Geweldig deskundig en snel

Bijzonder kundig aan de telefoon en belt direct terug conform afspraak

Ongewoon goede service

Ik zou liever 6 sterren geven, maar dat kan niet. We werden gebeld om de order te verifiëren, de spullen kwamen snel en de aftersales is erg goed. Medewerkers zijn kundig en vriendelijk. Ik baal gewoon dat ik, nu m’n vloerverwarming ligt, waarschijnlijk niet snel weer iets zou kopen. Maar ik raad hen wel aan bij anderen!

Snelle levering, netjes

alleen dat gespamd wordt voor een beoordeling is vervelend en onnodig

super zo hoort online handel te zijn

Goed verpakt , object zoals beschreven

snelle goede levering

de ene dag besteld en op goed advies, de volgende dag geleverd

Snelle levering en goede service achteraf.

Bestelling prima in orde

Geheel volgens bestelling geleverd.

Goede en snelle levering

Prima aflevering, helaas beschadigd in een hoek. Zelf wat terug kunnen buigen.

zonder meer goed. Informatie en prijs dik in orde

Kon mij uitstekend orïenteren op de website. Bestelling goed en probleemloos kunnen plaatsen. Bezorging liep vlekkeloos en op tijd.

Top service, volgende dag verzonden en geleverd

prima verwarming en snel bezorgd

Snel en effectief

Heeft tot aankoop geleid

mooi toestel fijn afgewerkt

toestel is zeker oké en de levering vlot

Ik heb een infra rood paneel gekocht in de hoop dat ik mijn verwarming wat later dit jaar kan aanzetten en daarmee minder gas gebruik, maar wel electriciteit natuurlijk. Maar dat moet allemaal nog blijken als het kouder gaat worden. Handig, ik heb er twee steunen bijgekocht zodat hij overal in mijn kamer kan worden aangezet en niet op een vaste plek aan de muur.

Vriendelijke mensen

geven goede uitleg

Jammer dat het niet was opgevallen dat de ondervloer wat im mijn winkelmand stond uit de collectie gehaald was en mij dit niet opgevallen was tijdens het bestellen. Tevens een connector te min geleverd Deze is netjes na gestuurd.

Verwarmingshandel werkt prettig en efficiënt.

Eerst ben ik per telefoon goed geadviseerd. Na een mail voor een offerte is de verdere opvolging zeer snel en correct verlopen. Je wordt goed per mail geïnformeerd over de verpakking en verzendstatus.

Fijne webshop, snelle levering en goede service

Zijn erg vriendelijk, meedenkend als je per ongeluk een verkeerde bestelling doet en levering was 2x zo snel als dat er vermeld stond, dat maak je ook niet overal mee.

vriendelijke mensen

Bestelling vlot ontvangen, helaas was het infraroodpaneel beschadigd. Na een foto gemaild, heb ik de volgende dag een nieuwe ontvangen met retour sticker voor de beschadigde, volgens telefonische afspraak.

Súper

Vriendelijk, hulpzaam personeel,

prima geregeld

ik dacht dat het een glasplaat betrof maar er zit nog een een metalen lijst omheen. op zich geen probleem, maar zonder lijst lijkt hij mij mooier ooke heb ik de twee thermostaten stop[contacten eigenlijk niet nodig kunnen deze retour ??

Geachte heer Berlijn, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het jammer dat u ons slechts een 7 hebt willen geven, ingegeven doordat u mogelijk een ander product had verwacht. U heeft in onze webshop gekozen voor het Serie AW paneel. In de omschrijving van het paneel vermelden wij als eerste zin: "Dit VH infrarood verwarmingspaneel is zeer strak vormgegeven met een witte vlakke voorzijde en een witte rand, beiden uitgevoerd in duurzaam aluminium." Natuurlijk hebben wij ook randloze witte glas panelen beschikbaar in onze webhop, maar u hebt een bestelling geplaatst voor de Serie AW panelen welke zijn opgebouwd uit Aluminium met een wit kader. We hebben vervolgens ons best gedaan om uw bestelling zo snel mogelijk aan u uit te leveren. Indien u de thermostaten niet nodig hebt kunt u deze natuurlijk retourneren. Hiervoor verwijs ik u graag naar onze website onder het kopje "verzenden en retourneren". Eventueel kunt u hiervoor ook deze link gebruiken: https://www.verwarminghandel.nl/service/shipping-returns/ Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben neem dan vooral contact met ons op via de telefoon of mail. Met vriendelijke groet Het team van Verwarminghandel.nl

Uiterst correct geholpen

Perfecte service

Er was een verkeerde maat spigelverwariming gestuurd, een mailtje en de goede maat 2 dagen later binnen met een retour sticker voor de verkeerde. Helemaal top geregeld.

Heel goed.

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmt worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".