Super!!!

Ik bestelde een rol isolatie en deze werd meteen keurig op tijd aan huis geleverd. Het product voldoet aan alle eisen. Supergoede service en goede prijs!

Mooie producten

Alles netjes verpakt en een snelle levering, zoals was afgesproken. Fijn bedrijf met zeer nette service.

Ik ben zeer tevreden over de antwoorden van mijn vragen en de hulp.

Het telefoongesprek was heel fijn. Ik heb goede hulp gekregen van de medewerkers van de Verwarminghandel. Ik raad dit bedrijf iedereen aan

alles zoals beloofd ontvangen

Ir paneel ontvangen zoals aangegeven

Goed product en snelle levering

de uitleg op de website over het product waren duidelijk en het bestellen ging ook makkelijk. 2 dagen later had ik het product in huis. Het was makkelijk te monteren met de beschrijving erbij en instellen ging ook prima.

goed product, compact en mooie vormgeving.

Snelle levering.

Helemaal tevreden

Super goed geholpen door de medewerkers van de Verwarminghandel. Ik raad dit bedrijf iedereen aan

Geweldige service

Bestelling plaatsen en dan teruggebeld worden of de bestelling wel compleet is en past binnen je wensen. Overtreffende service noem je dat. Dank je wel Hilde.

perfect en compleet pakket

makkelijke installatie en zeer compleet pakket om te monteren

Vandaag besteld, zit er meteen warmpjes bij

Helemaal verbaasd over snelle levering van infrarood paneel met fikse korting.

Snelle levering en goede prijs

Alles werd super snel bezorgd.

vlotte levering, praktische website

gemakkelijk zoeken op de site, vlotte levering hoewel dpd beschadigde dozen afleverde alles heel door goede slimme inpakking.

super info telefonisch

zeer tevreden over het beantwoorden van mijn vragen

Product infrarood paneel , prefect verzorgd, snelle levering , prima .

Snelle levering, goede spullen

Ik heb een ir-vloerverwarming gekocht. Installeren ging soepel, werkte perfect. Mooi product, simpel en effectief

Goede service en duidelijke offerte

Goede opvolging bij afgifte offerte

super geregeld

goede site, makkelijk te bestellen en snel in huis. track en trace werkt ook super.

voortreffelijk

fijn contact aan de telefoon,goede uitleg.Snelle levering

snelle levering en netjes verpakt

snelle levering en netjes verpakt

Snelle levering fijn apparaat

Blij met de warmteplaat. Eerst goed telefonisch advies ontvangen. Tevreden!

Snelle verzending

Goed product en werkt perfect voor een mooie prijs

Snelle en accurate bestel site en dito levering

Goede overzichtelijke site. Bestelling geplaatst met afterpay. Volgende keer betaal ik gewoon direct. Bestelling netjes verpakt en snel geleverd.

Mooi product, snelle verzending.

Snelle levering, mooi product voor een scherpe prijs

Infrarood paneel gekocht voor badkamer in chalet, dit paneel is voor plafondmontage en valt nauwelijks op. Nu aangenaam warm als je onder douche vandaan komt.

Top gereld bij verwarminghandel

De levering van een besteld thermostaat bleek kapot. Binnen 24 uur nieuwe geleverd. Top

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmt worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".