Goeie en snelle levering

Valt tegen

Had meer ruimtelijke warmte verwacht

Geweldig hoe snel probleem is opgelost!

We hebben een Smart infrarood Paneel vorig jaar oktober ontvangen en sinds kort was deze alleen nog via de telefoon te bedienen, niet meer via het paneel. Dit hebben wij kenbaar gemaakt en als reactie kregen we een totaal nieuwe kosteloos toegestuurd met ook nog een afstandbediening voor de "oude" om deze op die manier te kunnen bedienen. Dit is wat ik noem service ten top!

Het was prima en goed geregeld.

Ik had een prettig persoon aan de lijn die de tijd voor mij had.

Zeer goede service-garantie

Vanwege uitval van een product contact gelegd met klantenservice, daar kwam snelle reactie op én kort daarop volgend al een voorstel tot het verzenden van een vervangend product. Dus, snelle reactie en een prima oplossing gekregen. Binnen twee dagen het product al in huis ontvangen. Top !

Super snel en goede levering

Te kleine besteld Teruggestuurd Grotere besteld Volgende dag binnen Werkt prima

4sterren

zeer goed verwarmt de bank waar mijn vrouw zit

Ervaring van 23 Jan herzien. Alles top geregeld

Ervaring van 23 Jan herzien. Alles top geregeld. Bedrijf heeft heel veel technische kennis in huis. Top bedrijf en super klantvriendelijk. Aanrader. Wij hebben nu vijf panelen. Gas van Poetin niet nodig.

Prachtig systeem, verwarmd goed!

Het ziet er ook nog fraai uit aan het plafond

goede en behulpzame service

Ik heb een paneel gekocht maar dat bleek toch geen goede keuze omdat ik de pootjes te wiebelig vond voor zo'n groot paneel. Retour ging heel gemakkelijk en heb daarna nog hele goede uitleg gekregen over andere verwarmingen.

Bijzonder snel geleverd.

Prima infra-rood paneel.

Goede aankoop

Snelle levering. Duidelijk instructie voor de montage. Werkt prima.

De bezorgdienst heeft een foutje gemaakt. Verwarminghandel.nl heeft dit supersnel en op correcte wijze rechtgezet, waarvoor onze dank!

Prima bedrijf, jammer dat ze DHL laten bezorgen!

Prima bedrijf “ verwarminghandel “. Het bestelde product was snel beschikbaar. Bij andere bedrijven pas na 1 a 2 weken of duurder. Volgende dag werd het bezorgd, helaas door DHL. Klacht ingediend bij DHL ivm onbeschoft gedrag.

valt flink tegen

Mooi paneel. Maar...Ook nadat we het paneel lieten zakken tot 2,25m boven de grond deed het nog te weinig. Ruim een uur voor het douchen aangezet en nog voel je amper warmte, een beetje op je schouders. Als je er iets aan wilt hebben dan mag hij de hele dag aanstaan te stroom vreten en daar kochten we hem niet voor..

Goede after sales service

IK had een tapijt verwarmingskleed besteld, maar het werkte niet. Herlevering supersnel uitgevoerd binnen een dag ! Het eerste exemplaar niet getest, anders een 10 gegeven.

Geweldige service!

Ben op een zeer vriendelijke manier behandeld. Heb met twee personen contact gehad. Beiden waren zeer hulpvaardig en deskundig.

IR paneel besteld. was op voorraad, volgende dag geleverd. Erg mooi paneel makkelijk op te hangen. Verwarmd prima, leuke dimbare led verlichting. Een aanrader.

Op tijd en netjes

Panelen doen het super

Paneel 720 watt op een andere manier geplaatst na goed en snel overleg en meedenken. Werkt goed in mijn werkkamer net zoals de andere vier panelen

Wat betreft het infrarood paneel zijn we nogal teleurgesteld wat betreft de opwarmtijd. Duurt toch wel zeker ruim 3 uur voordat de 23 graden bereikt is , na 2 uur is het amper 19 graden. Valt dus een beetje tegen. Zou dit paneel niet aanraden voor de badkamer. Misschien een zwaardere uitvoering.

Alles prima in orde!

Zeer prettig geholpen aan de telefoon!

Snel besteld, en snel geleverd. Goeie kwaliteit.

Lekkere warmte, scheelt veel gasverbruik.

Alles prima geregeld

Prima bedrijf alles goed geregeld

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".