Goed, advies, snelle levering

Goed, advies, snelle levering

Garantie afhandeling top

Zeer goede service.

Goed contact aflevering keurig op tijd

Vandaag geïnstalleerd, Wij zijn er erg blij mee. Meteen al een heerlijke warmte. Je krijgt het zonnetje in huis

Heel servicegericht!

De website geeft al duidelijke informatie, maar ze zijn ook erg servicegericht, snel qua reactie en heel vriendelijk bij aanvullende vragen!

Prima prijs en kwaliteit

Snel en netjes bezorgd. Prima prijs , kwaliteit verhouding.

makkelijk in gebruik, aangenaam warme voeten, weinig wattage.

Op een vriendelijke wijze geholpen.

Ik ben op een vriendelijke wijze te wordt gestaan. Heb ervaren dat er op een praktische wijze werd mee gedacht om het probleem bij de montage van de onze panelen op te lossen. Geen standaard levering dus. Bedankt ook voor de snelle levering van de onderdelen.

Goede verwarming, thermostaat werkt werkt helaas niet op alle WiFi frequenties

Product stemt overeen met aanbod op internet. Helaas werkt bij ons de thermostaat niet waardoor ik op mijn knieën onder het bureau de aan en uitknop moet bedienen. Retourpoces van thermostaat is vlot afgehandeld, retourneren hiervan is op eigen kosten. Paneel werkt naar tevredenheid.

Degelijke informatie, scherpe prijs en vlotte levering

Mijn bestelling was geplaatst op de laatste dag van de kerstvakantie van VH en is toch meteen verwerkt en de volgende dag geleverd. De goede website van VH geeft uitstekende informatie over de werking en het aanbrengen van het paneel. Wat ik miste was info over de spreidingshoek van de straling. Positief vind ik ook de installatieservice die wordt geboden. Last but not least: de scherpste prijs die ik kon vinden op internet. Hij hangt inmiddels(door mijzelf) en werkt goed!

Netjes een ander product gekregen voor een defect iets.

uitstekende service , goed product!

De serviceafdeling deed meer dan verwacht mocht worden! De koerier had ons pakket op een plaats achtergelaten waar we het niet met de auto konden ophalen. De mensen van de Verwarminghandel zorgden dat een nieuw artikel alsnog thuis werd bezorgd. Wij zijn uiterst tevreden!

Bestelling op tijd bezorgd

Beste prijs, op tijd geleverd

Snelle en correcte levering.

Lastig om een totaalscore te geven. Ik ben content met de snelle en correcte levering! De heater an sich haalde ik gedeukt uit de verpakking (heb eventueel een foto). Is niet tijdens het vervoer gebeurd want de (dubbele) verpakking was onbeschadigd. Ik heb er voor gekozen om het te accepteren, geen zin in terugsturen enz. enz. Heater doet het prima, ben ik blij mee. Tip: controleer het product in de verpakking van de leverancier voor de verzending.

Snel en vriendelijk

Eerst wat vragen gesteld over product, vrijwel direct antwoord en advies.

Op en top service

Na al een hele goed ervaring op gebied van advies en bestelling. Hadden we een geval dat 1 van de Heatbars die we besteld hadden defect was. Met Donnée contact gehad en de conclusie dat die omgeruild moest worden. Tot mijn grote verbazing de volgende dag was de nieuwe heatbar er al. In de mail een retourlabel voor de oud bar. Top geregeld Donnée

niet de juiste verwarmingspaneel ontvangen !!!

Infrarood paneel prima in orde, vlotte levering.

Defect infraroodkleed snel en zonder problemen vervangen.

Goed advies gekregen.

Goed advies gekregen van een medewerker mbt de temperatuur aan de achterzijde en informatie over de bevestiging. Thuis heb ik de temperatuur van de achterkant van het ir paneel nog eens gemeten en ik kwam op 30 graden, dit zal nog wel wat oplopen bij langer gebruik, maar heb het paneel wel kunnen monteren tegen een Plameco plafond. Voor de zekerheid wel nog een afstand houder gemonteerd van 15 mm.

Prima duidelijk snel

Goede verpakking geen rommel

Een heel snelle garantie afhandeling, prima geregeld

Had enkele maanden geleden 'n infrarood paneel gekocht. Deze gedroeg zich echter compleet anders dan een eerder exemplaar welk ik al langer had. Na goede communicatie werd het netjes en snel afgehandeld.

Prima mat maar ik had m wel warmer verwacht.

Precies wat ik er van verwacht had.

Na telefonisch overleg de juiste keuze gemaakt. Ophangen van het plafond paneel vrij eenvoudig met de bijgeleverde werktekening. Omgevingstemperatuur 1,5 graad lager gezet. Onze zithoek blijft lekker warm.

Geweldige investering !

Had dit veel eerder moeten doen.

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".