snel geleverd ,en in prima staat .

had nog gebeld voor een andere afmeting , daarbij correct een goed antwoord . helaas voor mij was het niet aanwezig in hun levering .

Zeer kundig advies en vriendelijke mensen

Ik ben zeer goed geholpen. Uiterst tevreden

Behulpzaam, klantgericht

Duidelijke website, in contact vriendelijk en klantgericht

Goede en heel snelle service.

Ik heb eerst een offerte laten maken en had nog een hoop bijkomende vragen, waar ik heel snel (binnen het uur) en deskundig antwoord op kreeg. De levering werd heel nauwgezet besproken met mij en de producten waren heel goed verpakt geleverd. Ook na mijn bestellingen kreeg ik heel snel antwoord op vragen. Dit was een zeer aangename ervaring. Ik raad verwarmingshandel dus zeker aan!

Op zich positief

Verwarmd matje goed en snel aangekomen maar ik had verwacht dat het warmer ging zijn ; op zich is de "opwarming" nu niet echt spectaculair. Ook de electriciteitskabel is aan de korte kant, die moest wat langer geweest zijn. Op zich wel allemaal ok maar had er meer van verwacht. Dit gaat over het product en niet over de zaak natuurlijk ; daar heb ik zeker geen opmerkingen omtrent. G.

Goede service en vakkennis

Goede service en vakkennis tijdens telefonisch contact.

Twee boilers met tweede kans besteld , Blijkt er een klein onderdeel te missen , ondanks de lage prijs waar ik heel content mee was , super goed geholpen met uitleg en missend onderdeel de volgende dag zoals beloofd in huis Kan ik boiler garant aanbevelen 100%.

heel goed

correcte aflevering van het bestelde infraroodpaneel. Ook de informatie die ik naderhand nog nodig had, heb ik via de mail ontvangen.

goede service

zeer snelle beantwoording van vragen

Snelle service, duidelijk instructie

Vloerverwarming snel kunnen bestellen. Werd snel geleverd Duidelijke instructies

Goed advies en uitleg

Advies op maat voor de benodigde infrarood producten en snelle levering hiervan

Het infrarood paneel werk goed en ik ben er blij mee.

De levering verliep fantastisch en het bezorg moment was te volgen. Het bevestigen van het infraroodpaneel van 100 X 30 cm, verliep probleemloos. De werking was naar mijn volle tevredenheid. Ik had alleen problemen met de losse thermostaat klok. Deze stond al geprogrammeerd en sloeg ‘s-nachts aan. Ik kan hem niet op de handmatige stand krijgen. Kan ik deze klok omruilen voor een klok zonder programma instelling ? Bij voorbaat dank, Martinus Rog

Heldere uitleg en veel keuze, snelle reactie ope-mail

Mijn badkamer en toiletmoeten levensloop bestendig gemaakt worden. Dat betekent ook snel, goed en goedkoop verwarmen.

Zeer vriendelijke, efficiënte medewerkers

Recentelijk een infrarood plaat gekocht en kort daarna een thermostaat / schakelaar. Zeer goed advies gekregen en hulp bij een e-mail foutje dat ik maakte.

Komt overeen met verwachting

Snel geleverd, nu nog kou afwachten.

Positief, geen klachten.

Positief, geen klachten.

Uitstekend geholpen

Bestelde materialen dezelfde dag opgehaald, zag er prima uit.

Uitstekend!

Doet wat het beloofd. Heerlijk warm aan de voetjes. Weer een stap naar gasvrij :-)

service zoals het hoort!

na informatie opgevraagd te hebben via mail, direct advies gekregen; het voorgestelde product besteld en levering liep zoals aangekondigd. duidelijke communicatie, goede service en een zeer goede prijs!

goed doch voorlichting matig

snelheid van antwoord en snelheid van opsturen 5sterren. Voorlichting op vraag van mij was niet correct De infrarood straler haalt lang niet de door mij gewenste 40 graden maar max.23.8 graad terwijl ik het wel de ruimte goed heb doorgegeven Ik ga nu proberen om dmv de ruimte in 2 delen te verdelen alsnog de 40 graden te bereiken.

Geweldig product. De warmte die de infraroodspiegel straalt is zeer aangenaam.

Het product wordt gebruikt als bijverwarming. Geen koude rillingen meer. Een echte aanrader.

Topservice en mooi product

Erg goed geholpen over de telefoon en per mail, waardoor ik uiteindelijke de juiste producten kon bestellen voor m'n huisje. Erg tevreden met alle spullen, de vloerverwarming werkt perfect.

Fijne vakkundige medewerk(st)ers, goede producten

Ben zo tevreden dat ik nu voor de 3e keer een product bij hen heb gekocht. Product was nu niet in voorraad maar werd kosteloos bezorgd. Bezoek aan de balie is prettig. (Ik woon niet erg ver bij Amersfoort vandaan). Telefonisch word je net zo vakkundig en plezierig te woord gestaan en geholpen dan aan de balie. (Alleen mis je dan een paaseitje of kerstkransje)

Prima sevice

Prima service. Wij hadden vergeten aan te tekenen dat het artikel verstuurd moest worden, maar na een telefoontje, werd het als nog opgestuurd. Vriendelijke telefoniste, daar houden wij van.

Veel vragen gehad en allemaal snel en duidelijk beantwoord en meedenkend, en onze bestellen stond de volgende dag al voor ons klaar, nogmaals super