verkeerd besteld , goede afspraak gemaakt voor ruilen

snelle reactie op gemaakte afspraak.

Goed en snel geleverd. Jammer dat kortingbonnen niet werkten.

Goed en snel geleverd.

Ondanks de corona maatregelen toch een fantastische service, goed gehandeld en daardoor een fijne infraroodpaneel in onze caravan. Lekker warm hier nu.

Niks op aan te merken

Ik kan niet anders zeggen dan dat alles van a tot z super geregeld

Zelfs hulp via telefoon was meer dan super en zeer zeer lieve mensen

super contact via telefoon en er is kennis van zaken

alles goed verlopen jammer dat de geleverde ontvanger defect bleek te zijn maar is geruild voor een andere

Wij hebben een infrarood terras verwarmer gekocht, kwalitatief goed materiaal, scherpe prijs en snelle levering. Wij hopen er warmpjes bij te zitten tijdens wat frissere zomeravonden.

duidelijke website, snel geleverd en mooi product

Product was snel in huis en ziet er prima uit. Alles was netjes en goed ingepakt. De website geeft veel nuttige informatie over de producten.

Zeer vriendelijke tel. ondersteuning en snelle service

Ik ben met al mijn vragen over een infrarood verwarmingspaneel zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Na deze prettige ervaring heb ik ook direct een bestelling geplaatst. Deze is vervolgens zeer snel, kosteloos (top!!) en goed verpakt bezorgd. Prima werk Verwarminghandel.nl. Zeker een aanrader!

Snelle levering en duidelijke installatiehandleiding

Infrarood vloerverwarming werkt super met Wifi thermostaat. Duidelijke handleiding en makkelijk te installeren.

levering volgens afspraak

Spullen netjes op tijd volgens afspraak geleverd.

Telefonische hulp zeer goed, snelle levering

Goed en mooi produkt

Een infrarood verwarmer gekocht voor een gesloten glazen veranda 5x3 mtr groot. 2400 watt in 4 standen regelbaar met afstandsbediening. Mooi produkt, ook optisch dus. Eenvoudige bediening middels een eenvoudige, en prettig werkende afstandsbediening. Bedrijf en product kan ik aanbevelen. Over de prijsstelling laat ik mij niet uit. Ik heb het gewoon gekocht, omdat ik toch al een tijdje op zoek was en niet kon vinden wat ik zocht. Na montage (eenvoudig) getest en hij doet het, na enkele minuten begin je de warmte te voelen. Ik heb bewust een gekozen met 4 instellingen vanwege enerzijds de temperatuur instellel mogelijkheden en anderzijds mocht 2400 Watt te zwaar zijn voor onze zekeringen en groep, bv in combinatie met nog een grillplaat of zo kan ie een of meerdere standen terug. Je weet maar nooit. Het prijsverschil tussen de lichtste en vervolgens een middelmaat en deze, de zwaarste, was ook klein.

Degelijk bedrijf

Wordt terzake kundig voorgelicht en geholpen.

Volgens verwachting!

Product online bekeken en besteld. Voldoet aan mijn verwachtingen.

Vriendelijke uitleg bij bezoek showroom

Prima product bij snelle levering

Spiegelverwarmingen gekocht. Prima producten en snel geleverd. Alles ging volledig volgens verwachting.

Kwalitatief goede producten

Netjes afgeleverd, bestelling was compleet en werkwijze duidelijk beschreven in handleiding.

website beloofd wat niet mogelijk is

IR paneel gekocht, op de website stond als betaalmethode AMEX aangegeven, echter tijdens het afrekenen was het niet mogelijk deze CC te gebruiken!! Het paneel keurig verzonden en enkele dagen na bestellen thuis afgeleverd.

Snelle en complete levering

Producten voldoen aan de verwachting. Met de Nederlandse beschrijving is het een fluitje van een cent om de infrarood verwarming te installeren.

Alles prima verlopen

goede en vlotte service

Ik kon goed vinden wat ik zocht op de site. Ook de calculator om te bepalen welk paneel we nodig hebben was erg handig. De bestelling werd ook vlot bezorgd. Toen wij zagen dat het paneel niet goed was, even bellen en er werd een nieuwe besteld. De beschadigde makkelijk teruggestuurd.

Eenvoudige bestelprocedure op overzichtelijke site. Zeer snelle levering. Producten uiterst degelijk verpakt.

Perfecte service, snelle levering, super product

Fijne website waar ik snel alles kon vinden wat ik zocht. Bestellen ging ook vlot, duidelijk en zonder poespas. Vervolgens perfect op hoogte gehouden over het leveringsproces. De levering was daadwerkelijk zoals werd gezegd. En goede producten voor een mooie prijs. Alles bij elkaar : TOP

Goede service en snelle levering

Goede en snelle service

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmt worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".