Had 2 thermostaten van de vloerverwarming die niet meer werkten, na telefonisch overleg en het sturen van een e-mail met foto’s werd mij een keurig aanbod gedaan, de garantie was nl verlopen maar kreeg 2 thermostaten voor inkoopprijs. Alles werkt weer, nog bedankt Mijn man had alles besteld en aangelegd maar die is helaas overleden, gelukkig heb ik ook nog een handige zoon.

Ondanks dat het bestelde toestel niet in voorraad was, toch een vlotte levering op de beloofde termijn.

Goede levering

Snel en prettig geleverd. Fijn product

Snel besteld snel geleverd

Kreeg bericht dat artikel weer op voorraad en had twee dagen na bestelling en betaling artikel thuis.

Goede ervaring

Pre order gedaan op infraroodpaneel, meteen verzonden toen het binnen was.

Doen wat ze beloven

Geen klachten

Bestelling was op tijd, en de bureau vloermat is heerlijk warm

Snel geleverd en goed product. Op een vraag over het product via de mail, of het "vouwbaar mobiel infraroodpaneel" extern ingeschakeld worden, b.v. met een bewegingssensor, werd direct geantwoord. Dit kan dus niet met dit paneel.

Telefonisch contact was snel en goed

Nadat ik product had ontvangen en niet tevreden was telefonisch contact opgenomen. Zeer snel en goed mijn probleem verholpen. Chapeau!

snelle service en goed apparaat

Het IR-paneel is snel geleverd. Het is bedoeld als bijverwarming in onze zithoek. Daar voldoet het redelijk tot goed.

Snelle levering en correcte afhandeling qua terug betaling, dit omdat er ook al een sensor geleverd werd bij de thermostaat wat niet helemaal duidelijk was vermeld op de site zodat ik ook nog een losse sensor had besteld, deze kon uiteraard direct retour. Top !!!!

Helemaal tevreden

Fijn product en goede levering. Top.

eerste indruk: goed !

er wordt wel ergt snel om een beoordeling gevraagd

na telefonische informatie over infrarood vloer verwarming heb ik een bestelling gedaan volgende dag al bezorgd

Snelle levering, duidelijke website degelijke producten

Goede informatie over gewenste heater gekregen. Alles werd perfect afgehandeld.

Zeer tevreden over het infraroodpaneel

We zijn heel tevreden over het aangekochte infraroodpaneel. Let wel op: aangezien de thermostaat op het paneel staat, moet je die wel hoger zetten dan de warmte die je in de ruimte wil hebben. De levering via DPD is wat chaotisch verlopen, maar dat was niet te wijten aan de verwarmingshandel.

Goede communicatie en snelle levering

Top geregeld

goed geregeld !

Snelle levering en zeer vriendelijk personeel Verwarmingspaneel is lekker warm bedankt voor de service !

Service met hoofdletter S

Een motor van het hoog laag bureau bleek defect te zijn. Vervangend onderdeel werd snel geleverd. Goed bereikbare, vriendelijke en behulpzame klantenservice. Aanrader

Uitstekende service!!

Vriendelijk geholpen en uitstekende service

Supersnel bezorgd en mooi product

Zeer snelle verzending, goed verpakt en fijn product!

Prima advies

Was niet tevreden met wat ik besteld had, nu ben ik wel iemand die alles netjes in originele staat terug verpakt (dus ook netjes open maak). Contact opgenomen, netjes te woord gestaan, met advies, en zonder problemen het bedrag retour ontvangen! Ga er zeker weer bestellen.

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".