Goede service en snelle bezorging

Gewoon goed en duidelijk

Warmteopbrengst op 1,5 m valt toch wat tegen.

Infrarood paneel is aan plafond gemonteerd, recht boven mijn buro. 330 Watt. Scheelt 2 gaden C. Echt comfortabel is anders.

Prima Levering en werking

Snel geleverd en eenvoudig volgens beschrijving te plaatsen Installatie door Installateur snel geregeld

vlotte afhandeling en vlotte bezorging. goede verpakking

Keurig

Net product met duidelijke omschrijvingen

goede service

geen klachten

Perfect product en snelle levering

Prettige ervaring, goed product en snelle levering. Heel attent in de December maand een chocoladelettertje erbij. Kleine dingen die veel doen!!! Blijven doen mensen.

Super.

Bij een eerste opzoeking op het net heb ik informatie opgevraagd. Zeer professionele uitleg gekregen en ze hebben nog extra info gevraagd om zeker het juiste product te kunnen aanbieden. Kennis van zaken. Er was maar 1 product binnen van de 2 producten die ik had besteld. Zij hebben mij opgebeld om te vragen of ze afzonderlijk of samen geleverd mochten worden. Samen was ok voor mij. Tot mijn grote verbazing waren de producten er al na 2 dagen. Goede communicatie en snelle levering. De producten zaten in een zeer degelijke verpakking. Dank je wel voor de goede service en professionaliteit!

Product zoals beschreven,snelle verzending

Snelle levering goede afhandeling.

Product ligt beschadigd goed afgehandeld.

Goed product voor een faire prijs

Snelle levering, goede prijs, snelle reactie op vragen

Keurig en vlot geregeld.

Prima geregeld

Goed, zeer tevreden

Avond vooraf via de website een vraag gesteld waarop de volgende dag direct is geantwoord. Product iets goedkoper dan bij anderen bekeken websites. Hierop bestelling geplaatst, werd de volgende dag verzonden. Keurig bezorgd door de koerier binnen een tijdsindicatie/tijdblok van 1 uur!

Snelle en goede service

Snel geleverd uitgetest geen koude voeten meer prima artikel

Zeer snelle levering!

Zeer goed! Kreeg een mailtje dat 1 artikel nog niet leverbaar was, de andere reeds de volgende dag ontvangen en 2 dagen later het ontbrekende artikel.

zowel levering als beantwoording vragen snel en correct

Ziet er mooi uit. Nog niet geplaatst dus even afwachten.

Prima en snel.

Prima product en snelle levering.

goed advies gekregen

Via een kennis dit adres doorgekregen die een goede ervaring had met de verwarmingshandel. Zijn advies opgevolgd en inderdaad goed geholpen.Daarvoor mijn hartelijke dank. H.Miedema

Goed advies

Goed advies en snelle levering, ik had gekozen voor een doe het zelf pakket. De woonkamer is nu voorzien van infrarood vloerverwarming echt heerlijk. Het was makkelijk aan te sluiten dankzij de goede brochure die was meegeleverd. Enige min puntje was dat ik voor het aansluiten een aantal benodigdheden te kort kwam die moest ik dus nabestellen. Verder alles oke

Goed en prettig (telefonisch) geholpen, goede service

Goed en prettig geholpen aan de telefoon mbt keuze IR panelen. Bestelling snel geleverd De kleine attentie (chocolade letter) erg leuk

Snelle levering en snelle reactie op mails.

Goede service, goed product

Precies het product gevonden wat ik zocht en super goed advies gekregen voor en na de aankoop.

De bestelling is goed verwerkt

We hebben een verwarmingsmat gekocht. De omschrijving was wat summier. Ook de gebruiksaanwijzing (waarschijnlijk vertaald naar nederlands, want die ziet er niet origineel uit. Het artikel is niet zo gebruikersvriendelijk want je moet hem steeds weer opnieuw starten op tijd en temperatuur. Kruip je weer over de vloer, terwijl er wel een timer in zit. Ook als je de mat op een klok zou zetten, moet je dat doen want het ontbreekt aan een geheugen voor de instellingen. Dit betekent echter niet dat verwarmingshandel niet deugt, maar ik had liever een duidelijke omschrijving gehad.

super

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmt worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".