Snel geleverd, vakkundig door een amateur geïnstalleerd en energiezuinig.

Het IR-paneel werd zeer snel en keurig verpakt geleverd. Ik heb zelf de plaat in de douche-ruimte geïnstalleerd omdat er een duidelijke gebruiksaanwijzing bij zit. Geheel door middel van twee extra steunen aan het plafond bevestigd. Door slechts één installatie draad te trekken via bestaande electrabuis en de rest vanaf het lichtpunt conform installatievoorschriften te verbinden, heb je een perfecte bijverwarming met een zeer gebruiksvriendelijk kostenbesparend effect.

Fantastisch infraroodpaneel van Verwarminghandel.nl in mijn badkamer

Na plaatsing warmtepomp en gasloos was de badkamer temperatuur niet optimaal meer. Via Verwarminghandel.nl was snel een mooi plafond paneel met verlichting besteld. Geïnstalleerd op het centrale verlichting punt. Temperatuur badkamer is weer heerlijk.

Prima stralingspaneel

Een van weinigen die essentiele info over oppervlaktetemperatuur bij verschillende panelen levert ivm stralingsrendement. Bovendien blijkt na installatie de info te kloppen. HT paneel werd snel geleverd, prima verpakt en goede installatie info inclusief handige boormal.

Na wijziging order zeer goed opgelost

Infraroodpaneel geeft lekkere stralingswarmte.

Uitstekende service en communicatie

Nadat een infrarood paneel niet meer goed werkte werd dit netjes en adequaat opgelost en kreeg ik voor gereduceerd tarief een nieuwe toegestuurd.

Vriendelijk te woord gestaan, deskundig met goede oplossing voor een nette prijs.

Prima product prijs kwaliteit in balans

Ik heb infrarood paneel gekocht vandaag besteld morgen in huis en dat klopte. Paneel geeft comfortabele warmte onverwacht lekker in verhouding met energie verbruik die opvallend laag is.

De verwarming werd op tijd geleverd, was makkelijk te plaatsen en werkt prima. Weer een stukje verder met "van het gas af"

klacht snel opgelost

klacht snel en naar tevredenheid opgelost

Makkelijk in gebruik! Snel warm!

Geen gezeur bij defecte plaat en snel een oplossing

Na ongeveer 3 jaar ir plaat defect. Oplossing, nieuwe plaat en omdat de oude niet meer leverbaar was een alternatief. Deze was wel een stuk duurder in aanschaf maar goed afgehandeld met garantie vergoeding en een stukje bijbetaling.

prima service

Duidelijk en snelle levering

Top infrarood paneel

Opwarmingstijd minder dan 5 minuten tot temperatuur van ca. 100 gr. C. De termostaat werkt goed, echter eist wel enig geduld tot deze goed is afgesteld.

Bezorging lijkt nergens op .

Was hele dag thuis . Krijg een mailtje dat ik niet thuis was . Nooit aan de deur geweest.

Geweldige firma

Snelle levering en de infrarood panelen waren goed verpakking dubbele dozen. indien je nog vragen hebt na montage reageren ze heel snel met goede tips.

Bij de bestelling was aangegeven dat het artikel niet meer voorradig was. Op 8 januari zou het er weer zijn. Op 9 januari werd het artikel al geleverd, zeer snel.

Perfect geholpen!1

Vriendelijk en weten van de hoed en de rand!!!!!

Product keurig op tijd binnengekomen en erg fijne en professionele telefonische hulp gehad.

Zeer nette klantenservice

Binnen 2 jaar verwarmingsplaat stuk. Klacht hieromtrent snel en goed afgehandeld!

Prima garantie

Na ruim 2,5 jaar bleek er een infraroodpaneel defect te zijn. Na melding hiervan werd vrijwel de andere dag zonder gezeur een nieuwe geleverd, zonder kosten. Ze geven naast 2 jaar fabrieksgarantie nog 3 jaar aanvullend garantie onder voorwaarden. Super tevreden dus en het belangrijkste is dat we er weer warmpjes bijzitten!

Vlotte levering en voldoet aan de verwachtingen

Heerlijk warme voeten voortaan door dit product

Prima zit sta buro, snel geleverd

Goede montagebeschrijving Hoog laag werkt prima

val tegen

Ik had verwacht dat hij mijn garage op ze minst tot 20/25 graden had kunnen verwarmen . Maar helaas hij is 24.00 watt ... Had een elextric kachel van 1000 watt die verwamt mijn garage tot 17 graden Dus met de die van jullie had ik minmaal 20?25 graden verwacht ..MAAR krijgt het niet warmer 18 graden ..DUS in dat opzicht valt hij mij veel tegen . SORRY of klop dit niet?. Als jullie er van overtuigt zijn dat hij dat zou moeten kunnen hoor ik het heel graag ..en kunnen we meschient naar een oplossing zoeken ??

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".