Prima service geleverd

Via mail informatie met goede uitleg ontvangen. Na de levering had ik nog wat klemmen te kort. Heel snel is dat opgelost. Daarvoor dank.

Super, site, levering, alles

Snelle levering, mooie kwaliteit.

heel goed

heel goed

Heel verzorgt en netjes

Zeer zorgvuldig verpakt. Door crisis is bestelling maand eerder bezorgd om complete lockdown voor te zijn. Heb het net uitgepakt/was er nog niet aan toe gekomen.

heerlijke warmte

Op de studeerkamer is het soms koud als de huiskamer op temperatuur is. Door het plaatsen van individueel schakelbare IR-panelen geen last meer van koude handen!

Behulpzaam eerlijk advies en snel geleverd

Klantvriendelijk en behulpzaam

Alles prima geregeld

Bestelling makkelijk geplaatst. Zoals altijd snel verwerkt.

perfect, alles snel, makkelijk en goed

Fijn deskundig service, noodzakelijke aanschaf liep soepel

Prima advies en snelle levering

Na een zoektocht vloerverwarming hier uitgekomen. Over de hel breedte goede informatie, scherpe offerte en zeer snelle levering.

Duidelijke website en snelle levering.

Beschrijving van producten is uitgebreid en helder. Het infrarood verwarming paneel bevalt goed. Warmte is voelbaar binnen 5 minuten en met de stopcontact termostaat gemakkelijk te bedienen.

verkeerd besteld , goede afspraak gemaakt voor ruilen

snelle reactie op gemaakte afspraak.

Goed en snel geleverd. Jammer dat kortingbonnen niet werkten.

Goed en snel geleverd.

Ondanks de corona maatregelen toch een fantastische service, goed gehandeld en daardoor een fijne infraroodpaneel in onze caravan. Lekker warm hier nu.

Niks op aan te merken

Ik kan niet anders zeggen dan dat alles van a tot z super geregeld

Zelfs hulp via telefoon was meer dan super en zeer zeer lieve mensen

super contact via telefoon en er is kennis van zaken

alles goed verlopen jammer dat de geleverde ontvanger defect bleek te zijn maar is geruild voor een andere

Wij hebben een infrarood terras verwarmer gekocht, kwalitatief goed materiaal, scherpe prijs en snelle levering. Wij hopen er warmpjes bij te zitten tijdens wat frissere zomeravonden.

duidelijke website, snel geleverd en mooi product

Product was snel in huis en ziet er prima uit. Alles was netjes en goed ingepakt. De website geeft veel nuttige informatie over de producten.

Zeer vriendelijke tel. ondersteuning en snelle service

Ik ben met al mijn vragen over een infrarood verwarmingspaneel zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Na deze prettige ervaring heb ik ook direct een bestelling geplaatst. Deze is vervolgens zeer snel, kosteloos (top!!) en goed verpakt bezorgd. Prima werk Verwarminghandel.nl. Zeker een aanrader!

Snelle levering en duidelijke installatiehandleiding

Infrarood vloerverwarming werkt super met Wifi thermostaat. Duidelijke handleiding en makkelijk te installeren.

levering volgens afspraak

Spullen netjes op tijd volgens afspraak geleverd.

Telefonische hulp zeer goed, snelle levering

Goed en mooi produkt

Een infrarood verwarmer gekocht voor een gesloten glazen veranda 5x3 mtr groot. 2400 watt in 4 standen regelbaar met afstandsbediening. Mooi produkt, ook optisch dus. Eenvoudige bediening middels een eenvoudige, en prettig werkende afstandsbediening. Bedrijf en product kan ik aanbevelen. Over de prijsstelling laat ik mij niet uit. Ik heb het gewoon gekocht, omdat ik toch al een tijdje op zoek was en niet kon vinden wat ik zocht. Na montage (eenvoudig) getest en hij doet het, na enkele minuten begin je de warmte te voelen. Ik heb bewust een gekozen met 4 instellingen vanwege enerzijds de temperatuur instellel mogelijkheden en anderzijds mocht 2400 Watt te zwaar zijn voor onze zekeringen en groep, bv in combinatie met nog een grillplaat of zo kan ie een of meerdere standen terug. Je weet maar nooit. Het prijsverschil tussen de lichtste en vervolgens een middelmaat en deze, de zwaarste, was ook klein.

Degelijk bedrijf

Wordt terzake kundig voorgelicht en geholpen.

Volgens verwachting!

Product online bekeken en besteld. Voldoet aan mijn verwachtingen.

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmt worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".