Netjes keurig verpakt en op tijd geleverd.

Goede website, prima telefonische info en mooie producten

Zoekend naar IR panelen ben ik bij verwarminghandel.nl uitgekomen. Zeer complete website met relevante technische en gebruiksinformatie. Producten en beschrijving zijn volledig met elkaar in overeenstemming. Telefonische contacten voor nadere info vriendelijk en informatief. Vlotte levering en eenvoudige installatie.

Top service, mooie producten

De verwarmingsplaten kwamen zoals gepland binnen, alleen de thermostaten niet. Ik heb toen een mailtje gestuurd en binnen een uur kreeg ik een telefoontje met de uitleg. Uiteindelijk bleek dit een fout van de DPD te zijn waar Verwarminghandel geen invloed op had. Vond het super fijn dat ze binnen een uur al hadden uitgezocht wat er aan de hand was en dat ze dan ook direct helpen met zoeken naar een oplossing. Top service! Alles ziet er verder zoals op de foto's uit en het is stuk voor stuk netjes verpakt afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden en zouden hier zeker nogmaals bestellen!

Precies volgens afspraak geleverd

Infrarood paneel besteld en de andere dag precies op tijd en met duidelijke instructie afgeleverd.

Supersnelle perfecte levering

Exact conform beschrijving, en supersnel geleverd. Top!

Precies geleverd conform afspraak

Ik had nog al wat vragen, zoals bijvoorbeeld, mag de bankpoot op het tapijt staan {ja}en moet er een isolatie onder (mag, maar moet niet). Goede uitleg ontvangen en binnen 24 uur was de karpet verwarming bij ons. Wij hebben hem vanaf 18.00 uur aanstaan en zijn zeer tevreden.

Prima service ook als je belt voor vragen wordt je prima te wordt gestaan snelle levering een top. Winkel.

Mooi kwalitatief product voor een eerlijke prijs!

Na de bestelling van het 600w ecosun Ir paneel duurde het niet lang of ik had het paneel al in huis. Het is een mooi en kwalitatief hoogwaardig product, die tevens goed verpakt is! Makkelijk op te hangen aan het plafond dmv de bijgeleverde beugel(s). Het paneel hangt goed vast aan de 12.5mm dikke gipsplaten, wel met zelfborende gipsplaat schroefpluggen voor 9.5-15mm ... Ik heb met een Infrarood beeldcamera gemeten en binnen een half uur waren de objecten in de buurt van het paneel al opgewarmd. Stralingswarmte is redelijk, maar de meeste energie gaat zitten in de objecten opwarmen...daarom koop je ook zo'n paneel, de stralingswarmte is mooi meegenomen. Ik ben heel tevreden!

goed, goedkoop en snelle levering

Ik zocht een infrarood paneel. Via Google kwam ik bij Verwarminghandel uit. De site was duidelijk met goede uitleg. Keuze gemaakt en snel bestelling in huis.

snel/vakkundig

snelle levering en duidelijke handleiding om het paneel op te hangen. Ook het gebruik is zoals verwacht. heerlijke warmte

Goed advies via de app, snelle levering

Tevreden met mijn infrarode cityline heatbar straler 2400 watt, jammer dat de afstandsbediening (waarvan de beschrijving bij zit ) niet toegevoegd is, hierdoor is hij niet optimaal te gebruiken bijvb de functie voor snel opwarming.

zeer goed en prima service

Was een ontvanger niet mee gestuurd bij eerste bestelling, doorgegeven via telefoon, ontvanger werdt keurig mee geleverd bij 2e bestelling. top service en vertrouwen.

Snel en simpel

Snelle levering en werkt super

Duidelijke website, prima producten

Enkele weken geleden een infrarood paneel aangeschaft. Berekening van het juiste wattage prima gelukt dankzij de heldere info op de website. Product snel en goed verpakt thuisgeleverd. Prijzen zijn zeer concurrerend. Het paneel werkt uitstekend en geeft een heerlijke warmte af. Zeer tevreden over deze website. Hier ga ik vast nog eens terugkomen.

Goede omschrijving product. Direct contact. Snelle levering.

100% service en veel geduld met mijn vagen als leek

Goede uitleg en advies.

geweldig.

Mijn Ervaring met verwarmingshandel was geweldig

Plaat geeft hele prettige stralingwarmte af. Hangt boven de werkbank. Erg tevreden.

Goede, vriendelijke informatie. Super service!!!

Onlangs een vloerverwarmingspakket besteld. Binnen enkele dagen keurig thuis bezorgd. Goede materialen en duidelijke gebruiksaanwijzing. Na installatie bleek dat de thermostaat defect was. Volgende dag de klantenservice gebeld en het probleem uitgelegd. Er werd direct (!) een andere geleverd. Volgende dag thuis. Ik moet zeggen een super (snelle) service !! Het systeem werkt nu naar tevredenheid. Erg blij en beveel Verwarminghandel dan ook van harte aan !!

Vriendelijk, snel en marktconforme prijzen

We wisten niet wat we moesten verwachten van UV panelen. We waren welkom op kantoor en er werd tijd voor ons gemaakt om alles uit te leggen. Vriendelijk, lekkere koffie, kortom een aanrader.

Prima geregeld

Snel geleverd, een enkel detail was anders dan ik verwachtte

Duidelijk is op de site aangegeven dat voetjes om de radiator te laten staan, apart besteld moeten worden. De beugels voor ophanging aan de muur waren beloofd en die waren er ook bij. Ik had verwacht ook pluggen en schroeven aan te treffen. Dat was niet het geval.

Uitstekend advies en snelle bezorging!

Uitstekend advies, goede terugkoppeling over levertermijn en snelle bezorging!

Jammer dat het pakket niet compleet is

Nu moet je zelf nog en stekker monteren als dit niet goed gaat is het paneel kapot al eerder mee gemaakt

Snelle leverantie