Prima duidelijk snel

Goede verpakking geen rommel

Een heel snelle garantie afhandeling, prima geregeld

Had enkele maanden geleden 'n infrarood paneel gekocht. Deze gedroeg zich echter compleet anders dan een eerder exemplaar welk ik al langer had. Na goede communicatie werd het netjes en snel afgehandeld.

Prima mat maar ik had m wel warmer verwacht.

Precies wat ik er van verwacht had.

Na telefonisch overleg de juiste keuze gemaakt. Ophangen van het plafond paneel vrij eenvoudig met de bijgeleverde werktekening. Omgevingstemperatuur 1,5 graad lager gezet. Onze zithoek blijft lekker warm.

Geweldige investering !

Had dit veel eerder moeten doen.

Bijna super!

2 panelen besteld, maar bij navraag bleek dat ze niet meer op voorraad waren en pas half jan'24 geleverd gaan worden. Dat was een teleurstelling. Na 2 weken kreeg ik toch een mail dat er een aantal panelen binnen was gekomen en dat mijn 2 panelen geleverd konden worden. Dit werd keurig via mail gecommuniceerd en gevraagd of de leverdatum mij schikte. Op de afgesproken datum werden de panelen keurig door DHLecommerce geleverd. V.w.b. de panelen zelf: duidelijke beschrijving en eenvoudige montage (wel met 2 man). Koppelen van de afstandbediening met panelen ging ook in 1x goed. Al met al dus heel tevreden!

Goed en eerlijk bedrijf

Ik heb er hele goede ervaring mee. Betrouwbaar en goed en eerlijk advies.

Een pre-order geplaatst, igv leverbaar : zelfde prijs

Keurige afhandeling, vlotte bezorging.

Goede uitleg en volgens afspraak op tijd geleverd.

Via telefonisch contact de vragen naar tevredenheid beantwoord door medewerkster,en paneel volgens afspraak op tijd geleverd.

Informatie gevraagd over een product .zeer vriendelijk goede uitleg over het product.

Heel tevreden

Snel geleverd en het paneel bevalt ons heel goed.

geweldig

Bij het orienteren naar een infraroodpaneel als bijverwarming onder mijn burau kwam ik ook op deze website. Alle informatie die ik wilde vond ik op die site. de bestelling verliep vlot en geheel als (onderweg) ook aangegeven. de montage was simpel en de werking van het paneel onder het bureau gemonteerd is een aanrader. Deze hele aanschaf is zoals je het altijd zou willen!

Prima! Van bestellen tot levering. Product werkt ook zoals beschreven

Prima! Van bestellen tot levering. Product werkt ook zoals beschreven

Top advies en goede service

Was opzoek naar infraroodpanelen. Dus had een vraag neergelegd bij de klantenservice. Waarbij Donnée met goede ideeën en oplossingen kwam. Hebben inmiddels 2 heaterbars bij hun besteld, waar we super tevreden over zijn. Over een tijdje gaan we ons hele huis hiermee voorzien. De reactie tijd op de mail was snel. En levering was ook optijd. Nogmaals bedankt Donnée!

mooie spiegel

Functioneert prima, behaaglijk. Bevestigingssysteem is onhandig, vraagt geduld.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Een vloerverwarmingsmat gekocht voor onder een vloerkleed. Mooi dat het een tweede kans artikel was. Retour gestuurd door een klant nog helemaal goed met een mooie korting. Mat geeft lekkere warme voeten voor bij de eettafel

‘s morgens bij het ontbijt even aanzetten en je hebt gelijk warmte zonder de cv aan te zetten

Hele goede service, 1 paneel te weinig geleverd wat kan gebeuren. Binnen no time via de mail het probleem goed opgelost.

Tweede bestelling in een week tijds,. Weer correct en snel.

Het was een simpele bestelling meer kan ik er niet over kwijt.

Heerlijk warme voeten

Helemaal tevreden met onze vloerkleed verwarming. Super!

Goed bereikbaar

Bedrijf denkt met de klant mee bij bestellen

Snelle levering en tevreden met bestelde artikelen

Bestelde artikelen snel ontvangen. Tevreden met de ontvangen artikelen. Contact met klantenservice vriendelijk en behulpzaam.

Heb meerdere verwarmingspanelen aangeschaft. Ben er zeer tevreden mee, zo ook met de service van Verwarmingshandel!

Beetje warme voeten

Net niet warm genoeg

Snel en netjes geleverd

Duidelijke handleiding, Degelijk en nette spullen.

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".