Wat denken jullie goed mee, echt super

Werd terug gebeld na mijn bestelling geplaatst en betaald te hebben dat het goedkoper kon. Bestelling is aangepast en teveel betaald bedrag netjes terug gestort.

Helemaal top, de levering is de volgende dag geleverd en goed zelf te monteren.

Het bestelproces tot levering is goed te volgen. De montage van het pakket is duidelijk en goed zelf te doen. Handleiding is bijgeleverd. Ben zeer te vreden.

Alles netjes geleverd en zeer goed ingepakt.

Alles netjes geleverd en zeer goed ingepakt.

Valt tegen

Had meer warmte verwacht

Opvouwbare infraroodverwarming, perfect

De opvouwbare infraroodverwarming is perfect voor mij, want ik heb vloerverwarming op een all-electric warmtepomp, maar dit ligt niet in de kast onder de trap waarin ik mijn mini-kantoortje heb gemaakt. In de zomer neemt hij geen plaats in, in de winter zet ik hem neer waar ik maar wil! Het tweedekansje is perfect in orde, goede prijs, snelle verzending.

Erg goed

Tot zover, een hele goede ervaring gehad met Verwarminghandel.nl, makkelijk te bestellen on-line, snelle telefonische reactie; snelle verzending en levering; snelle reactie én oplossing op een klantenservice vraag.

Snelle en correcte levering.

Een dag na bestelling van het product correct bij mij afgeleverd

Product zag er uit als omschreven en was goed verpakt

Goed en snelle levering

Product zoals verwacht ,jammer dat stekker niet demonteerbaar is voor plafond montage wil je de stekker achter het paneel laten vallen dan is er met gebruikmaking van een wand contact doos te weinig ruimte. Stekker eraf moeten knippen wat veelal lijdt tot garantie verlies ookal is het niet relevant bij eventuele defecten . Oplossing zou haakse stekker zijn.

Hele heldere informatie op de site, paneel was op voorraad en kon hem direct komen afhalen. Perfect!

Uitstekend en helemaal volgens afspraak ontvangen.

Het gebruik is nog af te wachten

Het product functioneert goed, maar de stekker is te groot om onder het paneel te bevestigen.

Prima paneel, maar de stekker is niet goed overdacht; past niet onder de ontstane ruimte na bevestiging van het paneel aan het plafond.

Ik heb het proefpakket besteld, om een zicht te hebben op de materialen en de manier van installeren. Ben uitermate tevreden over de inhoud en de bijgeleverde documentatie. Ik bestel eerstdaags alles wat ik nodig heb om de elektrische vloerverwarming te plaatsen.

Top product aan een correcte prijs

Het toestel warmt zeer snel op en is gemakkelijk in gebruik.

Zeer klantgerichte aandacht

Ik had wat vragen over een tweedekans product. Zeer goed geholpen en het order werd aan de telefoon geregeld. Super!

perfect

Door Brenda geholpen prima geregeld en opgelost

Uitstekend geholpen

Zeer vriendelijk te woord gestaan, uitgebreid advies, snelle levering. De ir-panelen zelf heb ik nog niet uit kunnen proberen. Het is dus afwachten of ze aan de vraag voldoen.

Alles naar wens verlopen. Super service!

Twee keer iets besteld. Pakketje was snel hier ter plaatse. Heel goede service. Alles volledig naar wens verlopen.

Goed bedrijf

Snelle levering, bij vragen snel antwoord.

Niet fijn, klant was niet tevreden .

Heb +/- 600 euro verlies geleden . Omdat ik het materiaal niet kan terug brengen

Contact met jullie mensen was uitstekend, levering perfect.

levering vlot, beantwoorden van mail vlot en netjes

Goed voorgelicht voor dat ik overging tot de aankoop van infrarood vloerverwarming.

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".