goede service, snelle reactie

2 de kanspaneelgekocht, volgende dag geleverd.helaas zonder stekker,maar 1 mailtje en de volgende dag gefixt! dus snel en goed gereageerd! overigens ook helemaal tevreden met mijn infrarood paneel!

Bij het uitpakken van de 2 panelen was er jammer genoeg 1 beschadigd maar na het versturen van een mail werd er meteen een nieuw paneel verzonden. Dank daarvoor.

prima service

Toen bleek dat een thermostaat niet werkte had ik de volgende dag een nieuwe

Snelle levering Irpaneel is perfect duidelijke handleing

Levering conform de belofte

Het verwarmingsmatje werkt goed.

fijne klantenservice

product welke ik gekocht had viel helaas wat tegen. verwarmde oppervlak erg klein en zou iets warmer mogen. Maar bedrijf zelf top, zeer vriendelijk telefonisch en via email geholpen en bestelling snel in huis.

Snelle levering maar vooral snelle service bij verkeerd geleverd product !

Kreeg het product snel thuis maar helaas was het niet wat ik besteld had. Kreeg direct na m’n mail te horen dat het goede product gelijk verzonden werd samen met een retour sticker voor het geleverde product……dus in 1 dag was het opgelost …….top !!!

Prima apparaat

Snel geleverd.

Op zoek naar bijverwarming en telefonisch contact gehad voor advies. Fijne duidelijke uitleg

Alles goed

snelle levering goed produkt infra rood paneel zeer tevreden over werkt prima .

Zeer klant vriendelijkj behulpzaam en goed vakkundig advies

Snelle levering en prima produkt

In het verleden wel eens wat bij verwarmingshandel.nl besteld via bol.com. Door de positieve ervaring toen nu gewoon rechstreeks bij hen besteld. En de ervaring blijft positief: snelle levering en ik werd netjes op de hoogte gehouden van het hele proces.

Duidelijke site en snel geleverd

goede service

Prettige, vriendelijke, behulpzame klanten service. De belettering van mail en webshop vind ik erg onduidelijk. Te weinig contrast door de grijze letters.

Gewoon goed

Snel gevonden, besteld en geleverd

Snelle levering. Top producten

Zeer snelle levering. Producten zoals omschreven.

Vlot, prettig en deskundig geholpen

Inmiddels mijn vierde infra-roodpaneel gekocht hier. De dames denken met je mee, reageren snel en voorkomend!

Snel behulpzaam

Zeer snelle levering Zeer snelle en vriendelijke reactie op mijn mail met de vraag om iets aan te passen

Snel geleverd, zeer degelijk verpakt

Kiezen van een infrarood paneel was op de website makkelijk door de geboden info. Paneel werd vlot geleverd, de verpakking was heel goed en degelijk om schade te voorkomen. Prima prijs.

Prima webwinkel

Ik zocht in formatie over infrarood verwarming. De offerte en het advies was prima, op basis daarvan heb ik een bestelling geplaatst. De volgende dag werd alles geleverd. Monteren en aansluiten was heel eenvoudig omdat de bijgeleverde documentatie duidelijk was.

Snelle service, prima verwarming, mooie uitvoering

Uitstekend op alle fronten. Extra mooi is dat er een prima ophangsysteem wordt bijgeleverd, helemaal niets op aan te merken,

Service gericht

Uitstekend meegedacht en prima service

Prima product en prima service

Prima product en prima service. Vlotte, transparante levering.

Prima, Verwarminghandel heeft gedaan wat ze belooft.

Er is keurig geleverd wat er is besteld.

Prettig bedrijf

Je kan deze mensen gewoon bellen en krijgt dan relevant advies. Vlotte levering (maar ik vind het niet echt nodig dat mensen savonds werken voor technische producten, mag best een dag langer duren)

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".