Snel reagerend

Met goede informatie, prima

De 2e keus infrarood plaatje vlot besteld en betaald zelfde dag

2e keus infrarood plaatje vlot besteld en betaald Gelijk in Amersfoort afgehaald. Op m'n jachtje geïnstalleerd Niet veel werk En warmte dat ik merk

Voldoende ervaring over de dingen die ze verkopen. Prettig te woord gestaan

Redelijk goed

Ik heb maar de helft van mijn bestelling binnen..

Deskundig en goed geholpen

Fijne communicatie, meedenken goed advies. Sturen je een handleiding voor de bestelling, die verhelderend werkt. Goed advies over wat je besteld. Snelle levering. Zeer tevreden. Aanrader.

Prima verzorgt zoals het hoort

Bestelde artikelen snel en correct geleverd.

Top ervaring

Infrarood spiegel voldeed niet naar wens, maar zonder problemen vervangend produkt gekregen. Ik ben zeer tevreden.

Alles prima gegaan.

Mijn eerste ervaring met Verwarmingshandel.nl is zeer goed geweest.

Goede ervaring snelle leverinh

Op de site is het gewilde product moeilijk te vinden of samen te stellen Maar na veel gezoek toch gelukt

Snelle levering, denken mee, tel goed bereikbaar

Leveringen binnen 2 dagen. De dame belde over onze bestelling of dit wel was wat we bedoelden. Denken mee. TOP

Fijn gesprek met verkoopster, goed geadviseerd, snelle goed ingepakte levering en duidelijke plaatsinstructie. Super voor herhaling vatbaar.

Vandaag besteld morgen geleverd

Het bestelde artikel was zelfs goedkoper dan bij Amazon en sneller geleverd

Vlotte bestelling en levering.

Zeer goede ervaring snelle levering van de spullen

Top geregeld

Kom hier zeker nog meerdere malen terug!

goed product en keurige levering, redelijke prijs

Was al langer in IR paneel verwarming geinteresseerd. Op internet deze aanbieder gevonden. Wel beetje vreemd dat het type dat wij kochten niet in het boekje stond dat bijgeleverd was. En de montage met heel vlakke beugels tegen het houten plafond was even puzzelen, het zit zo strak dat hij er wel aan de achterkant makkelijk opschuift maar bij ons niet vooraan. de schroeven dus iets losser gedraaid, het ding weegt maar een paar kg.

Prima uitleg en vlotte levering

Prima uitleg en vlotte levering. Ook na levering snel bijkomende uitleg

Zoals verwacht: netjes

Goede informatievoorziening, snelle levering.

Bestellen, bevestigen, versturen, en afleveren. De kerntaken.

Leuke juffrouw aan de tel. Erg attend en hulpvaardig. Goede levering duidelijke documenten en ook niet niks . Kwaliteit van producten. We zijn er blij mee Veel succes Vr. Gr. Gerard Mulder

Goed geregeld

Goed geregeld en goede beschrijving erbij

snel en goed geholpen

Op de website is alles goed te vinden. Bestelling geplaatst en die werd snel verzonden. Zeer solide verpakt en zowel handleiding als ook materiaal voor het ophangen zijn uitstekend.

prettig

Het telefonisch contact was prettig, de informatieverstrekking helder.

hij doet het

WE moesten even wachten op de beugels maar nu is hij bevestigd prima

Geweldige service, goed advies en vooral meedenken

In eerste instantie was ik wat aan het twijfelen of ik zelf een infraroodvloerverwarming zou kunnen leggen, want bij andere verkoopadressen was het verplicht om de werkzaamheden door een aangewezen installateur te laten uitvoeren. Al snel bleek de ondersteuning en het advies van toen der tijd infraroodhandel en nu dus verwarming handel geweldig. Donnée nam de tijd om alles uit te leggen en dit in combinatie met de Nederlandstalige handleiding zorgde er voor dat het leggen en het aansluiten van de infraroodvloerverwarming een eenvoudige klus bleek te zijn. Ik kan het iedereen aanraden. En oh ja natuurlijk werkt de verwarming prima, ik gebruik het als hoofdverwarming in de slaapkamers.

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".