zeer goed

Snelle en goede voorlichting, daarna zeer goede service en levering.

Heerlijk warm

Heeft even geduurd omdat de temperatuur buiten steeds te hoog was. Nu echter ervaren we dagelijks de heerlijk warmte van de Kiyoh. Cv staat zelfs een stukje lager, want wanneer voeten en benen warm zijn heb je niet veel meer nodig. Duper

Ik had een klacht over het niet nakomen van de afgesproken levertijd. Inmiddels is het paneel tot volle tevredenheid geleverd, maar nog niet geinstalleerd. Nog even afwachten of de installatie ook naar wens verloopt?

uitstekende levering. Goed product.

snelle en volledige levering. Alle toebehoren, zoals schroeven, pluggen en ophangbeugel van goede kwaliteit. Panel is van goede kwaliteit en de werking is perfect.

Prima product

Volgens afspraak geleverd

Infrarood vloerverwarming

Het dikke aluminiumfolie was super om echt een afgesloten onderlaag te maken. De verdere installatie was gemakkelijk. We zijn blij met deze kwaliteit van de materialen.

goed zaken doen met Verwarminghandel.nl

goede communicatie en denken met de klant mee. we hebben 2 artikelen besteld waarvan een pas na enige tijd zou kunnen worden geleverd een een artikel was direct leverbaar. vanuit verwarminhandel.nl is de keus gegeven om beide artikelen samen te leveren of gescheiden. zonder probleem werd het leverbaar artikel direct bezorgd.

Goede informatie en sevice

Goede informatie en service

Prima, conform verwachting

Alleen de bezorging was waardeloos, als het aan de bezorger lag had hij de panelen voor de voordeur neergezet.

Top.

Drie keer telefonisch contakt en drie keer perfect. Een vriendelijk woord en een glimlach doet wonderen. Ben niet technisch een zeer geduldige uitleg. In 1 woord TOP.

Snelle bezorging en goed product

Wij zijn er blij mee. Lekker warm en schuif je de stoel onder te tafel heb je ff later warm zitvlak

Prima. Keurig op tijd geleverd.

Keurig op tijd geleverd.

Snelle service/levering

Goed bedrijf, meedenkend personeel snelle levering, helaas hebben wij het product terug gebracht omdat het toch niet voldeed aan onze verwachting, maar verder prima bedrijf

Eerste indruk: goed, weinig op aan te merken.

De IR panelen lijken goed te zijn. Netjes met alle montage onderdelen en aansluitmateriaal erbij. Ik zou als tip weinig kunnen verzinnen. Alleen op het product zelf. Ik zou als producent van IR panelen ergens toch een klein indicatielampje laten branden om te laten zien dat deze aanstaat.

Zeer meedenkend

Meedenkend en vlot afgewerkt

werk prima; ziet er goed uit. Ik mis alleeneen aan/uit knop

Mooi ogende en goed werkende oplossing voor onze keuken. De volgende keer doe ik er een met aan/uitschakelaar en/of timer zodat niet elke keer de stekker in en uit stopcontact hoeft.

Alles volgens afspraak

Levering is volgens afspraak gegaan en je wordt goed geïnformeerd over levertijd (niet per dagdeel, maar op het uur). Goede website met duidelijke uitleg en informatie.

Snelle levering volgens afspraak

Snelle levering en goed product

Goede info en service via de telefoon

Alles verliep naar behoren; alleen de mail dat het apparaat opgehaald kon worden is nooit aangekomen, maar na een belletje kwam alles goed.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Twee dagen na bestelling thuis bezorgd. Geeft goed en comfortabele warmte af.

Eerlijk bedrijf

Geven goed advies en zijn eerlijk. bij retourzending prima afwerking en het geld binnen 2dagen terug gestort

keurige snelle levering

Keurige snelle levering van goede panelen. Fijne apparatuur in deze dure tijden. De draaiweerstand om de warmte te regelen zou ik beslist afraden om te kopen. Op maximaal geeft een paneel minder warmte dan zo in het stopcontact. Een aan-uit-knop of een thermostaat is een betere combinatie. Op minimaal verbruikt het geheel nog altijd stroom. De draaiweerstand zou ik gewoon afraden.

zowel telefonisch als per mail zeer goed bereikbaar

ik had heel veel vragen en die zijn volledig en adequaat beantwoordt

No-nonsense product

Heb infraroodpaneel voor plafondmontage besteld. Supersnel geleverd, goed verpakt, redelijk eenvoudig te monteren met duidelijke boormal en meegeleverde pluggen/schroeven (al blijft boven je hoofd werken redelijk inspannend). Handig om het netsnoer aan te sluiten op een wcd met schakelaar (paneel zelf heeft geen aan/uit-schakelaar). Paneel dient bij mij als bijverwarming in de badkamer, maar is met 450Watt prima in staat om in geval van nood als de (kleine) ruimte zelfstandig te verwarmen. Benodigd vermogen kan eenvoudig worden bepaald aan de hand van de op de website aanwezige calculator en advies voor gebruik als bijverwarming.

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".