Goede prijs kwaliteit verhouding

Alu tape gekocht, erg concurrerend geprijsd en daarnaast order netjes en snel afgehandeld! Een aanrader

Goede en snelle service

Infrarood paneel gekocht, snel geleverd, prijs/kwaliteit zeer gunstig en beschrijving klopt met wat er op de site staat

Prima webwinkel

Prima service en snelle bezorging

geweldig geholpen goede service

Na 1 telefoontje de juiste verwarming gevonden en deze was op voorraad

Goed product, snelle levering.

2x verwarming element besteld voor achter de spiegel. Concurrerend goedkoop en prima kwaliteit. Bovendien snel geleverd. Dit adres ga ik bewaren.

Kan niet beter

Zoals gewoonlijk snel en correct.

Vriendelijk, kennis van zaken en daardoor een goede keuze gemaakt. Goede keuze moet deze winter uiteraard nog blijken maar zijn positief.

Erg goed

Erg positief, behulpzame mensen en uitstekende producten. Ik heb hier nu twee maal iets gekocht en ben zeer tevreden.

Snel en correct geholpen !!

Conform afspraak offertes ontvangen, ziet er correct uit !!

Zeer correcte orderverwerking

Na bestelling is contact opgenomen over de verzending. Om het hele pakket onbeschadigd en compleet aan te kunnen leveren is er in overleg een palletzending van gemaakt. Super service en levering binnen een dag.

Een hele prettige en snelle service

Een hele prettige en snelle service

Mooi gedegen product, snelle levering

Goede snelle service, solide product en goed verpakt verzonden

Correcte afhandeling

Meerdere zendingen voor een prder is niet prettig

Uitstekend!!!

Top product met een top service!

Vriendelijk, goede kennis van zaken en volop meegedacht ...

We zijn heel vriendelijk te woord gestaan en op basis van dit informatieve en deskundig gesprek hebben wij de keuze gemaakt tot de aanschaf van voorlopig enkele panelen. In de toekomst zullen wij zeker meerdere kamers voorzien van ir panelen. Levering was heel snel en de panelen waren heel goed verpakt om schade te voorkomen. Dit bedrijf is zeker een aanbeveling, goede communicatie, zeer deskundig, snelle levering en goede service. Wij zijn zeer tevreden.

deskundige vriendelijke en meedenkende dames

De telefonische contacten en bezoek aan de showroom waren goed . dank aan susane en detee voor hun deskundige adviezzen.

Top service en snelle bezorging

Top service en snelle bezorging

Ik ben zeer tevreden.

Ik heb Verwarmingshandel meerdere keren gebeld alvorens ik tot aanschaf van mijn aankopen ben overgegaan. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg duidelijke en heldere informatie en advies. Ik zal zeker in de toekomst weer bij hen bestellen en Verwarmingshandel ook aanraden bij familie en vrienden.

Goed product, Goede prijs, snelle verzending

Ik had een infrarood verwarmingspaneel besteld. Zeer goede prijs voor dit product en het was snel binnen(3 dagen). Bovendien was het zeer goed verpakt om schade te voorkomen. Erg blij met de aankoop.

Wij zijn super goed geholpen. Klanten service is heel vriendelijk en behulpzaam. Leveringen zijn zorgvuldig en snel. Ontzettend tevreden.

Enthousiast en inspirerend gesprek

Op basis van het informatieve en no- nonsense gesprek met Donnée konden we de keuze maken en zijn tot aanschaf overgegaan. Ook daarna bleek de flexibele opstelling van het bedrijf. Ruilen, met verrekening van het verschil zou geen probleem zijn.

Snelle en nette service

Op mijn vraag duidelijk en gereageerd

Goede voorlichting & service!

Zeker een aanrader. Fijne communicatie, snelle levering en professionele dienstverlening.

Prettig bedrijf met zeer goede service en nemen tijd voor je.

Ik heb hier 4 jaar geleden al een vloerverwarming gekocht voor mijn huis in Portugal en nu wilde ik ook in alle andere slaapkamers vloerverwarming. Ze wisten nog wie ik was en het was zo geregeld wat ik allemaal nodig had. Het was binnen een paar dagen bij mij thuis bezorgd. Ik ben er weer erg blij mee want de verwarming werkt erg goed.

snel en goed

op een vraag later kreeg ik snel en goed antwoord.

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".