Goede service en snel verzonden

Via mail had ik een vraag gestuurd en kreeg bijna direct antwoord. Daarom ook snel bestelt en niet veel later pakketje binnen. Heel blij met het product, wat trouwens erg moeilijk te vinden was in Nederland. Ik ben tevreden en ga vaker bestellen!

Goed advies, en een mooie nieuwe camera voor mijn reis

Ik wilde voor mijn reis een compacte camera, maar met wel alle mogelijkheden, om zo lekker veel mooie foto's te maken en op zijn tijd lekker lang de tijd nemen om de mooiste foto te maken. Ik kwam met een model in mijn hoofd bij Ringfoto Semeins, maar met een duidelijk advies, en de nadelen van mijn gedachte model, ging ik uiteindelijk de deur uit met het betere broertje, en een mooie lens. Ze namen lekker lang de tijd om alles uit te leggen, en ook fijn waren de gratis extra's waardoor ik geen extra uv en polarisatie filters nodig had. Voor een dergelijke dure aankoop is de deskundigheid van een winkel als Semeins toch erg belangrijk!

Zeer goede service bij Ringfoto Semeins in Tiel

Zeer goede service bij Semeins Tiel. Geweldige camera gekocht: een Fujifilm X-S20. Vriendelijk geholpen, zeer bruikbare extra accessoires gekregen. Erg blij mee!

Duidelijke site, scherpe prijs, nette verzending en een top product (Fujifilm X-T30ii)!

Fijne winkel, snelle levering

Ik heb bij foto Semeins de Fujifilm X-T30 II Zilver + XC15-45mm F3.5-5.6 OIS PZ Kit gekocht. De meeste winkels hadden deze niet op voorraad maar was hier nog wel te koop. Bestelling ging makkelijk, fijne webshop en bij levering zag ik dat er een gratis boek bij zat. Via de mail goed op de hoogte gehouden van het verzend proces.

Uitstekend: goed prijs (+nuttige voorwerpen als cadeau!), goede afhandeling en snelle levering

Prima afhandeling

Via de webshop een Nikkor 24-70 f2.8 besteld. Dezelfde middag kreeg ik netjes een bericht dat deze was verstuurd. Helaas ging het bij PostNL niet helemaal goed. Na dit gemeld te hebben bij Semeins zijn ze daar voor mij direct achteraan gegaan en was dit ook dezelfde dag nog opgelost. Hoewel Semeins er niks aan kan doen dat ik wat langer op mijn bestelling moest wachten, was het heel fijn dat ze, met alle begrip, achter mijn pakketje aan gingen.

Alles voor een tevreden klant

Mijn zending was erg lang onderweg, waarschijnlijk zoekgeraakt bij postnl. Semeins stuurde een andere nieuwe lens. Was heel snel geregeld.

Goedkoop en snel geleverd

Het product was hier goedkoper dan op andere websites, maar alles werd goed en snel geleverd. Top dus.

Zéér positief

Zeer vlotte levering van fujinon macro 30 mm objectief tegen zeer concurrerende prijs Fijn, snel werkend objectief. Licht van gewicht en breed inzetbaar naast macro

Fantastische service

Ik ben heel blij met de service van Foto Semeins. Ik belde voor een vraag, en er werd uitgebreid de tijd genomen om mij te voorzien van eerlijk en goed advies. Naast het advies zijn de prijzen en acties super. Ook de levering was snel. Voortaan bestel ik mijn spullen altijd bij Semeins!!

Heel goed geholpen!

Er werd alle tijd genomen om al onze vragen te beantwoorden, ondanks dat het ineens drukker werd in de winkel. Heel goed geholpen en heldere uitleg over de nieuwe camera. Ook fijn dat er apparatuur ingeruild kon worden.

Goede service, behulpzaam en fijne extra’s!

Mijn eerste aankoop bij Semeins is een Sony systeemcamera. De keuze voor Semeins was de mogelijkheid om in termijnen te betalen. In eerste instantie wilde ik het laten bezorgen, maar na twijfel vanwege de drukte bij transportbedrijven, kon ik de bestelling alsnog in de winkel ophalen. Dankjewel voor de gastvrijheid en de leuke extra cadeaus!

Zeer goede snelle en bovenal vriendelijke service

Ik heb via de Semeins Website, de lang door mij gewenste Macro lens voor mijn Nikon besteld, afhandeling verliep snel, en het wachten op het pakket kon beginnen, dat duurde helaas langer dan verwacht, echter werd dit niet door Semeins veroorzaakt maar door PostNL. Semeins heeft dit direct opgepakt en werd de lens alsnog bezorgd. Al kort meegespeeld echt heel blij mee.. en super verpakt door Semeins. Een echte aanrader, snelle en bovenal vriendelijke service.

Top service!

Ik was op zoek naar een nieuwe camera. Ik had al een sony a7c die ik voornamelijk voor video gebruik. En nu wou ik een kleiner model voor fotografie. En ik wou altijd al eens gebruik maken van de fujifilm "recepten" dus toen heb ik na veel youtuben en revieuws een keuze gemaakt. De fujifilm xt30ii. Eenmaal op internet gezocht kwam ik bij deze winkel uit. Dus gebeld of ze hem op voorraad hadden en dat was zo! Dus met m'n vriendin de auto ingestapt en vanuit Hengelo vertrokken. Eenmaal aangekomen was er een parkeerplaats op 2 min loopafstand van de winkel. Perfect dus. In de winkel werd ik geholpen door de super vriendelijke verkoper. Hij kon me ook van alles vertellen over fujifilm en was erg gepassioneerd. Ik had ook nog een kleine canon camera die ik eventueel in wou leveren. Dit heeft hij ook meteen uitgezocht en kwam meteen met een bod. Al met al een zeer goeie ervaring met deze winkel en service! Zeker een aanrader!

good service and nice deal

I recently purchased the Fuji Film XT5 camera from this store, and I couldn't be happier with the experience. The delivery was impressively fast, arriving the very next day. The staff was incredibly helpful, providing valuable assistance and making the entire process seamless. As for the camera itself, I am thoroughly satisfied with my purchase. It's a fantastic machine that meets my photography needs, and I appreciate the excellent service I received from this store. Overall, a highly positive buying experience that exceeded my expectations.

Top geregeld

Mooi dat Semeins dezelfde concurrerende prijs kan bieden als de grotere webwinkels, en dan ook nog een extra cadeau zonder meerprijs te kunnen leveren. Bij levering bleek mijn camera een klein defect te bevatten. Dit is gelijk goed en snel opgelost door Foto Semeins. Binnen een dag een nieuw exemplaar ontvangen. Kortom, scherpe prijzen en goede en snelle service!

Fijne winkel met goede prijzen. De lens zou later komen dan de body die ik had besteld. Netjes op de hoogte gehouden van de levertijd. Uiteindelijk toch super snel geleverd. Daarbij ook nog een gratis extra er bij kunnen kiezen.

Prima prijs en goede klantenservice

Ik kwam bij Ringfoto Semeins terecht omdat de camera die ik wilde hebben elders niet voorradig was. Toen bleek dat de camera hier niet alleen net zo duur was als bij de bekende, grote jongens maar er ook nog eens een keuze was uit verschillende cadeaus. Toen de site en de gegevens van de verzender niet met elkaar overeenstemden, heb ik via de chat contact gehad, waar ik snel en vriendelijk te woord werd gestaan door een medewerker (gelukkig geen chatbot) Bij eventuele verdere camera-aankopen zal ik zeker weer bij Semeins kijken.

Héél goede ervaring bij Foto Semeins

Bij Foto Semeins online twee Nikon Z… Bij Foto Semeins online twee Nikon Z lenzen gekocht (30-11-23 en 2-1-24) en ook telefonisch contacten gehad. Contacten verliepen soepel en prettig. Ik heb de indruk dat Foto Semeins deskundig is en vind dat er geen druk uitgeoefend wordt om tot een aankoop over te gaan. De lenzen werden zeer goed verpakt verzonden. De prijzen zijn zeer scherp. Omdat de laatste telezoom lens net verkocht werd toen ik online aan het bestellen was, werd de eerstvolgende bij hen binnenkomende lens voor mij gereserveerd en beloofd dat dat met twee weken het geval zou zijn. Omdat deze Nikon Z 180-600 in Nederland nauwelijks leverbaar was, was ik wel benieuwd. Maar werd keurig binnen de beloofde tijd geleverd! Ik kan daarom Foto Semeins zeer aanbevelen!

geduldig en met passie geholpen

meermaals in de winkel langs geweest en op de site veel informatie gelezen. In de winkel ben ik zeer vriendelijk aangesproken en de man in de winkel glunderde over wat hij allemaal kon vertellen over de camera die hij mij adviseerde. Ik kwam langs om mij te oriënteren en ik heb mij daarna thuis verder verdiept in de camera. Met nog meer vragen kwam ik terug en ook toen werd ik weer vriendelijk, behulpzaam en geduldig te woord gestaan. Fijne service, behulpzaam, geduldig en vooral niet opdringerig.

Perfecte service en een goed gevoel na de aankoop

Ik heb vorige week mijn eerste camera en objectief hier gehaald. De manier waarop de medewerker mij hielp was perfect! Ik kreeg goed uitgelegd wat ik ermee kan en welke mogelijkheden er verder nog zijn voor evt. uitbreidingen. Ook hielp hij mij het setje compleet te maken met SD-kaart en hoes/tas.

Goed geholpen

Een mooie prijs gekregen voor mijn oude lens en daardoor een nieuwe groothoek lens kunnen kopen, dit keer met een Z mount.

Goede deskundige advies & snelle levering

Gisteren een bezoek gebracht aan de winkel voor de koop van een Sony A6100 incl. telelens, geheugenkaart, accu, tas, filters ect. een complete set. Bij de aanschaf goed advies gekregen en duidelijk uitleg erbij waar op te letten en wat nodig te hebben. Erg fijn. Vandaag lag alles klaar en is alles ingesteld zodat we meteen foto's konden maken. Erg blij mee. Bedankt.

Zeer goed geholpen en mooie deal

Bij Foto Semeins een Fujifilm camera met lens gekocht. Over de lens had ik wat twijfel qua keuze maar ben zeer goed geadviseerd. Ten opzichte van de grote jongens is het hier rustig en betrouwbaar. Geen verkoop push cultuur maar passie en interesse in fotografie. Alles op voorraad en tegen de meest gunstige prijs. Al met al een goede en leuke ervaring.