Tot nu toe prima

Levering goed, snel, verpakking prima. Werking weet ik nog niet moet ze nog ophangen.

snel en keurig geleverd

in het weekend besteld en dinsdag alles binnen gekregen

Gewoon Goed !

Eenvoudig bestellen via website en aansluitend een snelle levering daags daarna. Gewoon goed!

Bestelling en bezorging verliepen vlotjes.

Ik zocht een laag vermogen boiler om de zonnestroom nuttig te gebruiken. Heb ik hier gevonden ...

Heel goede service

Om een te koude vloer in huis op te lossen ben ik zelf (via google) op IR-vloerverwarming gekomen en zodoende op deze website vanwege de uitgebreide FAQ. Aan de support verschillende keren technische vragen gesteld om te bepalen of dit mijn probleem zou oplossen én hoe ik dit het beste kon bestellen/installeren. Op mijn antwoorden kreeg ik altijd snel uitgebreide gedetailleerde antwoorden waar ik mee verder kon. Kreeg ook altijd wedervragen of ik wel aan alles gedacht had. Dit meedenken heeft ook weer geholpen. Uiteindelijk pakket gekozen (VH vloerverwarming 10m2 130W/m2 compleet) en dit past echt perfect. Goede stevige kwaliteit en de leg-instructies waren duidelijk. Het werkte meteen in de eerste poging dankzij alle voorbereiding.

behulpzaam

De vragen die gesteld werden o m.b.t. de infraroodpanelen waren zeer duidelijk

Vakkundig en goede afhandeling

Snel en heel goed een vraag afgehandeld.

Onlangs een infraroodpaneel besteld. Meteen de volgende dag al bezorgd. Toen ik een vraag had over de montage had ik na 6 minuten al een antwoord op mijn mail. Prima!

correcte levering conform afspraak

Infrarood paneel werd conform afspraak en goed verpakt geleverd. De bijgeleverde pootjes zijn matig in staat het paneel losstaand te gebruiken.

IR paneel op tijd geleverd

100 watt IR paneel voor in onze caravan. Nog niet uitgeprobeerd, maar waarschijnlijk voldoende vermogen (icm Kip Shelter’s vloerverwarming).

Ben te woord gestaan door vriendelijke mevrouw die mij duidelijk uiteenzette wat voor infrarood paneel en nodig heb Hartelijk dank Ik hoop natuurlijk dat het ook goed werkt

Snelle levering, goed produkt

Snelle levering, goed produkt en ruime keuze in het produktengamma.

vlotte levering en goed advies

correct behandeld aan de telefoon en denken mee

Unieke klantenservice

Wij leggen infrarood vloerverwaming in onze tiny house en zaten met tal van vragen. De gulheid waarmee de klantenservice meedacht en al onze vragen beantwoordde is ongezien. Eenmaal besteld werd alles vlot geleverd. Het product is erg gemakkelijk te plaatsen en werkt prima. Uitstekend op alle vlakken.

Snel geleverd en werkt perfect.

Alles naar wens, levering & product.

Fantastisch geholpen

Verwarminghandel.nl heeft me super goed geholpen bij de aanschaf van een elekstrisch zit-sta bureau. Ik ben onder de indruk van de prijs-kwaliteit verhouding en ook de service is top!

Duidelijk en correct

Juiste uitleg over wat je nodig heb. Vind wel jammer dat ik een rol van 20m er 2 m niet kan gebruiken. Dat is toch 10%

Snel en correct afgehandeld

Positief

Snelle en correcte levering.

De bestelling en bezorging verliep zoals je van een bonafide webwinkel mag verwachten.

Goede informatieve website, uitgebreide keuze

Na enig orienteren bij verwarmingshandel uitgekomen. Goede uitgebreide informatie op de website. Ook uitgebreide keuze met toelichting op gebruiksdoel per product. Na bestelling vlotte levering en product ( 700 watt set op pootjes ) doet exact wat ik hoopte. Heb nu ideale werkplek op zolder. Bij extreme koude in toekomst verplaats ik hem naar of mijn keuken of de woonkamer. Scheelt dan ook zeker in gasgebruik

Goede levering, mooi infraroodpaneel

Infraroodpaneel met verlichting, mooi paneel, monteren ging goed, in huiskamer aan plafond. Leesbaarheid afstandsbediening cq thermostaat is matig.je moet er van boven inkijken om de letters te kunnen lezen. Het paneel werkt verder allemaal goed. Zijn er blij mee.

Snel geleverd, goed verpakt.

Na het uitpakken met behulp van de bijgeleverde mal de plek op het plafond getekend. Daarna de plafondbeugel gemonteerd. Het paneel er op geschoven. Dat was het lastigst, maar was toch zo gebeurd.

Snelle en keurige levering. Heel goed apparat.

Goede kwaliteit, vlot en correct afgehandeld

Degelijke folie en tape, goed verpakt.

Een medewerkster hielp me telefonisch adequaat met het vinden van het door mij gezochte onderdeel en stuurde dat dezelfde dag nog op.

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".