Super vriendelijk en behulpzaam!

Uitstekend adviezen ontvangen en levering snel en conform verwachtingen. Terugkomen op een vraag was nooit een probleem!

Prima service en telefonische informatie en uitleg

Zeer goed en professioneel geholpen

Snelle levering, goed en eerlijk advies over mijn bestelling

Snelle levering van mijn bestelde infrarood vloer verwarming, netjes verpakt aangeleverd. Werd zelfs gebeld over mijn bestelling of ik de extra aansluitsets, draad en krimptang wel nodig had, omdat bij de opmaat bestelde folie deze al zijn aangesloten, scheelde mij toch 80 euro. Deze eerlijkheid wordt zeer gewaardeerd.

Goed advies, betaalbare producten, én op voorraad!

Nu veel zoekwerk op internet maar gewoon gebeld. Ik kreeg goed en vriendelijk advies. Een klein probleem werd soepel opgelost. Ik ben goed geholpen. Fijn bedrijf!

Precies wat ik verwachte

Product gekregen zoals verwacht. Geen enkel probleem.

Goede verkoop en installatie ondersteuning

Idem - Goede verkoop en installatie ondersteuning

Fantastisch bedrijf in alle opzichten

Echt een bedrijf hoe het hoort. Offerte aanvragen; snel reactie en goed advies. Telefonisch vragen worden deskundig en vriendelijk beantwoord. Dan volgt de levering. Prima verpakt en keurig geleverd volgens afspraak. Apparatuur is echt heel degelijk en voorzien van een duidelijke Nederlandstalige handleiding. Werking apparatuur conform advies. Alles bij elkaar top. Hoeveel bedrijven zijn er tegenwoordig niet waar geen emailadres laat staan een telefoonnummer op de site te vinden is.

Prima service, voor levering

Ik ben helemaal tevreden met mijn aankoop. Enige minpuntje is dat ik heb bericht heb gehad dat mijn bestelling verstuurd was.

Infraroodpaneel

Makkelijk te bestellen, snelle levering en mooi product!

Goed verwarmings element voor een schappelijke prijs.

snel onder het bureau te plaatsen en direct warmte bij je voeten. HEERLIJK.

Heel vriendelijke dienstverlening en prijs kwaliteit de beste op de markt

Ik had me vergist bij het bekijken van mijn bestelling. Ik dacht dat er een ondervloerpak ontbrak maar ik had mis gekeken. Er werd mij bijna gratis een extra ondervloerpak opgestuurd maar heb dit nog op tijd afgezegd toen ik zag dat ik mijn ondervloerpakken mis geteld had. Dit getuigd van een groot vertrouwen in de klant en een zeer grote klantvriendelijkheid. Ook heb ik het internet afgezocht naar verscheidene leveranciers en prijzen. De verwarminghandel stak er met kop en schouders bovenuit. Bedankt voor de uitstekende dienstverlening

Heel fijn bedrijf

Super goed geholpen met alle info en benodigdheden die ik nodig had om mijn vissegraat pvc vloer te voorzien van vloerverwarming. Top service

Topper

Supergoed geholpen

Op zoek naar een methode om mijn badkamer en tuinhuis te verwarmen kwam ik uit bij verwarminghandel.nl. Ik heb telefonisch contact opgenomen en kreeg een uitgebreid advies. Voor mij een reden om met verwarminghandel.nl in zee te gaan.

Vriendelijke helpdesk

Pakket snel geleverd, zware kwaliteit bureau, vriendelijke helpdesk

fantastisch, wordt altijd goed geholpen door Ingeborg.

Ben erg tevreden over de panelen, werkt goed, alles boven is verbouwd en met panelen, nu nog beneden, krijg goed advies.

Is naar verwachting gewoon goed.

Zoals ik al zei gewoon goed.

goede producten prettige contact

Geen drammerige verkopers maar mensen die rustig aanhoren wat je wensen/problemen zijn en conform adviseren.

Goede levering en goede beschrijving

Makkelijk te installeren en ziet er goed uit.

goede voorlichting en snelle levering

na bestellenis het ionfrarood paneel snel geleverd. Ook de montage kan indien gewenst geregeld worden. Ook dit werkte vlekkeloos

Komen afspraak na snelle levering

Een snelle en klantgerichte aanpak met goede advisering

Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

prettig geholpen aan de telefoon en op locatie

prettig geholpen aan de telefoon en op locatie. Goederen lagen netjes klaar bij afhaling. Efficient en snel.

Snelle levering mooie producten

Ik heb het demopakket besteld, dat werd zeer snel geleverd, helemaal compleet zodat ik het goed kon uitproberen. Ik weet nu dat ik geen watergedragen vloerverwarming in de slaapkamers en overloop wil hebben maar een IR vloerverwarming van verwarminghandel.nl!

Deskundig, vriendelijk en geduldig.

Gedurende het traject van aankoop werd ik deskundig, vriendelijk en geduldig bijgestaan.

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".