Broken heater

Wery good service thanks!!!

Heel goed !!

Bijzonder goed telefonisch geholpen er wert snel op de mail gereageerd met vragen en werden daarna ook nog netjes op gebeld. Er wert goed mee gedacht over onze situatie. Wij zijn super blij met jullie product Wij hebben de infrarood folie op maat besteld alles keurig en snel geleverd.

Als mijn zoon me niet erop gewezen had dat je infraroodvloerverwarming had voor houtenvloeren had ik het niet geweten ben helemaal blij ermee. Word ook lekker warm.

Prima firma

Problemen netjes opgelost. Je moet goed kijken op de site wat je koopt. Omdat ik het verkeerde kreeg is ditzier goed opgelost

Super bedrijf

Mederen dingen gekocht als er iets kapot is in de garantie meteen nieuw of een op losing ik zeg top

Geweldig.

Goede service.

Snel en duidelijk

Top en snel

Top prettig bedrijf om iets te kopen

Goed bereikbaar Goed advies en mee denken aan de hand van tekeningen Keurig verpakt en voldoende geleverd Levering snel en goed ontvangen Een aanrader voor de doe het zelver

blijven maar spammen met revieuws ondanks afmelding

blijven maar spammen met revieuws ondanks afmelding

Vanwege probleempje met mijn afstandsbediening van het infraroodpaneel contact gehad met de klantenservice. Mensen van vlees en bloed en uitstekend te woord gestaan en geholpen. Probleem opgelost!

Uitstekende service. De thermostaat werkte niet goed en werd telefonisch goed te woord gestaan. Denken mee en de volgende dag had ik het nieuwe onderdeel al in huis.

Super snel

- snel reactie of offerte aanvraag - snel geleverd

Goede service en kwaliteit

Snelle service, kwaliteit en goede prijs

Fantastische service

Helaas een storing in het apparaat na half jaar. Na overleg blijkt dat reparatie niet kan. Direct een nieuwe opgestuurd. Geweldige service

Weer zeer goed

Wederom prima geadviseerd en uitgebreide uitleg over de opties. De verwarming was eenvoudig te installeren en van uitstekende bouwkwaliteit.

Dik tevreden

Goede service, prima medewerkers! Goede adviezen!

Lekker warme voeten

Tevreden met dit product

Goed advies en snelle levering

Via chat goed advies en meegedacht. Zeer tevreden.

Betrouwbaar en goede service!

Mijn bestelling werd snel opgestuurd, helaas raakte dhl enkele pakketjes kwijt. Dit werd door verwarminghandel snel opgepakt en super netjes afgehandeld!

Ik had besteld en volgende dag was geleverd ... Ben erg blij om

zeer snel geleverd,ziet er goed uit.

Wordt geleverd als omschreven, goed verpakt en snel afgeleverd door DHL Kan helaas niet testen want plotseling is de temperatuur buiten snel gestegen (begin april)

Perfect.

Het bestellen was eenvoudig. Vervolgens werd het zit / sta bureau 2 dagen later al geleverd. Het bureau was eenvoudig in elkaar te zetten en functioneert goed. Bovendien ziet het er mooi en stevig uit. Ik ben erg tevreden.

Snel verzonden. Netjes verpakt. Produkt nog niet uitgeprobeerd, alleen maar gekeken of hij werkt. Dus daar kan ik nog niks over zeggen.

Snelle levering prima en duidelijke site

Paneel besteld met led. Duidelijke omschrijving werkt uitstekend precies gekregen wat ik verwacht had. Snelle levering en goed verpakt

Bedrijfsgegevens

Neonweg 25

3812 RG Amersfoort

033 303 4333

[email protected]

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.