgebreid de tijd om me alles te vertellen over de verschillende opties, waarbij hij de technische details begrijpelijk en interessant maakte (zelfs voor een leek als ik). Zijn advies is spot-on en zijn expertise straalt professionaliteit uit, zonder dat je je ooit overweldigd voelt. En dan de service... topklasse! Ik kreeg niet alleen een geweldige camera, maar ook nog eens persoonlijke tips voor het maken van betere foto's. Bij Foto Semeins ga je met een glimlach én een camera naar huis!

Een prettige winkel met deskundig personeel dat adequaat handelt en met je meedenkt.

Goede service. Nadat ik een inruilaanvraagformulier had ingevuld duurde het even voordat ik een reactie kreeg. Maar na een belletje was alles snel geregeld. Goede ontvangst in de winkel. Er werd goed meegedacht. Heb je alles wat je nodig hebt voor je camera? Heb je hier ook aan gedacht? Enz. Genoeg parkeerplaats in de buurt. Soms wel even zoeken. Geen 5 sterren, omdat ik net dat beetje extra service miste. Wel leuke kortingen.

Dik Tevreden!!

Heb niet eerder van deze winkel gehoord. Een advertentie kwam op instagram voorbij. Omdat ik al enige tijd op zoek was naar de fujifilmx100vi klikte ik op de reclame post en kwam op hun website waar ik tot mijn verbazing zag dat zij de zeer populaire en overal uitverkochte camera nog wel op voorraad hadden. Omdat ik het nog niet zo vertrouwde belde ik toch om te conformeren en werd heel hartelijk en geduldig te woord gestaan. Ik heb de camera daarna toch voorzichtig via de website besteld wat heel snel makkelijk ging en ik heb deze keurig en heel snel (binnen aangegeven termijn) goed ontvangen! Goede garantie mogelijkheden en voorwaarden voor retour en na service volgens de website. Daarna nog contact gehad per email omtrent een kleinigheidje met de camera en er is meteen op gereageerd en ben zeer goed en efficiënt geholpen. Echt top service en vooral aardig geduldig en behulpzaam. Dik tevreden en blij met mijn ervaring en vooral mijn aankoop!

Alle tijd genomen om mijn Nikon Z 8 in te stellen

Alle tijd genomen om mijn nieuwe Nikon Z 8 in te stellen en mij op weg geholpen met de bediening waardoor ik direct aan de slag kon. Bedankt hiervoor!

Persoonlijke winkel met nog vakkennis

Communicatie via mail is snel ondanks dat een artikel niet op voorraad was kreeg ik toch de vraag of ze me op de hoogte moesten stellen als hij wel binnen was. Dit is netjes gebeurd. Geen chatbot maar een persoon. De ontvangst in de winkel is super als dat gedaan wordt met iemand met kennis. Half woord is voldoende om elkaar te begrijpen en snel zaken te doen. Mogen vast houden en proberen is wel bijzonder in deze tijd en nadat de deal gesloten was elkaar een hand geven. (kennis)technisch super geholpen maar de persoonlijke touch door te bezegelen met een handdruk.. een dikke 10

vriendelijk en heel klantgericht

'Kleinschalige' winkel en zeker geen verkooppaleis. Luistert naar jou als klant en geeft je dan de benodigde informatie. Stuurt je niet aan om een bepaald product te kopen (zoals in veel andere zaken). Gaf mij een goed gevoel, en heb het product gekocht waar ik zeker geen spijt van krijg.

Goeie service!

Ik zocht een Fujifilm XT30ii en werd telefonisch heel vriendelijk geholpen. Na de aankoop was de camera de dag erna bij mij per post in huis.

Erg blij met mijn nieuwe apparatuur!

Sony body (A7 iii) en cameralens (24 - 105 mm) besteld. Scheelde veel in prijs met andere aanbieders (2500 ipv 2750 euro). Snelle verzending. Goed contact met de klantenservice gehad omdat de bestelling 1 dag later geleverd werd (fout lag bij postNL, niet bij Foto Semeins). Erg blij met mijn nieuwe apparatuur en hoop er veel moois mee vast te leggen!

Goed.

Super service, ik heb een uitgebreide uitleg over een nieuwe fotocamera ontvangen. Hier ben ik erg mee geholpen. Ook is die ingesteld door Siemens. Erg bedankt, en een aanrader!

Allerbeste service en kwaliteit

Op zoek naar een goede én betaalbare onderwatercamera voor onze kleinkinderen , kwam ik hier terecht. Even informatie over camera en kleurmogelijkheden en wanneer leverbaar ingewonnen. Alles liep als een trein. Voor iemand dik op leeftijd gaf dit veel vertrouwen. De volgende dag ontving ik de camera heel zorgvuldig ingepakt en keurig op tijd bezorgd. Mijn kleinzoon van 19 en kleindochter van 14 hebben zich kunnen verdiepen in de handleiding een paar dagen voordat ze op vakantie gingen en de camera getest. Ze zijn heel tevreden en superblij!! Dus ik ook ;vooral met de service , die bijna overal meteen een lampje te zoeken is.

Super kwaliteit en service!

Foto Semeins kwam voorbij via een Instagram reclame. Zij boden een goedkopere prijs aan voor de camera die ik zocht, en daarnaast kreeg je er mooie extra’s bij. Hele fijne deal! De camera was ook heel snel binnen en netjes verpakt. Ik raad ze zeker aan!

Bij Semeins weten ze waar ze over praten. Goede informatie en prima verzorgde verzending!

Super service en nalevering

Top service ik werd perfect op de hoogte gehouden van mijn nalevering.

Klantenservice vriendelijk

Ik belde omdat ik mijn mail adres verkeerd had ingevoerd bij een nieuw camera wat ik besteld had, en gelukkig was de medewerken aan de telefoon zo vriendelijk om te vertellen wat de levertijd was van mijn product. Hierdoor heb ik een ander kleur genomen en krijg ik mijn camera morgen al!! Anders was ik op vakantie zonder camera ;)

Zeer fijne ervaring, goed geholpen en goed advies!

Een hele goede speciaalzaak waar je goed geholpen wordt. Meneer weet alles van fotografie, camera's en kan al uw vragen beantwoorden en weloverwogen adviezen geven. Er wordt alle tijd voor je genomen. Ik ben heel blij met mijn aankoop en de ervaring. Dank daarvoor!

Voorstad 36

4001LT Tiel