Snel geleverd en goede kwaliteit

Een vloerverwarmingsmat gekocht voor onder een vloerkleed. Mooi dat het een tweede kans artikel was. Retour gestuurd door een klant nog helemaal goed met een mooie korting. Mat geeft lekkere warme voeten voor bij de eettafel

‘s morgens bij het ontbijt even aanzetten en je hebt gelijk warmte zonder de cv aan te zetten

Hele goede service, 1 paneel te weinig geleverd wat kan gebeuren. Binnen no time via de mail het probleem goed opgelost.

Tweede bestelling in een week tijds,. Weer correct en snel.

Het was een simpele bestelling meer kan ik er niet over kwijt.

Heerlijk warme voeten

Helemaal tevreden met onze vloerkleed verwarming. Super!

Goed bereikbaar

Bedrijf denkt met de klant mee bij bestellen

Snelle levering en tevreden met bestelde artikelen

Bestelde artikelen snel ontvangen. Tevreden met de ontvangen artikelen. Contact met klantenservice vriendelijk en behulpzaam.

Heb meerdere verwarmingspanelen aangeschaft. Ben er zeer tevreden mee, zo ook met de service van Verwarmingshandel!

Beetje warme voeten

Net niet warm genoeg

Snel en netjes geleverd

Duidelijke handleiding, Degelijk en nette spullen.

Prima product helaas net te groot voor mijn tapijt

Mat verwarmd goed, goede kwaliteit helaas is de kleinste maat exact de afmeting van mijn tapijt dat daardoor te hoog werd voor mijn robot stofzuiger. Retour vlot en correct afgehandeld. Prima winkel!

Gewenst product snel geleverd.

Goede website, duidelijke artikel omschrijving.

Kommen hun gegeven woord na.

Zoeken en geven je de oplossing wanneer er een probleem zich voor doet. Ik ben zeer tevreden over de klantenservice.

Goed en snel

Mooi disign met pasmaat voor handig plaatsen.

Artikel was zonder kaartje in de bus bij een buurman bezorgd, dus niet top, maar gebeld naar Verwarminghandel en zij konden precies zien waar ze (DPD!) het hadden bezorgd - drie huizen verderop. Zo konden we ons ding toch nog ophalen - bedankt, Marijn van Verwarminghandel!

Snel geleverd en heel zorgvuldig verpakt

Glazen IR paneel was extra ingepakt- keurig

Teveel reviews

Zeer tevreden over product en levering; doodziek van alle verzoeken om reviews

Goed geregeld

Bestellen is gemakkelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden over het bezorg tijdstip.

Vlotte levering van een nieuwe thermostaat binnen de garantie na defect oorspronkelijk exemplaar.

Zie hierboven

Top product, snel verzonden

Wij hebben spiegel-verwarming-panelen aangekocht. Heerlijke warmte, de ruimte is zo opgedroogd na het douchen. Het werd bezorgd met dpd, accurate update welke tijd en goed verpakt. Helemaal tevreden.

Fijn geholpen

Op aanraden vh bedrijf een heaterbar gekocht ipv een plafondpaneel nadat ik een uitgebreide mail had gestuurd met mijn probleem. Ik kreeg een uitgebreide mail terug met daarin de reden waarom de bar beter zou zijn. Deze bleek nog goedkoper ook dan een paneel. Daarnaast zijn ze telefonisch ook goed bereikbaar. Kortom : zeer vriendelijke medewerkers en niet gericht op zo duur mogelijke verkopen. Verzending vond plaatst met DPD. Ik beveel dit bedrijf dan ook op bovenstaande gronden van harte aan.

Duidelijke en vriendelijke hulp met goede uitleg.

IR vloerverwarming als complete set besteld. Ik kreeg duidelijke uitleg en alternatieven geboden. Snel & vriendelijk antwoord op mail.

Vlotte afhandeling

Doen wat ze beloven

Komen de afspraken na

Snelle correcte levering goed oroduct

Neonweg 25

3812 RG Amersfoort

Over Verwarminghandel.nl

Al enkele jaren geleden hebben wij er voor gekozen om ons volledig te richten op elektrisch verwarmen en infrarood oplossingen. Wij geloven erin dat onze oplossingen een deel van de puzzel zijn die de komende jaren gelegd moet worden om de klimaatdoelstellingen te behalen. De woningen en kantoren in Nederland moeten aangepast worden zodat deze niet langer middels gas verwarmd worden. Voor een groot deel van deze woningen en kantoren biedt elektrische (infrarood) verwarming een verantwoorde oplossing, zowel qua duurzaamheid als qua kosten. Daarom zeggen wij dan ook: "elektrisch verwarmen is de toekomst".