Semeins voor een goed en nuttig advies.

Bij Semeins een Tamron 70-300mm lens gekocht voor mijn Nikon Z6ii. Ik heb al eerder aankopen bij Semeins in het verleden en daarom nu ook weer afgereisd naar Tiel. Semeins geeft goede en nuttige adviezen, dringen je niets op. Mocht de lens op mijn eigen toestel in het mooie Tiel uitproberen.

Zeer vakkundig en enthousiast bedrijf.

Een nieuwe camera aangeschaft. Al wist ik precies wat ik wilde, Pieter Semeins is niet te beroerd om ook alternatieven aan te dragen, zonder opdringerig te worden. Fijn bedrijf om zaken mee te doen, je voelt dat ze dezelfde passie (fotografie) delen.

uitstekende service bij aanschaf Fujifilm X-S10

Om onze wandelervaringen nog beter op beeld vast te leggen dan alleen met een smartphone, op zoek gegaan naar een mooie camera. Bij Semeins koop je het toestel wat jij jouw past. Vakkundig advies, rekening houdend met de wens van de klant. Binnen ons budget hadden we tevens mogelijkheid voor wat mooie accessoires. Geen druk om direct tot aanschaf over te gaan, maar alle rust en ruimte om je keuze te maken. De klant staat hier echt centraal.

Supersnelle levering alles zoals afgesproken

Besteld Nikon Z6ii met adapter en lens kreeg alles netjes zoals afgesproken met als extra 2 geheugenkaarten. Keurig verpakt en snel geleverd volgende aankoop zal zeker weer via foto Semeins gaan

Uitstekend geholpen.

Ik ben van ver naar Tiel gereden en dat was meer dan de moeite waard. Ik ben erg tevreden over de service en het luisterende oor van dhr. Semeins bij de aanschaf van een Fuji X T4. Ook heb ik alle vertrouwen in de nazorg mocht dat nodig zijn.

TOP!

TOP! Ik ben superblij met de aankoop en de service die ze bieden. Ik kom zelf niet uit de buurt maar zowel via de chat als telefonisch goed te bereiken. Ik zou hier altijd mijn spullen kopen!

Goed advies en prima service

Was op zoek naar een goede camera voor sport- en autofotografie. Naar aanleiding van mijn wensen een goed advies gekregen en snel geholpen. Erg tevreden.

Prima!!

Via internet een nieuwe camera uitgezocht. Mooie kit samenstelling, voor goede scherpe prijs gevonden bij Ringfoto Semeins. Via de chat functie op de website gereserveerd en daarna in de winkel in Tiel, voor aanschaf, bekeken. Rustig uitleg gekregen en daarna met de nieuwe camera naar huis. Prima ervaring!

Vakkundig, klantgericht en goede service

Prettige winkel, ik werd er goed geholpen, duidelijke uitleg en klantvriendelijk. Ik ga zeker nog eens terug naar deze winkel, kan hem van harte aanbevelen.

Prima product en fijne service.

Na een gespannen wachttijd van 14 dagen vorige week donderdag de Sigma 150 600 + Teleconverter (Nikon) binnen gekregen. Die is dus, niet zo vreemd, een hele slag groter dan mijn Nikkor 55 300. Oke, dan de eerste keer uitproberen: Erg wennen aan het gewicht,met als gevolg dat de lens, uit de hand, behoorlijk 'heen en weer zwaaide'. Even op een bankje bij het water gaan zitten en opnieuw proberen, dit keer met de ellebogen op de knieen steunend, goed dat was al een stuk beter. Vervolgens even uitvogelen wat de beste manier was om het geheel staand vast te houden en zowaar de resultaten waren al een stuk beter. Daarna iedere dag even oefenen en inderdaad; oefening baart kunst. Na een week wennen mag ik wel zeggen dat ik erg tevreden ben en erg benieuwd ben naar de resultaten met de nog aan te schaffen D7500 (ipv nu de oude D3100) Klantvriendelijkheid en service meer dan voldoende

Betrouwbaar

Voor de eerste keer besteld en ik voelde me meteen al een gewaardeerde klant. Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en vragen werden snel beantwoord.

Afgelopen week besteld na wat vragen via de chat, vandaag mijn nikon zfc opgehaald in de winkel, heel fijn geholpen! De camera werd gebruiksklaar gemaakt, daarna gelijk aan de slag!

Nette en snelle service

Begin dit jaar via de website van Foto Semeins de Fujifilm X-S10 + XF 18-60mm besteld, waar ik nog steeds heel erg veel schik van heb. Toch miste ik wat meer zoomvermogen en heb hiervoor Foto Semeins om advies gevraagd. Zij raadde mij het 70-300mm (i.c.m. 1.4x teleconverter) objectief aan, welke goed aansluit op mijn 18-60mm. Helaas was deze lens op dat moment niet beschikbaar. Afgelopen week kreeg ik keurig een mailtje dat dit objectief weer beperkt beschikbaar was en of ik nog geïnteresseerd was. Omdat de teleconverter nog niet leverbaar was, is de lens alvast vooruit gestuurd. Kortom een zeer nette en snelle service.

Helemaal TOP!

Ik heb helemaal tevreden met Foto Semeins. Heb een Nikon Z6II samen met de Nikkor 24-70 F2.8 aangeschaft. De GOEDE communicatie ging altijd via de chat en de gedeelde informatie van Foto Semeins was heel erg goed. Ook vertelde ze mij dat ik een aantal dagen extra op de body moest wachten voordat het verstuurd kon worden. Bij de lens was dit een aantal weken. Gezien de goede prijs vond ik dat geen probleem. Na ontvangst van de lens heb ik tevens ook een Cfexpress card en reader gekocht bij hen gekocht. Levering was snel en naar volle tevredenheid. Wanneer ik meer camera benodigdheden nodig zal hebben zal ik ze zeker weer benaderen.

Prima service, de klant is hier nog koning.

Goede voorlichting over de te kopen camera, De beste lens die er bij hoort, Al je vragen worden duidelijk beantwoord Altijd bereid ook na de koop vragen te beantwoorden en goed gesprek over garantie en verzekering.

Deskundig, vriendelijk en geduldig. Ook bij aankoop van een occasion!

Ik heb een tweedehands Fuji X-S10 gekocht en werd daarbij op deskundige, vriendelijke en geduldige wijze geholpen. Zeker bij aankoop van een tweedehands product is vertrouwen belangrijk en daarin werd ik niet teleurgesteld! Wel nog een puntje van aandacht: De camera was niet gereset naar fabrieksinstellingen (naam vorige eigenaar en diens persoonlijke custom settings waren ook niet gewist). Ook de firmware was niet bijgewerkt naar de laatste versie. Voor mij geen probleem maar voor anderen misschien wel.

Prima winkel, fijn geholpen

Goed geholpen en geïnformeerd. Breed assortiment en zeer goede prijzen. Veel accessoires. Alles mooi geïnstalleerd en kon alles eerst goed uitproberen.

Top behandeling

Duidelijke uitleg, daardoor een goed gevoel bij deze zaak.

Plezierige ontvangst, onopdringerige voorlichting

Na jarenlang te hebben gewerkt (ben fotograferend journalist) met Canon D6 overgestapt op Fujichrome X-T4. Van full frame naar CMOS 4-sensor, maar ondanks het kleinere formaat is de beeldkwaliteit uitstekend, met een zeer goede detaillering. Bij Foto Semeins vriendelijk ontvangen, met goede voorlichting over camera en objectief (XF16-80 OIS WR). Prettig, zelf had ik al het nodige studiewerk vooraf had gedaan, maar ik kreeg vertrouwen wekkende informatie bij een minpunt dat ik (niet terecht bleek) vreesde bij het objectief. Ook aandacht voor eventuele verdere aankopen, maar niet opdringerig. Bij mijn volgende aankoop (telezoom) ga ik dan ook zeker weer naar Tiel.

Fantastische service ook na de koop

Ben zeer tevreden over service en afhandeling van mijn nikon z5 Kreeg telefoontje wanneer de camera geleverd zou worden. Volgende dag al geleverd. Netjes en vriendelijk geholpen door Pieter. Foto semeins is een heerlijk en goed bedrijf. Voor nieuwe klanten zeker een aanrader. Met vriendelijke groet Jannie

SuperService

Nadat ik de internetbestelling had gedaan van mijn nieuwe Nikon, bedacht dat ik toch beter deze aankoop zou kunnen gaan ophalen. Kort na mijn telefoontje een orderbevestiging in de mail met de mededeling "tot vrijdag. Toen ik de camera ging halen perfect en vriendelijk geholpen. De nodige uitleg gekregen en mijn nieuwsgierigheid naar een andere camera beantwoord door deze even uit te pakken en me te laten zien. Hier ga ik zeker terug.

Klantvriendelijk

Overzichtelijke website. Persoonlijke, deskundige en klantvriendelijke benadering bij vragen. Correcte afhandeling en levering.

goeie ervaring

ik ben zeer tevreden met de service van foto Semeins. Ik heb zeer goed advies gekregen en ben goed geholpen. Ik heb mijn nieuwe camera online besteld en in Tiel op gaan halen. Mijn spullen lagen goed verpakt klaar. Het is ook een hele mooie zaak met een uitgebreid assortiment. Daarnaast hebben ze leuke deals en zijn ze vaak ook nog eens voordeliger dan andere fotozaken. Ik kan foto Semeins van harte aanbevelen

Door een foutje bij Post Nl is mijn eerste zending "zoek" geraakt. Na een paar mails en telefoontjes is er 3 weken na de bestelling een andere nieuwe lens afgeleverd op mijn huisadres. Alleen de beloofde "Goldmemberpas" zat er niet bij.

Goede service en handige chat functie en prijs en goede site.

Na een lange zoektocht naar een camera, heb ik gekozen voor een Fujifilm X-T4 vanwege de compactheid ten opzichte van full frame. Na wat zoeken kwam ik uit bij Foto Semeins, waar ze me te woord stonden via de erg handige chatfunctie. Ik ben blij met hun goede service. De camera bevalt me heel goed, hij maakt hele scherpe foto's en is handig in gebruik. Verder vind ik de prijs goed en de bestelling verliep naar wens.