100% tevreden

Ik bestelde een infrarood verwarming bij een andere leverancier. Na de derde mail met de mededeling dat de levering langer zou gaan duren, was ik het zat. De temperatuur schoot omhoog. En toen zag ik jullie aanbod. Vlak voor de drukste dag van het jaar. Ik bestelde en binnen een paar dagen had ik het lekker warm. Voor een betere prijs ook nog. Bedankt dus, de kou is verslagen.

Product goed ingepakt en het doet wat is beloofd.

Vlotte levering, goed ingepakt en het doet wat is beloofd. Ik heb een infrarood paneel besteld en ben er tevreden over.

Werden op een zeer prettige manier ontvangen en konden het aangeschafte product direct meenemen.

Plezierige en vakkundige bediening. Product inmiddels geïnstalleerd en bevalt prima..

Goed advies en snelle verzending

Ik had in eerste instantie wat vragen en die werden netjes beantwoord. Daarom de bestelling gegund en de levering was snel en goed verpakt.

Goede ervaring

Infrarood paneel besteld en ben er tevreden mee. Goede communicatie over levering en makkelijk te bestellen via webshop. Ook voor advies...

Onderstel sta/zit bureau besteld, deze werd snel geleverd. En is van goede kwaliteit. Had nog wat vragen en die werden snel en deskundig opgepakt door de klantenservice. Blij mee

Prima ,eerst is mijn adres verkeerd door mij zelf, dus niet besteld, terug naar naar verwarming, toen goede adres opgegeven ,daarna alsnog regulier besteld prima en bedankt.

Zeer goed geholpen gecombineerd met een snelle levering.

Aan de telefoon een goede uitgebreide uitleg met advies van iemand die weet waar het over gaat. Levering vervolgens snel. Ik ben zeer tevreden met het product.

Goede voorlichting en snelle levering

Prima geleverd

Goed spul

Van bestellen tot ontvangen een prima dienstverlening

Zo hoort het :-)

Uitstekend kan niet beter.

Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een infraroodpaneel aan het plafon 1000 watt. Hij hangt boven de salontafel in de zithoek. Echt perfect is dat, hang hem niet aub boven je hoofd.. Dan word het echt veel te heet. Je cv kun je nu gerust 2 gr lager zetten. Advies hang hem ongeveer 1 meter van waar je zit.

Communicatie over tijdstip van levering laat te wensen over

In mijn ogen worden er veel te veel mails verzonden. Toen de leveringsdag bekend werd (vrijdag 19 november) heb ik die direct verplaatst naar 23 november, een dag dat ik aanwezig was. Hiervan kreeg ik geen bevestiging. Wel allerlei mails dat het bij DPD pakket service in het magazijn was aangekomen. Maar nergens kon ik een bevestiging van de leverdag, laat staan levertijd vinden. Pas op de dag zelf (10:55) werd aangegeven dat het tussen 17:14 en 18:14 werd bezorgd. Dat vind ik dan weer te laat. Ik zou de helft van de mail wisselingen schrappen en eens goed kijken welke voor de klant relevant zijn. In ieder geval een bevestiging van een door de klant aangegeven wijziging in de leverdag!

prima, snelle service

Besteld en paar uur later afgehaald; prima service.

Snelle correcte levering. Er wordt meegedacht. Ik had 2 pakketten gekocht met een infrarood verwarming en ik werd geattendeerd dat ik dan 2 x dezelfde tang erbij had er werd mij gevraagd of ik hiervoor in de plaats een andere tang wilde krijgen. Dat noem ik pas service.

Heerlijk

Snelle levering, handig met ophangmal erbij. De ir plaat (wij hebben die van 60 x 60) doet het super! Aangename warmte!

Snelle levering en goede communicatie

Een goed product en na bestelling goed gecommuniceerd dat het nog niet op voorraad was en wanneer het wel zou komen

Super snelle service.

Mijn bestelling kon niet direct geleverd worden. Werd hierover keurig geïnformeerd en op de hoogte gehouden. Ik ga hier vaker bestellen.

Klantvriendelijk personeel met deskundig advies

Bij familie infraroodpaneel ervaren. Afspraak gemaakt bij verkoper. Zeer professionele verkoopster nam alle tijd om te komen tot optimaal eindresultaat. Zeer tevreden.

Snelle levering en service gericht

Was al in het bezit van een infrarood vloerverwarming, waar we enorm tevreden over zijn. Nu een infrarood badkamerspiegel en een infrarood paneel aangeschaft. Levering met een werkdag en de delen waren uitstekend verpakt. In eerste instantie een verkeerde thermostaat besteld. In overleg een nieuwe besteld en de foutieve retour. Met slechts enkele dagen was het bedrag terug op de rekening. Ook met de nieuwe producten zijn we zeer tevreden. Zien er mooi uit en geven snel een heerlijke warmte.

Goede snelle service

Product voldoet aan mijn verwachting

Snelle reactie, goede service

Vandaag is op ons plafond in de badkamer een infraroodpaneel geplaatst door een geweldige vakman, via verwarmingshandel. Goede uitleg en service en onze badkamer lekker snel op temperatuur

Uitstekend service

De producten werken prima. Website Performance Calculator is erg handig! Helaas was een van de producten beschadigd tijdens het transport, de klantenservice heeft de situatie zeer professioneel aangepakt. Ik kan het iedereen aanraden! 10*

Aardig geprijsd en snelle correcte levering.

IR paneel zit onder mijn bureau en werkt tot nu toe prima. Is snel verzonden en ontvangen. Binnen 24 uur in mijn geval. Goed verpakt. Prima.

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".