Erg netjes geholpen

Fijne ervaring. Product werkte in eerste instantie niet helemaal zoals het hoorde, maar dat heeft Verwarminghandel.nl netjes opgelost en direct een nieuwe opgestuurd. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Super netjes en op tijd geleverd

Gewoon goed en netjes

Tevreden klant

Ik ben al jaren dik tevreden met de service .

Er werd met me meegedacht

Ik ondervond problemen met een thermostaat want een stroomkabeltje was beschadigd geraakt waardoor de display niet meer functioneerde. Toen solderen niet lukte en ik het verhaal voorlegde aan Verwarmingshandel werd me op korte termijn 2 onderdelen toegezonden en kon ik het defecte vervangen. En heb ik een reserve voor het geval dat. Dus er is meegedacht en gehandeld, heel fijn!

Telefonisch goed bereikbaar, levering volgens afspraak.

Goede uitleg product omschrijving.

Goede product en advies

Het verwarmingstapijt werkt goed en past goed onder mijn tapijt. Ik twijfelde initieel aangezien de afmeting van het verwarmingstapijt gelijk is aan mijn tapijt en wilde niet dat de verwarming zichtbaar is, dus had een kleinere maat gekocht. Maar het advies van de klantenservice klopte, een maat kleiner staat niet mooi door de dikte van de verwarming die dan juist opvalt binnen mijn tapijt. Het verwarmingstapijt is ook enkele cm kleiner dan aangegeven dus dezelfde maat past perfect zonder dat het te zien is vanaf de zijkant. Fijne service dat de kleinere retour kan in Amersfoort.

snel een accuraat

prima service en vriendelijk personeel

Heel tevreden en zeker mede door de klantvriendelijkheid.

Op de site een touch lichtschakelaar met twee zenders uitgezocht, maar kon de dikte van de schakelaar niet vinden. Gebeld en de medewerkster liep speciaal naar het magazijn om de schakelaar op te meten. Lang geleden dat ik dat heb meegemaakt, compliment. Ook kwam de bestelling de volgende dag al en de kwaliteit en werking zijn prima.

Prettige communicatie en correcte aflevering

Ik kreeg een keurige offerte met een duidelijk legplan. Levering van het product was helemaal volgens afspraak en zeer compleet met zelfs een noodpakketje. Instructie ziet er ook goed uit en het youtube filmpje is een aanrader. https://youtu.be/t3j3D0w2kdE?si=rBT7_RosNl-KYTsr Ik ga binnenkort aan de slag. Tom Kuipers.

Snel geregeld en tevreden

Bureaustoel gekocht en was erg tevreden ermee. Duidelijke en snelle communicatie en de stoel zit heel goed. Bedankt!

Snel geregeld, prima spullen

3 bureaustoelen besteld. Er werd snel op mijn berichten ingegaan, factuur was snel gestuurd en de verzending van de stoelen ook. Stoelen zijn ook prima! Netjes gegaan.

Perfect werkend en gemakkelijk te installeren

Broken heater

Wery good service thanks!!!

Heel goed !!

Bijzonder goed telefonisch geholpen er wert snel op de mail gereageerd met vragen en werden daarna ook nog netjes op gebeld. Er wert goed mee gedacht over onze situatie. Wij zijn super blij met jullie product Wij hebben de infrarood folie op maat besteld alles keurig en snel geleverd.

Als mijn zoon me niet erop gewezen had dat je infraroodvloerverwarming had voor houtenvloeren had ik het niet geweten ben helemaal blij ermee. Word ook lekker warm.

Prima firma

Problemen netjes opgelost. Je moet goed kijken op de site wat je koopt. Omdat ik het verkeerde kreeg is ditzier goed opgelost

Super bedrijf

Mederen dingen gekocht als er iets kapot is in de garantie meteen nieuw of een op losing ik zeg top

Geweldig.

Goede service.

Snel en duidelijk

Top en snel

Top prettig bedrijf om iets te kopen

Goed bereikbaar Goed advies en mee denken aan de hand van tekeningen Keurig verpakt en voldoende geleverd Levering snel en goed ontvangen Een aanrader voor de doe het zelver

blijven maar spammen met revieuws ondanks afmelding

blijven maar spammen met revieuws ondanks afmelding

Vanwege probleempje met mijn afstandsbediening van het infraroodpaneel contact gehad met de klantenservice. Mensen van vlees en bloed en uitstekend te woord gestaan en geholpen. Probleem opgelost!

Uitstekende service. De thermostaat werkte niet goed en werd telefonisch goed te woord gestaan. Denken mee en de volgende dag had ik het nieuwe onderdeel al in huis.

Super snel

- snel reactie of offerte aanvraag - snel geleverd

Neonweg 25

3812 RG Amersfoort

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".