levering precies op tijd en goede producten

perfect op tijd geleverd. de 3-voudige IR benen verwarming direct geprobeerd en... werkte perfect , zeker met de 3 standen. De grote plaat met de 'voetjes" gaf ook direct een aangename warmte, en de wifi bediening werkte vlekkeloos. Hulde, en bedankt!

Snel geleverd en product volgens beschrijving. Prima!

Vanwege de hoge gastarieven hebben we een infraroodpaneel besteld voor onder het bureau. Werkt prima en werd binnen een dag geleverd.

Prima oplossing tegen een scherpe prijs

Ik heb de VH vouwbare mobiele infraroodpaneel met 3 standen besteld. Deze werd snel geleverd en presteert boven verwachting. Een zeer tevreden klant.

Zoals het hoort!

Uitzoeken, bestellen, betalen en vervolgens leveren. Goed verpakt, duidelijke handleiding, enz. Zeer tevreden!

“Warm” aanbevolen

Zonnig gevoel in de badkamer door 300 watt warmtestraling vanaf het plafond - al was iets meer watt nòg beter geweest.

Fijne ondersteuning in de keuzen op maat!

Keurig geholpen!

Goede producten en snelle levering

Alles is perfect verlopen. Snel geleverd, goed verpakt duidelijke instructies. Kortom een aanrader.

Duidelijke webshop en snelle levering.

snel geleverd, goed verpakt en doet wat het moet doen.

prima logistiek

Product voldoet aan de eisen en keurig geïnformeerd over voortgang levering.

Goed product snelle levering

Snel geleverd, scherpe prijs en goed product! Wat wil een consument nog meer? Ook keurig geleverd met bevestigings materiaal. Ik kon zo aan de slag.

Helemaal tevreden.

De door mij gedane bestelling was niet compleet. Hier ben ik keurig over gebeld voor de bestelling werd afgezonden. Ook het door mij toch foutief bestelde artikel is snel na retourontvangst gecrediteerd.

Alles klopt.

Prima matten en service.

Goed paneel met aangename straling

Makkelijk te monteren, geeft heerlijk straling af

Artikel was goed verpakt en snel geleverd, BEDANKT.

Snelle levering en adequaat bij de servicelijn.

Het apparaat werkt zoals belooft

perfecte communicatie, betaling en levering

ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen!

Goede service, uitgebreide info

Ik werd doorgelinkt op internet omdat ik informatie zocht over bijverwarming. De informatie was helder. Ik heb een aankoop gedaan die helaas niet aan de verwachting voldeed. Het apparaat werd minder warm dan ik had verwacht. Ons (huur)huis is extreem koud door geen isolatie, enkele beglazing en met drie gaskachels. Ik heb de situatie uitgelegd en kon het probleemloos retoursturen, zonder originele doos.

Infrarood paneel besteld. Was er snel en werkt perfect!

De order werd op de afgesproken datum afgeleverd en de communicatie was prima, zeker een aanrader!

vlotte levering

Omdat ik bij het infraroodpaneel geen thermostaat besteld had kreeg ik een telefoontje of dat wel klopte. Het klopte omdat ik die van een kennis (Jan Tummers) had overgenomen. Goed opgelet door verwarwarmingshandel dus.

Had een vraag mbt wat ik gekocht had, hebben mij hierover zeer goed geinformeerd Super

Goede en snelle service

Gebeld met een vraag waar ik duidelijk antwoord op heb gekregen. Product is snel geleverd en werkt tot nu toe naar behoren.

Infraroodstralers werken prima

2 infraroodstralers ontvangen en werken prima, Bestelling zetten en betalen werkt ook goed. Tot nu erg tevreden.

Snelle levering en goede en vriendelijke service

Mijn bestelling werd vlot geleverd maar bij installatie lukte het mij in eerste instantie niet om de draadloze thermostaat goed te koppelen aan de ontvanger. Na een telefoontje met de klantenservice was het probleem snel verholpen. Het is een verademing om bij een probleempje snel een deskundige medewerker te spreken die de oplossing weet.

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".