Goede informatie op de website Snelle levering Het product voldoet aan mijn verwachting

klantgericht bedrijf

ik vond het prettig zaken doen met Verwarmingshandel vanwege de goede voorlichting en de adequate reacties op de mails, ook de prijzen zijn redelijk en de levering vlot. top!

Duidelijke uitleg, ook via mail. Men denkt echt mee. Enige minpuntje: jammer dat we na ruim 2 jaar geleden materialen hebben gekocht, er niet meer gecombineerd kan worden met de huidige materialen.

Deskundig en correcte afhandeling

Doen niet moeilijk als je het bestelde wil omruilen.

Geleverd materiaal is prima

Ik ben blij met de geleverde panelen. De levering zelf was niet ideaal. Ik kreeg een bericht dat mijn panelen rond 2 uur in de middag geleverd zouden worden. Niets werd geleverd, maar ik kreeg wel een mail dat het om mijn adres geleverd was. Pas toen ik de tracking informatie nazocht een mail eerder vond ik een pagina waar het leveradres volledig anders op stond. Ik heb geen bericht gekregen in mijn brievenbus, nog mijn telefoon of email dat het niet op mijn adres geleverd was. Ik kreeg wel een mail van Verwarminghandel dat het op mijn adres geleverd was, dus DPD heeft ook naar Verwarminghandel gelozen. In een COVID lockdown verwacht ik niet dat ik naast thuis werken ook nog tijd moet maken om naar buiten te gaan.

Prima geregeld

Perfect toegezonden fijn winkelen mooie producten

Fijne internetervaring

Snel en komt netjes ingepakt aan

Gewoon goed als ik weer wat nodig heb weet ik jullie weer te vinden

Wordt altijd goed geregeld. Ik bel mijn bestelling altijd door en de dames helpen me altijd geweldig.

Zeer vriendelijke service

De vloerverwarming is nog niet gelegd, dus daarover nog geen oordeel, maar tot zover is de service zeer vriendelijk en behulpzaam. De levering verliep ook prima ondanks dat de vrachtwagenchauffeur een stuk moest lopen met de palletwagen omdat de straat te smal was voor zijn vrachtwagen.

Vriendelijk, snel en vakkundig.

Vriendelijk, snel en vakkundig.

Bereikbaar, reageren en leveren op tijd.

Merk dat het moeilijk is om advies tekrijgen. Verwarmingshandel had ik goed contact en zij leveren snel

Goede ervaring. Snel geleverd.

Bij telefonische inlichting werd ik vakkundig geholpen. Product werd snel geleverd.

Keurige afhandeling

Duidelijke website goede prijs snelle levering.....gewoon top.

Snel en klant vriendelijke

nette spullen en zeer veilig verzonden

de spullen kwamen goed aan dus onbeschadigd. Slechs een min puntje de beschrijving van de bediening (instelling) is onvoldoende. Bel wel op of stuur een goede bedienings handleiding. verder mooi spul oogt perfect. Met vriendelijke groet Paul.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Ik heb nu voor de 4e keer een bestelling gedaan. Ik ben goed tevreden over het bedrijf en de spullen (circa voor 2000 euro totaal). We hebben een kleine vrijstaande woning en kunnen wbt het verwarmen van de woning van het gas af. We maken nu al een meer dan een jaar gebruik van infraroodpanelen.

Prima service !!

Goed geinformeerd.

Klantvriendelijk, snelle actie.

Nvt

Bestelde voldoet 100 % aan mijn verwachting

Goede telefonische service. Dat gaf de doorslag om mijn bestelling te plaatsen.

Snelle levering. Top.

Een infrarood paneel besteld en is nu bijna 1 week in gebruik. Doet wat hij moet doen dus geen klachten.

Helder, en snelle afhandeling

Producten worden helder en duidelijk omschreven. Na bestelling snel een bevestiging, en ondanks de corona tijd toch snel geleverd.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Goede infrarood paneel. Warmt zeer snel op en heeft een handige installatie beschrijving Veel keuzes in soorten en formaat. Levering was redelijk snel maar zeker ruim voldoende. Ik zou dit bedrijf aanraden

Ook telefonisch goede info

Prima product

Ondanks de sneeuwwegen toch snelle bezorging. De infraroodplaat vervangt een oude 1500 Watt badkamerkachel. De nieuwe plaat is 400 Watt. Dus grote stroombesparing., met als grote voordeel, we zijn nu af van de storende ventilator. De nieuwe plaat is geluidloos. Lekker in bad naar de radio luisteren, maar goed opletten dat de plaat uit staat Een nadeeltje, Niet vergeten om na het bad de kachel uit te zetten. We bezinnen ons om een (rood) signaaltje in de bedrading toe te passen. Dan weten we zeker, al is de plaat nog warm, wij de kachel uit gezet hebben. Is er een eenvoudige thermostaat, om bij vergeten (82 jaar), die zorgt dat de temporatuur niet te ver oploopt ?

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".