2e kans apparaat is top, alle accessoires compleet en niet van nieuw te onderscheiden, prima levering.

De vloerverwarming is netjes en snel geleverd. Leggen en aansluiten was heel eenvoudig Het werkt naar behoren

Uitstekend geholpen

Werd zelfs twee keer nagebeld of ik wel het juiste had besteld en ze zochten op of het inderdaad het juiste product was.

Fijn bedrijf met goede service !

Mijn infraroodpaneel werkte niet goed na een paar maanden. Hierbij snel hulp en een reactie gekregen. Toen de klacht aanhield is er een nieuw exemplaar opgestuurd.

Uitstekende uitleg. Snelle verzending.

Ik kocht electrische vloerverwarming voor zwevende pvc tegels. Ik werd prima geadviseerd. Technische uitleg goed te begrijpen voor een leek. De betreffende dame gaf duidelijk aan wat wel en niet kon. De zending was binnen 24 uur bij bij mij thuis. Nu nog installeren en kijken of ik de Wifi ‘aan de gang’ krijg

Not good on returns

The thermostat of my floor heating did not work. Rather than immediately receiving a replacement, as I expect from serious companies when reporting broken goods, I had to go through all sorts of hoops and loops to 'prove' that it did not work. Not OK and I will find a different provider next time.

Beste Andreas, Bedankt voor uw review en vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent over ons proces. Omdat alle communicatie tot nu toe in het Nederlands is gegaan, reageren we ook nu in het Nederlands. Om zoveel mogelijk van afstand te kunnen beoordelen of een product defect is of dat er wellicht andere oorzaken zijn dat een product niet (conform verwachting) functioneert vragen wij bij meldingen altijd foto’s en eventueel filmpjes. Zo proberen we (onnodige) verzendbewegingen zoveel mogelijk te voorkomen en de milieubelasting te beperken. Het doel is niet om een melding in twijfel te trekken maar om zo goed mogelijk vanaf een afstand te kunnen ondersteunen. In de meeste gevallen leidt dit tot een snelle oplossing van een probleem. We vinden het dan ook erg vervelend dat u dit zo niet zo heeft mogen ervaren en zullen naar aanleiding van uw reactie kijken of we verbeteringen aan dit proces kunnen aanbrengen. We hopen dat u inmiddels naar tevredenheid het vervangende product heeft kunnen installeren. Team Verwarminghandel

Snelle levering van een mooi bureauonderstel

Vanwege de goede reviews op tweakers.net hier een zit-sta bureau onderstel gekocht. We zijn er na één week gebruik zeer tevreden over. De "anti collision" al getest, die werkt goed. Daarnaast gaat het bureau lekker vlot omhoog (en naar beneden), is stil en stevig.

Snelle levering van een goed product!

Ik heb een plafondpaneel van 900W en die staat in een vertrek van 25m3. Het paneel kan het binnen een half uur van 15gr naar 18,5 gr in de kamer krijgen. D.m.v. een thermostaat word het perfect aangestuurd. Als je onder het paneel staat voelt het natuurlijk warmer als wanneer je er naast staat, maar toch is dit paneel er toe in staat om het gehele vertrek op temperatuur te krijgen/houden. De stralingshoek van het paneel is ongeveer 30graden (deze informatie mis ik wel in de productomschrijving) waardoor je ‘m centraal kunt ophangen. Al met al dus zeer tevreden en zuiniger als een straalkachel!

Uitstekende "after sales"

Ik had na ontvangst van mijn bestelling wat extra vragen over het product. Ik werd zeer deskundig geholpen. Prima communicatie. Het bestelproces is gelijk aan andere webshops. Na bestelling, direct bevestiging betaling. Vervolgens een email waarin aangegeven is dat product verzonden is met track/trace. Na aflevering krijg je nog een bevestiging per email dat pakket is afgeleverd.

Niks mis mee.

Vlotte levering en het werkt als een speer.

Fijn bedrijf, goede spullen

We hebben al onze infraroodpanelen hier gekocht (stukje bij beetje) en dit is altijd goed verlopen. Eenmaal een paneeltje gehad dat niet goed werkte en dit werd vriendelijk en snel opgelost. Een fijn bedrijf met goede spullen, aanrader dus!

Prima kwaliteit

Snelle levering. Product top.

Levering was zoals afgesproken en mooi op afgesproken tijd. Paneel werkt super. Heel blij mee.

Prima service.

Wij hadden een paneel gekocht die naar een paar maanden een vreemd geluid ging maken. Zonder problemen omgeruild voor een ander. Prima service.

Uitmuntend

Super correcte afhandeling na storing in tapijt verwarming, tot tweemaal aan toe.

Nadat een product geleverd was bleek het niet te werken. Maar na melding hiervan bij Verwarminghandel binnen 10 minuten antwoord en werd het snel opgelost. Kostenloos retour gezonden en er werd direct een andere vooraf getest en opnieuw verzonden! Het product, de tapijtverwarming werkt uitstekend en is echt ideaal! Kortom, Verwarminghandel en tapijtverwarming, een aanrader!

goed bedrijf

Goed meedenkende mensen , hebben mij heel goed geholpen . Zal dit bedrijf aanbevelen bij iedereen !!

Handig opvouwbaar infrarood paneel, maar blijft lauw

Ik wilde in een onverwarmde knutselkamer een bijzet verwarming. Daar is het opvouwbare paneel op zich prima voor. Maar de warmte die er vanaf komt is wel erg weinig. Ik dacht dat het toch genoeg moest zijn om alleen mijn onderbenen en voeten te verwarmen, maar dat is het eigenlijk nauwelijks.

Thermostaat ging helaas net voor het verstrijken van de garantie kapot. Echter Verwarmingshandel.nl heeft zonder probleem deze kosteloos vervangen voor een nieuwe.

Doen wat ze beloven

Snelle levering, goed verpakt. Prima

Snelle levering en voldoet aan de verwachtingen

Snel gevonden wat we wilden hebben, daarna snel geleverd en het paneel voldoet aan de verwachtingen.

vlotte bezorging, eenvoudige installatie, werkt prima

het bestelde IR paneel werd vlot geleverd, ondanks dat het even niet op voorraad was. het installeren ging zonder al te veel moeite, en het instellen was zo mogelijk nog makkelijker. het effect was meteen merkbaar en het paneel werkt prima. erg goede keuze!

Woensdagavond een offerte aangevraagd. Donderdagochtend gebeld en met een heel vriendelijke dame een offerte op maat samengesteld tegen een zeer concurrerende prijs. Vrijdag al geleverd dod DPD. Helaas een rol met foute lengte geleverd, maar dat ook weer snel en zeer vriendelijk geregeld en de vorige dag weer in huis. Uitermate tevreden, zeker na slechte ervaring met Praxis voor het laminaat en postnl dat een pakket was kwijtgeraakt.

Professioneel telefonisch advies!

Ik worstelde nog met de keuze welke vloerverwarming voor mij de beste zou zijn gelet op de nogal ongewone toepassing. Het ter zake deskundige advies heeft mij erg geholpen.

Bestellen betalen bezorgen. Goed veilig verpakt

Bedrijfsgegevens

Neonweg 25

3812 RG Amersfoort

033 303 4333

[email protected]

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.