SuperService

Nadat ik de internetbestelling had gedaan van mijn nieuwe Nikon, bedacht dat ik toch beter deze aankoop zou kunnen gaan ophalen. Kort na mijn telefoontje een orderbevestiging in de mail met de mededeling "tot vrijdag. Toen ik de camera ging halen perfect en vriendelijk geholpen. De nodige uitleg gekregen en mijn nieuwsgierigheid naar een andere camera beantwoord door deze even uit te pakken en me te laten zien. Hier ga ik zeker terug.

Klantvriendelijk

Overzichtelijke website. Persoonlijke, deskundige en klantvriendelijke benadering bij vragen. Correcte afhandeling en levering.

goeie ervaring

ik ben zeer tevreden met de service van foto Semeins. Ik heb zeer goed advies gekregen en ben goed geholpen. Ik heb mijn nieuwe camera online besteld en in Tiel op gaan halen. Mijn spullen lagen goed verpakt klaar. Het is ook een hele mooie zaak met een uitgebreid assortiment. Daarnaast hebben ze leuke deals en zijn ze vaak ook nog eens voordeliger dan andere fotozaken. Ik kan foto Semeins van harte aanbevelen

Door een foutje bij Post Nl is mijn eerste zending "zoek" geraakt. Na een paar mails en telefoontjes is er 3 weken na de bestelling een andere nieuwe lens afgeleverd op mijn huisadres. Alleen de beloofde "Goldmemberpas" zat er niet bij.

Goede service en handige chat functie en prijs en goede site.

Na een lange zoektocht naar een camera, heb ik gekozen voor een Fujifilm X-T4 vanwege de compactheid ten opzichte van full frame. Na wat zoeken kwam ik uit bij Foto Semeins, waar ze me te woord stonden via de erg handige chatfunctie. Ik ben blij met hun goede service. De camera bevalt me heel goed, hij maakt hele scherpe foto's en is handig in gebruik. Verder vind ik de prijs goed en de bestelling verliep naar wens.

Professionele service

In mijn zoektocht naar een meer professionele spiegelreflexreclame had ik wat negatieve ervaringen met een webshop. Nadat ik in contact kwam met Ringfoto Semeins, ben ik dit snel vergeten. Goed advies en ondanks een levertijd een nieuwe camera hier gekocht. Toen na een eerste shoot bleek dat de geheugenkaart niet goed werkte, werd dit de volgende morgen al weer opgelost. Van harte aanbevolen voor zowel het aanbod, de aanwezige kennis en de goede service.

Prima service.

Prima service. Mooie Fuijfilm-kit in aanbieding aangeschaft, helaas was er één lens niet meer leverbaar, maar hiervoor een andere lens in bruikleen ontvangen. Ze zijn scherp op de bestelling, eerst contact gehad over een kleur samenstelling van het toestel, maar toen ik online een andere bestelde werd ik direct terug gebeld of nu het zwarte- of zilveren toestel wilde.

Goed begin

Eerste deel van de bestelling was dik in orde hopelijk komt de rest ook goed

Wat een goeie service geeft deze fotowinkel

Wat een goeie service geeft deze fotowinkel, keurig op tijd geleverd, hoge inruil gegeven voor mijn oude toestel, ik kon mijn nieuwe Nikon ophalen in de winkel maar koos voor bezorging, mijn bestelling werd goed ingepakt en ook verzekerd bezorgd en werd ook keurig op de hoogte gehouden via de mail. Jan A uit Katwijk

Het beste winkel in Nederland

Super snel service , snel antwoord goede aanbieding

Prettige winkel

Prettige winkel, mooi assortiment camera's en lezen van niveau. Enthousiaste vakman met kennis van zaken. Bovendien redelijke prijzen.

betrouwbaar goed geholpen en advies van ervaren personeel

Na al wat weken te hebben verdiept in wat voor een camera bij me past (heb wel ervaring maar wil de stap naar meer professioneel maken) kwam ik via internet uit bij Foto Semeins. Ik ontving snelle en goede reacties op al mijn vragen. Daarnaast betrouwbaar en zo fijn dat zij een fysieke winkel hebben. De camera was snel binnen dus nu fijn aan het uitproberen. Maar ik denk dat ik samen met deze winkel een hele goede keus gemaakt! Zonder hen advies was ik er nog niet uit geweest. Bedankt!

Snelle levering en goede service

Donderdag 4-11-21 een Fujifilm X-T30m2+XF35mm 2.0 R WR. Supersnel op vrijdag geleverd. Er ontbraken echter een aantal onderdelen, waaronder de batterij. Dat schiet niet echt op. Telefonisch contact lukte niet ivm grote drukte. Via de chat echter snel contact en hierna telefonisch contact. Eea werd snel opgelost en voor het ongemak zou gratis een extra batterij worden worden meegeleverd. Zaterdag 6-11-21 werden de ontbrekende items geleverd. Zeer tevreden met de snelle en goede service van foto Semeins. Misschien nog wel meer tevreden met m’n nieuwe camera.

Fijne winkel en personeel met kennis van zaken en goede adviezen voor een aantrekkelijke prijs

Top advies, service en aandacht

Ik heb tot volle tevredenheid mijn nieuwe camera bij Foto Semeins aangeschaft. De fotozaak was mij aangeraden door een kenner. De heer Semeins heeft die raad volledig waargemaakt.

Zeer klantvriendelijk.

Super goede service, goede duidelijke uitleg, denkt mee, adviseert je goed, neemt alle tijd, dus zeker een winkel die ik zou aanraden.

Goeie service en prettig geholpen

Eerst zelf veel research gedaan over Fuji X-S10 en toevallig viel mijn oog op de site van foto Semeins. Als je een camera aanschaft heb je sowieso nog basis dingen nodig om te starten, denk aan een SD kaart, tas, schoonmaaksetje enz. Al dat extra's en nog meer zat erbij inbegrepen, wat het zeker aantrekkelijker heeft maakt qua prijs en hierdoor meteen gebruik kon maken van mn camera. Goed geholpen door een vriendelijke man. Hij geeft veel advies en neemt alle tijd om het je goed uit te legggen. Zeker een aanrader als je een camera wilt aanschaffen om bij hen langs te gaan. Trouwens via de chat wordt je ook goed geholpen. De camera bevalt me goed, veel opties en de filters /verschillende kleuren maken het extra leuk.

Vriendelijk en goed geholpen.

Ik ben geholpen met mijn keuze voor een camera door iemand die liefde heeft voor het fotovak. Mooie camera van Fuij aangeschaft.

Top levering

Nikon set Nikkon Z5 gekocht bij Foto Semeins In Tiel. Via internet besteld en opgehaald in de winkel. Het was een eindje rijden maar het was de moeite waard. Keurige bediening met goede uitleg en prima service. Kortom zeker 5 sterren!!

Helemaal top

Er werd super snel op mijn e-mail vraag geantwoord, daarna direct besteld en de andere ochtend al in huis, helemaal top…ben blij

Echt vriendelijk en vertrouwenwekkend!

Heel vriendelijk en geduldig alle vragen telefonisch beantwoord. En ook flexibel met de wijziging van een bestelling. Absoluut geen klachten. Was in begin onzeker of ik zo'n kostbaar product zou via internet bestellen. Maar omdat ik landelijk woon en geen auto meer heb was het de beste optie. I.v.m. met de telefonisch advies heeft Foto Semeins alle mijn zorgen weggenomen. Dankjewel, Pieter!

Helemaal goed

Alle aandacht en tijd gekregen die nodig is voor de aankoop van mijn Nikon camera.

geweldig

mooi Nikon Z 5 gekocht bij Semeins prima geholpen met goede adviezen van de verkoper

Super geholpen met goede adviezen, kom zeker weer terug

Zeer persoonlijk

Goed telefonisch advies voor een nieuwe systeemcamera. Ik heb gekozen voor de Nikon Z50 in combinatie met een extra lens. Goede prijs kwaliteit verhouding en bijbehorende actie van foto Semeins. Mijn camera werd snel geleverd, de extra lens werd nageleverd. Zo kon kon toch al gelijk gebruik maken van mijn camera.

Voorstad 36

4001LT Tiel