Doen wat ze beloven

Snelle levering, goed verpakt. Prima

Snelle levering en voldoet aan de verwachtingen

Snel gevonden wat we wilden hebben, daarna snel geleverd en het paneel voldoet aan de verwachtingen.

vlotte bezorging, eenvoudige installatie, werkt prima

het bestelde IR paneel werd vlot geleverd, ondanks dat het even niet op voorraad was. het installeren ging zonder al te veel moeite, en het instellen was zo mogelijk nog makkelijker. het effect was meteen merkbaar en het paneel werkt prima. erg goede keuze!

Woensdagavond een offerte aangevraagd. Donderdagochtend gebeld en met een heel vriendelijke dame een offerte op maat samengesteld tegen een zeer concurrerende prijs. Vrijdag al geleverd dod DPD. Helaas een rol met foute lengte geleverd, maar dat ook weer snel en zeer vriendelijk geregeld en de vorige dag weer in huis. Uitermate tevreden, zeker na slechte ervaring met Praxis voor het laminaat en postnl dat een pakket was kwijtgeraakt.

Professioneel telefonisch advies!

Ik worstelde nog met de keuze welke vloerverwarming voor mij de beste zou zijn gelet op de nogal ongewone toepassing. Het ter zake deskundige advies heeft mij erg geholpen.

Bestellen betalen bezorgen. Goed veilig verpakt

Geweldige service

Mijn thermostaat was op eens niet goed afleesbaar ,geen probleem er werd meteen een nieuwe opgestuurd.

Correcte levering

2e kans prodtct, keurig verpakt en snel geleverd.

Snelle service, heel behulpzaam

Nadat er een probleem was gesignaleerd met een product is nog dezelfde dag een nieuw product verzonden. Snel en attent!

Geen problemen

Gewoon snel, duidelijk en goed

Snelle levering , vriendelijke bezorgerr

Besteld product voldoet compleet aan mijn verwachting.

Uitstekende nazorg!

Het defecte infraroodpaneel kon (nog binnen de garantieperiode van 5 jaar) na een telefooncontact van enkele minuten zonder probleem worden vervangen en werd dezelfde dag nog verzonden. Wel vind ik het vreemd dat een product van plm. 200 Euro na nog geen twee en een half jaar zomaar wordt afgeschreven omdat het kleine zwarte regelkastje op de achterkant niet open kan en mag en blijkbaar ook niet kan worden vervangen. Zo maak je geen 'duurzame' producten!

Product top en de leverancier fantastisch!

Ik heb een elektrische verstelbaar zit-sta frame voor een bureau van 200x80 gekocht. Dit frame is zeer degelijk! Ik heb een groot en tamelijk dik bureaublad (200x80x3 cm3). Op het bureau staan 2 flinke 27” schermen. Zelf ben ik 202 lang en gebruik het bureau op een stand van 126 cm. Om een lang verhaal kort te maken, ik kan dit bureauframe aan iedereen aanbevelen. En over de leverancier Verwarminghandel.nl kan ik kort zijn. Wat een service! Wat een snelle reactie op een vraag, en wat een ongelofelijke klantgerichtheid! Bij elke aflevering kan weleens wat fout gaan. In mijn geval was er een kleine reparatie nodig. Er had een kabel klem gezeten en die moest gerepareerd worden. Ik had dat uitbesteed omdat ik het bureau snel in gebruik moest nemen. Op hun eigen initiatief (!!) hebben zij een mooie korting gegeven, om de gemaakte kosten te compenseren. De prijs van het frame was al zeer concurrerend, en toch deze korting. Dit is customer focus! Dus de conclusie, product top en de leverancier fantastisch!

Netjes en correct geregeld en geleverd

Netjes geregeld en geleverd

prima bedrijf, totdat je iets retour wil sturen

Ik heb zowel de vloerverwarming als de thermostaten bij dit bedrijf besteld. Ik werd in het hele proces goed ondersteund. Een jaar later bestelde ik een thermostaat die via wifi bediend kan worden. Deze thermostaat meet echter consequent een te hoge termperatuur in de kamer en wilde ik retour sturen. Zowel bij de bestelling als het pakket zaten geen retourgegevens. Ik heb meerdere mails gestuurd en nooit een antwoord gehad. Uiteindelijk heb ik maar weer een nieuwe besteld en die doet het goed. Kostte mij wel 100,- extra.

Uitstekend bedrijf

Goed advies en prima producten voor een scherpe prijs.

Perfect geholpen, en een snelle levering.

Met de offerte aanvraag een hele goede uitleg gehad wat wel of niet mogelijk is. En dat was zeker wel zo belangrijk, om het product goed te laten functioneren. En mocht ik eventueel nog vragen hebben kan je ze altijd bereiken.

Prima product fantastische service!

Een tweede curved infrarood paneel besteld, een rode. Bij levering bleek er een grijze in de doos te zitten. Verwarmingshandel gebeld en ik kon hem gratis retour sturen en kreeg de volgende dag een rode geleverd. Dat noem ik nog eens service. Prima product tot nu toe.

Goede begeleiding en snelle afhandeling

zie boven

Goed bereikbaar via de mail, denken mee en geven prima garantie

Product zo als omschreven mooie prijs. En zeer snel geleverd.

Eenvoudig besteld, snel geleverd

Prima webshop met een goede en snelle levering. Fijn dat de orderbevestiging direct per mail wordt verstuurd. Zeer tevreden met het geleverde infraroodpaneel.

Goeie en snelle levering

Valt tegen

Had meer ruimtelijke warmte verwacht

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".