goede levering

snel en goed geleverd

prettig geholpen, deskundig en eerlijk advies

in Amersfoort een IR-paneel opgehaald omdat ik graag het paneel in real life wilde zien. Werd rustig de tijd genomen om een aantal opties door te nemen. Paneel hangt nu thuis aan de wand en doet wat ik er van verwachtte.

Zeer goede communicatie en komen hun woord na

Zeer prettig kontakt al in het voor traject. Er wordt met je meegedacht. Producten zijn zeer goed verpakt en een duidelijke beschrijving hoe ze gemonteerd moeten worden. Ook de service is zeer goed. Snelle reactie op mails die je verstuurt.

prima verpakt en snelle levering

Ondanks dat het product niet op voorraad was, is het toch snel geleverd. Nog voor de aangegeven leverdatum. PRIMA!!!!

Uitstekende en vlotte behandeling

Alles verliep perfect. Er werd zelfs een paar dagen voor de vermelde datum geleverd. Alles zeer goed ingepakt zodat de zending in uitstekende staat aankwam. Zeker aan te bevelen.

snelle levering, scherpe prijs

Duidelijke website met scherpe prijzen in verhouding met andere leveranciers.

Snelle en accurate levering en goede telefonische informatie

Zoals in de aanhef aangegeven: prima zaak om mee te werken

prima en snelle levering

De levering van het verwarmingsapparaat was snel en inmiddels wordt de badkamer lekker warm.

Prettig, snel en accuraat geholpen.

In de showroom een keer vakkundig uitleg gekregen bij de keuze(s) voor vloerverwarming. Later gebeld voor een bestelling die ik dezelfde dag nog op kon halen.

Great Experience

Fast delivery and friendly staff

snel en correct

bestelling na 2 dagen ontvangen. Zeer degelijk verpakt. Installatie ondertussen gedaan en infrarood paneel van VH werkt prima met de programmeerbare thermostaat. Nu enkel dagen in gebruik en voldoet zeker aan de gestelde verwachtingen. Prijs / kwaliteit zeker OK.

Snel geleverd en prima prijs-kwaliteitverhouding!

Mijn bestelling was zeer snel geleverd en er werd duidelijk gecommuniceerd. Al met al zeer tevreden!

Verwarminghandel doet wat ie beloofd

Na een telefoongesprek waarin mijn vragen duidelijk werden beantwoord heb ik een infrarood paneel besteld en twee dagen later thuis bezorgd. Info over de levering daarover werd ook duidelijk geïnformeerd. Met andere woorden "een goede dienstverlening"

Tot nu toe prima

Veel kan ik nog niet zeggen. De levering was zoals je die graag ziet. Prima verpakt en, zoals beloofd, snel. Tot zover dus prima en dat blijft zo als alles goed werkt.

Snel goed verpakt en onbeschadigd

Alleen maar positief bevonden mijn eerste en waarschijnlijk niet laatste bestelling.

Snelle levering en goed product

Thermostaat en ontvanger geplaatst en deze werken prima.

Snelle levering, goed product en goede afhandeling bij retour

Prima product, toen het toch niet de juiste oplossing voor ons bleek ging het retourneren uitstekend. Goede klantenservice en telefonische ondersteuning.

Enthousiaste en kundige vakhandel voor infrarood verwarmingsfilm

Verwarminghandel.nl bood tegen scherp tarief het materiaal dat we nodig hadden voor het aanleggen van vloerverwarming onder laminaat. De mensen van verwarminghandel.nl hebben geduldig mijn vragen over dit, voor mij, nieuwe onderwerp beantwoord en mij geholpen een onderbouwde keuze te maken. Kleine (zelf veroorzaakte) problemen tijdens installatie konden door hun hulp op afstand opgelost worden. Verwarminghandel.nl krijgt een punt aftrek voor het ongevraagd delen van mijn emailadres met kiyoh. Delen met anderen Het privacybeleid schrijft: "Verwarminghandel.nl verstrekt uw persoonsgegevens alléén aan derden indien dit nodig is voor de uitvoering van een overeenkomst met u, of om te voldoen aan een wettelijke verplichting," geen van beide is hier van toepassing. Als ik het opnieuw moest doen, zou ik weer verwarminghandel.nl kiezen.

Goed advies en snelle levering

Een goed telefonisch advies en een snelle levering.

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk.

Ik ben heel enthousiast over de wijze waarop de mensen van Verwarmingshandel_nl je helpen. Nog voor ik een aankoop gedaan had heeft men mij zeer nuttig geholpen met het maken van een juiste keuze voor elektrische vloerverwarming. Een zeer degelijke eenvoudige uitleg hoe het systeem dat voor mij paste in elkaar zat. En er mij attent op gemaakt dat ik eigenlijk teveel zou bestellen voor de oppervlakte die ik moest invullen met kabel. Tevens een zeer vlotte levering. Vrijdag besteld en zondag morgend al geleverd. als dat geen service is. Nu is het nog afwachten of de elektrische vloerverwarming goed werkt. Maar ik heb er het volste vertrouwen in. Heb alles geplaatst en uitgemeten zoals beschreven in de duidelijke Nederlandstalige handleiding. Bedankt Marco en team van Verwarmingshandel_nl. Tom

Goed product

Goed product, maar jammer dat er geen Nederlandse installatie en gebruikshandleiding bij zit

super

netjes alles in een keer en snel geleverd

afspraak is afspraak

Levering IR verwarming zou later zijn, maar alles is in een keer geleverd

Liep zoals verwacht. Snel en goed geleverd